B&W klubben - Side 164

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 164 av 218 FørsteFørste ... 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 160 161 162 163 164 165 166 167 168 174 184 194 204 214 ... SisteSiste
Viser resultater 3,261 til 3,280 av 4355

Tråd: B&W klubben

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Etter min smak er den veldig rå. Har hatt bl.a. JL F112 og SVS PC13Ultra, og etter min mening overgår DB1 begge disse på alle parameter jeg verdsetter ved en sub. På film har den nok konkurenter, men på musikk er den rå. Foretrekker du kvalitet fremfor kvantitet vil den banke SVSen din.

Geir Arne
    Om han trenger en DB1 til musikk når han 802D tror jeg ikke noe på.
    Hvis han skal ha den til film, så hadde jeg heller kjøpt en SVS til med tanke på hva DB1 koster. Heller to subber kontra en til film og ingen sub til musikk med 802D i hus.

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Jeg er på utkikk etter en oppgradering

Etter å ha googlet litt virker det faktisk som det knytter seg litt større positivitet til B&W 804D enn dto. 803. Bare løselig fra diverse forum. Merkelig nok er det umulig å finne ordentlige tester av de to nevnte høyttalerne, hva nå det kan komme av..?

Nå ser jeg det ligger en 803D på brukten. Men ulempen med disse er at de er så digre. Fikk nesten sjokk da jeg så dem på klubben. 803D formelig tårnet over 802D og den er nesten en halvmeter dyp også. M.a.o. et beist å plassere i en vanlig stue. Den fysiske størrelsen ser jeg på som en klar ulempe.

Iallefall, er det noen som har kjørt direkte sammenligningner mellom disse to, og/eller kjenner godt til forskjellene. Går jeg f.eks glipp av noe vesentlig med 804D i forhold til 803D? Kunne også vært fint å få en beskrivelse av lydforskjellen mellom 804D og CM9.
    Det er vel bare størelsen som er "problemet" med 803. Den kan nok også være noe vanskeligere å plassere grunnet mer output i bunn. Den krever nok også en noe større forsterker for å få ha skikkelig kontroll.

Ellers taler det meste for 803, spesielt når prisforskjellen er så marginal.

Geir Arne

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Hvis han skal ha den til film, så hadde jeg heller kjøpt en SVS til med tanke på hva DB1 koster. Heller to subber kontra en til film og ingen sub til musikk med 802D i hus.
    Jeg skal innrømme at jeg ikke har hørt 802Dia i kontrollerte omgivelser(les: hjemme hos meg selv), men en noe fyldigere grunntone enn det jeg har hørt er noe jeg foretrekker. Spesielt på "dårlig" musikk. Jeg bruker også sub for å rette ut frekvensresponsen i bunn, så for min del bruker jeg nesten alltid sub på musikk.

Geir Arne

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er på utkikk etter en oppgradering

Etter å ha googlet litt virker det faktisk som det knytter seg litt større positivitet til B&W 804D enn dto. 803. Bare løselig fra diverse forum. Merkelig nok er det umulig å finne ordentlige tester av de to nevnte høyttalerne, hva nå det kan komme av..?

Nå ser jeg det ligger en 803D på brukten. Men ulempen med disse er at de er så digre. Fikk nesten sjokk da jeg så dem på klubben. 803D formelig tårnet over 802D og den er nesten en halvmeter dyp også. M.a.o. et beist å plassere i en vanlig stue. Den fysiske størrelsen ser jeg på som en klar ulempe.

Iallefall, er det noen som har kjørt direkte sammenligningner mellom disse to, og/eller kjenner godt til forskjellene. Går jeg f.eks glipp av noe vesentlig med 804D i forhold til 803D? Kunne også vært fint å få en beskrivelse av lydforskjellen mellom 804D og CM9.
    Skummelt å skrive i denne tråden siden jeg ikke har B&W nå. Men jeg var på demo av 804 Dia vs 803 Dia, samt Dali MS4.
    En kamerat var spesielt interessert i 803 Dia, men som deg ble han sjokkert over hvor store de var.

Det ble brukt Nad M25 som effekt og Denon AVC-A1HD som pre. Så Nad-en blir kanskje for liten til 803 Dia.
    803 synes jeg hadde et større og dypere lydbilde, og man merker at de var større i bassfundamentet.
    804 synes jeg var mer detaljert, roligere i diskanten, bedre på sømløshet og aller mest en god del strammere i bassen.

Selv hadde jeg trodd at 803 skulle være mye bedre enn 804, men jeg synes 804 var en god del bedre på de 30 minuttene jeg lyttet på de to mot hverandre.

Hva du vurderer å bruke som forsterkere og en lytt til begge gir deg nok et bedre svar på det. Hadde jeg vært potensiell kjøper hadde jeg nok bedt om å få tilkoblet mer effekt under demoen for å se om jeg mente det samme da.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Til vanlig musikkspilling holder det mer enn nokk med bare 802 og kommer ikke til å bruke den til vanlig musikk. En sjelden gang.

Men til litt film og livekonserter er det jeg kommer til å bruke den mest til.

Jeg har i tillegg litt lyst på den subben.

Jeg får se hva jeg gjør, kanskje jeg oppgradere forforsterkan istedenfor.

Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, så det er slik det er

Ja, jeg mener den nyeste serien - Diamond.

Det er den nyeste ja.

Jeg tillater meg å kommentere en del av tingene som har kommet opp i tråden for å avklare litt usikkerheter.

Jada - høyttalerne er høye, men de er slanke. Det er sjelden du sitter og ser på siden av en høyttaler. Jeg har de stående ganske tett inntil bakvegg i min stue og med nok forsterkerkraft går det bra. Jeg kjører med elektronikk som ikke lefler i bassen. Stuen min er forøvrig ca 15 kvadratmeter med åpning inn til et kjøkken på ti kvadratmeter. Dette går bra.

Da jeg begynte å lufte tanken om overgangen, som er årsaken til salget, var min største utfordring å få gjennom til min samboer at 803 skulle ut fra stuen. Høyttalerne som skal inn er mindre, både lavere og grunnere, to-tre cm bredere, men dette hjalp ikke. Det er noe med utformingen av 803, innsvingen i front, som gjør at de passer fint inn i en vanlig stue. Dette har mye med treverket og kvaliteten på finishen å gjøre.

Når det gjelder krefter og 803. En kamerat av meg hadde 803D (gammel versjon) med NAD M25 bi-ampet. Han byttet etterhvert til et effekttrinn fra Classé noe som ryddet opp litt. Selv er jeg ikke spesielt glad i kombinasjonen av B&W og eldre Classé (CA2200, CP500 - de nye er friskere i lyden). Om ikke 803 ble bi-ampet så skjønner jeg at det låt dårlig.

Med unntak av en liten periode hvor jeg brukte en ytterst midlertidig NAD integrert så har jeg ikke brukt mindre enn 300w@8 ohm på 803. Jeg hadde også 803 D tidligere.

Jeg har brukt Muse monoblokker (samme som GTP33, men andre enheter), Hypex UcD400HG med HxR (overraskende bra!), Crown K2 (til bass, strammeste noen sinne, gammel 803D), og et par til. De skal ha krefter, og litt akustikktiltak er lurt.

Jeg vil, sammen med samboeren min som er glad i lyd - ikke anlegg, si at dette fungerer bra i en stue. Visuelt og lydmessig. Om stuen er mindre enn min ville jeg helt klart gått for 804. Men - kan du gå for 803 ville gjort det, uavhengig av om du skulle kjøpe de jeg har lagt ut eller ikke.

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tore_v1
    Det er den nyeste ja.

Jeg tillater meg å kommentere en del av tingene som har kommet opp i tråden for å avklare litt usikkerheter.

Jada - høyttalerne er høye, men de er slanke. Det er sjelden du sitter og ser på siden av en høyttaler. Jeg har de stående ganske tett inntil bakvegg i min stue og med nok forsterkerkraft går det bra. Jeg kjører med elektronikk som ikke lefler i bassen. Stuen min er forøvrig ca 15 kvadratmeter med åpning inn til et kjøkken på ti kvadratmeter. Dette går bra.

Da jeg begynte å lufte tanken om overgangen, som er årsaken til salget, var min største utfordring å få gjennom til min samboer at 803 skulle ut fra stuen. Høyttalerne som skal inn er mindre, både lavere og grunnere, to-tre cm bredere, men dette hjalp ikke. Det er noe med utformingen av 803, innsvingen i front, som gjør at de passer fint inn i en vanlig stue. Dette har mye med treverket og kvaliteten på finishen å gjøre.

Når det gjelder krefter og 803. En kamerat av meg hadde 803D (gammel versjon) med NAD M25 bi-ampet. Han byttet etterhvert til et effekttrinn fra Classé noe som ryddet opp litt. Selv er jeg ikke spesielt glad i kombinasjonen av B&W og eldre Classé (CA2200, CP500 - de nye er friskere i lyden). Om ikke 803 ble bi-ampet så skjønner jeg at det låt dårlig.

Med unntak av en liten periode hvor jeg brukte en ytterst midlertidig NAD integrert så har jeg ikke brukt mindre enn 300w@8 ohm på 803. Jeg hadde også 803 D tidligere.

Jeg har brukt Muse monoblokker (samme som GTP33, men andre enheter), Hypex UcD400HG med HxR (overraskende bra!), Crown K2 (til bass, strammeste noen sinne, gammel 803D), og et par til. De skal ha krefter, og litt akustikktiltak er lurt.

Jeg vil, sammen med samboeren min som er glad i lyd - ikke anlegg, si at dette fungerer bra i en stue. Visuelt og lydmessig. Om stuen er mindre enn min ville jeg helt klart gått for 804. Men - kan du gå for 803 ville gjort det, uavhengig av om du skulle kjøpe de jeg har lagt ut eller ikke.

Siden vi er inne på forskjeller innen B&W 800 serien.

Jeg har lurt på hvor/hva den største forskjellen mellom 802N og 803D/Diamond series.

En kompis (Jorntoffe her inne) solgte jo sine 802N til fordel for 803D.
    Men han har ikke et rom som får frem det beste i høytalerene.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gpt33
    Siden vi er inne på forskjeller innen B&W 800 serien.

Jeg har lurt på hvor/hva den største forskjellen mellom 802N og 803D/Diamond series.

En kompis (Jorntoffe her inne) solgte jo sine 802N til fordel for 803D.
    Men han har ikke et rom som får frem det beste i høytalerene.
    Mye ligger i diamant-diskanten. Det er en grunn til at dette er den eneste virkelig kostbare reservedelen (den ligger på rundt 9.500-10.500). Denne gir mer luft og gjør at diskanten forsvinner fullstendig.

803 har ikke det samme trøkket i bunnoktavene og vil være lettere å integrere i et rom, i tillegg til at den er slankere og sånt sett vil gjøre mindre ut av seg enn de "gravide pingvinene" som min samboer avviste 802 Diamond med da vi "diskuterte" 802..

Mellomtonen vil jeg tro at kan være bedre på 802 på grunn av Marlan-hodet. Men - 802N har et eldre delefilter så det kan ligge noe der også.

Hva mener Jorntoffe om endringene i oppsettet?

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange takk for grundige kommentarer fra Sven1978 og tore v1! Det var akkurat dette jeg var ute etter

Det kan også være at valget gir seg selv, grunnet effekttrinnet. Klubben sier min Cambridge Azur 840W matcher veldig godt med 804 Diamond. Om den er bra nok for 803 Diamond vet jeg ikke, skal spørre dem.

Uansett så skal jeg høre begge høyttalerne på musikk jeg kjenner. Eneste problemet at at lytterommene til HFK i Trondheim ikke er bra, for å si det mildt. Men det gir nå en viss indikasjon.

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Ultima
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange takk for grundige kommentarer fra Sven1978 og tore v1! Det var akkurat dette jeg var ute etter

Det kan også være at valget gir seg selv, grunnet effekttrinnet. Klubben sier min Cambridge Azur 840W matcher veldig godt med 804 Diamond. Om den er bra nok for 803 Diamond vet jeg ikke, skal spørre dem.

Uansett så skal jeg høre begge høyttalerne på musikk jeg kjenner. Eneste problemet at at lytterommene til HFK i Trondheim ikke er bra, for å si det mildt. Men det gir nå en viss indikasjon.

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Ultima
    Det er triste lytteforhold i butikken der ja.. Har de 804 og 803 i demo nå?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tore_v1 : uten tvil så er 803 Dia lekre. Jeg var også på nippet til å kjøpe dine gamle 803 D om du husker meg.
    Det var bare mine inntrykk lydmessig, og jeg skrev at det var kameraten min som ble overraska over hvor svære de var.

Nautilus-serien hadde vel et mye mer komplisert delefilter med en vanskelig diskant ?
    Jeg hadde 803 Nautilus selv og synes de var kresne på musikkvalg, cd-ens innspilling og elektronikk. Klinisk detaljerte med diskanten i fokus. Men de låt utrolig bra når det satt, synd det var sjeldnere enn ofte.

804 Signature som kom etter synes jeg låter utrolig bra og var mørkere i klangen og en skikkelig god allrounder. Det var etter jeg hørte disse at jeg MÅTTE oppgradere :-)

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    tore_v1 : uten tvil så er 803 Dia lekre. Jeg var også på nippet til å kjøpe dine gamle 803 D om du husker meg.
    Det var bare mine inntrykk lydmessig, og jeg skrev at det var kameraten min som ble overraska over hvor svære de var.

Nautilus-serien hadde vel et mye mer komplisert delefilter med en vanskelig diskant ?
    Jeg hadde 803 Nautilus selv og synes de var kresne på musikkvalg, cd-ens innspilling og elektronikk. Klinisk detaljerte med diskanten i fokus. Men de låt utrolig bra når det satt, synd det var sjeldnere enn ofte.

804 Signature som kom etter synes jeg låter utrolig bra og var mørkere i klangen og en skikkelig god allrounder. Det var etter jeg hørte disse at jeg MÅTTE oppgradere :-)
    Oppgraderingssyken kan ramme de fleste - meg inkludert..

Jepp - det var ikke langt unna heller - du har sjansen på ny nå.. Det var mye som falt på plass med Diamond - enklere delefilter med bedre komponenter, og en litt friskere spillestil uten lyttetretthet. Men - de er høye - det er de. En høy og lekker høyttaler!

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En høy og lekker høyttaler!
    +1.¨

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke at jeg på noen måte har noe med det, men jeg lufter temaet alikevel. Hvordan har dere her råd til så dyre høyttalere og utstyr som 803 Diamond o.l high end? Har dere arvet cash, har dere bare en jobb dere tjener vanvittig bra i eller hvordan fikser dere det?

Må si jeg er noe misunnelig på de som kan ha slike anlegg i stua si

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye ligger i diamant-diskanten. Det er en grunn til at dette er den eneste virkelig kostbare reservedelen (den ligger på rundt 9.500-10.500). Denne gir mer luft og gjør at diskanten forsvinner fullstendig.

803 har ikke det samme trøkket i bunnoktavene og vil være lettere å integrere i et rom, i tillegg til at den er slankere og sånt sett vil gjøre mindre ut av seg enn de "gravide pingvinene" som min samboer avviste 802 Diamond med da vi "diskuterte" 802..

Mellomtonen vil jeg tro at kan være bedre på 802 på grunn av Marlan-hodet. Men - 802N har et eldre delefilter så det kan ligge noe der også.

Hva mener Jorntoffe om endringene i oppsettet?
    Det jeg egentlig lurte på er hvordan mine gamle 802N står seg mot feks 803D.
    Er det verdt å tenke tanken på å "nedgradere" til 803D?

Jorntoffe solgte sin leilighet å flyttet fra Trondheim like etter han kjøpte sine 803D,så jeg har ikke hørt disse i noe rom som kan forsvare dem noe særlig.
    Stuen han hadde både 802N og senere 803D i var jo ganske liten så syns at dem ikke fikk åpnet seg skikkelig.

Utover dette har jeg hørt 803D på Hifiklubben Trondheim(som nevnt over her er ikke rommet deres det beste) og på et par messer.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gpt33
    Det jeg egentlig lurte på er hvordan mine gamle 802N står seg mot feks 803D.
    Er det verdt å tenke tanken på å "nedgradere" til 803D?

Jorntoffe solgte sin leilighet å flyttet fra Trondheim like etter han kjøpte sine 803D,så jeg har ikke hørt disse i noe rom som kan forsvare dem noe særlig.
    Stuen han hadde både 802N og senere 803D i var jo ganske liten så syns at dem ikke fikk åpnet seg skikkelig.

Utover dette har jeg hørt 803D på Hifiklubben Trondheim(som nevnt over her er ikke rommet deres det beste) og på et par messer.
    Hadde jeg holdt til i byen ennå skulle du fått lånt de et par dager for å sjekke.

Det du mister blir det siste skyvet i bunn, men med skikkelig kraft synes jeg 3 stykk 7" skyver omtrent like bra som 2*8". Med det forenklede delefilter tror jeg du ender opp med noe som kan fungere minst like bra som 802N, men jeg er hverken uhildet eller habil da jeg tross alt har noe liggende på brukten..

Du kan høre med gutta på klubben om du kan låne de med deg hjem?

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Ikke at jeg på noen måte har noe med det, men jeg lufter temaet alikevel. Hvordan har dere her råd til så dyre høyttalere og utstyr som 803 Diamond o.l high end? Har dere arvet cash, har dere bare en jobb dere tjener vanvittig bra i eller hvordan fikser dere det?

Må si jeg er noe misunnelig på de som kan ha slike anlegg i stua si
    Ingen milliardær, jeg tjener greit, men ikke noe å rope hurra for. Jeg har holdt på over flere år og oppgradert sakte men sikkert. Begynte for ti år siden, sakte og sikkert har jeg tatt trinn for trinn.

Du har jo et flott anlegg selv, og om du bytter ut enkeltkomponenter etterhvert ender man fort opp i prisklassene rundt 803 og tilsvarende.

Det jeg ofte har gjort er å oppgradere to hakk per komponent hver gang. Da løfter komponenten anlegget litt videre, samtidig som neste løft et annet sted gjør at den første komponenten får yte enda litt bedre.

Min neste oppgradering blir noe annerledes, men det kan jeg komme tilbake til når jeg har fått solgt unna det jeg skal ha ut.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen milliardær, jeg tjener greit, men ikke noe å rope hurra for. Jeg har holdt på over flere år og oppgradert sakte men sikkert. Begynte for ti år siden, sakte og sikkert har jeg tatt trinn for trinn.

Du har jo et flott anlegg selv, og om du bytter ut enkeltkomponenter etterhvert ender man fort opp i prisklassene rundt 803 og tilsvarende.

Det jeg ofte har gjort er å oppgradere to hakk per komponent hver gang. Da løfter komponenten anlegget litt videre, samtidig som neste løft et annet sted gjør at den første komponenten får yte enda litt bedre.

Min neste oppgradering blir noe annerledes, men det kan jeg komme tilbake til når jeg har fått solgt unna det jeg skal ha ut.

Takk for fint og informativt svar Tore. Blir spennende å høre hva du skal oppgradere til når du selger unna 803 Diamond

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Takk for fint og informativt svar Tore. Blir spennende å høre hva du skal oppgradere til når du selger unna 803 Diamond
    Jeg er spent selv. Antakeligvis mer enn de fleste andre. En helt ny vei (for meg) skal testes ut. Om jeg blir fornøyd vil tiden vise, men jeg tror det kan være riktig - i alle fall i min situasjon.

Utover det finnes det mange som vil kalle ditt anlegg råflott - og mange som ville kanskje vurdert å sette mitt anlegg på stua til bakgrunnsmusikk fordi det som står i det dedikerte rommet er vesentlig mer påkostet.

(Det finnes jomensann de som bruker like mye på høyttalerkabler som har jeg gjort på mitt anlegg totalt..)

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er spent selv. Antakeligvis mer enn de fleste andre. En helt ny vei (for meg) skal testes ut. Om jeg blir fornøyd vil tiden vise, men jeg tror det kan være riktig - i alle fall i min situasjon.

Utover det finnes det mange som vil kalle ditt anlegg råflott - og mange som ville kanskje vurdert å sette mitt anlegg på stua til bakgrunnsmusikk fordi det som står i det dedikerte rommet er vesentlig mer påkostet.

(Det finnes jomensann de som bruker like mye på høyttalerkabler som har jeg gjort på mitt anlegg totalt..)

Ja, du har rett. Jeg har kommet meg godt oppover stigen selv, ikke minst har muligheten kommet fordi jeg fikk tilslaget på et par virkelige bruktkupp. (Blant annet betalte jeg kun 6 lapper for CM7 og 5 lapper for PM15S1 for snart et år siden).Hadde noen fortalt meg for 2-3 år siden at jeg skulle sitte med det anlegget jeg har pr idag så ville jeg antagelig ikke trodd på dem.

Føler vel at jeg er ved et veiskille selv nå ift hvor mye mer cash jeg vil legge i videre oppgraderinger, og ikke minst hvor mye økonomien tillater det uten at kredittkortgjelda blir altfor grell

Er i en periode hvor jeg er svært tilfreds med valget mitt av komponenter og bruker dagene til å spille så mye musikk og blu-ray konserter som jeg får tid til. Og det er vel slik det skal være?8)

Edit: Jeg må også innrømme at det er moro å imponere kompiser med anlegget når de er innom, og motta skryt for oppsettet. Så barnslig er jeg fortsatt selvom jeg har rundet 30

Side 164 av 218 FørsteFørste ... 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 160 161 162 163 164 165 166 167 168 174 184 194 204 214 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •