Klipsch klubben - Side 187

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 187 av 1034 FørsteFørste ... 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 183 184 185 186 187 188 189 190 191 197 207 217 227 237 247 257 267 277 287 297 307 317 327 687 ... SisteSiste
Viser resultater 3,721 til 3,740 av 20677
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,963
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Har TOTO gitt seg? jeg spiller dem mye og digger dem.
    Ja desverre. Steve Lukather annonserte for en tid tilbake at nå var det slutt..

Hovedgrunnen til det er at David Paich og Mike Porcaro sluttet i bandet og at han nå var lei, siden det virkelige "originale" TOTO ikke lenger kunne eksistere.

Må innrømme at jeg nesten satt med tårer i øynene når jeg leste det..
    Plusset er at de har jo produsert timer med kvalitetesmusikk så man får nyte det som en fattig trøst!

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått koblet opp to sp-966, og jeg må si at onkyo 807 drar dem veldig godt alene, men jeg merker en betydelig mer fastere og kontat bass, og mer trøkk.

Fornøyd med mine vincent sålangt

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henningep
    Noen som ha noe me info om neste generasjon reference serie?
    Dato, utrustning osv.?

Er det virkeligen noe sannhet i de ryktene ?

Om det er så er det ivertfall utroligt spennende .

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg koble Klipsch RS-62 surround ht i front ht utgangene på reciever og bruke disse som fronter som midliertidig en liten stund, eller ødelegger jeg noe da? mulig dumt spm, men frontene er på rep...
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Active Henningep sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifen
    Er det virkeligen noe sannhet i de ryktene ?

Om det er så er det ivertfall utroligt spennende .
    Jeg aner ikke, jeg sendte en mail til Klipsch og de sa det ville komme noen nyhete i siste del av 2010, men ikke om dette var reference eller noe annet. Når jeg spurte om det var snakk om reference fikk jeg bare vent og se tilbake=(

Det er i alefall på tide!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg aner ikke, jeg sendte en mail til Klipsch og de sa det ville komme noen nyhete i siste del av 2010, men ikke om dette var reference eller noe annet. Når jeg spurte om det var snakk om reference fikk jeg bare vent og se tilbake=(

Det er i alefall på tide!

det jeg har fått som svar er at RT-10d og RT-12d har blitt trukket fra markedet worldwide, og har blitt hintet til at Klipsch vil komme med forbedret utgave av disse, ellers har det vært snakk om nye modeller av disse.

såvidt jeg kan skjønne er det vel også snakk om ny reference serie iløpet av nærmeste 1-2år max også vel? men er ikke helt sikker på om det blir å se i år..

Det eneste som er sikkert, er at det eneste jeg vurdere å bytte mitt nåværende oppsett mot, må være nye reference serien, hvis det ser/høres bra ut.. ikke alle som mener at dagens er bedre enn forrige generasjon, så det må selvsagt vurderes.. HÅPER bare ikke at klipsch går bort fra ceramic fargen på bassene - det ER klipsch det.. :-)

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    det jeg har fått som svar er at RT-10d og RT-12d har blitt trukket fra markedet worldwide, og har blitt hintet til at Klipsch vil komme med forbedret utgave av disse, ellers har det vært snakk om nye modeller av disse.

såvidt jeg kan skjønne er det vel også snakk om ny reference serie iløpet av nærmeste 1-2år max også vel? men er ikke helt sikker på om det blir å se i år..

Det eneste som er sikkert, er at det eneste jeg vurdere å bytte mitt nåværende oppsett mot, må være nye reference serien, hvis det ser/høres bra ut.. ikke alle som mener at dagens er bedre enn forrige generasjon, så det må selvsagt vurderes.. HÅPER bare ikke at klipsch går bort fra ceramic fargen på bassene - det ER klipsch det.. :-)
    Den ekte klipsch er heritage og det er uten ceramic fargen hehe

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Den ekte klipsch er heritage og det er uten ceramic fargen hehe

EKTE klipsch? såvidt jeg har fått med meg har Klipsch FLERE modeller, hvor hver eneste av de er like mye "ekte" hørtes ut som en dumt innspill,spør du meg..

hva som du liker og hva andre liker er også en ting, man trenger ikke å være enig, men det finnes folk som liker ceramic bassene, og sikkert de som ikke liker de!

Men "EKTE" - det har det nok ingenting med saken å gjøre - alle vet at Referance, Palladium etc er like mye klipsch som heritage er det..

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altid gøy når det kommer noe nytt fra den kanten .

Men jeg personligt kunne tenkt meg noe litt alerledes denne gangen . Ser ikke helt vitsen med og komme med ny reference serie visst det ikke forandrer lyd eller utseene radikalt .

Det er strengt tatt ikke den store forsjskjelen på gammle RF serien VS den nye, men jeg er enn av dem som fortsatt foretrekker den gammle .

Drømmen er at det skal komme nye palladium som går grise dypt

Eller hva med egne dedikerte forsterkere ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EKTE klipsch? såvidt jeg har fått med meg har Klipsch FLERE modeller, hvor hver eneste av de er like mye "ekte" hørtes ut som en dumt innspill,spør du meg..

hva som du liker og hva andre liker er også en ting, man trenger ikke å være enig, men det finnes folk som liker ceramic bassene, og sikkert de som ikke liker de!

Men "EKTE" - det har det nok ingenting med saken å gjøre - alle vet at Referance, Palladium etc er like mye klipsch som heritage er det..

Må si meg enig med Eddie. Selv om palladium er ekstremt gode, så låter det som en høyttaler. RF serien er utrolig bra til prisen, men er fortsatt bare en høyttaler.

Heritage serien derimot skiller seg totalt ut. Den låter ikke som noen annen høyttaler. Den låter som en Klipsch.

Jeg har også tilgode å høre noen foretrekke Cerametallic bassen over pappbassene i heritage.

-Tim

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifen

Drømmen er at det skal komme nye palladium som går grise dypt

Det skjer ikke.

-Tim

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av timc
    Må si meg enig med Eddie. Selv om palladium er ekstremt gode, så låter det som en høyttaler. RF serien er utrolig bra til prisen, men er fortsatt bare en høyttaler.

Heritage serien derimot skiller seg totalt ut. Den låter ikke som noen annen høyttaler. Den låter som en Klipsch.

Jeg har også tilgode å høre noen foretrekke Cerametallic bassen over pappbassene i heritage.

-Tim

Poenget mitt er at det ikke bare finnes en ting som er "ekte"

alt klipsch lager, er "ekte" klipsch, hva man foretrekker eller har råd til osv får være en annen diskusjon.

Active Henningep sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper heller ikke de fjener det, det har jo blitt et lite kjennemeke som cv sine røde oppheng.

Active
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utolig kult, disse har jeg ikke sett før. Når var de på markedet?
    takker!

KLF-30 Floorstanding Speaker - Overview

står inntil 2001

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    Har fått koblet opp to sp-966, og jeg må si at onkyo 807 drar dem veldig godt alene, men jeg merker en betydelig mer fastere og kontat bass, og mer trøkk.

Fornøyd med mine vincent sålangt
    har kjørt samme kombo selv med stort hell, brukte da en marantz sr7001, koblet etterhvert opp en sp-966 på center og det var veldig vellykket

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Da har jeg bestilt RF 63 :-D :-D :-D

Strøkne RF 82 på brukten dere.

Gleder meg.

Lars.

Synd jeg ikke så denne før nå, bestilte og betalte for et par nye RF 82 i går:???:
    Mener uansett eg fikk en grei pris på dem nye, så jeg er bare blid og fornøyd.
    Så med et par nye RF 82 melder jeg meg herved inn i klubben jeg også8)

Hva bruker folk av kabler egentlig, stikker dere ned på f.eks Biltema å kjøper noen meter fra rullene der, eller går det i dyrere saker?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du ser hehe til slutt i innlegget mitt eller? kjøpte selv RF-35 her om dagen,utrolig mye for pengene det er helt sikkert

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NBerg
    Synd jeg ikke så denne før nå, bestilte og betalte for et par nye RF 82 i går:???:
    Mener uansett eg fikk en grei pris på dem nye, så jeg er bare blid og fornøyd.
    Så med et par nye RF 82 melder jeg meg herved inn i klubben jeg også8)

Hva bruker folk av kabler egentlig, stikker dere ned på f.eks Biltema å kjøper noen meter fra rullene der, eller går det i dyrere saker?
    Grattis har selv ganske dyre Mit kabler da jeg fikk disse billig men hører faktisk ikke så stor forskjell på høytaler kabler men greit og kjøpe noen som er godt skjermet.

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Klipsch menigheten

Etter å ha rotet meg igjennom 3700 poster i denne tråden, selvfølgelig i over en lengre periode så har jeg endelig komt til slutten. Nesten bare blitt mer forvirret enn det jeg var.

Men melder meg inn i klubben jeg også, ( en stund siden men, tok litt tid å lese igjennom denne tråden som sakt )..

Har per dags dato RF-82, RC-64, RSW-10d 2stk, RS-52.

Vil si meg meget fornøyd med Klipsch sålangt i mitt nærver.

Ser noen av dere bruker Denon på klipsch, hvordan liker dere dette?
    Bruker selv en Denon 3806 på dette.

Har også lest(!!!) mye fint om Marantz til Klipsch, hvilke passer til mitt oppsett? Har planlagt en effektforsterker så fort jeg ser muligheten til det.

Vist jeg skulle oppgradere frontene, hadde RF-63 eller 83 past til et rom på 27kvadrat? Rommet jeg disponerer har teppe på gulv, skråtak i forskjellige vinkler og panel på veggene

Takk på forhånd
    -Asbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Assi
    Hei Klipsch menigheten

Vist jeg skulle oppgradere frontene, hadde RF-63 eller 83 past til et rom på 27kvadrat? Rommet jeg disponerer har teppe på gulv, skråtak i forskjellige vinkler og panel på veggene

-Asbjørn
    Etter hva jeg har lest (har dessverre ikke hørt noen av de selv) så skal Rf63 være det som passer inn i ett rom på den størrelsen. De skal visstnok også være den mest musikalske av disse modellene, men Rf83 gir nok litt mer trøkk(Kommer selvfølgelig ann på om man får integrert de riktig i rommet).

Side 187 av 1034 FørsteFørste ... 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 183 184 185 186 187 188 189 190 191 197 207 217 227 237 247 257 267 277 287 297 307 317 327 687 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •