Fence Audio - nytt norsk merke - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 26 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 516
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fence Audio, Frodes kommentarer

Først og fremst vil jeg takke for en fabelaktig motttagelse for våre Fence Audio høyttalere! Ikke minst den profesjonelle serien! Det har vært en lang prosess, og vi har (slik som det helt berettiget bemerkes her på tråden)fortsatt en vei å gå.
    Det er ikke så ofte jeg kommenterer innlegg i "det offentlige rom", men la nå dette bli en av de få gangene, og til ære for dere som er ekte entusiaster. Jeg kopler meg opp mist en gang om dagen for å se hva dere som brukere har å si. Jeg setter veldig stor pris på både ris og ros.
    Det har vært litt tumulter rundt meg som person og mine bedrifter i det siste. Det må jeg tåle, og det meste av dette er det forståelig at det stilles spørsål ved.
    Først litt historikk: På samme måte som dere, så er jeg lidenskaplig opptatt av musikk! Jeg kan bruke hele kveldene på å høre musikk; gammel kirkemusikk, opera, jazz, funk, punk, rock, house, chill out, you name it. Er stemningen riktig så kan jeg danse meg til søvn. Musikk er en av kildene til selve livskraften for meg. Akkurat slik som jeg kjenner dere.
    Jeg har en fortid som sosial arbeider blandt unge stoffmisbrukere, deretter plate-pusher og hi-fi selger før jeg var med (som daglig leder) og etablere Hi-Fi Center kjede (nå Soundgarden). Det er riktig at jeg, etter å ha etablert kjeden som landsdekkende kjede, overlot roret til min bror, Anders Ertzeid. Han sluttet tidligere i år, og jobber nå hovedsakelig for Hegel i Norge samtidig som han er freelance for Fence Audio internasjonalt. Thomas Buvik, tidligere innkjøps- og logistikk ansvarlig for Hi-Fi Center kjeden, jobber nå som daglig leder for vår virksomhet.
    Etter perioden med Hi-Fi Center kjeden var jeg først hjemme med mine to sønner i drøye ett år. Jeg ble skilt for 10-11 år siden. Barna bodde hos meg, og jeg hadde lovet dem å være der inntil de ble 18 år. Det salutterte jeg ved å ta siste året kun dedikert dem. Deretter ville jeg på ny jobbe hardt. På slutten av denne perioden, vinteren 2004/2005 ble jeg headhuntet av et kinesisk firma for å ta meg av det internasjonale salget av deres produksjons kapasitet for høyttalere. Firmaet heter Topsound (www.topsound-av.com), og har to fabrikker (Topsound Ningbo og YueYun ShenZhen), Hovedkontor er i HongKong. 16% av den ene fabrikken, den i Ningbo, eies av JWS i Sverige (Proson, Dynavoice, QLN,m.m.). Det er grunnen til at jeg også solgte JWS sine brands i Asia og i Norge. Resten av Topsound eies av fire erfarne kinesere. Firmaet produserte foruten JWS sine høyttalere, også for Mordaunt Short, Velodyne, Mirage, m.fl. Min oppgave var å få inn flere slike kunder. Jeg samarbeidet tett med de fleste skandinaviske høyttaler produsenter, også mine tidligere sammarbeidspartnere fra min tid i Hi-Fi Center kjeden. Det var en spennende og morsom tid. Jeg var for det meste i Kina for å følge opp produksjonen. På mine turer til Europe var jeg stort sett på messer eller besøk hos mine kunder. En av disse mulige fremtidige kunder var Patos i Norge, selv om de var noe mindre enn hva vi kunne håndtere.

Dynavoice saken: Det er helt riktig at vårt firma Qnsulting Ltd (HongKong) har vært kontakt punktet for salg av de 12 konteinere som fra JWS sin side hevdes å være pirat kopier. Jeg må presisere at JWS KUN har rettigheter for Dynavoice navnet i Norge og deler av Europa, ikke i f.eks. Asia. Der har jeg selv forestått lisens salg av disse produkter til Indonesia, Singapore og India. Lisensen ble holdt av Topsound. Ved mitt salg av de nevnte 12 konteinere så ble dissse solgt fra Topsound til vårt HongKong baserte selskap, og deretter videresolgt til våre kunder i Norge. M.a.o. lovlig omsatt og deretter paralell importert. Produsert av samme firma som tidligere, og medeierne til JWS i Sverige. Jeg syntes det er verdt å legge merke til at hverken toll myndigheter eller politi har funnet grunn til å stoppe dette. Alle varer er fristilt, selv etter anmeldelse og derpå følgende inspeksjon. Vi for vår del vil ikke forfølge saken, eller repetere den. Det hele kom faktisk i stand som en følge av at JWS nektet en av våre kunder varer. Begrunnelsen var at kunden solgte varene for billig!

Patos: Vi har hatt et langvarig sammarbeid med Roar Moen hos Patos. Han er en fin fyr! Vår felles visjon var å få til en produksjon som var stor nok til at han kunne legge produksjonen til Kina. Jeg tilbød han å selge inn produktene til Komplett og Netthandelen, hvoretter han skulle få sin payback i form av subsidierte høyttalere til sitt eget lager. Vi fikk dette til. Imidlertid hadde det gått så lang tid med produksjons problemer for Roar i Danmark, at kassa var tom for gryn. Qnsulting Ltd betalte alle Roars turer til Kina, opphold, elementer, prøver, ekspress forsendelser, o.l. Vi organiserte produksjonen, samt finansierte det hele. Roar foretok alt av produkt utvikling og engineering. Endelig var varene ferdig! Ved ankomst av Patos sine varer hadde ikke firmaet penger til å betale frakt og innfortolling. Resultatet ble at Qnsulting betalte for dette, og satt varene på Roar sitt lager. Med andre ord; et direkte kontant utlegg for å få varene til lager i Norge. Rett etterpå gikk Patos AS konkurs. Qnsulting fulgte alle anvisninger fra Roar i et forsøk på å få trekt konkursen. Vi trakk til og med vårt krav i boet på 1,3millioner. Likevel lot firmaet seg ikke redde. I sammarbeid med Netthandelen overtok vi boet, rettighetene til Patos navnet samt andre verdier. Rettighetene til Patos navnet ligger nå hos Qnsulting Ltd, både her hjemme og i Kina. Vårt ønske er at Roar blir en del av dette teamet som nå ledes av Thomas Buvik. Pr. i dag benytter vi de samme enginører som JBL (Harman International).
    Det er verdt å understreke at Roar selv har godkjent alle ordrer for sine Patos varer, både til Komplett og Netthandelen (Mk1 og Mk2) og at han selv har stått for all utvikling av sine Patos varer. Både Mk1, Mk2 og Mk3 varianter. MK3 varianten er en fin-tuning av Mk2 varianten. Generellt vil vi anbefale denne formen for "chip-tuning" av alle høyttalere, uansett merke og modell.
    Det vil komme mange spennende nyheter på Patos fronten fremover, og vi ønsker Roar lykke til i fremtiden (med eller uten oss).

Fence Audio: Dette er nok min såkaldte "lille baby". Men jeg er bare entusiastisk opptatt av prosjektet. Det er andre som driver det hele fremover. Jeg vil takke Roar Moen for den fantastiske jobben han har gjordt med engineering på hjemme stereo og kino høyttalerne våre!!! Det ble så bra!! Og ingen ting går i stykker! Det rocker og det svinger! Gøy!. På lik linje med jobben Roar har gjort med Electrocompaniet og andre ledende skandinaviske brands så ble dette en inner-tier! Vi ville ha feeeet lyd, og det ble det! Nå skal det sies at den delen Roar har vært med å utvikle kun utgjør 10-15% av vårt varespekter. På de profesjonelle produktene bruker vi folka til JBL, på bilstereo bruker vi folka til bl.a. Kicker. På innebyggings høyttalere og tilbehør bruker vi samme folka som bl.a. Controll 4.
    Vi er smertlig klar over at det fortsatt er ting å hente på produksjons oppfølging. Vi har en egen stab i Kina som kun jobber med dette. Likevel hender det at fabrikkene f.eks. kan silk-printe feil, bruke feil stickers, være uheldig med limet, osv. Vær snill å kom med flere innspill på hva som kan forbedres. Vi har ambisjoner om å få dette til!! Og når ting går galt så er det vårt ansvar!

Audiomoods: Det er riktig at Roar Moen har hatt ansvaret for engineering av disse høyttalerne. Han har gjort det på oppdrag fra oss. Vi har hatt produksjonen av Audiomoods, samt mange flere av de skandinaviske brands. Dette er en OEM produksjon som vi har hatt i oppdrag på linje med de øvrige. Roar Moen har bistått på flere av dem.

Topsound: Jeg er glad for den hjelp vi har fått fra Topsound i forbindelse med etableringen av vår virksomhet i Kina/HongKong. Uten hjelpen fra gode kinesiske venner hadde ikke dette vært mulig. Fortsatt står jeg som internasjonal salgsansvarlig hos dem, men vår egen virksomhet har i det siste tatt all min oppmerksomhet. Dette var springbrettet for oss, nå har vi begynt å svømme selv.

Generellt blir det fullstendig ut over enhver proposjon å skulle fokusere på meg, "Farmen Frode", som person oppi alt dette. Jeg har kun en visjon, men det er flere titalls mennesker som gjør Fence Audio mulig. Vi vil tilbake til rock'n roll, stage og høy fun-faktor!
    Pling-plong, med hengende hoder forran et hi-fi anlegg som er satt opp som et alter, det er ikke noe for oss! Vi har vært der, vi likte det også, men nå skal vi "slå ut håret"!.
    Thomas Buvik er en nøkkel person i arbeidet både med Patos og Fence Audio. Han treffer dere lettest via email på thomas@qnsulting.com. Vi er svært taknemlige for innspill og gode ideer.
    Mange hilsen
    Stein Frode Ertzeid

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt forklart frode.
    Jeg lurer hva som er best av Fence Audio og Audiomoods generelt?
    Kommer fence i vanlige butikker?, har lyst på fence men orker ikke å miste kontrollen på netthandelen.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er flott at Frode også svarer her inne, det er fort gjort å slakte noen uten å ha hørt deres side av saken...

Jeg ønsker fence audio velkommen og syns det er sunt med litt mere konkurranse i markedet! Men de har nok en del igjen mtp kvalitetskontroll.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up du fornekter deg ikke

Ja du frode du frod, du fornekter deg ikke.
    egentlig burde jeg bare ikke bry meg men en liten kommentar får jeg bare komme med. det er fasinerende lesning du fremmer. hadde bare halvparten av det du skriver vært sannhet hadde det da vært noe. men gud hjelpe meg at du får deg til det. å lyve offentligheten mitt opp i øynene slik du nå gjør. det er fasinerende det. vi er jo en del personer som vet veldig mye om det som har skjedd de sisste tre årene i Frode/ patos samarbeidet. du har jo ikke holdt en eneste avtale du hadde med patos og roar moen. men selvsagt vet ikke offentligheten dette. historien taler i mot deg frode. en dag, når alle brikkene er på plass får du vel en del og svare for. noe som vil bekrefte at ditt lille innlegg ikke akkurat fremstår som den objektive sannheten.
    desverre kan jeg ikke uttale meg om en del av dine poenger/uttalelser selv om det klør i figrene mine for og gjøre det.
    til slutt vil jeg bare si at. DE SOM KJØPER FENCE, KJØPER ETT PRODUKT SOM ER FREMMKOMET SOM ET RESULTAT AV UÆRLIGE HENSIKTER OG BRUTTE LØFTER. DESVERRE LØNNER DET SEG OFTE OG DRIVE PÅ FEILSIDE AV ETIKKEN OG LOVEN. og det er du flink til.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Benga
    Ja du frode du frod, du fornekter deg ikke.
    egentlig burde jeg bare ikke bry meg men en liten kommentar får jeg bare komme med. det er fasinerende lesning du fremmer. hadde bare halvparten av det du skriver vært sannhet hadde det da vært noe. men gud hjelpe meg at du får deg til det. å lyve offentligheten mitt opp i øynene slik du nå gjør. det er fasinerende det. vi er jo en del personer som vet veldig mye om det som har skjedd de sisste tre årene i Frode/ patos samarbeidet. du har jo ikke holdt en eneste avtale du hadde med patos og roar moen. men selvsagt vet ikke offentligheten dette. historien taler i mot deg frode. en dag, når alle brikkene er på plass får du vel en del og svare for. noe som vil bekrefte at ditt lille innlegg ikke akkurat fremstår som den objektive sannheten.
    desverre kan jeg ikke uttale meg om en del av dine poenger/uttalelser selv om det klør i figrene mine for og gjøre det.
    til slutt vil jeg bare si at. DE SOM KJØPER FENCE, KJØPER ETT PRODUKT SOM ER FREMMKOMET SOM ET RESULTAT AV UÆRLIGE HENSIKTER OG BRUTTE LØFTER. DESVERRE LØNNER DET SEG OFTE OG DRIVE PÅ FEILSIDE AV ETIKKEN OG LOVEN. og det er du flink til.
    Har du noen gang hørt Fence. Og hvem bryr seg om at en av personen har "brutt" noen løfter. Tenk heller på at i kina så jobber de ræva av seg for usle 3-5kr i timen. "Uerlige hensikter og brutte løfter" Hahah.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kamerat av meg kjøpte Fence til en billig penge på netthandelen,to div par.
    Maken til dritthøytalere,prøvd de ut på div effektforsterkere og du får det du betaler for for og si det slik.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    En kamerat av meg kjøpte Fence til en billig penge på netthandelen,to div par.
    Maken til dritthøytalere,prøvd de ut på div effektforsterkere og du får det du betaler for for og si det slik.
    Jeg kjøpte også duo 30 høytalere og en 8" sub på netthandelen for rett over tusenlappen,var overasket over både god finish og suveren lyd til den prisen,måtte nesten glise for meg selv at jeg kunne få så god lyd billig.Din kamerat må ha fått noen mandags høytalere,har brukt dem en uke nå og blir bare mer fornøyd.Mitt hovedanlegg som kostet 15 ganger mer er jo bedre men det er minimalt.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg også er fornøyd med Duo 30, bruker de rett som det er! Liker lyden i de!

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke satt meg så mye inn i saken, ei heller høyttalerne, men synes det han Frode forteller høres rart ut, ikke minst hans sosiale fortelling, som skal prøve å få oss til å like'n..

"Jeg har en fortid som sosial arbeider blandt unge stoffmisbrukere"

Jasså.. hva har dette med sakan å gjøre..

Nei Frode, du får ikke mye sympati med meg..

-Og burde ikke du opptre som bransje-person her inne?
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjalle
    Jeg kjøpte også duo 30 høytalere og en 8" sub på netthandelen for rett over tusenlappen,var overasket over både god finish og suveren lyd til den prisen,måtte nesten glise for meg selv at jeg kunne få så god lyd billig.Din kamerat må ha fått noen mandags høytalere,har brukt dem en uke nå og blir bare mer fornøyd.Mitt hovedanlegg som kostet 15 ganger mer er jo bedre men det er minimalt.
    Nei ingen feil med noen av parene og til prisen er de sikkert bra, men i mine ører så er selv Proson bedre,Dynavoice spiller renere osv

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eddie: Hifi skal være gøy, og vis en person som har anlegg til 100k hører et anlegg til 2k så er det selvfølgelig "dårligere" pga han har et bedre et.
    --

Som sagt så har Fence Audio en stor framtid her i norge vis de blir litt bedre på kvalitetskontrollen. Slik at det ikke f.eks er feil med finèren.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Nei ingen feil med noen av parene og til prisen er de sikkert bra, men i mine ører så er selv Proson bedre,Dynavoice spiller renere osv
    Ja dette er jo billige kina høytalere så det er jeg klar over.men jeg fikk disse høytalerne til 601 kr og en 8"sub til 401 kr som spiller overaskende bra.ren fin lyd med tung bass(ihvertfall i mine ører),så personen som har designet dem må ha litt peil på lyd.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjalle
    Ja dette er jo billige kina høytalere så det er jeg klar over.men jeg fikk disse høytalerne til 601 kr og en 8"sub til 401 kr som spiller overaskende bra.ren fin lyd med tung bass(ihvertfall i mine ører),så personen som har designet dem må ha litt peil på lyd.
    joda er billig det

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vill ikke støtte dette merket da mannen bak dette har samme mann som satte en stopper for Patos.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    "Jeg har en fortid som sosial arbeider blandt unge stoffmisbrukere"

Jasså.. hva har dette med sakan å gjøre..
    Er jo en gjenganger i diverse missekonkuranser akkurat denne

Og sosialt arbeid blandt unge stoffmisbrukere kan jo være så mangt...

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -Og stol på meg når jeg sier dette, jeg jobber som lærer for autister!
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe

Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Har du noen gang hørt Fence. Og hvem bryr seg om at en av personen har "brutt" noen løfter. Tenk heller på at i kina så jobber de ræva av seg for usle 3-5kr i timen. "Uerlige hensikter og brutte løfter" Hahah.
    jo, de ar jeg hørt mange ganger. de aler fleste modellene
    for meg er foretningsetikk ganske viktig det. om kinersere jobber for 3-5 kr timern så er det jo en samenheng mellom hva de tjener og hva det betaler. det er jo ikke slik at en liter melk koster 12 kr heller. om du er opptat av hva de som produserer tjener så er du vel like opptat av hva de som lager klæne dine tjener.
    Frode er en kjeltring, har alltid vert det og kommer til og fortsette og være det. å slike folk verken kan eller vil jeg ha noe som helst med å gjøre.

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Bedre og tjene lite en og være arbeidsledig?8)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe er iallefall muffins her

Sitat Opprinnelig postet av Stein Frode Ertzeid
    Patos: Vi har hatt et langvarig sammarbeid med Roar Moen hos Patos. Han er en fin fyr! Vår felles visjon var å få til en produksjon som var stor nok til at han kunne legge produksjonen til Kina. Jeg tilbød han å selge inn produktene til Komplett og Netthandelen, hvoretter han skulle få sin payback i form av subsidierte høyttalere til sitt eget lager. Vi fikk dette til. Imidlertid hadde det gått så lang tid med produksjons problemer for Roar i Danmark, at kassa var tom for gryn. Qnsulting Ltd betalte alle Roars turer til Kina, opphold, elementer, prøver, ekspress forsendelser, o.l. Vi organiserte produksjonen, samt finansierte det hele. Roar foretok alt av produkt utvikling og engineering. Endelig var varene ferdig! Ved ankomst av Patos sine varer hadde ikke firmaet penger til å betale frakt og innfortolling. Resultatet ble at Qnsulting betalte for dette, og satt varene på Roar sitt lager. Med andre ord; et direkte kontant utlegg for å få varene til lager i Norge. Rett etterpå gikk Patos AS konkurs. Qnsulting fulgte alle anvisninger fra Roar i et forsøk på å få trekt konkursen. Vi trakk til og med vårt krav i boet på 1,3millioner. Likevel lot firmaet seg ikke redde. I sammarbeid med Netthandelen overtok vi boet, rettighetene til Patos navnet samt andre verdier. Rettighetene til Patos navnet ligger nå hos Qnsulting Ltd, både her hjemme og i Kina. Vårt ønske er at Roar blir en del av dette teamet som nå ledes av Thomas Buvik. Pr. i dag benytter vi de samme enginører som JBL (Harman International).
    Det er verdt å understreke at Roar selv har godkjent alle ordrer for sine Patos varer, både til Komplett og Netthandelen (Mk1 og Mk2) og at han selv har stått for all utvikling av sine Patos varer. Både Mk1, Mk2 og Mk3 varianter. MK3 varianten er en fin-tuning av Mk2 varianten. Generellt vil vi anbefale denne formen for "chip-tuning" av alle høyttalere, uansett merke og modell.
    Det vil komme mange spennende nyheter på Patos fronten fremover, og vi ønsker Roar lykke til i fremtiden (med eller uten oss).
    Sitat Opprinnelig postet av Roar Moen
    Det største problemet skulle likevel vise seg å være nordmannen Stein Frode Ertzeid ”alias farmen Frode” som i begynnelsen opptrådte som en samarbeidspartner, men som tidlig viste seg å være det motsatte. Han prøvde tidligere i vinter å ta kontroll over Patos ved selv å registrere varemerket Patos bak min rygg på et av sine kina firmaer. Senere har det vert gjentatte løftebrudd og avtalebrudd fra hans side som alle har gått i Patos sin disfavør. både under prosessen med å prøve å vinne frem i rettsapparatet mot en uriktig konkursåpning og senere for å videreføre drift i Patos med lansering av alle nye modeller.

Det hele kuliminerte med at han nylig gikk i fra en avtale der vi sammen skulle realisere nye Patos modeller og arbeide sammen. I stedet fikk han Netthandelen til å overta lageret med Mk II modeller som Patos hadde planlagt og oppgradere til MK III modeller. Han sørget deretter for at resten av varelageret til Patos ble kastet.

På lang sikt var kanskje dette den beste løsning, siden jeg da står fritt til å videreføre høyttalerproduksjon uten å måtte ha noe som helst med Ertzeid å gjøre i fremtiden. I ettertid har det også vist seg at Ertzeid har gjort seg skyldig i mer alvorlige ulovligheter mot andre der tvilsom fortningsmoral har vært nøkkelordet.(mere på www.club-patos.com)

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til admin/moderator: det er en kommende rettssak mot Qnsulting/Ertzeid i "Dynavoice saken" - anmeldelse er levert ref. diverse mediaoppslag, bl.a. dette:

Fvn.no: Farmen-kjendis svindelanmeldt

Jeg vil våge påstanden at partsinnlegg i en slik sak ,på et åpent forum, er svært uheldig og ikke i tråd med de retningslinjer som finnes for AVforum.

Jeg vil faktisk gå så langt som å foreslå at innlegget fjernes og at brukeren får en kommentar om å frastå fra slike innlegg når det er såpass "betent".

Dette er ment som en vennlig kommentar til alle parter i den berørte saken, inkl. Qnsulting/Ertzeid.

Side 5 av 26 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •