B&W klubben - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 218 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 4355

Tråd: B&W klubben

RoOgFred
    Guest
    Har selv 805. Nydelige høyttalere Fantastisk lyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    da er jeg blitt medlem av klubben med et par DM683 som jeg håper kommer snart

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knoll
    Fra hifiklubben grensen Oslo så meldte de at cm serien skulle mest sannsynlig ta over for 700 serien.Og at den ville forsvinne i og med at den ikke produseres lenger.
    Hvis man ser på pressemeldingen, kan det jo nesten se slik ut.

http://www.nicollpr.com/BowersWilkin...ease-Final.doc

The CM Series from Bowers & Wilkins has long been a favorite among its discerning customers. Offering a combination of high performance and exquisite styling at a very affordable price, it sits comfortably between the exceptional value of the 600 Series and the high-end excellence of the 800 Series.

The new CM Series continues to provide stunning audio performance, backed up by cabinets in a choice of exceptional real wood veneers. But four new speakers offer customers increased choice when designing a stereo or home theatre system, and the addition of a polished gloss black finish offers them the option of a completely different style statement, and at no extra cost.

The first new model is the CM9, a three-way floorstanding speaker. It features a 25mm aluminum dome tweeter, a 150mm Kevlar® FST™ midrange driver and twin 165mm paper/Kevlar® bass drivers for a refined yet room filling performance and is ideal for customers looking for a more substantial sound than the smaller CM7 speaker.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, om 700 serien må lide samme skjebne som 300 serien syns jeg er merkelig, siden BW ikke da har noen høyttalere på 20000kr tallet. Men for all del, CM serien er kjempegode. Forgjengern til 700 serien het vel egentlig også CM?! eller noe slik.

Newcomer Darthmaniac sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knudsen
    da er jeg blitt medlem av klubben med et par DM683 som jeg håper kommer snart

håper du blir fonøyd med lyden. Er meget fornøy med mine eldre 604-S3
    men etter jeg fikk B&W ASW 675 fikk jeg prikken over i-en. Det er brukbar bass men en sub i tillegg har mye å si.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Jøss, om 700 serien må lide samme skjebne som 300 serien syns jeg er merkelig, siden BW ikke da har noen høyttalere på 20000kr tallet. Men for all del, CM serien er kjempegode. Forgjengern til 700 serien het vel egentlig også CM?! eller noe slik.
    Tja, merkelig i forhold til om B&W deltar i VM i flest serier eller vil tjene penger Billigere for B&W å produsere bare CM enn både CM og 700-serien, så prisen er vel ikke et mål for kvalitet. Men på... avsforum tror jeg... var det en som mente at det ikke unaturlig kom til å bli diamanter for alle 800-høyttalerne, og at noe opplagt ville skje med 804/803. Gjør de som for CM-serien, kan det jo tenkes at de lager en med bare en basshøyttaler, som kanskje vil komme i 20000-klassen.

Noen som vet om CM9 er konstruert for å bli en bedre høyttaler enn 703? I pressemeldingen står det jo at CM9 vil få bedre elementer enn de eksisterende høyttalerne i serien.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KH
    Tja, merkelig i forhold til om B&W deltar i VM i flest serier eller vil tjene penger Billigere for B&W å produsere bare CM enn både CM og 700-serien, så prisen er vel ikke et mål for kvalitet. Men på... avsforum tror jeg... var det en som mente at det ikke unaturlig kom til å bli diamanter for alle 800-høyttalerne, og at noe opplagt ville skje med 804/803. Gjør de som for CM-serien, kan det jo tenkes at de lager en med bare en basshøyttaler, som kanskje vil komme i 20000-klassen.

Noen som vet om CM9 er konstruert for å bli en bedre høyttaler enn 703? I pressemeldingen står det jo at CM9 vil få bedre elementer enn de eksisterende høyttalerne i serien.
    Veldig spent på 703 vs CM9 selv... Selv liker jeg 703 VELDIG godt, men designet er jeg ikke helt på nett med . CM9 ser mye bedre ut i mine øyne :P.

Newcomer Knoll sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cm9 vil nok ligge på 18000-19000,- paret så de legger vel seg akkurat under. Cm9 blir vel en såpass komplett høytaler at de mener den vil konkurere med høytalere i 20000,- klassen!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forgjenger til 700 serien het CDM

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JIPPI!!!!

Da har jeg en god grunn til å begynne oppbygging av en 800-serie i steden.
    Viljen er der, men pengene er foreløpig ikke fullt like klar:P

Newcomer Ghostman1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda et medlem av klubben. Har kjøpt noen CDM 7NT og CDM 1NT brukt, som skal brukes i surround. Har også kjøpt et par DM 602S3 som jeg tenkte å ha i stereo.
    Er ganske fersk med tanke på hifi, så er det noen som har noen gode råd når det kommer til forsterker til surround anlegget og stereoen? Må ha noe som funker bra til både musikk og film på surround, og musikk på stereoen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ghostman1
    Enda et medlem av klubben. Har kjøpt noen CDM 7NT og CDM 1NT brukt, som skal brukes i surround. Har også kjøpt et par DM 602S3 som jeg tenkte å ha i stereo.
    Er ganske fersk med tanke på hifi, så er det noen som har noen gode råd når det kommer til forsterker til surround anlegget og stereoen? Må ha noe som funker bra til både musikk og film på surround, og musikk på stereoen

Har sett en del Denon AVR-4306 om den holder mål. Er jo ikke oppdatert med detta Blueray maset men jeg er fornøyd med den da

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er 703 borte ifra rommet mitt.. så da får vi se hva det blir til . Er fortsatt eier av en B&W ASW 850 sub da . Vært inne på tanken å selge den.. men vet ikke helt.

Newcomer dj-numark sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hallo

nå har je å endelig fått skaffa meg b&w

det er en 804s som je fikk bilig brukt:-D for den ander var stjåle:|
    men hfk kunne selge meg en så da får je fult sett

har tenkt til å kjøpe en rotel rb 1080 til den:-D
    så får vi se om denon blir byttet ut til en rotel forforsterker

må si at 804s spiller utrolig nydelig

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt første innlegg her inne

Har eid mine B&W 604 S2 i 8år nå , og de fungerer som et skudd enda
    Har ikke angra en dag på at jeg kjøpte de

Mvh

Newcomer dj-numark sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hallo

nå har je fått rotel rb1080 inn i hus og prøvd den litt sammen med 804s en og det spiller så utrolig nydelig

har snakka med hfk og det blir vel ikke veldig lenge før je får den siste 804s:-D

bruker bare denon avr 2307 på som forforsterker enda:???:
    men kommer vell en rotel etter vert

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei.

Har LCR 600 til center.
    DM683 til front.

Kjører dette på en Yamaha RX-V1400 i dag, ikke sæli fornøyd.
    Så onkyo 876 er bestilt håper det blir å rocke

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kairiche
    Har LCR 600 til center.
    DM683 til front.

Kjører dette på en Yamaha RX-V1400 i dag, ikke sæli fornøyd.
    Så onkyo 876 er bestilt håper det blir å rocke
    Tipper Onkyo`n blåser bedre liv i 683 enn det Yamaha`n har gjort. RX-V1400 er alt for strømsvak for 683. Grattis ned ny AVR

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Har et par med 604 S3 og en Nad C372 ( så orginalt )

lurte på om det er verdt å påkoste en effekt forsterker til denne høytaleren, blir lyden bedre? Har hørt at 604 er ganske tungdrevne...

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av K!M
    Har et par med 604 S3 og en Nad C372 ( så orginalt )

lurte på om det er verdt å påkoste en effekt forsterker til denne høytaleren, blir lyden bedre? Har hørt at 604 er ganske tungdrevne...
    Vil jo bli en annen glangbalanse hvis en velger et annet merke. Synes Nad`n er litt lite for å få ut potensialet i 604S3. Har hatt disse selv med bla Rotel og Vincent. En RB 1080 passer meget bra. Eller en C272 og bi-amping da

Side 8 av 218 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 148 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •