B&W klubben - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 218 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 4355

Tråd: B&W klubben

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser faktisk ut som jeg har glemt å legge ut bilder av mine B&W'er i tråden...
    Har jo hatt dem siden jula 2007, så de begynner jo nesten å bli gamle i hifi-sammenheng
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mik92
    Ser faktisk ut som jeg har glemt å legge ut bilder av mine B&W'er i tråden...
    Har jo hatt dem siden jula 2007, så de begynner jo nesten å bli gamle i hifi-sammenheng
    Veldig flott oppsett!

Byttet leilighet for en mnd tid siden,så slenger ut et bilde av "ny" frontrekka.

Sjekk gjerne ut min Stuekino tråd.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Active Alinoe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gpt33
    Byttet leilighet for en mnd tid siden,så slenger ut et bilde av "ny" frontrekka.

Ok... Jeg foreslår, at du og jeg bytter anlegg!

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gpt33
    Veldig flott oppsett!

Dritlekkert anlegg du har der gpt33. Kan ikke huske å ha sett anlegget ditt på minhjemmekino. Tror du ville kommet langt opp på lista der... Hadde ihvertfall fått god score fra meg
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mik92
    Kan ikke huske å ha sett anlegget ditt på minhjemmekino. Tror du ville kommet langt opp på lista der... Hadde ihvertfall fått god score fra meg
    Grunnen til det er vel at jeg ikke har fått rotet meg til å lage noen minhjemmekino side. Altid når jeg finner ut jeg skal gjøre det finner jeg
    noe som må fikses på/byttes ut.
    Men lover at det kommer
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen vært å sett/hørt CM9 enda?

Newcomer Fordpizzabil57hk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket verktøy / nøkkel skal til for å åpne fronten på BW 683 ?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sylskarpt

Hei!

Kjører 683 på Hegel H1 MK3, blir sylskarpt...
    forslag på hva jeg kan gjøre? kabler å anbefale osv??

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hørt Hegel H1 en gang bare, og da ikke på B&W, men den virket veldig skarp for meg da. Selgeren sa da at dette var fordi den ikke var varmet opp på forhånd. Regner med at du har hatt den stående på en stund og fått eliminert den saken?
    H1 ville uansett ikke vært mitt førstevalg sammen med 683, men det kan vel ikke bli så ille at litt eksperimentering med plassering eller demping av refleksjoner ikke kan bedre resultatet noe..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!Jeg har ikke B&W,men vurdere dette oppsettet neste gang jeg drar innom Hi-Fi butikken:

NAD C355
    NAD C545
    B&W DM684

Så det jeg lurer på er om hvordan høytalerne låter?
    Og vil det bli nok kraft med c355?

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt B&W høyttalere i mange år og er helt forelsket Vet det finnes mange gode alternativer der ute, men jeg kommer mest trolig aldri å gå over til annet merke

Pr idag kjører jeg DM-602 front, HTM62 center og 686 bak (disse imponerer meg i forhold til størrelsen).

Oppsettet er drevet av en Denon AVR-2809.
    Fungerer glitrende, men kommer nok til å oppgradere med et effekttrinn på frontene i fremtiden.

Har ikke så mye erfaring med gulv modellene, men så lenge en har nok kraft i forsterkeren er stativ høyttalerne deres helt enestående, noe man finner ut ved å prøve-lytte, og lese diverse tester/anmeldelser.

Kjøpte nettopp Van Den Hul kabler til frontene, og jeg ble helt målløs når jeg hørte forskjellen fra de gamle kablene....Spesielt i stereo. ANBEFALES!!

Oppsettet kan forøvrig ses på MinHjemmekino.
    Kjekt om dere tar en titt, og gi gjerne karakter om det faller i smak

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder lenge det. Om du skulle mene noe annet etter sppille en mnd tid så er det bare gå til innkjøp av et brukt nad effekttrinn etterhvert og bi ampe.

Sitat Opprinnelig postet av Tom'sHifi
    Hei!Jeg har ikke B&W,men vurdere dette oppsettet neste gang jeg drar innom Hi-Fi butikken:

NAD C355
    NAD C545
    B&W DM684

Så det jeg lurer på er om hvordan høytalerne låter?
    Og vil det bli nok kraft med c355?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bowers & wilkins

Var innom hifiklubben forrige uke,for å vere med "svigers" og handle anlegg til henne ( det ble nad forsterker,nad cd spiller og b&w 685 )... Når eg først var der inne så tenkte eg at eg skulle høre på 683`ene,da eg selv har dei eldre 604s3.... Fant dei ikkje med ein gang,pga at størrelsen var markant mindre i forhold til dei "gamle".Det ble satt på dire straits i anlegget ( nad 80 watts forsterker og nad cd spiller ).Har hørt mange har skrytt av desse høytallerne,og ein kompis av meg som har desse,hører positiv forskjell fra sine 683 kontra mine 604s3.Men eg må seie heilt ærligt at eg synest mine 604s3 låter bedre.Men nå var 683 utstillt i eit STORT lokale og eg har litt annan elektronikk ( denon 2807 reciver,vincent sp331 150 watt effekt,harman kardon hd970 cd spiller,nordost flatline bi wire kabler,nordost blue heaven rca kabler til cd og effekt )... Kan jo vere og at det at eg har brukt mikrofon for å innstille anlegget hjemme (på denon reciveren) og kjører room adussey front hjelper mye på lyden.

Men det at 683 er mye mindre enn 604s3,kan det gå ut over lydkvaliteten/bass og lignende??? Mulig eg had hørt stor forskjell om eg hadde hadt 683 hjemme.... Men ble ikkje så imponert i butikken.Men for all del,lyden var kjempebra.Men synes 604ene låter bedre.... Og synest ikkje 683 virket bedre i mellomtonen? Noen meninger om dette? Synest det er positivt at størrelsen har gått ned,da 604s3 blir litt store,men kan det gå ut over lyden?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

683

Ps: 683ene er ganske fine utseende messig og størrelsesmessig,men virker ikkje som det er vits i å oppgradere dersom man har den gamle 600 serien,eller?

Kommer det noen nye B&W høytallere/serie snart?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nad_319
    Holder lenge det. Om du skulle mene noe annet etter sppille en mnd tid så er det bare gå til innkjøp av et brukt nad effekttrinn etterhvert og bi ampe.
    Ok.Får se på det etterhvert ,men er det noen som har erfaring med DM684 og kan fortelle om høytalerne låter bra?Er de noe å satse på?Skal uansett dra innom butikken for å høre dem for å gjøre meg en beslutning.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte å gjøre en kraftig oppgradering av anlegget mitt siden det jeg har per dags dato er ganske beskjedent.Det jeg har er dette oppsettet:
    NAD315BEE
    ARGON 7240
    PIONEER DVD-400V Til film og musikk.

Bruker QED Qunex 3 til signal kilde og QED SILVER ANNIVERSARY XT til høytalerne,helt greit anlegg å koble til tv.Men har oppdaget etterhvert at det er ikke bra nok for meg.Tenkte også på å gå fra integrert forsterker til for- og effekt trinn.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tom'sHifi
    Ok.Får se på det etterhvert ,men er det noen som har erfaring med DM684 og kan fortelle om høytalerne låter bra?Er de noe å satse på?Skal uansett dra innom butikken for å høre dem for å gjøre meg en beslutning.

Ville også da heller skaffet meg 683 om jeg var deg. Startet med den nad du nevnte til 684 og handle nad effekttrinn seinere som driver basserne og så kjøre Bee forsterkeren på toppen. Koster mer men spiller bedre og.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om snaue 3 uker skal jeg innom Hifi-klubben og høre på noen 685 som jeg har planer om å bruke med en Cambridge 640A v.2 – gleder meg! Har hørt fra flere steder at dette er en god kombinasjon for et førstekjøp – hva kan jeg forvente meg i lyd?

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sparks
    Om snaue 3 uker skal jeg innom Hifi-klubben og høre på noen 685 som jeg har planer om å bruke med en Cambridge 640A v.2 – gleder meg! Har hørt fra flere steder at dette er en god kombinasjon for et førstekjøp – hva kan jeg forvente meg i lyd?
    B&W 685 stereo speaker review Hi-fi speaker review - from the experts at whathifi.com

Test av B&W DM685 Bokhyllehøyttaler - Tester - Lyd og Bilde

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest de! Gleder meg veldig til å lytte. I dag har jeg kun noen gamle (og ganske dårlige) Wharfedale gulvhøyttalere som er koblet til en gammel Pioneer surroundforsterker som gir ganske tam lyd med overdreven bass. Håper på stor forskjell, men har fremdeles hørt at det er så stor forskjell på lydtypen i forskjellige høyttalere at det kan hende jeg ikke finner B&W best?

Side 27 av 218 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •