B&W klubben - Side 183

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 183 av 218 FørsteFørste ... 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 179 180 181 182 183 184 185 186 187 193 203 213 ... SisteSiste
Viser resultater 3,641 til 3,660 av 4355

Tråd: B&W klubben

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm... Hørtes ut som jeg kunne spare de pengene Takk for tilbakemelding

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går med oppgraderingstanker selv for tiden, selvom økonomien antagelig ikke tillater krumspring før utover August/September en gang.

Bedre og kraftigere forsterker til mine CM7 er hva som står på menyen Skal på klubben snart å få testet ut den nye Cambridge 851A først og fremst, den har jeg virkelig troa på.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Skal på klubben snart å få testet ut den nye Cambridge 851A først og fremst, den har jeg virkelig troa på.
    Jeg ville vært skeptisk hvis jeg var deg, jeg har hørt rykter om at den er veldig oppskrytt. Men du kan jo selvfølgelig prøve selv for å finne ut hva den allmenngyldige oppfatning er.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går med oppgraderingstanker selv for tiden, selvom økonomien antagelig ikke tillater krumspring før utover August/September en gang.

Bedre og kraftigere forsterker til mine CM7 er hva som står på menyen Skal på klubben snart å få testet ut den nye Cambridge 851A først og fremst, den har jeg virkelig troa på.
    Usikker på pre, men jeg hadde sett litt etter en Meridian 557 effektforsterker. Slik jeg kjenner CM9 (selv om du har CM7) og den effektforsterkeren har jeg stor tro på den matchen. Svakheter og styrker i høyttalerene og forsterkeren burde utfylle hverandre PERFEKT.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Usikker på pre, men jeg hadde sett litt etter en Meridian 557 effektforsterker. Slik jeg kjenner CM9 (selv om du har CM7) og den effektforsterkeren har jeg stor tro på den matchen. Svakheter og styrker i høyttalerene og forsterkeren burde utfylle hverandre PERFEKT.

Takk for innspill, skal ha det på minnet når jeg holder øye med bruktmarkedet utover8-)

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Jeg ville vært skeptisk hvis jeg var deg, jeg har hørt rykter om at den er veldig oppskrytt. Men du kan jo selvfølgelig prøve selv for å finne ut hva den allmenngyldige oppfatning er.

Det kan godt være at den er oppskrytt, jeg har ikke hørt den enda.

Dog, skal vi ta forgjengeren 840Av2 som pekepinn, så blir 851A ikke oppskrytt

Har hørt forgjengeren flere ganger på CM8, og den er kanonbra.

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke så mye erfaring med britiske forsterkere, men har selv hatt en Arcam, og den var veldig fin! Så vil anbefale å ta en titt på arcam også Strømsterke forsterkere dette.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Jeg har ikke så mye erfaring med britiske forsterkere, men har selv hatt en Arcam, og den var veldig fin! Så vil anbefale å ta en titt på arcam også Strømsterke forsterkere dette.

Ja, hørt svært mye bra om Arcam. Klubben hadde jo som kjent disse i sortimentet sitt en liten periode. Fikk dog ikke hørt på noen modeller fra dem.

Problemet angående Cambridgen er at jeg er veldig usikker på om det blir en reell oppgradering ift den Marantzen jeg har pr idag. Den forsterkeren holder et høyt nivå tross alt, så jeg må passe på så ikke lista legges for lavt.

Det er et av mine prinsipper at hvis jeg skal oppgradere, så bør det merkes solid på lyden

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hørt svært mye bra om Arcam. Klubben hadde jo som kjent disse i sortimentet sitt en liten periode. Fikk dog ikke hørt på noen modeller fra dem.

Problemet angående Cambridgen er at jeg er veldig usikker på om det blir en reell oppgradering ift den Marantzen jeg har pr idag. Den forsterkeren holder et høyt nivå tross alt, så jeg må passe på så ikke lista legges for lavt.

Det er et av mine prinsipper at hvis jeg skal oppgradere, så bør det merkes solid på lyden
    Hehe, da snakker vi en skikkelig god musikk sub hvis du skal gå for en oppgradering som virkelig merkes :-)
    Min absolutte anbefaling hvis du ikke skal blakke deg helt :
    Rythmik Audio servo subwoofer 12" F12SE Signature Edition

Beklager at dette legges inn i en B&W tråd.

Newcomer Bumblebee sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Hvor har du hørt dette egentlig?
    Cambridge Azur 751BD | Cambridge Azur 851A | Monitor Audio RS6
    Cambridge DacMagic Plus | Mac Mini | ADB 5720CDX | Samsung UE55F8005

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror også at sub kan gi den største oppgraderingen, jeg får snart en ken kreisel 700mk3 suben i hus som jeg skal parre med mine cm9 tror det blir en grei oppgradering!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så da e det på tide å stå opp av de døde litt har no bestillt en ny effekt i mæst mulig for pængan klasse Skal bli spennende å teste denne på CM9'ene mine da æ fant ut at Rotelen ikkje ga mæ helt den lyden æ hadde håpet på kommer tilbake med anmeldelse korsen denne matcher CM9 glæde mæ som unge

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bumblebee
    Hvor har du hørt dette egentlig?
    Samme sted som Gilmour hadde hørt at mange syns B&W er en oppskrytt høyttalerprodusent...

Altså.. se bort i fra mitt forrige innlegg, det var bare vas. Jeg ble bare en smule oppgitt over at en B&W-interessert holdt på med sånt tull her på avforum. Beklager!

mvh gammel B&W-entusiast.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her som har erfaring med DM605s2 og senere modeller? Jeg har 605 selv, og er på ingen måte misfornøyd med de. MEN.. Jeg har fått oppgraderingsyken, og aner ikke hva neste steg bør være.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TigerWho
    Er det noen her som har erfaring med DM605s2 og senere modeller? Jeg har 605 selv, og er på ingen måte misfornøyd med de. MEN.. Jeg har fått oppgraderingsyken, og aner ikke hva neste steg bør være.
    Du vil få en enorm oppgradering hvis du hadde gått for 683 feks, jeg hadde 602s2 før selv, og da jeg kjøpte 603s3 så var det en annen verden! mye mer oppløst ! så da blir nok forskjellen enda større fra 605s2 til 683! disse er det fin pris på brukten også

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Og jeg som trodde jeg måtte opp i CM-serien for å merke noe særlig forskjell. Jeg har sett noen 683 til 5-6000. Aner ikke hva jeg kan få for 605´ene men..

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Og jeg som trodde jeg måtte opp i CM-serien for å merke noe særlig forskjell. Jeg har sett noen 683 til 5-6000. Aner ikke hva jeg kan få for 605´ene men..
    Ånei, s2 modelene er veldig gamle så det er stor forskjell på de men cm serien låter enda mer oppløst og fint en 6 serien kommer litt ann på åssen musikk du hører på

litt usikker på hva du kan få for 605 men, ikke noe mer enn 3-3500 tror jeg:P mulig det er litt høyt også.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sikler mest på CM9, men da må jeg fort ha et effekttrinn i tillegg. Og når jeg i utgangspunktet ikke har råd til CM9, så har jeg i hvertfall ikke råd til effekttrinn i tillegg Har vurdert CM7 og, men har ikke kommet over noen brukte :/

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sikler mest på CM9, men da må jeg fort ha et effekttrinn i tillegg. Og når jeg i utgangspunktet ikke har råd til CM9, så har jeg i hvertfall ikke råd til effekttrinn i tillegg Har vurdert CM7 og, men har ikke kommet over noen brukte :/
    cm9 er go ht men med den receiveren du har så vil du få grei lyd med de, men det blir bedre med effekt, men tror du hadde blitt fornøyd med de på receiveren også skal du først gå for cm serien så hadde jeg spart litt ekstra til cm9

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er dessverre student ennå, så om det skal bli CM9, så MÅ det bli brukt, og jeg er fortsatt litt short Syns de dukker opp altfor sjelden på brukten og. Spes siden jeg vil ha de i sorte.

Side 183 av 218 FørsteFørste ... 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 179 180 181 182 183 184 185 186 187 193 203 213 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •