Klipsch klubben - Side 177

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 177 av 1033 FørsteFørste ... 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 173 174 175 176 177 178 179 180 181 187 197 207 217 227 237 247 257 267 277 287 297 307 317 677 ... SisteSiste
Viser resultater 3,521 til 3,540 av 20659
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    Bare en ting å si , GRATTIS:-D
    Takk

O

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av catober
    Bra du fikk fiksa det =)
    Fikk tak i selgeren og han tilbød seg å sende meg et nytt "helt gratis".
    Kommer an på hvordan han ordner det med frakten for jeg betaler ikke enda en runde med JetCarrier. Skulle elementet i posten så blir det ett ekstra i tilfelle krise eller om noen her skulle trenge ett til sine 63
    Blir fortsatt bestilling fra Audiocompaniet, kan jo ikke vente i det uendelige med å begynne innspillingen.

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kawasakizzr
    Ble også anbefalt å kjøpe denne til å drive dette:
    Yamaha RX-V765.
    Hvis du ser et par sider tilbake, så har jeg skrevet et innlegg med testresultater fra bladet Hjemmekino.

Tror ikke den forsterkeren er en kjempegodt match, basert på hva jeg leser i deres test. Jeg har ikke hørt selv, men testen gir en bra indikasjon.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    innlegg slettet

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kawasakizzr
    Hei eksperter.

Jeg driver å sanker litt pristilbud rundtomkring nå for å prøve å ikke bli lurt når jeg skal kjøpe høytallere. Har lest opp å ned med tester, og hørt masse forskjellige. Men nå har jeg alltså bestemt meg for klipsch. Det jeg skal kjøpe meg er følgende:
    1 par Klipsch Reference RB-81 - Front
    1 par Klipsch Reference RS-42 - Bak
    1 stk Klipsch Reference RC-52 - Senter

Det beste tilbudet jeg har fått på dette er kr, 10500,- Er dette en bra pris? Det er et avslag på kr. 2500,- iforhold til hva "normal" utsalgspris til denne butikken.

Ble også anbefalt å kjøpe denne til å drive dette:
    Yamaha RX-V765.

blir jeg lurt?
    Høres vel ut som en grei pris! min erfaring sier at onkyo helst marantz er best til klipsch...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Nå er de på plass beklager dårilg bilde,men skal ta noen bedre i kveld.
    Så langt setter de RF 63 helt i skyggen,stemmer kommer mye bedre frem,diskanten er mykere,mellomtonen må bare høres,mellom bassen er utrolig bra,dypbassen er ikke allverden,bedre på 63ène! må nesten ha en sub.
    En utrolig morsom høyttaler som må oppleves.

O
    Grattis helt enig med deg,en annen klasse enn rf serien men da også en annen pris,savner ikke subber så mye til musikk jeg da midtbassen er det viktigste for meg,er ikke så opptatt av kirkeorgel/kontrabass etc...
    kjører 2 stk subber men da må jeg bruke recieveren som forforsterker og jeg kjører heller min rørforsterker på musikk da det er en helt annen verden.hehe får ikke i pose og sekk...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Grattis helt enig med deg,en annen klasse enn rf serien men da også en annen pris,savner ikke subber så mye til musikk jeg da midtbassen er det viktigste for meg,er ikke så opptatt av kirkeorgel/kontrabass etc...
    kjører 2 stk subber men da må jeg bruke recieveren som forforsterker og jeg kjører heller min rørforsterker på musikk da det er en helt annen verden.hehe får ikke i pose og sekk...
    Takk.Sant nok,jeg er glad i bass! kommer en rørforsterker ettervært.
    Men det må nesten bli en effektforsterker,en MC 275 ligger langt oppe på lista.

O

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Takk.Sant nok,jeg er glad i bass! kommer en rørforsterker ettervært.
    Men det må nesten bli en effektforsterker,en MC 275 ligger langt oppe på lista.

O
    Gratulerer ser veldig pene ut. Regner med det høres fett ut. En MC og mange gode bluesplater så er du der.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Gratulerer ser veldig pene ut. Regner med det høres fett ut. En MC og mange gode bluesplater så er du der.
    Hehe,takk Hornman!.jeg er ikke så glad i blues,mere Pink Floyd,Asia,Jazz rock.
    Men MC 275 blir det åkkesom :razz:

Ove

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Fikk tak i selgeren og han tilbød seg å sende meg et nytt "helt gratis".
    Kommer an på hvordan han ordner det med frakten for jeg betaler ikke enda en runde med JetCarrier. Skulle elementet i posten så blir det ett ekstra i tilfelle krise eller om noen her skulle trenge ett til sine 63
    Blir fortsatt bestilling fra Audiocompaniet, kan jo ikke vente i det uendelige med å begynne innspillingen.

Uten å gå inn i detaljer så tror jeg det er smartest å bestille element fra to steder . Det er nå langt over 2 måneder siden jeg forsøkte få fatt på ett til min RC-62 gjennom importøren og de har enda ikke fått fatt på element .

Nå skal jeg riktignok hente ny komplett høytaler til helgen så . Kan hende det er letter på en 64 ...
    Klipsch Reference . RF82 , RC62 , RS42 + Velodyne CHT ...
    Samsung UE65HU8505 - SEK-3500U/ZG
    Pioneer SC-LX87 , BDP-LX58 , CLD-D925
    Vu+ SOLO2 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE
    1000+ DVD`s , 550+ BD`s , 300+ LD`s

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så gøy og lese at du er fornøyd Wikstrøm . Velkommen til Heritage gjengen skal du være .

Kobla opp mine Lascala på noe "rest " elektronikk jeg hadde liggende i dag , å blir fortsatt i dag overaska over den utrolige snerten å trøkke lascala lager . Jeg har nesten desverre får jeg si fått enn støre og støre interesse for denne så kaldte "hifi musikken " som Kari Bremnes osv så savnet etter mer dypbass er desverre blitt så stort at jeg vurderer nye høyttalere .

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifen
    Så gøy og lese at du er fornøyd Wikstrøm . Velkommen til Heritage gjengen skal du være .

Kobla opp mine Lascala på noe "rest " elektronikk jeg hadde liggende i dag , å blir fortsatt i dag overaska over den utrolige snerten å trøkke lascala lager . Jeg har nesten desverre får jeg si fått enn støre og støre interesse for denne så kaldte "hifi musikken " som Kari Bremnes osv så savnet etter mer dypbass er desverre blitt så stort at jeg vurderer nye høyttalere .
    Takk,jeg bruker subben også så det går bra:-P
    Den mellomtonen og mellombassen de varter opp med er jo vanedannene. Diskanten er jo silke myk,jeg er storfornøyd!

O

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konge
    Uten å gå inn i detaljer så tror jeg det er smartest å bestille element fra to steder . Det er nå langt over 2 måneder siden jeg forsøkte få fatt på ett til min RC-62 gjennom importøren og de har enda ikke fått fatt på element .

Nå skal jeg riktignok hente ny komplett høytaler til helgen så . Kan hende det er letter på en 64 ...
    Sjekk hos Audiocompaniet.no, de skulle ha elementer til de fleste modellene fra Klipsch. Det de ikke har på lager skaffer de nok.

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville nesten sett etter elementer på markedet i USA . Jeg vet ikke helt hva saken er , men audiocompaniet er utroligt treige på å levere diverse klipsch elementer .

Har enn kompis som i fjord bestilte eit bass element til RF7 , det tok litt over 2 månder . Hadde også enn som måte bestille ny diskant til RF5 , det gjorde han i Juli i fjor, å det dukka opp nå rett etter jul .

Begge disse modelene er ut godt , så kan være det er noe av problemet . Men det ble aldri bekrefta fra norsk importør .

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Sjekk hos Audiocompaniet.no, de skulle ha elementer til de fleste modellene fra Klipsch. Det de ikke har på lager skaffer de nok.
    Grunnen til at jeg sier hva jeg sier er at jeg har skjekket masser og til RC-62 så er det ikke element og oppdrive . Har heller ikke vert det i nesten 3mnd .
    Klipsch Reference . RF82 , RC62 , RS42 + Velodyne CHT ...
    Samsung UE65HU8505 - SEK-3500U/ZG
    Pioneer SC-LX87 , BDP-LX58 , CLD-D925
    Vu+ SOLO2 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE
    1000+ DVD`s , 550+ BD`s , 300+ LD`s

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe er etter at jeg fikk la scala jeg fikk sansen for bremnes! ikke musikk stilen men stemmen hennes og hennes utrolige innspillinger...det meste av normale instrumenter runder av på 45hz og la scalaen går i et normalt lytterom lavere en specs dvs rundt 50hz men forstår at noen vil ha mer dypbass,har hendt på et par plater at jeg har kjørt gjennom receiver for og bruke subbene...
    det jeg skal frem til er at jeg ennå ikke har hørt høytalere som får bremnes sin stemme ut i rommet slik la scalaen gjør selv om mine chario gjør det hele ennå mer "sukkersøtt"

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville nesten sett etter elementer på markedet i USA . Jeg vet ikke helt hva saken er , men audiocompaniet er utroligt treige på å levere diverse klipsch elementer .

Har enn kompis som i fjord bestilte eit bass element til RF7 , det tok litt over 2 månder . Hadde også enn som måte bestille ny diskant til RF5 , det gjorde han i Juli i fjor, å det dukka opp nå rett etter jul .

Begge disse modelene er ut godt , så kan være det er noe av problemet . Men det ble aldri bekrefta fra norsk importør .
    Tok kontakt med dem i dag for å få status og det virker som om de gjør hva de kan for å tilfredsstille alle som venter på bestillte varer. Som jeg fikk forklart så har de fire batcher i året fra Klipsch hvor det bestilles et større kvanta med deler, så er man uheldig og kommer rett etter med en bestilling så kan det forståelig nok ta noe tid. Klipsch var visst ikke veldig interessert i å sende enkeltdeler hele tiden, og dessuten er det større mulighet for transportskade når de sendes enkeltvis mot at de ligger på en stor stø pall.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den skjønner jeg egentlig, men synes godt de hvertfall kunne bestilt opp så de hadde litt ekstra. Så kunne de heller i værste fall bestilt litt mindre neste gang hvis de satt igjen med mye.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Ikke gratis å ha ting liggende på lager heller, da....

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet om en som endte opp med å måtte selge subben sin defekt.. da hadde han ventet i over et år på et element til Klipsch rsw sub..

Mener ikke å "spre" dritt om audiocompaniet, men det er klart at det er veldig irriterende å vente så lenge på en ting.. som ene-impotør av et såpass populært merke i Norge, synes jeg man burde ha et temmelig stort varelager!

Side 177 av 1033 FørsteFørste ... 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 173 174 175 176 177 178 179 180 181 187 197 207 217 227 237 247 257 267 277 287 297 307 317 677 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •