Den store Apple-tråden - Side 44

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 44 av 92 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 64 74 84 ... SisteSiste
Viser resultater 861 til 880 av 1828
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    Uansett så setter jeg pris på at du svarer..

Fikk vel dette også forklart av Telenor når jeg ringte de..
    Men mtp at jeg har iphone4 så tror jeg ikke jeg kommer til å trenge et ekstra sim kort i ipaden. Selvom ryktene skal ha det til at nettverket er raskere med sim i ipad enn og kjøre hotspot via iPhone4..

Noen som kan bekrefte dette?

Jeg kan både bekrefte og avkrefte.. Jeg har en laptop med 3g modul. Den er ikke nevneverdig tregere når jeg bruker Hotspot via Android enn med sim i pc'en. Her tror jeg placebo lurer vedkommende som sier dette til deg

Fordelen med hotspot er at feks på hytta med dårlig dekning kan du legge den AKKURAT der du får best dekning. For min del har det vært gull verdt da jeg må på loftet på hytta for å få dekning. Legger bare fra meg mobilen der med laderen i så har jeg hotspot via tlf.

Jeg kan ikke ha iPad/nettbrett/laptop med 3G sender da jeg ikke får den med meg i Nordsjøen på jobb så klarer meg utmerket med hotspot.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3G nettet er uansett såpass trægt, at evt forskjeller ikke blir merkbart før man kommer godt opp i hastighet.

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ikke tilfelle med NetCom etter hva jeg forstår. Du for et eget internettabbo. for iPaden og er helt uavhengig av bruken på telefonen. Er ikke samme type abbo og går derfor ikke på samtale etc.

Om Telenor markedsfører det slik synes jeg det er lureri. Da ber de om å miste kunder...

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Dumt spørsmål nr. 1: Ja. Du kobler hodetelefonene til utgangen på iPad2. Hvorfor gjøre det mer komplisert enn det...eller ja; du kan route lydstrømmen fra serveren.

Dumt spørsmål nr. 2: Ja, dersom du kjøper adapteren beregnet for å koble til digitalt kamera (så rart det enn høres ut)...

Takk igjen Tiger Da har jeg en ca plan klar for å få godlyd med ipaden (som jeg ikke har fått enda ) er det dette kittet her du snakker om?

MPX.no - Apple iPad Camera Connection Kit

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Idag ble IPhone ferdig. Og lurer på hva som da har skjedd. Det står i arbeidsbeskrivelse at de har byttet SWAP? Hva betyr det? Og i deler står det: iPhone 4 32GB Black CI-EMEA.

Noen som har peiling om hva som kan ha hendt?

Takker for svar!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SWAP betyr at de har byttet ut den / de delene som var i stykker på den du leverte inn. Nye deksler settes på slik at den ser helt ny ut. Garantien opprettholdes. Det kan mao. være deler i den du får som ikke er fabrikknye, men det spiller liten rolle. Jeg fikk en SWAP av en 3G og den så ut som 100% ny, og den virker fortsatt.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirant
    Takk igjen Tiger Da har jeg en ca plan klar for å få godlyd med ipaden (som jeg ikke har fått enda ) er det dette kittet her du snakker om?

MPX.no - Apple iPad Camera Connection Kit
    Ja. MEN - MEN: Les litt mer før du kjøper. Hvorvidt du får dette til er også avhengig av DAC-en du skal benytte. Det er visstnok utført en reduksjon i strøm som sendes til USB i en gitt firmware (husker ikke hvilken).

Les mer her: List of DACs that work with iPad

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne virker interessant:iD100

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. MEN - MEN: Les litt mer før du kjøper. Hvorvidt du får dette til er også avhengig av DAC-en du skal benytte. Det er visstnok utført en reduksjon i strøm som sendes til USB i en gitt firmware (husker ikke hvilken).

Les mer her: List of DACs that work with iPad

Hehe, takker for link - ser ut som dette begynner å bli litt for avansert, ihvertfall mye som må klaffe sammen som gjør brukt kjøp vanskelig :P Mulig at jeg ender opp med å kjøpe en squeezebox reciever til (koster i underkant av 1k) og så en headamp/dac jeg kobler rett på sb reciever. På den måten får jeg enklere lyd virker det som, og dette vil jo garantert fungere. Er jo egentlig det samme om jeg kun bruker ipad til å styre squeezeboxen enn om lyden kommer fra ipaden.

Ser absolutt interessant ut den cambrigde løsningen du linker til også, men er redd totalsummen på en slik pakke blir for mye, ihvertfall i første omgang.

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SWAP betyr at de har byttet ut den / de delene som var i stykker på den du leverte inn. Nye deksler settes på slik at den ser helt ny ut. Garantien opprettholdes. Det kan mao. være deler i den du får som ikke er fabrikknye, men det spiller liten rolle. Jeg fikk en SWAP av en 3G og den så ut som 100% ny, og den virker fortsatt.
    Normalt sett bytter de ikke deler, de bytter hele telefonen og sender den innleverte telefonen til Apple. Så får du tilbake en telefon som allerede har vært hos Apple og blitt fikset opp.

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ser det ut til lansering av OS X Lion og oppdatering av MBA + skjermer med thunderbolt i morgen (skal vi tro ryktene). jeg har trua siden butikker har fått plakater og Lion til sine demomaskiner, samt beskjed om "overnight" i kveld.

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye oppdateringer fra Apple. Macbook Air + Mac Mini. Ny skjerm med thunderbolt som nevnte maskiner også fikk.

Ikke minst OS X Lion er lansert og koster 209,- i App Store

Vakker onsdag!

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    litt uvandt med omvendt scroll..men det venner man seg til....etterhvert.

Newcomer Tafse sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    litt uvandt med omvendt scroll..men det venner man seg til....etterhvert.
    Svært uvant ja, jeg likte det ikke så jeg byttet tilbake som det var før.

Systemvalg - mus - huk av flytt innholdet i samme retning som fingerbevegelsene når du ruller eller navigerer

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker det blir en Air med i7. Airen jeg har nå er snart 3,5år gammel så nå synes jeg tiden er inne

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har jo snakka om å konvertere en stund nå, og jeg var så heldig at Dell-laptoppen døde helt forrige helg. Lurer på å vente på MacBook. Burde vel være rett rundt hjørnet?

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Macbook er ute av sortemanget. Bare Air og Macbook Pro nå. Proen er ikke så gammel da den nylig selv fikk i5/i7 + thunderbolt.

Men kanskje om 6mnd... i dunno!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjører OSX Lion her nå, og er litt forvirret. La oss se hvordan dette går. Dvs. konverterer de 6 andre Macene til Lion eller lar det bli med denne ene. :twisted:

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av åttitre
    Macbook er ute av sortemanget. Bare Air og Macbook Pro nå. Proen er ikke så gammel da den nylig selv fikk i5/i7 + thunderbolt.

Men kanskje om 6mnd... i dunno!
    Såg den var borte men trodde det var fordi det var ny på vei... Er det snakk om at den ikke kommer tilbake? Mulig det er greit med Air da. Har jo ikke akkurat store krav til lagring eller noe vi. Stort sett surfing vi driver med. Er vel ikke optisk drev på den? Hvordan løser man ripping da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan starter man en tråd her inne??

Side 44 av 92 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 64 74 84 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •