Den kjempestore Hegel tråden - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 25 av 80 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 1585
    Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Jeg er helt overbevist om at det kommer, og like overbevist om at de aldri kommer til å avsløre slikt før nær release og etter at lagerne er tømt.

1. Mange ville unlatt å kjøpe H200 og heller ventet på arvtakeren.
    2. Resten ville ventet på prisdump av H200.

Jeg holder en liten knapp på separat dac... Noe alla Electrocompaniet ECD 1 kan jeg tenke meg:roll:

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere ikke hørt om H250??? Med usb-dac, ny bedre fjernkontroll. Baseres på H3A som også er på planen. Disse skal være like i effektdelen slik at man kan kjøre mono/bi-amp.

Intermediate vetting sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    ikke riktig enda...bare qx2, og det virket kult det...men det var litt stress inni bildet, så det ble ikke den testen jeg hadde håpet på, men det kommer snart en mulighet til, så da venter jeg spent på den...
    Ok. Blir spennende. Da må dele dine erfaringer

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mjolnir
    Høres ut som om du vet mer en Hegel selv
    Selv synes jeg det var en logisk konklusjon at man ikke avslører noe.

En ting er hvis de sier de ikke kan gi opplysninger eller ikke vet helt veien selv.

Noe annet blir det hvis de faktisk bekrefter at det ikke vil komme en H200 med USB.

H200 kom vel i 2006 og vi er nå i 2009, er vel på tide med en arvtager nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Send en mail til Hegel på info@hegel.com , forklar hva du tenker, så tror jeg nok du vil få ett trygt svar tilbake
    Mail er sendt, takker for adressen der.

Spurte også om arvtager til forsterkersettet H4A og P4A mk2 ville arve teknologien til jubileumssettet, er spent på hva de svarer.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zatuu
    Mail er sendt, takker for adressen der.

Spurte også om arvtager til forsterkersettet H4A og P4A mk2 ville arve teknologien til jubileumssettet, er spent på hva de svarer.
    No problem!

Post gjerne svaret du får fra Hegel her

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke planlagt en arvtager til H200 enda MEN når den en gang kommer kan de ikke si noe om den får en USB-dac eller ikke.

Om H4a og P4a mk2 arver teknologien til H10 og P10 kunne de ikke kommentere.

Har veldig lyst på jubileumssettet men når teknologien først er der så vil det jo være bedriftøkonomisk idioti og ikke bruke teknologi de allerede har.

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje nevnt før, men grisepris på H4a SE nå!

Ellers så tror jeg nok også at Hegel kommer med en standalone DAC i nær fremtid, ettersom de har begynt å integrere dette i forsterkerene sine så er det jo et naturlig steg videre.

En ting er sikkert at den DACen skal jeg ha.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skal man si? Jeg sendte en mail til en av Soundgardenbutikkene på tirsdag og spurte på pris på en Demo H4se.
    Fikk pris på 38.000,-, men måtte være rask.

Dagen etter legger de ut dette.:-?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HERREGUD!

Nå vurderer jeg sterkt å kutte Soundgarden for ALLTID. Når de kutter priser på en haug av sine produkter i hytt å *******, KNUSER de jo bruktmarkedet!!!

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er meget uheldig for oss det der ja. 30 for H4SE er jo ingen u-pris.

Ser at produkter fra klubben ofte forsøkes selges til høyere bruktpris.

Tror fortsatt du kunne fått 25-26 for H4SE selv om nyprisen har endret seg. Det er halv pris mentalitet på brukten, uansett om produktet er 1mnd, 1 år eller 2.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mute
    Det er meget uheldig for oss det der ja. 30 for H4SE er jo ingen u-pris.

Ser at produkter fra klubben ofte forsøkes selges til høyere bruktpris.

Tror fortsatt du kunne fått 25-26 for H4SE selv om nyprisen har endret seg. Det er halv pris mentalitet på brukten, uansett om produktet er 1mnd, 1 år eller 2.
    Sist Soundgarden hadde ett av sine mange salg, ble det solgt en eller to H4A mk2 til 25k pr stk. Det er jo ingen som vet hvor lenge disse har vært demo i butikken? 1år? 2år? Det kan til og med være en innbytte vare fra en kunde. Så det jeg vil frem til er følgende; Viss noen tror at jeg selger min H4SE for 25-26k når den er rundt ett år gammel og akkurat som ny, med full emballasje og alt.. Ja, da kan de sannelig tro om igjen. Uansett hva mentaliteten på brukten er

Jeg kjenner jeg koker her jeg sitter, dette er så elendig dårlig gjort av Soundgarden for oss som kanskje skal selge videre en gang.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig Kent Ove. de kunne heller slått av en 5000,- på H4se når de kjører salg.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, her var det mye merkelig tankegang.. De er jo tross alt en butikk. Skal de virkelig holde prisene oppe med tanke på bruktmarkedet? Det er jo absurd.

Jeg tipper det kommer en ny forsterker og derfor kvitter de seg med de gamle, eller så har de bare mange på lager. Uansett så burde vi jo være glad for at de faktisk gir oss gode tilbud en gang i blant!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av whitenr9
    Hehe, her var det mye merkelig tankegang.. De er jo tross alt en butikk. Skal de virkelig holde prisene oppe med tanke på bruktmarkedet? Det er jo absurd.

Jeg tipper det kommer en ny forsterker og derfor kvitter de seg med de gamle, eller så har de bare mange på lager. Uansett så burde vi jo være glad for at de faktisk gir oss gode tilbud en gang i blant!
    Ehm, nå gjelder ikke dette her bare Hegel produkter da. Men, Soungarden har det jo med å sette opp/ned priser akkurat som det passer dem. Nå har de jo også satt opp Pioneer S-3EX til 60k og S-1EX til 80k, viss noen lurte.

Jeg sier ikke at de skal ta noe hensyn til bruktmarkedet jeg, men de rett å slett ødelegger mye for deres kunder når de holder på sånn som dette, det skjønner de fleste. Jeg tror nok ikke det kommer til å komme en ny Hegel forsterker med det første. H4SE utgaven ble sluppet for rundt ett år siden, og det er nok enda noen år til det kommer en ny utgave/modell.

Grunnen til at de gjør dette er for å tjene penger (dårlige tider), og for å få ryddet litt på lageret. Det er jo langt i fra første gang de har kommet med sånne mega gode tilbud på Hegel produkter.

Jeg krysser bare fingrene for at denne idioten ikke varer evig, og at de etter en tid setter prisen opp til 45k igjen.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer prisene er det ikke bare Soundgarden som har satt opp, og ustabile priser skyldes jo den ustabile økonomien verden lider av for tiden. Valuttaendringer fører til at innkjøpsprisene endrer seg og da må butikkene naturligvis endre utsalgspriser også.

Jeg som kunde liker å se gode tilbud hvertfall..

Når det gjelder H4 SE så står det jo at tilbudet gjelder så langt lageret rekker, så for meg virker det som de selger ut denne modellen. Skjønner jo at det er kjedelig for deg hvis du skal selge forsterkeren din akkurat nå, men det er jo strengt tatt ikke verre enn at du venter med å selge til salget er over?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må minne dere på at tråden ligger under kategorien Audio (teknisk diskusjon). :wink:

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder H4 SE så står det jo at tilbudet gjelder så langt lageret rekker, så for meg virker det som de selger ut denne modellen.
    Det samme sto det, når Soundgarden hadde pakke priser på CDP4A + Hegel H200 og CDP2A og Hegel H200. Etter at "lageret var tomt", satte de opp prisene til normalt igjen.

Skjønner jo at det er kjedelig for deg hvis du skal selge forsterkeren din akkurat nå, men det er jo strengt tatt ikke verre enn at du venter med å selge til salget er over?
    Jeg har ingen planer om å selge forsterkeren pr nå, men uansett er det jo litt kjipt når de kutter prisen med 15k, eller 33-34% om du vil.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Jeg må minne dere på at tråden ligger under kategorien Audio (teknisk diskusjon). :wink:
    Beklager!

Jeg trodde det var lov å diskutere alt som omhandlet Hegel her, siden det er en Offisiell tråd?

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Jeg har ingen planer om å selge forsterkeren pr nå, men uansett er det jo litt kjipt når de kutter prisen med 15k, eller 33-34% om du vil.
    Ikke for de som skal kjøpe nå.

Men ja, jeg skal ikke snakke mer om pris nå. Syns forresten denne teknisk/pris oppdelingen til avforum er helt tullete.. Tungvint å skulle forholde seg til to tråder om samme emnet.

Side 25 av 80 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 45 55 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •