Den kjempestore Hegel tråden - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 15 av 80 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 1585
    Intermediate vetting sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Da er jo en brukt H200 aktuell?
    Evt. pakketilbudet de kjører (som er utrolig bra), og evt. selge CD-spilleren?
    Selger ikke det pakketilbudet lengre, hvis det var tilbudet fra soundgarden du siktet til.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vetting
    Selger ikke det pakketilbudet lengre, hvis det var tilbudet fra soundgarden du siktet til.
    Det var det jeg mente ja. Sjekket ikke først, ser at det er borte nå..

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Det var det jeg mente ja. Sjekket ikke først, ser at det er borte nå..
    Jeg sitter bare å venter på om jeg får. Jeg bestilte torsdag eller fredag i forrige uke, og det står forstsatt "Beløpet er reservert på din konto. Venter på fullføring av ordren." under status på ordren. Hørte et rykte om at de var utsolgt allerede onsdag i forrige uke.

Har jeg noen "rett" på å få varene til den prisen jeg bestilte dem for, selv om de ikke har flere på lager nå? Soundgarden hadde fått 14 eksemplarer av dette tilbudet etter det jeg hadde hørt. Om alle 14 eksemplarene er solgt, men jeg likevel bestilte, har jeg rett på varene til prisen jeg bestilte dem til?

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Nærmere 10 hadde gjort den enda mer tiltrekkende. 120 watt er jo ikke mye til jobben jeg har tenkt ut og den USB-saken har jeg ikke bruk for...
    Som CavaleraRules sier, se etter en brukt H200. Var jeg deg hadde jeg sendt en PM til Kriller, tror han er keen på å få solgt sin. Han har vel planer om å teste ut en rør forsterker på Dynaudio frontene sine.

Er det Galloene du har tenkt å koble en eventuelt Hegel opp på? 200w fra Hegel H200 burde uansett holde en stund

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vetting
    Jeg sitter bare å venter på om jeg får. Jeg bestilte torsdag eller fredag i forrige uke, og det står forstsatt "Beløpet er reservert på din konto. Venter på fullføring av ordren." under status på ordren. Hørte et rykte om at de var utsolgt allerede onsdag i forrige uke.

Har jeg noen "rett" på å få varene til den prisen jeg bestilte dem for, selv om de ikke har flere på lager nå? Soundgarden hadde fått 14 eksemplarer av dette tilbudet etter det jeg hadde hørt. Om alle 14 eksemplarene er solgt, men jeg likevel bestilte, har jeg rett på varene til prisen jeg bestilte dem til?
    Jeg bestilte på torsdag i forrige uke, da sa selgeren på Soundgarden i Bergen at de hadde 4 sett igjen. Selvfølgelig skal du ha varen når du har bestilt og betalt, selv om ikke beløpet et fysisk trukket fra din konto. Du fikk vel en kvittering fra butikken når du bestilte, ikke sant? Jeg venter med god samvittighet på meldingen om at bestillingen min har kommet og er klar til å avhentes, og det synes jeg du også skal gjøre :-D

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Som CavaleraRules sier, se etter en brukt H200. Var jeg deg hadde jeg sendt en PM til Kriller, tror han er keen på å få solgt sin. Han har vel planer om å teste ut en rør forsterker på Dynaudio frontene sine.

Er det Galloene du har tenkt å koble en eventuelt Hegel opp på? 200w fra Hegel H200 burde uansett holde en stund

Morn du.
    Jeg er IKKE keen på å selge Hegelen.
    Skal få testet forforsterkeren på reciveren først. Så får vi se om det dukker opp noe rør etterhvert.

Tror Yamaha alene vil få problemer med Dynaudioene, men skal teste når jeg får byttet fra spader til banan på kablene.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ops ops:

Beklager den. Du har jo hatt H200`en på brukten en eller to ganger nå? Pluss du nevnte jo også i tråden din at en intergrert fra Ayon var intressant og snart kommer en Rogue Stereo 90 inn. Jeg var rask med å trekke en konklusjon, sorryyyy

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ops ops:

Beklager den. Du har jo hatt H200`en på brukten en eller to ganger nå? Pluss du nevnte jo også i tråden din at en intergrert fra Ayon var intressant og snart kommer en Rogue Stereo 90 inn. Jeg var rask med å trekke en konklusjon, sorryyyy

Slapp av. Har bare brent meg et par ganger når jeg bytter komponenter for raskt. Er litt impulsiv om dagen.
    Sist gang den var på børsen fikk jeg bud på 13k for den men fikk kalde føtter.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RA78
    Jeg bestilte på torsdag i forrige uke, da sa selgeren på Soundgarden i Bergen at de hadde 4 sett igjen. Selvfølgelig skal du ha varen når du har bestilt og betalt, selv om ikke beløpet et fysisk trukket fra din konto. Du fikk vel en kvittering fra butikken når du bestilte, ikke sant? Jeg venter med god samvittighet på meldingen om at bestillingen min har kommet og er klar til å avhentes, og det synes jeg du også skal gjøre :-D
    Joda, har fått ordrebekreftelse på mail... Sitter bare å venter på at ordren skal bli fullført og sendt

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva var tilbudet på Soundgarden da?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kunne velge mellom CDP2A eller CDP4A med H200 til en rimelig sykt bra pris, husker den bare ikke nå.

Kanskje andre gjør det?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kunne velge mellom CDP2A eller CDP4A med H200 til en rimelig sykt bra pris, husker den bare ikke nå.

Kanskje andre gjør det?
    H200 + CDP2A betalte jeg 23K for. Det vil si CDspilleren (CDP2A) gratis iforhold til dagens pris

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva var tilbudet på Soundgarden da?
    H200 + CDP4AmkII til 29995,-

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RA78
    H200 + CDP4AmkII til 29995,-
    Var det denne du gikk for?

Har du fått sporingsnummer?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var H200 og CDP2A sendt Venter i spenning.

Active eha sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Nittedal
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hegel med DAC?

Jeg var innom Soundgarden for å kjøpe XLR-kabler til den nye DAC-en min (Cambridge DACmagic, betalte 2000 på Hifi-klubben). Nå får jeg endelig brukt XLR til min H200.

Men så til saken: På Soundgarden fikk jeg vite at Hegel kommer til å komme med sin egen (USB-)DAC, ganske så snart. Jeg hadde ikke tid til å spørre så mye mer omkring dette, men det er jo logisk mtp. at H100 med USB-DAC allerede finnes.

Noen andre som vet mer om dette? Spesifikasjoner, pris, lanseringstidspunkt?
    Dolby Atmos 7.1.4 : Yamaha CX-A5100 : Emotiva XPA-3 + 2xUPA-500 : Sony HW50 : 106'' : Intel NUC : Darbee Darblet

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eha
    Jeg var innom Soundgarden for å kjøpe XLR-kabler til den nye DAC-en min (Cambridge DACmagic, betalte 2000 på Hifi-klubben). Nå får jeg endelig brukt XLR til min H200.

Men så til saken: På Soundgarden fikk jeg vite at Hegel kommer til å komme med sin egen (USB-)DAC, ganske så snart. Jeg hadde ikke tid til å spørre så mye mer omkring dette, men det er jo logisk mtp. at H100 med USB-DAC allerede finnes.

Noen andre som vet mer om dette? Spesifikasjoner, pris, lanseringstidspunkt?
    Vet ikke så mye om den, men vet at den er planlagt lansert iløpet av 2009. Som sagt, vet ikke så mye Er selv intressert i info om denne.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nærmere 10 hadde gjort den enda mer tiltrekkende. 120 watt er jo ikke mye til jobben jeg har tenkt ut og den USB-saken har jeg ikke bruk for...
    Nærmere 10 tusen hadde gjort forsterkeren rimelig enestående i sin klasse, da. Vi ville snakket snakker et lydbilde nærmere identisk med h200, dog 80w mindre per kanal enn den til under halv pris.

Men mye er dyrt om dagen, ser at I30'en har gått opp til 19.900.

Sukk

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, når prisen først var 11995 (?) så kan jeg ikke si annet enn at jeg ikke kan se annet enn gode tester som årsak til prisøkning.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, når prisen først var 11995 (?) så kan jeg ikke si annet enn at jeg ikke kan se annet enn gode tester som årsak til prisøkning.
    Svak krone, komponentene blir vel kjøpt og betalt i dollar, og produksjonen foregår i kina. Det pluss at folk kjøper færre dyre komponenter når de ikke har jobber å gå til. Det er mange nok grunner der ute, og selv om det er mulig, tviler jeg på at butikkene skrur opp avansen grunnet gode tester.

H100 har btw aldri kostet 11995. H1 derimot. Synd at hegel har skrotet lydsignaturen til H1, det står som det eneste hegelproduktet jeg likte.

Side 15 av 80 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •