Den store XTZ-høyttaler tråden - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  17
Side 30 av 141 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 2813
    Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Quisten
    Når du sier XTZ sin forsterker, så antar jeg at du mener XTZ Class A100 D3? Jeg har kjøpt 99.25 og vurderer sterkt å kjøpe denne forsterkeren. Det som byr meg litt imot er at denne er ganske diger rent fysisk. Den er feks 44cm dyp, noe som betyr at den er for stor for de fleste stereobenker (fra feks ikea). Ganske irriterende egentlig.
    Den passer PERFEKT på Lack serien til IKEA. Hadde dette selv hehe. Men kanskje ikke det du vil ha. Dessuten, er ikke litt størrelse på klumpen nesten bare å foretrekke? Hehe. Skjønner hvor du vil hen, men jeg liker at ting er store og tunge.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av milan
    Da har jeg hentet mine 99.36 på et postkontor i Åre. Til en pris av 5697 norske kroner har jeg ingenting å utsette på disse! ....
    Kan du ordne en slik pris til meg og? :cry:
    Hva/Hvor/Hvordan ordner eg meg sjølv en slik pris.
    Fyndbörsen - Hemelektronik på Internet sedan 1997

6392,- er prisen eg får opp.
    PS! Prisene i denne butikken, er det inkl. norsk moms eller?

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må også gjøre om prisen til norske kroner og per i dag via na24.no's valutakalkulator så koster 99.36 i pianolakk 5543,87 NKR eksl. frakt, moms og toll!

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å teller kroner og ører her nå selv for å få se om jeg får råd til xtz 99.32 og xtz 93wmt center denne måneden fra fyndborsen! skal bli rundt 4200 inkl. frakten innenfor svenskegrensa og det er vel billig med tanke på at det blir rundt 7000 kroner i Norge! blir vel å kjøpe seg en subwoofer til senere... da hadde surroundanlegget fra XTZ blitt komplett og jeg kunne pustet litt lettere en stund... hvertfall fram til avr 255 måtte blitt byttet ut! :P

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer sterkt W99.36 og W99.25, vil Pioneer LX51 drive dette tilfredstillende tror dere? (Oppgitt til 150W ved 6ohm)

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akke
    Vurderer sterkt W99.36 og W99.25, vil Pioneer LX51 drive dette tilfredstillende tror dere? (Oppgitt til 150W ved 6ohm)
    Det vil gå fint. Du kan jo kjøpe en effektforsterker ved en senere anledning om du vil ha mer krefter.

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut. Virker lovende disse, og svs'n (10") bør ikke gjøre skam på dem heller.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med høyttaler valget som denne gangen.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,591
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XTZ A100 D3 fikk glimrende test i Hjemmekino selv om lydbeskrivelsen var mager. Noe jeg har lurt på er hvordan DACen som sitter i XTZ A100 D3 er. Ifølge testen var den bedre enn DACen i Squeezebox, så det er er bra. Da er det bare å koble til Airport Express digitalt og man har en billig og god løsning. Jeg kommer til å anbefale dette til kompisen min som skal overta mine 99.36. Sammen med Ipod Touch/Iphone som fjernkontroll blir det kanon. Så kan man alltids utvide med surround receiver senerer også og bruke da XTZ A100 D3 som effektforsterker til frontene.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Ja det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med høyttaler valget som denne gangen.
    Kun ekte audiofile som kan skrive den setningen Jf. "denne gangen".

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ja Cyber, du er da vel "audiofeel" du også når du endelig får bestemt deg for noe..:wink: Begynner det ikke å bli bra nå da eller ser du for deg flere utskiftinger?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Nå ja Cyber, du er da vel "audiofeel" du også når du endelig får bestemt deg for noe..:wink: Begynner det ikke å bli bra nå da eller ser du for deg flere utskiftinger?
    Hehe, nok OT, skal aldri bytte noe mer jeg. 8)

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,384
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK. Skal følge deg med mine argusøyne framover Cyber..8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har A100 DII, men er litt fusen på D3 p.g.a. RIAA-inngang og oppgradert fjernkontroll. Kjekkere med egne knapper for hver digital inngang enn bare en knapp som veksler fra c01 til opt.

Synes DAC-en låter bra. Bruker den til alt. Om du googler litt kan du lett finne ut hvilken det er, men det finnes ingen informasjon om hvordan den er integrert da.

Har en IKEA-benk selv. Funker bra, men den kneler litt da ...

Newcomer milan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Reksen
    Hører det blir sverigetur på meg og da når jeg bestemmer meg for å flytte 93WMT lenger bak i oppsettet! hehe...

gidder ikke kjøpe 99.32 til 5780 inkl. frakt hvis jeg kan få 99.36 til samme prisen hos søta bror...

fyndborsen.se du kjøpte dine ikke sant?

du kommer til å få besøk av meg utover våren bare så du vet det milan! er ikke så mange som har XTZ i trondheimsområdet virker det som... ???
    Du er naturligvis velkommen til både å titte og høre, men du skal vite at jeg er av typen som ikke legger ned timesvis i finjustering, jeg er ingen kabelfrik og resten av utstyret er så som så. Men for all del bare kom!

Newcomer milan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjaksel
    Kan du ordne en slik pris til meg og? :cry:
    Hva/Hvor/Hvordan ordner eg meg sjølv en slik pris.
    Fyndbörsen - Hemelektronik på Internet sedan 1997

6392,- er prisen eg får opp.
    PS! Prisene i denne butikken, er det inkl. norsk moms eller?
    Som reksen sier: Fyndbørsen opererer med svenske kroner. Når du regner om, kommer du enda bedre ut av det. Men, du betaler til fyndbørsen på forskudd og banken, de blodsugende vampyrene, skal ha gebyr for å betale svenske penger (160 kr). Totalt har det kostet meg 6213 norske kroner. Det er høytalere, frakt (300 svkr fra Torup til Åre) og div gebyrer.
    I tilegg tok jeg en liten frekkis: Simulerte en kjøpekåt mazda-elsker på Okkenhaug bil og fikk prøvekjøre en bil. Reisen over grensen til søta bror kostet kr 0!

Lykke til til alle som går for samme triks!

Active R&R sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis en laster ned brukermanualen til 99.26, kan det se ut som om denne også vil komme i hvit!!:shock:
    Positivt, da mange kåner rundt i de tusen hjem kanskje letter kan akseptere golyden i stua:-)

XTZ 99.26 Walnut
    XTZ 99.26 Black Matt
    XTZ 99.26 White

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av milan
    Du er naturligvis velkommen til både å titte og høre, men du skal vite at jeg er av typen som ikke legger ned timesvis i finjustering, jeg er ingen kabelfrik og resten av utstyret er så som så. Men for all del bare kom!
    Hehe... bare jeg får en mulighet til å se og høre de så er det mer enn nok for meg! har selv ett par 93 WMT sammen med en w10.16 koblet på en Harman AVR 255 med Monster-høyttaler kabler som kostet 3000 ny for 3-4 år siden... Signalkilde er en Xbox 360 Elite...

Må si jeg er meget fornøyd med mine XTZ høyttalere så kan bare drømme om hvordan 99.36 er i forhold!

Har en kompis som er av typen som låner biler både titt og ofte hos de ulike bilsjappene rundt i trondheim jeg... sist gang jeg var i trondheim lånte vi oss en ny mondeo som vi cruiset trondheim rundt med! så vil bli billig sverige-tur på meg og når den tid kommer!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det vanlig at surround.no har så store leveringsproblemer på xtz sine subwoffere? Bestilte 20.01.09, men ennå har de ikke klart å fått den inn..ser på siden deres at den ventes inn 26.februar..

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å ha fått med meg at det er litt forskjell, annet en fargen, på 99.xx pianolakk og resten?

På bilder ser det ut som matt svart og valnøtt har mer buet kabinett, og er, i mine øyne, penere.

Men pianolakken medfører også bedre kabinett og delefilter? Eller hvordan var det?

Side 30 av 141 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •