Fence Audio - nytt norsk merke - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 26 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 516
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    har prøvd Fence suber i 12".. Den ene modellen på 800w spilte helt ræv, dårlig papp lyd. Mens den 1000w saken deres, minnet mye mer en en go db bass alla lib1212.

Nok om det. Handlet en 18" PA sub her for 2 uker siden, betalte ..... inkl frakt, tja ikke billigste kanskje, men den spiller faktisk helt enormt til prisen. Bruker den sammen med cerwin vega dc15, Å den henger godt med disse, for å si det slik. Har nå lagt den for salg, for den river seriøst ned alt som henger på veggene i min 45kvm stue. !!
    Absolutt en subwofer jeg liker.

Skal sies jeg kjører en Yamaha p3200 i mono på den 1000w 8ohm rms.

fence selger både dritt å bra ting. Kvaliteten aner jeg ingenting om, for jeg har aldri ødelagt noe fra fence. Men liker mye bedre lyden i cerwin vega en fence å proson osv...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

fence

disse kjøpte jeg på netthandelen for 500kr pluss sub 12" og sat høytalere til soround annlegget mitt. det ga jeg og 500kr. er kjempe fornøyd med høytalerene

Fence Boost 212
    5 995 kr

Fence Boost 212
    - Her bli' det liv, RAI - RAI! (Beste kjøp)

Det norske festalibiet kommer fra Fence Audio, og gir utsagnet «høy lyd til lav pris» ny betydning.
    Foto: John Nordahl

Boost 212 er Fences største høyttalermodell. Med to 12-tommere banker den løs, og kan spille omtrent like høyt som Dynavoice Finale 10 (se over). Og det med enda litt bedre presisjon i mellomtonen. Bassen er dessuten bedre definert, med tydeligere toner.

Som med andre rockehøyttalere fortjener Boost 212 skikkelig forsterkerkraft, da de ellers kan komme litt i ulage. De er likevel temmelig ørevennlige selv ved meget høyt lydnivå, og det er ingen tvil om at Fence-høyttalerne gir veldig mye lyd for pengene.

+
    Stor og fyldig bass
    Spiller meget høyt
    Stort lydbilde

-
    Litt myk mellombass

Sitat Opprinnelig postet av GunnarM
    har prøvd Fence suber i 12".. Den ene modellen på 800w spilte helt ræv, dårlig papp lyd. Mens den 1000w saken deres, minnet mye mer en en go db bass alla lib1212.

Nok om det. Handlet en 18" PA sub her for 2 uker siden, betalte ..... inkl frakt, tja ikke billigste kanskje, men den spiller faktisk helt enormt til prisen. Bruker den sammen med cerwin vega dc15, Å den henger godt med disse, for å si det slik. Har nå lagt den for salg, for den river seriøst ned alt som henger på veggene i min 45kvm stue. !!
    Absolutt en subwofer jeg liker.

Skal sies jeg kjører en Yamaha p3200 i mono på den 1000w 8ohm rms.

fence selger både dritt å bra ting. Kvaliteten aner jeg ingenting om, for jeg har aldri ødelagt noe fra fence. Men liker mye bedre lyden i cerwin vega en fence å proson osv...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man kjøper den 18" PA subben fra Fence, kan man da koble til to stk DC15 til den. Så koble subben til en pc?

Vil den subben klare å dra høytalerene?

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan vel funke til nød, men forsterkeren gir garantert ikke nok krefter, dessuten vil du kun få monolyd.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Desillusjonert
    Kjøpte en sånn billig. Makan til dritt skal du lete lenge etter!
    Det låt så dårlig at jeg måtte ta den vekk!

Så enten er den eksepsjonelt dårlig eller så er det noen som bør sjekke ørene sine her :twisted:

At Roar Moen skal ha hatt noe med denne dritten å gjøre, ser jeg på som totalt umulig!

Patos var heller ikke Patos på slutten! Roar Moen lagde ikke den billige serien. Høres litt tvilsomt ut dette.....
    Lyd og bilde er ikke helt enig med deg gitt.
    Og jeg tar deres kredibilitet fremfor din any day.

Og med det bestillte jeg meg et par Fence 12" i kasse og en løs 12" dobbelspolet 400watter til den nette sum av 900,- ink frakt og gebyr.

Er det bare søppel så javel. Da får nevøen min en haug med 12 tommere i tidlig julegave.
    Men jeg tror de vil absolutt gjøre nytta si i min lille hatchback hvor "bang for the buck" er gjennomgående.

Newcomer Db skien 91 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Hei bare måtte kommentere. 8)

Roar Moen har verken konstruert eller kvalitets sjekka fence høytallere eller kabinetter, han har stått får innledningen av selve merket, og visse høytaller serier.

Om han har tatt en kvalitetsjekk er ukjent men etter rykter og hørtmed visse kjente folk er det ikke så, håper dette hjelper.

Håper selv Fence er av god kvalitet og ikke no Eltax shitt, om de er bra er så.
    det er opp til de som har hatt merke før oghørt dem

mvh Db skien

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fence Audio og Roar Moen

Det har vært en del skriving rundt temaet Roar Moen og hans deltagelse i blant annet Fence Audio sine produkter. Roar Moen har reservert seg, og ønsker ikke at hans bidrag i prosessen skal være offentlig kjent. På et tidspunkt gikk Roar så langt at han til og med reserverte seg med hensyn til sin egen deltagelse i utviklingen av Patos Basic høyttalerne. Dette var på et tidspunkt hvor Roar Moen (gjennom Patos AS) hadde kontroll over Patos, men hvor han fikk kvalitets problemer på en serie. (Til informasjon så er nå rettighetene til Patos navnet i Norge og i Europa overtatt av Patos International, hvor Roar Moen har blitt tilbudt en eierandel). I Nord-Norge har de et uttrykk som går slik: ”stor i kjeften med snart til å springe”.

I en periode hadde vi gleden av å samarbeide tett med Roar Moen, og vi vil gjerne benytte anledningen til å takke han for et godt bidrag. Roar hjalp oss med enkelte prosjekter, blant annet Electrocompaniet, Argon, Fence Audio og Audiomoods. Naturligvis var det flere utviklere inne i bildet, men Roar Moen hadde et spesielt ansvar for Electrocompaniet, Fence Audio og naturligvis Patos. Vårt firma betalte alle reiser for Roar Moen til Kina (4-5 turer), oppholdskostnader og lommepenger. Vi lånte også Roar Moen privat penger, samtidig som vi lånte hans daværende firma Patos AS et ikke ubetydelig beløp. Vi betalte til og med moms og frakt for Patos varene som ankom Norge, men som Patos AS ikke hadde penger til å ta ut. Som de fleste kjenner til så gikk dessverre Patos AS likevel konkurs, og vi tapte et beløp i størrelsesorden 1,3 millioner. Konkursboet overdro rettighetene til merkenavnet Patos til Netthandelen, som siden overdro navnet videre til Patos International.

Roar Moen utviklet en dyp bitterhet på tapet av Patos, og når bitterheten er større enn hva kroppen har plass til så må denne bitterheten naturligvis få utløp et sted. Det er forståelig, og jeg vil ikke kritisere det. Samtidig har Roar Moen en trofast tilhengerskare som etter god disippel ånd svelger hans budskap rått. Konsekvensen av dette har vi sett i utallige innlegg på forskjellige fora, hvor tonen i innleggene har en overproporsjonert høy temperatur, og hvor beskyldningene antar abnorme høyder.
    På lik linje med da serie problemer oppstod i Patos Basic serien så forsøker Roar Moen også denne gangen å løpe fra sin deltagelse. Enda han har utviklet en høyttaler som ble ”Beste Kjøp”!!! Bitterhet er en sterk kraft.

Når det gjelder dette spørsmålet om kvalitetskontroll så vil jeg gjerne komme med en faktaopplysning. Fence Audio har en feilprosent på 0,024% (mens gjennomsnittet i bransjen er 1,7%). Igjen vil vi rette en takk til Roar Moen for utvikling av en høyttaler som ikke går i stykker! Og vi har et godt statistisk materiale. I løpet av de siste 2,5 årene har Fence Audio bare i Norge solgt 240.000 enheter med høyttalere! Ikke høyttaler elementer, men høyttalere! Man skulle ikke tro det var mulig! Vi har forberedt oss på denne situasjonen og sitter med et reservedelslager som er svært stort, og som dekker 95% av alt vi har. Men; det går nesten ikke ut en ting! Fence Audio selges i dag via flere aktører i Norge, bl.a. FNKY.no, Eltema.no, Netthandelen.no, Torshov Bil og mange andre uavhengige forhandlere.

Vi har tillitt til L&B sine journalister og deres profesjonalitet ved testing av produkter. Gratulerer til Cerwin Vega! Det skal ikke være noen hemmelighet at Fence Audio sammenligner seg med nettopp CV. Begge mener at det må være svært for å låte fett. Denne gangen kom CV et hestehode foran oss, men vi skåret på pris (noe som ikke er så rart med de lave administrasjons kostnadene vi har).

Det har ingen hensikt å gå svært dypt i denne saken, annet enn og vise til understående email korrespondanse mellom Roar Moen og fabrikken når det gjaldt nettopp utviklingen av Fence Audio Boost 212. Så får enhver selv bedømme hvorvidt Roar Moen har vært med på utvikling og kvalitets sikring av denne glimrende høyttaleren. Dersom noen skulle ha ønske om ytterligere dokumentasjon så er dere velkommen til å henvende dere på frode@hk-clsf.com.

30.november 2007 skriver Roar Moen til fabrikken:
    ”Dear Jessica
    Sending you some comments on the following cabinets:
    Boost 212
    We need a bit bigger internal volume on this speaker. I suggest to increase the width in front from 34 to 37 cm. Width in rear from 22 to 27cm
    We have to move centre strutting upwards so it does not collide with upper woofer. We have to change placing of terminal, up ore down, so it does not collide with the new placing of strutting.
    The rest looks OK.”

3.desember 2007 svarer så fabrikken direkte til Roar Moen:
    “Dear Roar,
    Our engineer had amend it.I will send it to you tomorrow.
    BR
    Jessica”

4.desember 2007 skriver Roar Moen tilbake til fabrikken:
    “Dear Jessica
    Thanks for updated drawings.
    Boost 212: Calculations shows that we need the dept of cabinet to be increast from 395mm to 450mm.
    As mentioned before we need you to have some attention on placing of the centre strutting between the woofers. Need this to be placed between the woofers. Drawing indicate that the strutting is placed too low in cabinet. Need your attention on terminal placing as well to avoid it colliding with strutting. Terminal has to be moved up ore down.”
    Dear Jessica

10.desember 2007 skriver Roar Moen til fabrikken:
    ”Dear Jessica
    All x-over layouts looks ok except the layout for the Fence 2510. Here we need to move the C2 and R2 from the left side of the L2 to the right side of the L2. This is most important.
    For the other x-overs my comments are as follow:
    AM-Big one: Change the R3 from 5 to 10W
    Boost 69: Change the R3 from 5 to 10 W
    Boost 212: Change the R2 from 5 to 10W
    Boost 210: Change the R3 from 5 to 10W
    Duo 40: Change the R2 from 5 to 10W
    Duo 30: OK.”

10.desember 2007 skriver Roar Moen til fabrikken:
    ”Dear Jessica
    You are right about this. Actually we have not made it, but is should not be any big problem.
    The only uncertain point about the 215 is the 6.5 inch midrange driver.
    Here we have three alternatives.
    If possible we should use the same midrange driver as for the 212 but in 4 ohms instead of 6 ohms, in order to get some higher sensitivity for the double 15 inch woofers.
    Then we have to do some small changes on x-over ( 212 x-over) in order to make this for a 4 ohms midrange instead of a 6 ohms midrange.
    The other solution might be to use 2x6.5 inch midrange for the 215, same as the midrange for the 212. Then the speaker will be with 2x15 inch , 2x6.5 inch mid, and horn tweeter.
    The last solution will be to use one pcs of the same midrange, same as for the 212, and to use the same x-over. Then the speaker will be similar with the 212, with the same midrange, tweeter and x-over, except the cabinet and the 2x15 inch. With only 1 pcs of the same midrange ( 6 ohms) as for the 212 we will end up with a little bit too low sensitivity in the midrange, but it might be acceptable.
    As you can see I need to know if you have ordered the same midrange as for the 212, ore if have ordered this driver to be in 4 ohms instead of 6 ohms.
    When I have the answer for this, I can give you the answer for x-over.
    Sincerely
    Roar”

9.januar 2008 skriver Roar Moen til fabrikken:
    “Dear Jessica
    I assume the first number indicate the inside tube diameter of the tubes.
    Please se answer below in red for the different models. Pease not that we have received two different drawings for the AM big one, depending on colour. One is with rounded side panels and one is square. This will influence the length of the tube a bit.
    Fence Duo 30 φ65*45 1 tube with length of 7-8 cm
    Fence Duo 40 φ65*45 2 tubes with length of 15-16 cm
    Fence Audio Boost 2010 φ82*65 1 tube with length of 8-9 cm
    Fence Audio Boost 2510 φ82*65 2 tubes with length of 17-18 cm
    Fence Audio Boost 212 φ90*40 2 tubes with length of 24-26 cm
    Fence Audio Boost 69 φ80*65 2 tubes with length of 18-20 cm
    Audiomoods big one φ92*40 2 tubes with length of 15 cm
    Audiomoods sub 8 φ65*45 1 tube with length of 23-25 cm
    Audiomoods sub 10 φ65*45 2 tubes with length of 32 cm. ( as long as possible, need at least 3 cm space between end of tube and inside rear wall of cabinet)
    Audiomoods sub 12 φ65*45 2 tubes with length of 27-29 cm.
    Sincerely
    Roar”

12.januar 2008 skriver Roar Moen til fabrikken:
    “Dear Jessica
    Looks nice.
    Here is data for the other models:
    Boost 212
    Max Power 600W
    Impedance 4 ohms
    Freq. Resp. 29-25000Hz
    Serial no.”

15.februar 2008 skriver Roar Moen til fabrikken:
    “Dear Jessica
    Here is my suggestion for x-over to the Boost 215. I need you to confirm if we have the same midrange drivers for the Boost 212 and the AM big one before you start production of x-overs for the 215
    Sincerely
    Roar”

16.februar 2008 skriver Roar Moen til fabrikken:
    “Hi Jessica
    If Fence 215 is supposed to have only one midrange, you can use the same x-over for this as for the Fence 212.
    Need to know what woofers you are using in the Fence 212 speaker. Is it the one with 1.5 inch VC ore the one with 2 inch VC diameter?
    How about the 6.5 inch midrange, is it in 8 ore 6 ohms? Will it be possible to make the midrange in 6 ohms for the 215 speaker?
    Sincerely
    Roar.”

20.februar 2008 skriver fabrikken til Roar Moen:
    “Dear Roar,
    Please see attached files,and it is the driver specification for the Fence Audio boost 212.
    Please check it and give us the news for Fence Audio boost 215.
    I want know which driver for 6.5" midrang and 15" woofer.
    BR
    Jessica”

Mange hilsen
    Stein Frode Ertzeid
    Fence Audio

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste interessante jeg fikk ut av det var informasjonen om en Boost 215 som tydeligvis ikke har kommet for salg. ?!?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tilkopling av satelitt høyttalere til Fence 18" sub

Sitat Opprinnelig postet av espen56
    Hvis man kjøper den 18" PA subben fra Fence, kan man da koble til to stk DC15 til den. Så koble subben til en pc?

Vil den subben klare å dra høytalerene?
    Nei, det vil ikke fungere hensiktsmessig. På litt sikt vil dette komme, med en subwoofer hvor du har dokking og USB inngang, samt en subforsterker som er bygd til formålet. Vi har allerede en i produksjon, men foreløpig er ikke denne godkjent for Europa.

Med hilsen
    Fence Audio

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stein Frode Ertzeid
    Det har vært en del skriving rundt temaet Roar Moen og hans deltagelse i blant annet Fence Audio sine produkter. Roar Moen har reservert seg, og ønsker ikke at hans bidrag i prosessen skal være offentlig kjent.

Mange hilsen
    Stein Frode Ertzeid
    Fence Audio

Du sier selv at Roar Moen ikke ville at deres samarbeid skulle bli offentlig kjent. Er det ikke da LITT spesiellt å gå offentlig ut med hans interne e-mailer her på AVforum?

Personlig synes jeg at innlegget ditt bare bekrefter inntrykket jeg har fått av deg gjennom div. fora og media.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten å ha noe som helst kjennskap til denne tråden, fence audio, roar moen eller hva det måtte være; i mine øyne virker det ytterst spesielt å gå ut med intern mailkorrenspodanse på et offentlig fora.

Det må da bryte med alle moralske rettningslinjer for enhver bedrift.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stein Frode Ertzeid
    Nei, det vil ikke fungere hensiktsmessig. På litt sikt vil dette komme, med en subwoofer hvor du har dokking og USB inngang, samt en subforsterker som er bygd til formålet. Vi har allerede en i produksjon, men foreløpig er ikke denne godkjent for Europa.

Med hilsen
    Fence Audio
    En subwoofer på sikt med usb og docking som i tillegg kan drive et par DC-15? Har STERKE tvil på at den vil komme med en forsterker som er god nok til å kunne drive noe som helst av CV sine gulvstående i tillegg til seg selv.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

xtz er bra menne fence tja..? ska en sia !?!

Da måtte det isåfall ha vært xtz som kunne produsert noe bra til en latterlig pris...

asså ikke får og sammenligne xtz og fence, Men trur fence hadde greid det om du kjøper det rette og kombinerer komponentene ordentlig, menne hadde ikke gjort noe med overdimensjonert trafo og kansje 40 - 50000 uF kondensatorer og noen ganske bra utgangstransistorer

Tipper om dem hadde starta der og viderutvikla dette videre kansje de hadde klart det, men tipper det kommer etterhvert ettersom folk diskuterer det nesten overalt

Men tilbake med og koble opp cw bare med en forsterker, det måtte ha vært 2 stk forsterkere en 1 kanal lav freqvent forsterker og en 2 kanal vanlig effekt men dette hadde jo da åsså tatt MASSE plass i tilegg til det sub elementet som allerede er i kassen og får ikke å si varme utviklingen , men hadde man plassert begge forsterkerne på baksiden blir det noe annet

Nevner dette til sist. har selv bygget inn 3 stk xtz forsterkere ( Samme som er i w12.16 men det viste dere :P) i en hjemmelaget basskasse av MDF og deretter pakket dette inn i glassfiber og proff lakket dette i lakkboks sort høy glans 5 ganger.

kobler da man disse forsterkerne på baksiden av kassen blir kassen altfor bred og får plass behov om du ikke har en stue på 50 kvm ?, man kunne også bare montert en 4 kanal forsterker 2 kanaler til full range og 2 siste til lav freqvent lyd.

kom med flere innspill !!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er selvfølgelig praktisk mulig om de lager en trekanals klasse-D forsterker. Men tviler på at dette vil være i tråd med prisnivået fence ligger på.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Revox]Det er selvfølgelig praktisk mulig om de lager en trekanals klasse-D forsterker. Men tviler på at dette vil være i tråd med prisnivået fence ligger på.[/QUOTE

--------------------------------------------------------------------

Det er sant det du nevner der :P

Men om folk har behov får denne type forsterker/oppsett kommer det nok kansje om folk maser på fence hakkihjel.

vi får vente å se.

Active thomand3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ABC123
    Det må da bryte med alle moralske rettningslinjer for enhver bedrift.
    Hadde du ventet noe annet fra denne mannen?

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    test1
    Sist endret av nordvest; 06-14-2017 kl 20:02

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker erfaring.

Kjøpte som nevnt tidligere et par 12" i kasse RSX-12mk2. Koblet de opp i 2ohm på en Cadence Z-800 som leverer ja 800watt i 2ohm. Med 2stk Rockford Fosgate .5 farads kondensatorer.

Hadde tidligere et par Rockford Fosgate Power DVC 12" i custom kasse og forskjellene er ganske stor.

Fence sub'ene er litt kødne å intregrere med resten av anlegget da de ikke liker å spille dypt. De spiller faktisk ikke mye under 30Hz

De leverer ganske godt med lyd og trykk og det holder til det formålet jeg bruker det til nå om dagen. Målet mitt er ikke å stå utenfor supern etter stengetid å dundre løs ved siden av 15 andre biler som gjør det samme.

I en liten kupè som kun har hattehylle imellom bagasje og resten fungerer de greit. Men i biler som f.eks BMW sedan hvor bagasje er adskillt med isolasjon og stålplater vil de nok funke dårlig.

Til prisen det er mulig å få de til hos netthandelen er det et kupp for de med småbiler alla VW Polo/Golf, Opel Astra/Corsa etc.

Har ikke opplevd noen problemer med at de sprenger fort eller noe sånt. De som kommer med slike utsagn vet rett å slett ikke hvordan de skal behandle høyttalere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenker på å kjøpe Fence Audio BigOne høyttalerpar eller har lagt inn bud
    Høyttalerpar BigOne fra Fence Audio - Netthandelen.no

Har en pioneer lx70 nok kraft til å drive disse?
    jeg kan jo bi ampe

har også lagt inn bud på Fence Audio Sub15mk2
    15" aktiv subwoofer til hjemmebruk. 500W klasse D. - Netthandelen.no

håper på svar

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lx'en vil nok dra disse greit vil jeg tro, siden du skal ha sub og så kan du dele de litt opp i frekvens og dermed komme unna med en svakere forsterker på frontene.

Side 15 av 26 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •