B&W klubben - Side 184

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 184 av 218 FørsteFørste ... 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 180 181 182 183 184 185 186 187 188 194 204 214 ... SisteSiste
Viser resultater 3,661 til 3,680 av 4355

Tråd: B&W klubben

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av TigerWho
    Jeg er dessverre student ennå, så om det skal bli CM9, så MÅ det bli brukt, og jeg er fortsatt litt short Syns de dukker opp altfor sjelden på brukten og. Spes siden jeg vil ha de i sorte.
    er ikke mange cm9 på brukten nei, de fleste er vel fornøyde med de men uansett så vil 683 bli en stor oppgradering men disse kvrever litt strøm også

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er dessverre student ennå, så om det skal bli CM9, så MÅ det bli brukt, og jeg er fortsatt litt short Syns de dukker opp altfor sjelden på brukten og. Spes siden jeg vil ha de i sorte.

Jeg syns det er et dårlig tips. CM9 er såpass ny og svært anerkjent modell at de selv på brukten går for 14-15 lapper. Så må du ha gromt forsterkeri for å få det beste ut av dem i tillegg, da kommer du svært raskt opp i forholdsvis store summer totalt.

CM7 er en strålende høyttaler den også, og den kan du få helt ned i rundt 6 lapper på brukten, noe som er godt under halvparten av hva du må ut med på CM9 på brukten.

Er kassen slunken grunnet studentbudsjett så vet iallfall jeg hvilke av alternativene som gir best value for money.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett noen CM7 på brukten heller dessverre :/ Og ikke CM8 heller.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322