Klipsch klubben - Side 238

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 238 av 1033 FørsteFørste ... 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 234 235 236 237 238 239 240 241 242 248 258 268 278 288 298 308 318 328 338 348 358 368 378 738 ... SisteSiste
Viser resultater 4,741 til 4,760 av 20659
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    Er ikke alle som er erfaren på det vet du gutten.
    har faktisk drevet ett import /eksport firma for noen år siden men kjenner meg ikke igjen i din fremgansmåte, for all del fyr løs og vent til serienr er sporet tilbake til din leverandør så skal du se hva som skjer, og da blir det jo interesant og se hva slags garanti/service du yter

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men nå synes hvertfall jeg det tar litt av med OT her! Det er heller ikke en tråd om kjøp og salg.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du ja, ikke alle.. Og det er vell nettopp derfor de koster mye mindre enn i Norge?

regner med du kjøper fra en importør i ett eller annet land og betaler pris deretter, hvis dette hadde vært seriøs parallellimport av en entusiast med full reklamsjon og garanti skulle jeg holdt helt kjeft, klispch har ikke større eller mindre avanse enn de fleste andre merker vil jeg tro,

takker thoge for påminnelsen, siste OT fra meg, ble bare revet med, får sdette meg ned og nyte en film på klipsch istedet

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du ja, ikke alle.. Og det er vell nettopp derfor de koster mye mindre enn i Norge?
    +1

Skjønner ikke hvorfor dette blir så stort. Kjøp i Norske butikker å betal mer eller kjøp av Ole en god del billigere. Bruk dine egne penger akk. som du selv vil.

Denne diskusjonen er VELDIG OT!!

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    har faktisk drevet ett import /eksport firma for noen år siden men kjenner meg ikke igjen i din fremgansmåte, for all del fyr løs og vent til serienr er sporet tilbake til din leverandør så skal du se hva som skjer, og da blir det jo interesant og se hva slags garanti/service du yter
    Kan da ikke være mye og tjene på og eksportere varer fra Norge da, så framst det ikke er fisk...
    Værdens dyreste land... Må ha vært god bussines.

Og igjen, det er ikke jeg som yter garanti/service.
    DE SOM HANDLER PRODUKTER AV MEG, KJØPER DE MED DEN GARANTIEN SOM FØLGER MED FRA DE JEG BESTILLER AV, JEG STILLER MEG BARE DISPONIBEL FOR KJØPER OG HJELPER TIL MED EN EVENTUEL GARANTISAK OM DET SKULLE OPPSTÅ. DET ER IKKE JEG SOM STÅR FOR GARANTIEN SOM DU TROR/MENER, DET ER IKKE JEG PERSONLIG SOM SKAL ERSTATTE F.EKS EN TRANSPORTSKADEN HT, ELLER EN HT SOM ER BLITT SKADET SLIK AT GARANTIEN TRER INN...DET ER DET GARANTIEN SOM SKAL, GARANTIEN SOM FØLGER MED HT'ENE FRA DE JEG BESTILLER DE AV

Nå blir det bare masse bambus her inne i tråden, du er ikke ute etter og kjøpe noe av meg uansett, så da er det jo bare og la saken ligge fra din side?.. Hvorfor bruke tid på og bry deg om noe du egentlig ikke bryr deg om?

Og ja, folk kan importere alt de vil selv, men det tar tid og finne ut hvor du kan bestille fra, hvem som exportere ut varer, du vil jo også passe på og få best mulig pris, og høyttalerne er tunge så frakten på de er ikke gratis.
    For en vanlig mann i gata så er ikke dette noe og bare finne ut på 123.
    De som kan det, ja, de finner det ut selv - men for de som ikke kan det, eller gidder og sette seg inn i det - så er jo dette en fin deal.. Prisene jeg opplyser er tross alt lavere en hva norske butikker/nettsider reklamerer med.

Sitat Opprinnelig postet av jokris
    regner med du kjøper fra en importør i ett eller annet land og betaler pris deretter, hvis dette hadde vært seriøs parallellimport av en entusiast med full reklamsjon og garanti skulle jeg holdt helt kjeft
    Det er jo slik f.eks netshop.no gjør, og de må da selv stå ansvarlig for de 3 siste årene med garanti.
    De har jo da selfølgelig et litt større kapital enn meg, og har mulighet til og gjøre det. Jeg kan ikke idag stille økonomisk ansvarlig for varene de 3 siste årene. Derfor selges de med 2års garanti som blir levert med HT'ene fra der jeg bestiller .. Du vet, alle må starte en plass Men det er klart, skulle jeg stått ansvarlig for de siste 3 årene, så hadde jo prisene måtte blitt justert derretter også. Derfor tilbake til start, jeg selger produktene til gode priser, til de som kan slå seg til ro med og ha "kun" 2års garanti på produktene - og heller spare tusenlapper. En og ha 5års garanti, og måtte betale full pris.

Newcomer DrHolm sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dere ferdig med kranglinga allerede?? Pokker.. Jeg som hadde henta popcorn og alt..

Menne.. Ville bare tipse om DENNE tråden som igjen tipser om Hifisound.de som for tiden har, i mine øyne, sykt bra priser på Klipsch.
    Nå er ikke jeg noen ræser i moms og tull osv. Men drømmen om Reference serien ser plutselig noe lysere ut.
    En poste resatante i Strømstad er kanskje ikke så dumt heller..?
    Men, da spørs det hva som er lov å ta over grensa og ikke.

Forresten. I en HK på rundt 28kvm. Vil RF83 være for "mye"?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrHolm

her sier jeg hvertfall kjør på, jeg har mine nå i 16-17 kvadrat og hadde ikke byttet, har tidligere hatt de på 25kvadrat, og rommet de nå står i er mindre men resultat blir faktisk bedre! likevel velger jeg å si at rommets størrelse har en del å si, men det har også kvaliteten på rommet det skal stå i!

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan da ikke være mye og tjene på og eksportere varer fra Norge da, så framst det ikke er fisk...
    Værdens dyreste land... Må ha vært god bussines.

Og igjen, det er ikke jeg som yter garanti/service.
    DE SOM HANDLER PRODUKTER AV MEG, KJØPER DE MED DEN GARANTIEN SOM FØLGER MED FRA DE JEG BESTILLER AV, JEG STILLER MEG BARE DISPONIBEL FOR KJØPER OG HJELPER TIL MED EN EVENTUEL GARANTISAK OM DET SKULLE OPPSTÅ. DET ER IKKE JEG SOM STÅR FOR GARANTIEN SOM DU TROR/MENER, DET ER IKKE JEG PERSONLIG SOM SKAL ERSTATTE F.EKS EN TRANSPORTSKADEN HT, ELLER EN HT SOM ER BLITT SKADET SLIK AT GARANTIEN TRER INN...DET ER DET GARANTIEN SOM SKAL, GARANTIEN SOM FØLGER MED HT'ENE FRA DE JEG BESTILLER DE AV

Nå blir det bare masse bambus her inne i tråden, du er ikke ute etter og kjøpe noe av meg uansett, så da er det jo bare og la saken ligge fra din side?.. Hvorfor bruke tid på og bry deg om noe du egentlig ikke bryr deg om?

Og ja, folk kan importere alt de vil selv, men det tar tid og finne ut hvor du kan bestille fra, hvem som exportere ut varer, du vil jo også passe på og få best mulig pris, og høyttalerne er tunge så frakten på de er ikke gratis.
    For en vanlig mann i gata så er ikke dette noe og bare finne ut på 123.
    De som kan det, ja, de finner det ut selv - men for de som ikke kan det, eller gidder og sette seg inn i det - så er jo dette en fin deal.. Prisene jeg opplyser er tross alt lavere en hva norske butikker/nettsider reklamerer med.

Det er jo slik f.eks netshop.no gjør, og de må da selv stå ansvarlig for de 3 siste årene med garanti.
    De har jo da selfølgelig et litt større kapital enn meg, og har mulighet til og gjøre det. Jeg kan ikke idag stille økonomisk ansvarlig for varene de 3 siste årene. Derfor selges de med 2års garanti som blir levert med HT'ene fra der jeg bestiller .. Du vet, alle må starte en plass Men det er klart, skulle jeg stått ansvarlig for de siste 3 årene, så hadde jo prisene måtte blitt justert derretter også. Derfor tilbake til start, jeg selger produktene til gode priser, til de som kan slå seg til ro med og ha "kun" 2års garanti på produktene - og heller spare tusenlapper. En og ha 5års garanti, og måtte betale full pris.
    jeg skjønner ikke hvorfor du gidder og blande inn avforum fremfor kun holde det til finn når du tydligvis vet hvor dette bærer henn og hvilke reaksjoner du vil få her ?

for meg vil jeg jeg tro du er 20 +- og ikke helt skjønner det..

de som ser leter etter utstyr her ser også på finn.. helt opplagt !

Active Henningep sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hifisound.de har veldig gode priser, og de har også rf 7=)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dere ferdig med kranglinga allerede?? Pokker.. Jeg som hadde henta popcorn og alt..

Menne.. Ville bare tipse om DENNE tråden som igjen tipser om Hifisound.de som for tiden har, i mine øyne, sykt bra priser på Klipsch.
    Nå er ikke jeg noen ræser i moms og tull osv. Men drømmen om Reference serien ser plutselig noe lysere ut.
    En poste resatante i Strømstad er kanskje ikke så dumt heller..?
    Men, da spørs det hva som er lov å ta over grensa og ikke.

Intr hva med noen som kan fremgangsmåte og finne noen gode butikker i utlandet folk kan importere selv fra. Dette er jo fult lovlig. Man sjanser jo på at alt er helt når det kommer men som regel funker slikt bra. Jeg har jo tatt inn mye rart fra USA feks og aldri hatt problemer.

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Man sjanser jo på at alt er helt når det kommer men som regel funker slikt bra.
    Forsikring under frakt må man huske og ha med når varen fraktes,
    selv om det er et pes om den skulle vært skadet forde om den er forsikret.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar karer!
    Men burde vel gi meg med denna dagdrømminga (som jeg forøverig har vunnet VM i OL i, opp til flere ganger..) og faktisk starte med denna HK'n.
    Så får vi tilfeldig vis plumpe innom den sia når jeg masserer madammen en gang i fremtiden.. 8)

*..Er de sååå veldig mye dyrere de Klipschene som er litt større a..?*
    Jeg elsker den dama!

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke slik i norge at man ikke kan avtale dårligere salgsvilkår enn de som står i forbrukerkjøpsloven, mao 5års reklamasjon...?

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    her sier jeg hvertfall kjør på, jeg har mine nå i 16-17 kvadrat og hadde ikke byttet, har tidligere hatt de på 25kvadrat, og rommet de nå står i er mindre men resultat blir faktisk bedre! likevel velger jeg å si at rommets størrelse har en del å si, men det har også kvaliteten på rommet det skal stå i!
    Totalt bortkastet og kjøre RF83 i rom under 40m2 da du vil få myyye bedre lyd ut av de mindre modellene,men vil du kaste bort penger for å ha en fysisk større høytaler så ok

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Er det ikke slik i norge at man ikke kan avtale dårligere salgsvilkår enn de som står i forbrukerkjøpsloven, mao 5års reklamasjon...?
    Dersom du selger som bedrift ja.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Totalt bortkastet og kjøre RF83 i rom under 40m2 da du vil få myyye bedre lyd ut av de mindre modellene,men vil du kaste bort penger for å ha en fysisk større høytaler så ok
    Hmm.. Ikke med et godt isolert rom heller?
    Er f.eks. RF63 et bedre valg da?

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Ikke med et godt isolert rom heller?
    Er f.eks. RF63 et bedre valg da?
    Jepp etter min mening så er RF63 en bedre høytaler uansett,men også den er i største laget i et rom på 17 kvadrat...

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Jepp etter min mening så er RF63 en bedre høytaler uansett,men også den er i største laget i et rom på 17 kvadrat...
    Enig, kjører selv RF63 i et rom i den størrelsen der og rommet begrenser høyttalerne nokså mye, men spiller bra gjør det uansett. Demping er et "must" i et så lite rom ihvertfall.

Active Sonic_ sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    309
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere sjekket prisene på lsound.no (innlogget)? Prisen står i parantes bak.
    Greit at frakten fra lsound kommer i tillegg til prisen, men det er ikke tvil om hvor jeg blir å handle med tanke på service, reklamasjon og garanti.

Fra Bodø
    GULVSTÅENDE:
    • KLIPSCH RF-52 Pris: 5295,- (5391,-)
    • KLIPSCH RF-62 Pris: 6995,- (7191,-)
    • KLIPSCH RF-82 Pris: 8495,- (8991,-)
    • KLIPSCH RF-63 Pris: 14.995,- (16650,-)
    • KLIPSCH RF-83 Pris: 18.995,- (21150,-)

BAK/STATIV:
    • KLIPSCH RB-10 Pris: 2295,-
    • KLIPSCH RB-51 Pris: 2895,- (2691,-)
    • KLIPSCH RB-61 Pris: 3895,- (3591,-)
    • KLIPSCH RB-81 Pris: 5495,- (5396,-)

CENTER:
    • KLIPSCH RC-52 Pris: 2795,- (2691,-)
    • KLIPSCH RC-62 Pris: 3695,- (3591,-)
    • KLIPSCH RC-64 Pris: 7995,- (8091,-)

SURROUND:
    • KLIPSCH RS-42 Pris: 3795,- (3591,-)
    • KLIPSCH RS-52 Pris: 5695,- (5391,-)
    • KLIPSCH RS-62 Pris: 8695,- (8658,-)

Nok OT fra min side, synes det har sporet for mye av allerede.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Og et lite åpent spørsmål.

Er på jakt etter RF 7 i sort. Fint hvis du sener meg en PM hvis du kan skaffe fra andre land. Her er det jo støvsugd.

Lars.
    Hva skal du bruke RF-7 til ? har ikke du akkuratt kjøpt RF-63?
    RF-7 er høyttalere som jeg bare elsker og håper på å beholde dem i maaaange år fremover. Det tenker nokk di fleste andre også.

Side 238 av 1033 FørsteFørste ... 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 234 235 236 237 238 239 240 241 242 248 258 268 278 288 298 308 318 328 338 348 358 368 378 738 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •