B&W klubben - Side 149

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 149 av 218 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 145 146 147 148 149 150 151 152 153 159 169 179 189 199 209 ... SisteSiste
Viser resultater 2,961 til 2,980 av 4355

Tråd: B&W klubben

Intermediate vetting sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    høres jo bra ut at de matcher :-) Hvordan vil du beskrive samspillet? Bass, mellomtone og diskant? Hvilken musikk hører du på?
    Øystein

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger på litt bilder jeg.

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vetting
    høres jo bra ut at de matcher :-) Hvordan vil du beskrive samspillet? Bass, mellomtone og diskant? Hvilken musikk hører du på?
    Enig med Per Chrisitian. Hegel og B&W er stort sett en god kombinasjon.

Frekke bilder Hoppe's.

Geir Arne

Newcomer Georgk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det noen som kjenner til Yamaha Soavo serien? ser en som skal selge en center(900C) og lurte på om den matcher 683 greit?

Newcomer Knag86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Har noen B&W 602 S3 som jeg absolutt elsker, men grunnet innflytting til kjæreste i hennes 33kvm leilighet må jeg bytte de ut (((
    Hun liker veldig godt utseende på B&W så det er jo ganske bra. Sitat fra henne "ja jeg liker jo b&w og de er de fineste. De er så fine med det der gule inni seg" hehe herlig er det.... Men jeg har fått henne til å se litt på cm serien da dette matcher jo samsung tv osv. Må jo prøve alt jeg har å ihvertfall få en liten oppgradering når jeg må bytte høyttalere. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med hvor strømsterke cm7 eller cm8 er? har en electrocompaniet eci-3 idag som jeg elsker og kommer til å kjøre en effektforsterker fra ec senere, men trenger jeg veldig mye mer futt for å kjøre cm7 ? setter pris på tilbakemelding

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knag86
    men trenger jeg veldig mye mer futt for å kjøre cm7 ? setter pris på tilbakemelding
    Etter min erfaring med CM9 drevet av en NAD på rundt 100watt vil jeg tro en cm7 skal gå bra på normalt lyttenivå men vil nok slite om du prøver å presse litt jeg syns min leverer for lite til mine cm9 når jeg føler for å skru opp litt. Da blir det mindre detaljer å comprimert i diskanten så en ekstra effekt er nok det beste på sikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knag86
    Hei!

Har noen B&W 602 S3 som jeg absolutt elsker, men grunnet innflytting til kjæreste i hennes 33kvm leilighet må jeg bytte de ut (((
    Hun liker veldig godt utseende på B&W så det er jo ganske bra. Sitat fra henne "ja jeg liker jo b&w og de er de fineste. De er så fine med det der gule inni seg" hehe herlig er det.... Men jeg har fått henne til å se litt på cm serien da dette matcher jo samsung tv osv. Må jo prøve alt jeg har å ihvertfall få en liten oppgradering når jeg må bytte høyttalere. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med hvor strømsterke cm7 eller cm8 er? har en electrocompaniet eci-3 idag som jeg elsker og kommer til å kjøre en effektforsterker fra ec senere, men trenger jeg veldig mye mer futt for å kjøre cm7 ? setter pris på tilbakemelding
    Mener nu at jo mer watt jo bedre og 100w er et minimum til både CM7 og CM8. Cm9 går faktisk veldig godt ilag med den integrerte NAD'en til 10000,- 375BEE tror jeg den het. Der er det mye watt for penga gitt;-) Kjører CM9 selv med M3 og har pr dags dato ikke manglet watt etter min mening!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg entret B&W verden igjen. Dali Ikon6mk2 ble byttet ut i B&W 683 igår, og jeg kan ikke si jeg angrer. Her i stua spiller B&W'ene bedre gitt.

De drives pr nå av en lånt NAD M3, og det virker som en konge match!!! Så tror jeg bestiller meg en slik rakker. Dog har jeg sett at NAD 390 kommer snart... tempting den og... NAD 375 er billig, men jeg tror den kan komme litt kort til tider?!

Uansett, det er fantastisk å være tilbake .

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Da har jeg entret B&W verden igjen. Dali Ikon6mk2 ble byttet ut i B&W 683 igår, og jeg kan ikke si jeg angrer. Her i stua spiller B&W'ene bedre gitt.

De drives pr nå av en lånt NAD M3, og det virker som en konge match!!! Så tror jeg bestiller meg en slik rakker. Dog har jeg sett at NAD 390 kommer snart... tempting den og... NAD 375 er billig, men jeg tror den kan komme litt kort til tider?!

Gratulerer med flotte høyttalere. NAD M3 er ikke noe dårlig match på 683, har også hørt dette. Spilte rått. Kjøpte du disse nye? Mye innstillings tid på deg da.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    Gratulerer med flotte høyttalere. NAD M3 er ikke noe dårlig match på 683, har også hørt dette. Spilte rått. Kjøpte du disse nye? Mye innstillings tid på deg da.
    683 ble byttet med en kompis sin bror.. likt med Ikon6mk2.. passer nok han bedre, han har "kun" en primare 21.. på 2x75watt (dog bra med strøm!!!).

JEg er helt i himmelen her med dette, har jo som dere ser i signaturen et langt dyrere anlegg på "si"... men jeg er så imponert over dette, at det er kun stueanlegget som har fått min oppmerksomhet hele helga!

M3 ser ut som en knallmatch ja.. men spent på den nye NAD 390 og, med innebygget DAC etc... . Løser noen av mine "krav"... squeezebox etc .

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grattis og velkommen inn i denne klubben også.
    Jeg var å hørte på 683 på nad 375 på HFK i Hamar for første gang, og jeg ble veldig overasket over denne lyden til den prisen.
    Jeg skal nokk skaffe meg ett par 683 selv og teste her hjemme.

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    683 ble byttet med en kompis sin bror.. likt med Ikon6mk2.. passer nok han bedre, han har "kun" en primare 21.. på 2x75watt (dog bra med strøm!!!).

JEg er helt i himmelen her med dette, har jo som dere ser i signaturen et langt dyrere anlegg på "si"... men jeg er så imponert over dette, at det er kun stueanlegget som har fått min oppmerksomhet hele helga!

M3 ser ut som en knallmatch ja.. men spent på den nye NAD 390 og, med innebygget DAC etc... . Løser noen av mine "krav"... squeezebox etc .
    Hehe, hvordan låter de opp mot Dali`ene dine? Greit at Dali`ene er dyrere, men er spent. Testet i samme rom som Dali`ene? Isåfall må du prøve det, hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Slenger på litt bilder jeg.

LEKRE høyttalere.Og det McIntosh oppsettet ditt er jo perverst.
    Tror dette anlegget må stå høyest på min liste over HIFI anlegg jeg ville hørt selv.Kanskje eid også :-)

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NAD 375 er billig, men jeg tror den kan komme litt kort til tider?!

Hadde Nad c275 på 683 (samme effektdelen som er i 375) og den ga seg aldri, uansett volum eller musikk du foret den med. Men gikk ifra den til Emotiva XPA-5 og jeg merker stor forskjell i bassen nå. Mere og fyldigere enn hva det var med 275. Og etter noen timer med testing syns jeg det spiller finere enn Nad også. Ikke så hard lyd som Naden kan gi hvis den blir litt presset, varm og god lyd som jeg syns passer B&W helt perfekt
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde lyst til å vente på NAD 390DD for å teste den, hadde vært perfekt siden den har DAC innebygget etc...

MEN, M3'en jeg hadde på lån ga meg så masse golyd, at den ble bestilt idag gitt ..

Forsterkeri til 18000kr på ht til 10000kr?!... JADA Livet er HÆRLIG!!! .

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde lyst til å vente på NAD 390DD for å teste den, hadde vært perfekt siden den har DAC innebygget etc...

MEN, M3'en jeg hadde på lån ga meg så masse golyd, at den ble bestilt idag gitt ..

Forsterkeri til 18000kr på ht til 10000kr?!... JADA Livet er HÆRLIG!!! .
    Grattis. Men tenk på det som positivt ved å bruke ekstra kr på forsterkeriet enn på ht.
    Jeg brukte MC på RF-7 og når jeg byttet ut HT så slapp jeg å bytte ut elektronikken. :-P

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Grattis. Men tenk på det som positivt ved å bruke ekstra kr på forsterkeriet enn på ht.
    Jeg brukte MC på RF-7 og når jeg byttet ut HT så slapp jeg å bytte ut elektronikken. :-P
    Hehe.. joa.. men nå er 683+m3 et anlegg nr2... :P.. så skjer ikke spess mye mer der... eller.. venter på en SVS SB12 da .

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hoho..

Imorgen får jeg min EGEN NAD M3!!!!! SVS SB12-NSD er på plass, ikke noe atombombe.. men fin kruttønne som gir 683 god hjelp helt i bånd .

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her som har hørt nye PM1 som føler for dele inntrykkene med oss andre? Med unntak av det evinnelige krom-pyntet ser de jo riktig så fine ut.

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gleder meg veldig til å høre dem !

Side 149 av 218 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 145 146 147 148 149 150 151 152 153 159 169 179 189 199 209 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •