Dalis Entusiaster - Side 713

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 713 av 743 FørsteFørste ... 213 573 583 593 603 613 623 633 643 653 663 673 683 693 703 709 710 711 712 713 714 715 716 717 723 733 ... SisteSiste
Viser resultater 14,241 til 14,260 av 14850
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da er det blitt dali ikon6mk2 på meg igjen!
    I hvit finish istede for svart!
    Planen var mentor6 i år. Men dårlig på brukt markeded nå.
    Og føler jeg må ha forsikring på ht da jeg har en firåring pluss hund og katt i huset.. Så kjekt å ha

For nok heller ha disse i to tre år, så blir det en ordentlig oppgradering

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,125
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer.
    Lå ann til og kjøpe ikon 6 eller 7 rundt nyttår men hadde da gull flaks og hadde akkurat pengene klare når hk kom med tilbudet på m6 :-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Helicon 400 solgt, og en lykkelig eier har plassert dem inn i sitt nye hjem. Nesten så jeg føler at huset ble nakent nå...Men det er bedre at dem blir brukt, enn at dem står her i huset og samler støv..

Kan bare si gratulerer til eieren!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altid like artig å pakke opp

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,125
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vIc2r
    Altid like artig å pakke opp
    Må inrømme at den finishen gjorde seg meget godt på ikon, er kanskje meg men den sorte ser virkelig 'billig' ut iforhold :-)

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med Ikon i igjen, den hvite ser virkelig flott ut men for de som ikke liker den vanlige sorte så se på denne.

DALI IKON 6 MK2 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Denne ser virkelig eksklusiv ut i forhold til den vanlige modellen, pass på å ha gnikkekluten klar.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tor torden: hadde den svarte før, og den hvite ser "dyrere" ut ja
    Passer mye bedre inn i stua her!

Drev å så på den svarte piano utgaven og, men fant ut at det blir utrolig fort finger merker på de, spesielt med en firåring i huset

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flotte høyttalere... Ser det er mange som endrer eller kvitter seg med oppsett pga klåfingrede barn. Går det ikke an med litt vilje å lære de å holde fingrene vekk tro? Har gått fint her, til og med barn som er på besøk blir behørig opplært i det
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roddis
    Flotte høyttalere... Ser det er mange som endrer eller kvitter seg med oppsett pga klåfingrede barn. Går det ikke an med litt vilje å lære de å holde fingrene vekk tro? Har gått fint her, til og med barn som er på besøk blir behørig opplært i det
    Jeg er ganske enig med det du sier her, dette kan selvfølgelig endres om man sier i fra så barna skjønner dette. Det er godt å si i fra slike ting skal man ikke klå på, dette skal kun høres på og det er trist å se gode anlegg splittes opp pga slike hendelser.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sa fra te ungen her når jeg kjøpte zensor7, har vært veldig flink te å ikke plukke

Men forsikringen er medt pga katta, hu har tatt en ht for meg for mange år sia
    Hadde cerwin vega for 6-7år sia, og det ene elementet hadde hu brukt som klorestativ:/

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,125
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sa fra te ungen her når jeg kjøpte zensor7, har vært veldig flink te å ikke plukke

Men forsikringen er medt pga katta, hu har tatt en ht for meg for mange år sia
    Hadde cerwin vega for 6-7år sia, og det ene elementet hadde hu brukt som klorestativ:/
    Hadde samme tilfellet med den gamle plasseringa av høytalerne, at hver gang omtrent katta gikk forbi venstre høytaler så var han oppe og klorte i stoffet (var bare et par concept 6 den gangen).

Kluet her er vel nettopp at han gikk forbi ofte og den stod da litt utfor hjørnet.

Der jeg har flytta annlegget nå så står høytalerne innestengt opp mot en vegg og her har han ikke vist høytalerne en eneste tanke, utenom at han lukta på de i 5 sekunder når de var nye.

Nå klorer han heller på stoff sofaen (som jeg kjøpte brukt for 400kr :P), den får han lov til og ta, duger nesten ellers ikke til og sitte i lenger etter at jeg 'knakk' en par fester inni den...

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har og katter, er et must med en klorestasjon de kan gå innom så de ikke klorer på møbler og dyrbare høyttalere
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt klorestativ te pusen her for lenge sia, men hender hu bruker sofaen
    Men er fort gjort att hu en dag bestemmer seg for å klore på ht:/
    Skal vi bort en helg heller no, så pleier jeg å sette ht med trekket mot hverandre

Litt oftopic, men legger ut ett bilde av hva jeg fikk låne som arbeids skyss på jobb i natt

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,125
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt klorestativ te pusen her for lenge sia, men hender hu bruker sofaen
    Men er fort gjort att hu en dag bestemmer seg for å klore på ht:/
    Skal vi bort en helg heller no, så pleier jeg å sette ht med trekket mot hverandre

Litt oftopic, men legger ut ett bilde av hva jeg fikk låne som arbeids skyss på jobb i natt
    Skulle nok klare og komme seg fra A->B med den

Sjøl klarte jeg ikke holde på meg lenger nå som effekt trinn er på plass har jeg da sendt bestilling til hifiklubben...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på hifiklubben igjen i dag for å bytte trekk på ht da det ene var det ett lite hull i på hjørnet.. Var demo ht jeg kjøpte, hellers var de 99% strøkene
    Var null problem å bytte i trekkene

Pratet litt med han i kassa. Er første i klubben som sa det å pare yamaha og ikon var en av de bedre oppsettene..
    Visste meg litt info om den nye yamaha 3000(stereo retro forsterker)husker ikke helt betegnelsen.
    Men denne trudde han ble en god forsterker på epicon feks!
    Også går det visst mye rykter om en oppgradert mentor ht mulig allerede neste år sa han og.. Skal ta dette med en klype salt. Men er nok litt i det, siden de fleste ht fra dali i middel/topp klassen har fått en mk2 utgave..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lagredetsomadsl
    Da er Helicon 400 solgt, og en lykkelig eier har plassert dem inn i sitt nye hjem. Nesten så jeg føler at huset ble nakent nå...Men det er bedre at dem blir brukt, enn at dem står her i huset og samler støv..

Kan bare si gratulerer til eieren!
    Takk for det! Den beste oppgraderingen jeg har gjort pr krone!
    ...
    Parasound A21 / Dali Helikon 400mk1 / MDAC / Mac Mini / Samsung UE65HU7505

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,125
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aaarrrgh, hater og måtte vente på posten :-P

Men når man venter på noe godt...

Vel den nye senter høytalern min er på vei i alle fall, kommer den like raskt som de andre så kan det hende jeg får tak i den på torsdag :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Aaarrrgh, hater og måtte vente på posten :-P

Men når man venter på noe godt...

Vel den nye senter høytalern min er på vei i alle fall, kommer den like raskt som de andre så kan det hende jeg får tak i den på torsdag :-D
    Er det mentor vokal du har kjøpt?

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,125
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mentor vokal du har kjøpt?
    Jupp :-)
    Klarte bare ikke og holde meg til det kom en kirsbær på brukten og siden jeg planlegger og ha mentorene til de faller fra hverandre eller jeg mister øra så skal jeg nok klare og leve med prisen :-)

Må få snekra nytt og ha den på og før den kommer og, den fine nedsenka hylla jeg har i bordet nå er vel en 40cm for smal eller noe hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Jupp :-)
    Klarte bare ikke og holde meg til det kom en kirsbær på brukten og siden jeg planlegger og ha mentorene til de faller fra hverandre eller jeg mister øra så skal jeg nok klare og leve med prisen :-)

Må få snekra nytt og ha den på og før den kommer og, den fine nedsenka hylla jeg har i bordet nå er vel en 40cm for smal eller noe hehe
    Er det lov å spørre av du måtte gi?Er ikke ofte de er på brukten.
    Har planer om å handle en selv etterhvert på brukten

Side 713 av 743 FørsteFørste ... 213 573 583 593 603 613 623 633 643 653 663 673 683 693 703 709 710 711 712 713 714 715 716 717 723 733 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •