Fence Audio - nytt norsk merke - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 26 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 516
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    PROSON har et nøyaktig lik design på sine, så et slik sett på finn.no og gravde litt.. Netthandelen solgte jo slik merke så jeg gikk dit. Men ingen proson lenger.. Men fence audio.. SAMME? bare nytt navn? Fence audio har jo en bedre klang i ordet.. Kanksje litt finere merke i ordlyden?

Det er vel mere Fence-Audio som etterligner Proson, siden jeg vil tro at Proson begynte flere år før Fence-Audio.

Newcomer Ruben96 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ntd12tannoy

Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Det var en utrolig dårlig sammenligning. Jeg synes selv at RF-serien til Klipsch har lite bass, men det spiller minst 100+ ganger bedre enn det CV! gjør. Jeg har hatt Cerwin et par ganger nå, og bass har de ikke, og i hvert fall ikke dyp bass! Jeg har et par AT-80 stående, som jeg er utrolig skuffet over. Og det at du sier at CV! er best, er bare TULL!! Jeg er bare 16 år, og jeg synes det er UTROLIG kjedelig med Cerwin. Var ikke artig første dagen jeg fikk AT-100'ne mine heller, og det sier litt. Jeg var ikke direkte stor-fan av Fence Audio før jeg fikk testet det. Utrolig bra forsterkere lager de, ikke noe tvil om det. De er bygget opp godt, og spiller utrolig godt. Men sikringen går av og til. Jeg er som sagt bare 16 år, og jeg har i hvert fall et liv, og brenner spolene på høyttalerne mine gjør jeg heller ikke, bare for at det ikke kan sammenlignes med CV!. Jeg solgte mine AT-100 fort, da dette var bare rælet, mildt sagt.!.!.
    Og Proson er heller ikke noe dritt, de har et godt elementbestyrkning og utrolig gode kabinetter som de trør elementene inni. Jeg er utrolig glad i Proson, du får det du betaler for - ikke noe tvil om det, men det er uannsett ikke noe dritt! Jeg angrer IKKE et eneste sekund for at jeg og kompisen min snakket dritt til dge på YouTube. Du har bare godt av litt dritt tilbake da du tuller og vaser om at billigprodukter er noe dritt. Bare se på Dynavoice, utrolig bra til prisen og knuser mye av det til flere ganger tusen kroner. Jeg var utrolig fornøyd med Magic F6'ene jeg hadde, og betalte KUN 900,- spenn for de. Det er ikke noe rart at de gikk ut med 10 av 10 poeng i testene. Jeg rakker ikke ned på CV! for at det ikke var noe for meg, men det du mener går langt over streken! Jeg verdsetter musikken såppas at jeg velger kvalitet framfor kvantitet! Jeg hadde valgt Proson og Fence-Audio 10 ganger før jeg hadde gått tilbake til Cerwin.
    ntd12tannoy: stiller meg litt uenig her! det med at du syns det var "kjedelig" med at-100 er nokk pga av for lite rom + feil valg av forsterkere....

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ruben96
    ntd12tannoy: stiller meg litt uenig her! det med at du syns det var "kjedelig" med at-100 er nokk pga av for lite rom + feil valg av forsterkere....
    Jeg syntes de låt kjedelig på den digre NAD'en som kollegaen til min far viste meg de på også. Blir nok ikke noen slærwin Vega! her i gården lengre. Foresten så skal mine AT-80 ut av huset også, de låter veldig tamt på AVR-7000 fra Harman/Kardon også. Jeg har de e sånn passe stort rom, på ca 20 kvadrat, og enda låter de helt for j....g. Si ifra hvis noen vil ha et par AT-80.

Newcomer Ruben96 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes de låt kjedelig på den digre NAD'en som kollegaen til min far viste meg de på også. Blir nok ikke noen slærwin Vega! her i gården lengre. Foresten så skal mine AT-80 ut av huset også, de låter veldig tamt på AVR-7000 fra Harman/Kardon også. Jeg har de e sånn passe stort rom, på ca 20 kvadrat, og enda låter de helt for j....g. Si ifra hvis noen vil ha et par AT-80.
    tipper den hk forsterkeren gjør en dårlig jobb som forforsterker!? kan være lurt å prøve med div andre. jeg ble ikke fornøyd før jeg fikk mixepult koblet til en diger crown forsterker.... syns ærligtalt at nad effektforsterkere er dårlig på cv. forforsterkerene fra nad funker 8) men men, noen liker cv og noen ikke.... skal ha for di cvene då?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ruben96
    tipper den hk forsterkeren gjør en dårlig jobb som forforsterker!? kan være lurt å prøve med div andre. jeg ble ikke fornøyd før jeg fikk mixepult koblet til en diger crown forsterker.... syns ærligtalt at nad effektforsterkere er dårlig på cv. forforsterkerene fra nad funker 8) men men, noen liker cv og noen ikke.... skal ha for di cvene då?
    Pass på hva du sier om H/K nå! Den fungerte JÆVLIG bra som forforsterker. Fungerte HÆLVETTES bra som vanlig forsterker på de også! De sendes ikke, så det er sagt.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pass på hva du sier om H/K nå! Den fungerte JÆVLIG bra som forforsterker. Fungerte HÆLVETTES bra som vanlig forsterker på de også! De sendes ikke, så det er sagt.
    Skal være enig at H/K fungerer godt som pre på CV men at en av deres middels receivere er egnet til å drive noen av de større CV høyttalerene er jeg uenig i. Det blir for lite effekt. For all del, fungerer greit med 100watt men man får ikke ut potensialet.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Skal være enig at H/K fungerer godt som pre på CV men at en av deres middels receivere er egnet til å drive noen av de større CV høyttalerene er jeg uenig i. Det blir for lite effekt. For all del, fungerer greit med 100watt men man får ikke ut potensialet.
    Spilte hardt på rommet mitt på 7 kvadrat, men det var litt lite, og lyden var fortsatt like tamm som på den svære NAD'en. Testet min gamle H/K Avr-7000 på de, og låt like tamt der også, men så er jo 7000 ganske tamm i lyden den også, da... Jeg var ikke fornøyd i hvert fall. AT-80'ene skal bort, men ser helst at de blir hentet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking har ommøblert hele rommet å tatt en litt bedre bilde.

Har nå plass til å sett subbenene på¨kvar sin egnet plass.
    resultat? : ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    lyden vart iallefall mer spredt i rommet å det ser vanvitti tøft ut med hele veggen med anlegg 8) :-D
    men hva er best for å dempe vibrasjonen ifra subbene
    ? forsterkeren må stå påå subben so derfro kunne eg tenke meg noe under fordi eg trur ikkje det er så bra med den voldsomme vibrasjonen
    hva med myk isopor? bror min jobber på vartdal plast her så eg kan få tak i gratis isopor.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bmw1997
    Har nå plass til å sett subbenene på¨kvar sin egnet plass.
    resultat? : ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    lyden vart iallefall mer spredt i rommet å det ser vanvitti tøft ut med hele veggen med anlegg 8) :-D
    men hva er best for å dempe vibrasjonen ifra subbene
    ? forsterkeren må stå påå subben so derfro kunne eg tenke meg noe under fordi eg trur ikkje det er så bra med den voldsomme vibrasjonen
    hva med myk isopor? bror min jobber på vartdal plast her så eg kan få tak i gratis isopor.
    vibrerer topplaten på subben? :neutral:
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    vibrerer topplaten på subben? :neutral:
    vibrer litt. men ikke for gale. har vert borti verre. men er fortsatt litt vibrasjoner da. det er vell ikke muli å få vekk uansett. men er berre for gale nå.

BTW! slenger opp noen nye videoer av anlegget. der eg har fått noen sang forspørsler.

EDIT: her er en video av anlegget Fence audio pa. - YouTube

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vibrer litt. men ikke for gale. har vert borti verre. men er fortsatt litt vibrasjoner da. det er vell ikke muli å få vekk uansett. men er berre for gale nå.

BTW! slenger opp noen nye videoer av anlegget. der eg har fått noen sang forspørsler.

På YouTube? Hva heter du?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

På YouTube? Hva heter du?
    jepp har andre videoer me men her er den nyeste kommer flere Fence audio pa. - YouTube

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp har andre videoer me men her er den nyeste kommer flere Fence audio pa. - YouTube

Bra! Låter artig ut. Kjenner jeg saver Cerwin og Fence forsterkerne mine når jeg skal dra på. Si ifra om du selger AVR-7000, trenger deler til dne jeg har stående. Betaler frakt for den jeg.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

EDIT: her er en video av anlegget Fence audio pa. - YouTube
    Mine er helt døde. Altså ingen vibrasjoner. Det er nok avstivingen inni som er synderen. Jeg har åpnet CVA121en min. Og der er det faktisk bare 1 kors laget av to kryssfinerplater, som avstivning. Det er lite for en 21".

Kunne fint ha forsterker oppå, når jeg spilte høyt. Kan ikke ha forsterker oppå¨der lengre, da det nesten er oppi taket.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer Kennyboy119 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 18'' kassa til fence, og min topp-plate vibrerer ikke den heller

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra! Låter artig ut. Kjenner jeg saver Cerwin og Fence forsterkerne mine når jeg skal dra på. Si ifra om du selger AVR-7000, trenger deler til dne jeg har stående. Betaler frakt for den jeg.
    er til salgs

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Mine er helt døde. Altså ingen vibrasjoner. Det er nok avstivingen inni som er synderen. Jeg har åpnet CVA121en min. Og der er det faktisk bare 1 kors laget av to kryssfinerplater, som avstivning. Det er lite for en 21".

Kunne fint ha forsterker oppå, når jeg spilte høyt. Kan ikke ha forsterker oppå¨der lengre, da det nesten er oppi taket.
    eg har åpnet min 24" og der va der 4 sanne kors
    hmm

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kom gjerne innom hifi'en min ikkje mykje hifi men det går kommer nye oppdaterte bilder snart

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her som har erfaringer med Boost 69?

Vurderer å kjøpe et par. Har fra før av hatt Proson Reality 69 SA, som jeg solgte for en stund siden. Ser jo at konseptet er det samme, Fence har jo kopiert Proson her og det er det liten tvil om - men det er greit for meg for jeg liker designet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette skal nå få være en av de mest tafatte forumene jeg har vært medlem på!

Hvor er hifi-entusiastene som vil ha mest og best mulig lyd for pengene? Slik det var i den tiden når Hifi-Klubben sendte ut aviser til sine medlemmer, og aldri solgte noen minianlegg?

De fleste trådene her har mange antall views og få antall svar, og mange av svarene er basert på antagelser, synsing og gir ofte direkte karaktermord av rimelige produkter, som f.eks. Fence Audio.

Er det virkelig ikke en eneste person her inne som har erfaringer med Boost 69? Eller er folk for late til å svare...?

Side 22 av 26 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •