Dalis Entusiaster - Side 79

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 79 av 743 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 75 76 77 78 79 80 81 82 83 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 579 ... SisteSiste
Viser resultater 1,561 til 1,580 av 14851
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/41724

Hva med et par Helicon til en snill pris i disse dager?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    de må jo legge ut litt bilder av seg selv med anlegget og greier.
    Hehe, gris! :-P

men er helt enig.... :-D

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den dagen klubben gir rabatter brenner norge.
    Jeg skal ned i morra på hifiklubben og hente mentor vokal og 4 Ikon w2 onwall. Tipper jeg ikke får en krone i rabatt, men skal spørre om jeg kan få med noen bananplugger.......
    Vi får se hvordan det går.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Jeg skal ned i morra på hifiklubben og hente mentor vokal og 4 Ikon w2 onwall. Tipper jeg ikke får en krone i rabatt, men skal spørre om jeg kan få med noen bananplugger.......
    Vi får se hvordan det går.
    Det pleier å gå bra med kabler og slikt men rabatter kan man se langt bort i fra, du får skrike ut her hva du fikk i bonus for ditt kjøp. Er jo moro å høre om det er noen gode å hente fra klubben i disse dager, du burde nesten fått med no kabler også. Du skal jo legge igjen over 20k der mener jeg. Litt bonus dør de vel ikke av?

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg fikk 500 kr eller noe i rabatt jeg på klubben når jeg kjøpte komplett anlegg til 37. Litt stusslig men.

P.S: I morgen får jeg forsterkeren min, så skal prøve å legge igjen en rapport i morgen kveld eller på fredag om hvordan det låter.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjør det. Det er 3900 du har bestilt? Er veldig interessert i den jeg og, evt. Z7. :-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det pleier å gå bra med kabler og slikt men rabatter kan man se langt bort i fra, du får skrike ut her hva du fikk i bonus for ditt kjøp. Er jo moro å høre om det er noen gode å hente fra klubben i disse dager, du burde nesten fått med no kabler også. Du skal jo legge igjen over 20k der mener jeg. Litt bonus dør de vel ikke av?
    Da henta jeg høyttalerne mine i dag.

Spurte om jeg kunne få med noen bananplugger, men nei, det gikk ikke.
    Han kunne heller selge meg noen til ca halv pris.
    Jeg dro lykkelig hjem med 5 stk høyttalere og 44stk bananplugger til en rimelig penge. :-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da henta jeg høyttalerne mine i dag.

Spurte om jeg kunne få med noen bananplugger, men nei, det gikk ikke.
    Han kunne heller selge meg noen til ca halv pris.
    Jeg dro lykkelig hjem med 5 stk høyttalere og 44stk bananplugger til en rimelig penge. :-D
    Gud bedre da, og det er forskjell på butikker ja. Jeg kjøpte kabler for 4500 og fikk avslag på 1100kr. Det er ikke dårlig altså, ellers så har jeg ikke noe problem med å bytte inn ting heller. Vært veldig heldig altså, synes dem kunne gitt deg noen plugger da men. Det er ikke lett å gi ros når dem kun skal ha penger inn, grådigheten lenge leve.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gud bedre da, og det er forskjell på butikker ja. Jeg kjøpte kabler for 4500 og fikk avslag på 1100kr. Det er ikke dårlig altså, ellers så har jeg ikke noe problem med å bytte inn ting heller. Vært veldig heldig altså, synes dem kunne gitt deg noen plugger da men. Det er ikke lett å gi ros når dem kun skal ha penger inn, grådigheten lenge leve.
    Det er sikkert større avanse på kabler.

Ser bare på jobben når vi kjøper f.eks PR, PN eller PFXP.
    Er fort nærmere 80% firmarabatt med en gang.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sikkert større avanse på kabler.

Ser bare på jobben når vi kjøper f.eks PR, PN eller PFXP.
    Er fort nærmere 80% firmarabatt med en gang.
    De betaler ikke så mye for kabler, snakka med en elektriker for en stund siden og dem betaler nesten ikke en shiiit pr løpemeter så det er helt utrolig. Vil tro dem sitter med gode avtaler der, tenk deg innkjøpsprisen til klubben og tenker du hvor stort det hele er og dekker skandinavia. Ganske sykt altså, hva jobber du med da?

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innkjøpspriser må dere ikke tenke på. Hadde det kommet ut hadde oslo sentrum sett ut som det gjør idag, etter at disse FORBANNA palestina demonstrantene gikk berserk mens politiet sto å så på... :-D

Hehe, kanskje ikke så ille men det måtte ut. En butikk skal gå rundt den og, men hvordan HFK har gjort det så synes jeg det blir litt "for mye rundt". No offence, da-ty. :-)

Men kan si det slik at kabler har man alltid mye å gå på. TVer er det nesten ingenting, Forsterkere er det sjeldent alt for mye, samme med annen elektronikk, mens høytalere er det ofte maaasse.... Så man tjener ikke fett på ALT.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Innkjøpspriser må dere ikke tenke på. Hadde det kommet ut hadde oslo sentrum sett ut som det gjør idag, etter at disse FORBANNA palestina demonstrantene gikk berserk mens politiet sto å så på... :-D

Hehe, kanskje ikke så ille men det måtte ut. En butikk skal gå rundt den og, men hvordan HFK har gjort det så synes jeg det blir litt "for mye rundt". No offence, da-ty. :-)
    Politiet står alltid å ser på WHY?????
    Gjør de noe er det rett inn på teppet til SEFO

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er virkelig fin by dere bor i gitt, jeg flytta fra Oslo i 86 og kommer aldri tilbake dit igjen. Er rett og slett blitt en by uten kontroll, så denne gangen hadde de nok politi. Når det er på en helg så er det 4 patruliebiler fordelt på hele Oslo. Dette skulle vært USA så skulle vi sett om polisen var litt strengere da gitt.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er virkelig fin by dere bor i gitt, jeg flytta fra Oslo i 86 og kommer aldri tilbake dit igjen. Er rett og slett blitt en by uten kontroll, så denne gangen hadde de nok politi. Når det er på en helg så er det 4 patruliebiler fordelt på hele Oslo. Dette skulle vært USA så skulle vi sett om polisen var litt strengere da gitt.
    Bor IKKE i Oslo. Fya meg. Holder med og jobben der.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo det som er problemet. Slår politiet litt FOR hardt så tar jo folk av. Spesielt mot innvandrere, da er de jo rasist politi med en gang. Dette irriterer meg mest med Norge, kritiserer man utlendinger i media, eller litt høyt, så er man rasist med en gang... Jeg begynner å bli drittlei, spesielt når de ødelegger hovedstaden vår! Kall meg gjerne rasist, men **** heller. Ta dere en tur opp karl johan, dette BURDE ikke være nødvendig i en demonstrasjon!

Politiet burde lære av det svenske politiet: Kjør beinhardt, ha null toleranse, og bær våpen!

VELDIG ot dette men....i disse tider må det ut.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo det som er problemet. Slår politiet litt FOR hardt så tar jo folk av. Spesielt mot innvandrere, da er de jo rasist politi med en gang. Dette irriterer meg mest med Norge, kritiserer man utlendinger i media, eller litt høyt, så er man rasist med en gang... Jeg begynner å bli drittlei, spesielt når de ødelegger hovedstaden vår! Kall meg gjerne rasist, men **** heller. Ta dere en tur opp karl johan, dette BURDE ikke være nødvendig i en demonstrasjon!

Politiet burde lære av det svenske politiet: Kjør beinhardt, ha null toleranse, og bær våpen!

VELDIG ot dette men....i disse tider må det ut.
    Det har ikke noe med rasistiske holdninger om å gjøre dette her, du har en ytringsfrihet her til lands men vi får desverre ikke brukt den. Da er vi rasister, ekle og dårlige folk av samfunnet, så vi har bare et latterlig rettsvesen og tafatte politikere. Lurer på hva Norge har gjort dem siden dem raserer byen, vi gav 30mill samt bruker Norske leger der nede. Jeg synes vi jammen skal få ut alle Norske folk fra disse landene, ser jo hva takken er og slikt kan vi ikke ha det. Men vi er alt for snille her og alt skal gjøres på den snille måten, det norske politi skulle hatt SWAT opplæring så de har lært noe som kan redde livet deres. Ellers mener jeg dette landet har gått over styr, dette som var et godt land er ødelagt av invandring, kriminelle og andre ting som ikke helt stemmer med dette landet. Vi er dømt og er meget lei dette landet allerede, selv synes jeg vi skulle lært litt av andre land.

Newcomer Spectos sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å lære av Svenskene er vel det dummeste vi kan gjør. Bare se på Malmø. Der har Svenskene mistet all kontroll over byen. Ambulanser må ha politieskorte når de kjører inn i sentrum.

Politiet gjorde en knalljobb i går, men desverre var de veldig få mot alle innvandrerene som skulle vise sin takk til Norge. I steden for våpen, send de heller ut igjen. Tror de var slik at 5% av innvandrerne i Norge er her fordi at de er på flykt, resten bare kommer for å komme hit. Ser folk fra f.eks Pakistan som er 6-10 stk i familien og bor i Norge og ferierer og har mange feriehus i Pakistan, hvor er logikken?. Men nå tar jeg OT lengre enn nødvendig 8)

Men noe må gjøres i landet når folk ikke kan gå i fakkeltog pga de frykte for sikkerheten sin.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er 3900 på plass.

For å ta det uviktige først:

Fjernkontroll og menygrafikk og alt det der er Yamahaen milevis unna det Denonen er. Vond fjernkontroll og gammeldagse menyer.

Men, det viktige:

Lyden er feit. Dynamikken er bedre her enn i Denonen. har ikke testet mye ennå, men dette lover ganske bra.

Men jeg har ett problem. Hvorfor står det Multi Channel In når jeg ser film????? Det er da ikke HD-lyden??? Hmm. Noen som vet råd? Alt er riktig koblet

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjør det. Det er 3900 du har bestilt? Er veldig interessert i den jeg og, evt. Z7. :-D

Jepp, 3900 er på plass=) Ikon 8 og Ikon bak neste=) Hehe. Bare den blir litt billigere igjen.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis vår venn Tronna83, kult å se du er fornøyd med varene dine. Det er noe med Denon som man ikke får alle andre steder, selv er lyden det viktigste så da kan det egentlig være det samme åssen finessene til receiver er. Kan ikke si noe annet at det er veldig sjelden alt er 100% perfekt. Når jeg bytta ut Denon mot Marantz dvdspiller, så ble dvd verden en helt annen for meg i hvertfall. Jeg fikk en spiller som hadde perfekt look, knall kontroll, råbust og meget god til det meste, men jeg savner at den skulle vært litt raskere samt og ha RESUME når man stoppa plata midt i filmen. Det var bare å starte der man stoppet sist, men jeg kan leve med det så det perfekte produktet må man nesten skape selv eller noe. Jeg kan si med det at jeg er meget fornøyd med kjøpet mitt så langt, så de småtingene man savner får man bare glemme der og da så heller se på kvaliteten på det hele. Det er ikke noe jeg vil utsette på denne spillern, Marantz leverer varene uansett....

Jeg ser så frem til den dagen jeg kan drasse ut en 50" av butikken, den dagen skal aldri glemmes i mitt liv.

Side 79 av 743 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 75 76 77 78 79 80 81 82 83 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 579 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •