Fence Audio - nytt norsk merke - Side 26

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 26 av 26 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26
Viser resultater 501 til 516 av 516
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bass_boost!
    Fence Audio PA playing loud! - YouTube _)

spelt høgt men ikkje max!
    Spiller sikkert noe jævlig på max:twisted: Rått!! 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackDragon98
    Spiller sikkert noe jævlig på max:twisted: Rått!! 8)
    satser på video neste uke når di spiller MAX! blir også kansje sommerfest for skolen her så da skal eg og ein kompis stilleo pp med anlegget 2 par fence audio 1212mk2, 2 stk 21" fence audio pa sub OG mine 24" blir såklart video vist det blir!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:d

Torsdag braker det løst med Fence Audio her 2 par fence audio stage 1212mk2, 2stk 21" og 2stk 24" fence forsterkarane stille goså opp :9 skal spille i strekk 4-5 timer på festen så blir tungt å drive! noen som har lyst på video? 8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Torsdag braker det løst med Fence Audio her 2 par fence audio stage 1212mk2, 2stk 21" og 2stk 24" fence forsterkarane stille goså opp :9 skal spille i strekk 4-5 timer på festen så blir tungt å drive! noen som har lyst på video? 8-)
    FILM

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:d

Sitat Opprinnelig postet av BlackDragon98
    FILM
    Da blir det film!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det film!
    :-D :-D :-D :-D :-D :-D :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Netopp kjøpt Fence Big One! Har bare testet dem litt siden jeg reiste bort samme dag som jeg fikk dem. Foreløpig er jeg fornøyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fence bigone er de bra de? Spiller det så bra som de burde?
    Så lurer jeg på de 1212 PA. Er det noen av dere som har forbedret disse på noen måte? Lurer på å lodde alt innvendig på nytt å skru på en ny baffel ( front) i 22 mm spon kanskje. Føler kassa har mye av skylden når det gjelder lydkvaliteten.. Burde gå an å få det til å spille finere enn det di gjør. Kanskje nytt delefilter er tingen. Har bare ett par stående i tilfelle en festlig anledning dukker opp driver de med en QSC RMX 1450.. Den har stålkontroll på de for å si det sånn. Drømmen er egentlig å ha noen cerwin Vega CVP 215 stående klar.. Men de er noe dyre enda, men sikkert verd vær krone. Hehe

Mvh Øksa

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de 18" fence subbene... Spiller de BRA?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackDragon98 Vis post
    de 18" fence subbene... Spiller de BRA?
    i forhold til hva?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken råtten del ødelegger fence duo 30 her. Samme på duo 40. Elementene virker.. Men bassene er stille.. Trenger hjelp! Fence Audio - nytt norsk merke-image-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var løse deler hele veien. Kjøpte to sett. Ett med duo30 og et med duo40 begge var defekte.. Ga 300kr, to timer med lodding å fiksing så blei de firske! Fence Audio - nytt norsk merke-image-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifjor sommer så hadde eg og ein kompis storfest! 2 par fence audio stage 1212mk2 og 2 stk 21" fence pa og mine 24" pa! spilte i strekk 8 timer uten problemer! Lik Andy og steff lyd og lys på facebook, blir langtut mykje bilde i russetida på sida 21" er no ogso byttet ut med 18" og 21" står på rommet mitt ogso tilkoblet ilag med 24" videoer ogso ved ønske..

Fence Audio - nytt norsk merke-fance-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    delefilter ha mykje å sei! kjøpte nye med en kompis og spela utruli mykje beire! dimensjonerte opp kobla i samme slengen.. har ogso prøvd å finne andre diskanter men uten hell

Sitat Opprinnelig postet av blodøks Vis post
    De fence bigone er de bra de? Spiller det så bra som de burde?
    Så lurer jeg på de 1212 PA. Er det noen av dere som har forbedret disse på noen måte? Lurer på å lodde alt innvendig på nytt å skru på en ny baffel ( front) i 22 mm spon kanskje. Føler kassa har mye av skylden når det gjelder lydkvaliteten.. Burde gå an å få det til å spille finere enn det di gjør. Kanskje nytt delefilter er tingen. Har bare ett par stående i tilfelle en festlig anledning dukker opp driver de med en QSC RMX 1450.. Den har stålkontroll på de for å si det sånn. Drømmen er egentlig å ha noen cerwin Vega CVP 215 stående klar.. Men de er noe dyre enda, men sikkert verd vær krone. Hehe

Mvh Øksa

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackDragon98 Vis post
    :-D :-D :-D :-D :-D :-D :twisted:
    film ser eg at eg har glømt vekk.. det skal eg ordne fortløpende

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2014
    Sted
    Sotra
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann... Er ny her å begynte med hjemmekino for ca 15 år siden,og kjøpte då ett par Audio pro stage6 høytalere som har funket i alle år,men nå morknet membranene på bassene så da var det å hive seg på markedet for å kjøpe nytt. Siden jeg kjører Jbl center,og bakhøytarere falt valget natulig på samma merket,MEN fy f for ei pris på nye høytalere da. Trålet finn litt å kom over Fence audie boost69 som var sett 10-15 filmer på,og så satt vekk da ungdommen i huset flyttet ut. Ringte importøren å snakket lenge med de å etter samtale med eier av høytalerne fikk jeg disse for den latterlige sum av 1500kr. Kjøpte sammtidig flaggskipet til Harman kardon avr 370 å koblet alt opp. Å fy flate sier jeg bare. Nå er ikke jeg ute etter hifi lyd,men med dette oppsettet spilte høytalerne meget bra fra lavt volume,og selv ved skikkeligt høyt volume i stereo er det enorm flott lyd,og en vannvittig bass fra disse. Har en kamerat som har diverse annlegg fra elektrocompaniet å han satt å måpte når han hørte lyden med tanke på hvor mye han har lagt ut i forhold tim meg. Vel å merke er det finere lyd hos hann,men det er også vannvittig mange tusen kr i forskjell også. På tirsdag den 26/6-2014 fikk jeg en Fence audio sub-12mk3 i hus,og i dag har jeg kalibrert annlegget inn på nytt da bassen hadde dobblet seg etterhvert som subben spilles inn. Så min erfaring med disse høytalerne er bare++. Nå skal det sies at jeg spiller mest pop,rock,og disco,og ikke minst film da så jeg hadde ALDRI trodd at jeg sku få så billige høytalere som spiller så godt. Nå skal det være sagt at jeg fikk disse boost69 til røverpris då for de måtte vekk. De ruver jo 1,40 over bakken så de er stoooor,men jeg er singel så.......

Side 26 av 26 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •