Den store Apple-tråden - Side 33

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 33 av 92 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 83 ... SisteSiste
Viser resultater 641 til 660 av 1828
    Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    For de der lurer på hvordan det gik med min maskin som blev innlevert for 3. gang pga. at Airport dettet ut vilkårligt kan jeg opplyse at jeg har fått en ny maskin av Eplehuset. Så all honnør til de, håber denne fungerer bedre, har bare kjørt oppstart på den, ikke brukt den endda.
    Maskinen min blev sendt til Apple, men vi hørte aldrig noe fra de.

Så bra =)
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, fikk min nye iphone 4 i dag og er super fornøyd. Og lurer på om FaceTime er gratis om man bruker egen wifi? At vi ikke bruker 3G.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    Hei, fikk min nye iphone 4 i dag og er super fornøyd. Og lurer på om FaceTime er gratis om man bruker egen wifi? At vi ikke bruker 3G.

Du MÅ ha wifi for att facetime skal fungere, men du kan Jailbrake og instalere programmer som lurer telefonen til å "tro" att den er på wifi når du bruker vanlig 3G dekning.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Monster1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann ! :-D

Har nå hatt min Iphone 4 i snart 2 uker, å er så langt utrolig fornøyd med denne saken!

Men en ting - jeg skulle hatt noe beskyttelse på glasset, ser det er kommet en bitteliten ripe på baksiden, ikke noe som plager meg, da jeg må ha rett vinkel og skarpt lys for å ide hele tatt kunne se det. Men for å ikke forverre dette, så har jeg sett på denne? Gear4 iPhone 4 skjermbeskytter - Elkjøp

Vil denne holde telefonen ripefri framover? Sitter disse skikkelig på, noen som har erfaring med disse?

Eller kan det være lurt å kjøpe sånne? Gear4 iPhone 4 deksel - Elkjøp

Jeg vil helst at førstenevnte fungerer, da gummidekselet ødelegger mye av designfølelsen

Tar imot andre forslag også

Takker for svar!

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Du MÅ ha wifi for att facetime skal fungere, men du kan Jailbrake og instalere programmer som lurer telefonen til å "tro" att den er på wifi når du bruker vanlig 3G dekning.
    Ja, men det er gratis når jeg bruker vår egen Wifi eller?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    Ja, men det er gratis når jeg bruker vår egen Wifi eller?
    Er ganske så sikker på det ja.

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ganske så sikker på det ja.
    Ok, takk for hjelpen

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monster1

Har nå hatt min Iphone 4 i snart 2 uker, å er så langt utrolig fornøyd med denne saken!

Men en ting - jeg skulle hatt noe beskyttelse på glasset, ser det er kommet en bitteliten ripe på baksiden, ikke noe som plager meg, da jeg må ha rett vinkel og skarpt lys for å ide hele tatt kunne se det. Men for å ikke forverre dette, så har jeg sett på denne? Gear4 iPhone 4 skjermbeskytter - Elkjøp

Vil denne holde telefonen ripefri framover? Sitter disse skikkelig på, noen som har erfaring med disse?

Jeg vil helst at førstenevnte fungerer, da gummidekselet ødelegger mye av designfølelsen

Takker for svar!
    Di sitter veldig godt om di monteres perfekt.

Bruket iaf disse til skjermen
    3-Pack Griffin Skjermbeskytter Til iPhone 4 [MA-11006] - NOK*129,- : iUtstyr.no, Stort utvalg av mobil og iPod tilbehør

Ang det gummidekselet, så ville jeg heller brukt plastdekslene fra Puro, perfect fit på telefonen og di beskytter både baksiden og sidene.
    Min erfaring meg gummi er att den utvider seg og setter seg fast i lomma når man skal ta den ut.

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Di sitter veldig godt om di monteres perfekt.

Bruket iaf disse til skjermen
    3-Pack Griffin Skjermbeskytter Til iPhone 4 [MA-11006] - NOK*129,- : iUtstyr.no, Stort utvalg av mobil og iPod tilbehør

Ang det gummidekselet, så ville jeg heller brukt plastdekslene fra Puro, perfect fit på telefonen og di beskytter både baksiden og sidene.
    Min erfaring meg gummi er att den utvider seg og setter seg fast i lomma når man skal ta den ut.
    Så denne InvisibleSHIELD - iPhone 4 Full-Body - Elektronikk - CDON.COM

Lurer på om den hadde gjort susen?

Det står at det følger med Gummiskraper? Må jeg skrape av denne beskytteren? og festespray, må jeg spraye telefonen før denne skal festes på?

Takker for svar

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne InvisibleSHIELD - iPhone 4 Full-Body - Elektronikk - CDON.COM

Lurer på om den hadde gjort susen?

Det står at det følger med Gummiskraper? Må jeg skrape av denne beskytteren? og festespray, må jeg spraye telefonen før denne skal festes på?

Takker for svar

Så ikke så dom ut den, men..Gummiskraper? festespray? :P Det var iaf nytt for meg.. For di vi bruker festes slik Hvordan feste skjermbeskytter

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, den som du bruker, er den egnet til IPhone 4? er det beskyttelse på til fram og bakside? Må nesten ha det, da det er glass både på front og bakside..

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, den som du bruker, er den egnet til IPhone 4? er det beskyttelse på til fram og bakside? Må nesten ha det, da det er glass både på front og bakside..
    Hehe, ja den er til Iphone 4. Har Iphone 4 selv.
    I den pakken er det kun beskytelse til fronten.
    Mener jeg så att di hadde til baksiden også, for 40kr stk eller noe.
    Er bare å titte innpå siden der, di har mye rart.

Men jeg bruker ikke beskytelse til baksiden på telefonen siden dekselett som jeg bruker har filt på insiden og er formlaget i plast for å passe telefonen perfekt. Tok nettop av dekselett for å se om det var riper på baksiden og det var det ikke. Har hatt det på i snart 3 mnd. Ville heller kjøpt ett sånt deksel istedenfor bare den tynne filmen. Dekselett beskytter også kantene på telefonen.

Mvh
    Svein S

Active g.org sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takker for svar!
    Jeg har dette:Deksel

Mitt er gjennomsiktig svart og det er plast. Gummifutteral riper opp telefonen, men dette har hvertfall holdt min fin og ripefri.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger råd fra noen som har peiling på dette. Har nettopp fått min første Mac og selv om mye er veldig rett frem er det en del uklart for en som kommer rett fra PC.

Først og fremst avspilling av flac på mac uten å konvertere filene på noe som helst vis. Hvilke gode programmer finnes det?

Dernest, hvilket format bør nye disker formateres til? Jeg har store filer av Blu-ray og lignende og vet ikke hvilket format som skal brukes.

Takker for alle svar! :-D

Intermediate frippsi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    510
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Trenger råd fra noen som har peiling på dette. Har nettopp fått min første Mac og selv om mye er veldig rett frem er det en del uklart for en som kommer rett fra PC.

Først og fremst avspilling av flac på mac uten å konvertere filene på noe som helst vis. Hvilke gode programmer finnes det?

Dernest, hvilket format bør nye disker formateres til? Jeg har store filer av Blu-ray og lignende og vet ikke hvilket format som skal brukes.

Takker for alle svar! :-D
    Til flac ville jeg kanskje prøvd Songbird

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Airport Express kabel

Hei, kan noen fortelle meg hvordan kabel som brukes mellom Airport Express og receiver/ DAC? Var inne på apple.no og mener det ser ut som en minijack-utgang. Anbefaling av kabel?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av El_oso
    Hei, kan noen fortelle meg hvordan kabel som brukes mellom Airport Express og receiver/ DAC? Var inne på apple.no og mener det ser ut som en minijack-utgang. Anbefaling av kabel?
    Optisk minijack til TOSlink. Fås på Clas Ohlson, CableWorld etc. Det finnes også minijack-adaptere til å sette på vanlige TOSlink-kontakter.

Det er ganske likegyldig hva slags kabel du bruker. De billigste (Clas Ohlson o.l.) kan sitte litt løsere i TOSlink-kontakten, men om du ikke pleier å berøre ledningen, har dette ingenting å si. Optiske signaler er ikke avhengig av fysisk kontakt, så så lenge pluggen sitter inne i kontakten, er det OK selv om den sitter litt dårlig. Blir kontakten så løs at lyssignalet forstyrres, hører du det veldig tydelig som "bobling" i lyden.

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fahnsen
    Optisk minijack til TOSlink. Fås på Clas Ohlson, CableWorld etc. Det finnes også minijack-adaptere til å sette på vanlige TOSlink-kontakter.

Det er ganske likegyldig hva slags kabel du bruker. De billigste (Clas Ohlson o.l.) kan sitte litt løsere i TOSlink-kontakten, men om du ikke pleier å berøre ledningen, har dette ingenting å si. Optiske signaler er ikke avhengig av fysisk kontakt, så så lenge pluggen sitter inne i kontakten, er det OK selv om den sitter litt dårlig. Blir kontakten så løs at lyssignalet forstyrres, hører du det veldig tydelig som "bobling" i lyden.
    Takk for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Styre itunes OG spotify fra Ipad?

Jeg har koblet en mac mini til receiveren og ønsker å styre dette fra Ipad'en.
    Er det noen som vet om det er mulig å styre itunes OG spotify fra denne?

(vet at remote APP'en styrer itunes og har hørt om en spotify remote til iphone, men ingen til ipad, eller?)

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at elprice kjører et kanontilbud på iPhone 4 for øyeblikket...

Side 33 av 92 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 83 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •