B&W klubben - Side 99

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 99 av 218 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 95 96 97 98 99 100 101 102 103 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 ... SisteSiste
Viser resultater 1,961 til 1,980 av 4355

Tråd: B&W klubben

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    OK, Gratulerer med Dali'ene, har hørt de på Denon pma 2010, spillte gromt:-)

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fordfiesta
    OK, Gratulerer med Dali'ene, har hørt de på Denon pma 2010, spillte gromt:-)
    ja, jeg skal bruke en 275 på de men jeg likte faktisk 683 et hakk bedre men, de på HFK sa det beste valget hadde vært ikon 6 mk2 pga jeg ikke hadde så mye rå til forsterker og 683 krever en del strøm. men kommer nok CM 9 i hus om et år :twisted: når jeg hører hvordan min far har fått det

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mulig du blir mer glad i Daliene bare du får vent deg til de etterhvert også kriss. De vil sannsynligvis også bli litt mykere i diskanten etter at du får spilt de inn. Men holder med deg i B&W planen din

Gleder meg selv om dagen,til Rotel RB-1572 kommer i hus. Blir spennende og høre hvordan den komboen blir.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    Det er mulig du blir mer glad i Daliene bare du får vent deg til de etterhvert også kriss. De vil sannsynligvis også bli litt mykere i diskanten etter at du får spilt de inn. Men holder med deg i B&W planen din

Gleder meg selv om dagen,til Rotel RB-1572 kommer i hus. Blir spennende og høre hvordan den komboen blir.
    nei tror ikke jeg vil bli like glad som jeg er i B&W, B&W er ynglist merker, men prisen er veldig høy men det er jo god kvalitet. også.

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge siden jeg har fulgt med på denne tråden, men ser det er endel snakk om begrensede budsjetter for tiden. Husk på at både B&W og de fleste seriøse forsterkerprodusentene har holdt på en stund.
    Det finnes myye gromt å få kjøpt brukt til en fin pris hvis man gjør litt research først..

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer som Qrt sier, se etter på brukten med jevne mellomrom. Jeg kjøpte mine 683 veldig pent brukt for en veldig god pris
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    nei tror ikke jeg vil bli like glad som jeg er i B&W, B&W er ynglist merker, men prisen er veldig høy men det er jo god kvalitet. også.
    Hvis du er så glad i B&W, hvorfor ikke kjøpe det? Leser at du syns Daliene hadde en "skrikende" diskant osv. En NAD 375 spiller bra på DM683.

Grattis med Dali Ikon MK2 hvertfall, de spiller bra

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg er en fersk eier av B&W DM683 og HTM61 senteren, og er veldig fornøyd. Jeg gikk vekk fra CW clsc-12, noe proson, og annet hjemme mekk, og synes B&W'ene spiller mye finere og bedre selvfølgelig. Det var et bedre valg til et 16m2 rom rett og slett. Selv om CW'ene spiller høyere, så var jeg klar for noe som spiller tydeligere og finere.
    Jeg kjører frontene på to brokobla NAD C270/C370, har ikke giddi å prøvd med en.
    Men jeg lurer på, hva slags forsterker burde jeg skaffe hvis jeg vil ha noe nyere? Holder det med en NAD C275/C375BEE?

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VTEC
    Hvis du er så glad i B&W, hvorfor ikke kjøpe det? Leser at du syns Daliene hadde en "skrikende" diskant osv. En NAD 375 spiller bra på DM683.

Grattis med Dali Ikon MK2 hvertfall, de spiller bra
    joda, men de på HFK sa dali ville passe bedre pga de er lettdrevne og ikke trenger så mye forsterker. da jeg ikke har så my penger akkurat nå. men CM9 kommer snart i hus. pluss at jeg kommer til å spille høyt og da er jeg redd for å benne noen diskanter med svak forsterker.

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ihvertfall anbefale deg Rotel RB-1572 som effekt til 683, fikk min i går og sitter og tester det litt nå og det er stor forskjell fra vincent blokkene jeg hadde før. Mye mer kontroll på bassen, fyldigere lyd og litt mer frampå mellomtone og diskant uten at det på noen måte blir slitsomt eller skrikende, bare mye bedre over hele fjøla

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    Jeg kan ihvertfall anbefale deg Rotel RB-1572 som effekt til 683, fikk min i går og sitter og tester det litt nå og det er stor forskjell fra vincent blokkene jeg hadde før. Mye mer kontroll på bassen, fyldigere lyd og litt mer frampå mellomtone og diskant uten at det på noen måte blir slitsomt eller skrikende, bare mye bedre over hele fjøla
    Gratulerer. Virker som om anbefalingen min traff bra her, du virker veldig fornøyd.

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leser i en annen tråd at du ikke er fornøyd alikevel he he. Så høyt som du har spilt har jeg aldri spilt, -5 er nok for meg men dette må prøves til helga, kutter den her også så blir det enten 683 eller 1572 til salgs.

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer det corleone, den skuffet da det ble skikkelige volum.Prøvde mer i dag med bla. Black eyed peas sin boom boom pow og da kuttet den veldig tidlig ved de dypeste tonene.
    Lånte en nad c275bee fra hifi klubben i dag og det var andre boller. Denne har enda ikke gitt seg og idag har det vært HØYT:twisted:

Spiller også veldig bra i det øvre området,ingen tegn til skrikende diskant osv.
    Ja du må nok prøve og se om dette gjelder hos deg også.Har pratet med en til som hadde samme problemet med 1572 på 683.

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sett min første film på 683'ene etter at Onkyo TX-NR808 kom i hus..

Var alene hjemme, så de fikk lufta seg.. Var også første gang jeg fikk testa Sunfire-subben min på på film, så jeg har virkelig kosa meg Samspillet mellom fronter og sub var fantastisk, hadde heller ikke trodd Sunfire ville gjøre en så god jobb på LFE-sporet.

Men: Jeg kjører 2.1 nå.. Jeg skal ha meg senter og bakhøyttalere snart. Har en Definitive senter jeg har hatt i snart 10 år, vurderer å koble opp denne for å teste med 683'ene. Men bak har jeg absolutt ingenting.. Fruen har satt ned foten litt etter at vi gikk fra små, fine stativfronter til 683, så jeg må ha noe SMÅTT å ha bak. Jeg har derfor vurdert M-1, ihvertfall midlertidig. Hvordan vil dette funke? Og hvilke andre forslag har folk?

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Info fra Admin:

Som et ledd i prosessen med å gjøre forumet mer oversiktlig, er det nå opprettet en egen kategori for fan/entusiast tråder.
    Dette er gjort for å skille ut disse trådene fra den tekniske delen av forumet, noe som vil gjøre det mye lettere å finne dem.

Denne tråden flyttes til den nye kategorien
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått hentet og satt opp min nye HTM2 Diamond!

Den første/eneste solgt i Norden (det har bare kommet inn denne ene), mener jeg selger nevnte.

Legger ved et bilde

Active Alinoe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tøft! Hvordan syns du det funker med diamant og nautilus sammen?

Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alinoe
    Tøft! Hvordan syns du det funker med diamant og nautilus sammen?
    Jeg har ikke fått lyttet noen ting enda nesten, så det er for tidlig å svare på. Men for å si det slik, jeg tror det funker helt ålright!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Ser at B&W DM685 har gått ned til kr 3500 på HFK nå, er dette ett røverkjøp?
    Har hørt DM685 for mange år siden, og klør litt i fingrene ette og kjøpe nå

Har Nad L54 i en stue på ca 30 m2 som driver ett par Dali Concept 1 og Denon AVR1803 på ett lite sovereom som driver Dali Blue 6006, er DM685 en grei høytaler til noen av disse?

Har jo egentli ikke råd, men lider litt av det "må ha må ha" syndromet:twisted:

MVH Andreas

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ags
    Hei
    Ser at B&W DM685 har gått ned til kr 3500 på HFK nå, er dette ett røverkjøp?
    I mine øyne, JA ! Absolutt ! Med tanke på hva du får for 3500, er det et kupp i mine ører

Side 99 av 218 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 95 96 97 98 99 100 101 102 103 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •