Dalis Entusiaster - Side 71

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 71 av 743 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 67 68 69 70 71 72 73 74 75 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 571 ... SisteSiste
Viser resultater 1,401 til 1,420 av 14850
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Marantz DV-7001 DVD / SACD er i hus, min kjære Denon 1940 ble solgt i går til Stylus.
    Grattis med godt kjøp Roger
    Den står vel i stil med CD spilleren denne.

Newcomer bflemmin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei, ser det ligger en dali helicon c200 senter på torget nå. er denne ett alternativ til mentor vokal, har mentor 6 høytt nå. ser at mentor vokal har bassporter foran og kanskje en litt annen diskant, vil kanskje lyden og trykket også være litt forskjellig?

mvh

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av bflemmin
    hei, ser det ligger en dali helicon c200 senter på torget nå. er denne ett alternativ til mentor vokal, har mentor 6 høytt nå. ser at mentor vokal har bassporter foran og kanskje en litt annen diskant, vil kanskje lyden og trykket også være litt forskjellig?

mvh
    Absolutt et alternativ til Mentor6. Er ikke sikkert lyden blir så annerledes om du har reciver med Room EQ. Helicon er hakket bedre lydmessig enn Mentor.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Grattis med godt kjøp Roger
    Den står vel i stil med CD spilleren denne.
    Tusen takk Daniel etter å få sjekket den ut i går synes jeg den virket meget lovende, har ønsket meg denne spillern en stund så jeg den på torget og slo til. Resultatet er at jeg fikk en så strøken spiller, skulle tro den var helt ny og det er jo kjempe moro.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Ikke verst! Da kan de glede seg de andre som eventuelt får komme og høre Sånne ting gjør hobbyen virkelig verdt å ha!
    Hehe, vil tro det ble bra ja. Den var jo en skikkelig sak, tung og lekker! Marantz SACD-spillern din var jo helt utrolig fin også. Herlig detaljert lydbilde, flott kvalitet. Blir nok pent med to Marantzbrødre i racket ditt.
    Nå har jeg endelig plassert alt optimalt igjen, så det ble faktiskl veldig fint også. Det var skikkelig moro at du fikk litt smaken på Ikon 8 også, er jo det jeg har sagt hele tiden og skjønner at folk går til Mentor også. Er ved tanken men lommeboka mi aksepterer aldri 40k, det er helt klart men vi får se på brukten eller noe. Det kommer mye moro der også.

Marantz brothers holder sammen i tykt og tynt, ble jammen lekkert og det ble en fin holografi i det hele serru. Moro med noe nytt så jeg får feire med å se film i kveld, gi den litt oppvarming for å si det sånn.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg endelig plassert alt optimalt igjen, så det ble faktiskl veldig fint også. Det var skikkelig moro at du fikk litt smaken på Ikon 8 også, er jo det jeg har sagt hele tiden og skjønner at folk går til Mentor også. Er ved tanken men lommeboka mi aksepterer aldri 40k, det er helt klart men vi får se på brukten eller noe. Det kommer mye moro der også.

Marantz brothers holder sammen i tykt og tynt, ble jammen lekkert og det ble en fin holografi i det hele serru. Moro med noe nytt så jeg får feire med å se film i kveld, gi den litt oppvarming for å si det sånn.
    Hehe ja det fikk jeg virkelig Er spent på hvor mye plass jeg får i leiligheten til sommern. Må nesten ha det litt i bakhodet også. Ikonene er ganske store!
    Mentor 8 er satt på vent enn så lenge. Brukten er alltid et glitrende sted å få seg noen kupp. Er moro å følge med

Stilig! ja de matcher jo hverandre pent de der. Fargen er jo veldig lik Parasound sin, så det ser pent ut i forhold til dem og. Bra du fikk orden på benken!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe ja det fikk jeg virkelig Er spent på hvor mye plass jeg får i leiligheten til sommern. Må nesten ha det litt i bakhodet også. Ikonene er ganske store!
    Mentor 8 er satt på vent enn så lenge. Brukten er alltid et glitrende sted å få seg noen kupp. Er moro å følge med

Stilig! ja de matcher jo hverandre pent de der. Fargen er jo veldig lik Parasound sin, så det ser pent ut i forhold til dem og. Bra du fikk orden på benken!
    Jeg fikk banka og slått i dette racket og nå er det som jeg vil ha det for denne gang, er nok ikke lenge til jeg må gå til anskaffelse av noe annet. Det blir for mye leven for å få inn no, når alt skal være tiltak på slike ting så da er det no galt. Etter jobb og leven så er alt på plass og der det hører hjemme, så i dag spiller jeg litt akustiske toner med Allan Taylor - Colour to the moon cd. En koselig plate og kan minne litt om Mark Knopfler, verdt å sjekke ut synes jeg. Meget god lyd på denne platen også.

Newcomer Spectos sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye som har skjedd i det siste ser jeg ;P
    Gratulerer med nyinnkjøpet Water.

Hvilke sanger/filmer hadde du i demoen ?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectos
    Mye som har skjedd i det siste ser jeg ;P
    Gratulerer med nyinnkjøpet Water.

Hvilke sanger/filmer hadde du i demoen ?
    Vi brukte biler filmen som refranse på film og jean michel jarre og opeth lamantation musikk dvd, ellers kjørte vi en del låter med dire straits på cd spillern. Brothers in arms sacd og on every street. Dette ble en to timers demo, mest for å vise hva ikon og parasound var gode for, samt teste dvd spillern som Stylus skulle kjøpe fra meg. Han dro lykkelig hjem med en ny dvd spiller, Denon har jo aldri svikta der i hvertfall.

Og jeg satt igjen med en ny spiller og mørbanka rack, godt det ikke synes for den bakplata er ikke pen nå for å si det sånn. Haha :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi brukte biler filmen som refranse på film og jean michel jarre og opeth lamantation musikk dvd, ellers kjørte vi en del låter med dire straits på cd spillern. Brothers in arms sacd og on every street. Dette ble en to timers demo, mest for å vise hva ikon og parasound var gode for, samt teste dvd spillern som Stylus skulle kjøpe fra meg. Han dro lykkelig hjem med en ny dvd spiller, Denon har jo aldri svikta der i hvertfall.

Og jeg satt igjen med en ny spiller og mørbanka rack, godt det ikke synes for den bakplata er ikke pen nå for å si det sånn. Haha :twisted:
    Må si tiden fløy! Nesten to timer gikk unna på et blunk. Så ikke på klokka før jeg dro, og da hadde det gått en time mer enn jeg trodde
    Gleder meg til å koble opp dvd spillern så fort jeg er tilbake i trøndelag igjen. Blir moro å se oppgraderingen fra den gamle!

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg en stolt eier av en Yamaha RX-V 3900:-D

Får den om noen dager, men kjøpt og betalt:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83

Gratulerer!!

Får håpe du blir mer fornøyd med den Satser du på effekt i tillegg, eller blir det yamaha som står for kreftene?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Grattis. Håper den faller bedre i smak enn Denon da.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis! Har begynt å vurdere Yamaha eller Pioneer selv. De virker mer "spenstige" enn Denon, som jeg har hatt i alle år.

Blir enten Pioneer SC-LX71 som er helt fantastisk, Yamaha RXV3900 eller 1900 som også virkelig imponerer. Får se hva penga strekker til. Men er tv på menyen først! :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Grattis! Har begynt å vurdere Yamaha eller Pioneer selv. De virker mer "spenstige" enn Denon, som jeg har hatt i alle år.
    Tror det blir en Z7 på meg. Er vel mest gunstig for deg å handle Pio eller Yamaha kontra Denon da

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grattis gutt det er moro å lese at du kjørte på en Yamaha, det er kjempe bra saker og kanskje denne blir bedre på dialog også. Det kan du fort finne ut, men når får du denne receivern i hus? Jeg håper å få se en liten brukertest her altså....

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si tiden fløy! Nesten to timer gikk unna på et blunk. Så ikke på klokka før jeg dro, og da hadde det gått en time mer enn jeg trodde
    Gleder meg til å koble opp dvd spillern så fort jeg er tilbake i trøndelag igjen. Blir moro å se oppgraderingen fra den gamle!
    Det blir koselig å se en oppdateringslogg på deg når denne er i hus, og håper du liker å ta deg en filmkveld med kona og greier. Blir nok stas det skal du se.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Tror det blir en Z7 på meg. Er vel mest gunstig for deg å handle Pio eller Yamaha kontra Denon da
    Hehe, ikke si det.

Joda...er litt å hente på Pio og Yamaha. Spesielt Z7 :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Hehe, ikke si det.

Joda...er litt å hente på Pio og Yamaha. Spesielt Z7. :-D
    Nice Enkelt valg da.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir koselig å se en oppdateringslogg på deg når denne er i hus, og håper du liker å ta deg en filmkveld med kona og greier. Blir nok stas det skal du se.
    Det kan jeg nok få til ja! Får ta meg litt tid å teste den gamle mot den nye når jeg er på plass. Blir et par uker til, men det går greit.

Klabert! Kan jo ikke få nye komponenter i hus uten å få godkjenning og demo til høyeste hold. Må vel gi henne en liten innføring i bruken hehe.

Side 71 av 743 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 67 68 69 70 71 72 73 74 75 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 571 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •