Dalis Entusiaster - Side 704

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 704 av 743 FørsteFørste ... 204 564 574 584 594 604 614 624 634 644 654 664 674 684 694 700 701 702 703 704 705 706 707 708 714 724 734 ... SisteSiste
Viser resultater 14,061 til 14,080 av 14850
    Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,125
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er kanskje nerdete av meg men det der er **** meg penere enn en Ferrari.

Update: siden det blei en ny side tenkte jeg det var og sette inn et bilde :-)

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe nerdete med det TorTorden!
    Min tråd

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Er kanskje nerdete av meg men det der er **** meg penere enn en Ferrari.
    Her hos oss så er det som det skal være:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må vel være et av de råeste anlegget på denne siden8)

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I nypris i alle fall...
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekt å se at det falt i smak folkens Hadde rimelig uro i magen, mens jeg ventet på produktene i ca. 1mnd.. hehe, Jeg var så altfor spent på intrykk visuelt og lyd messig i egen stue...

Men EC gikk rett inn med Epicon... ble en blank sort magisk kombo som hvisker "welcome to the dark side" når man kommer inn i stua!!!!

Raffinert galskap!!
    Electrocompaniet EC 4.8 , NEMO , ECC1 & EDC 2 | Sonos | Dali Epicon 6 | Nordost Norse 2 kabler |

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trock
    Kjekt å se at det falt i smak folkens Hadde rimelig uro i magen, mens jeg ventet på produktene i ca. 1mnd.. hehe, Jeg var så altfor spent på intrykk visuelt og lyd messig i egen stue...

Men EC gikk rett inn med Epicon... ble en blank sort magisk kombo som hvisker "welcome to the dark side" når man kommer inn i stua!!!!

Raffinert galskap!!
    Hvordan låter dette da??vurderte du andre løsninger enn Electrokompaniet?
    Spiller det like pent som det ser ut så må dette være bra!!!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nemo 400? Du har virkelig gått amokk på soundgarden...Hvordan spiller det da? Er jo bare 6 tommere så er jo begrenset, haha...
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er fader i meg noe av det sykeste jeg har sett her inne, har alltid drømt om et EC anlegg men dette var helt strøkent. Lyden må nesten være himmelsk, men du har så mye power i de blokkene så du kunne fint hatt Epicon 800 på dem. Helt nydelig var dette så jeg er grådig missunnelig, kanskje derfor jeg ikke bruker anlegget så mye her pga dette.

Årets anlegg på Dali tråden? No offence til dere andre, men trådstarter har en våt drøm om EC. Ikke værre enn det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roddis
    Nemo 400? Du har virkelig gått amokk på soundgarden...Hvordan spiller det da? Er jo bare 6 tommere så er jo begrenset, haha...
    Er vel Aw600

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Dette er fader i meg noe av det sykeste jeg har sett her inne, har alltid drømt om et EC anlegg men dette var helt strøkent. Lyden må nesten være himmelsk, men du har så mye power i de blokkene så du kunne fint hatt Epicon 800 på dem. Helt nydelig var dette så jeg er grådig missunnelig, kanskje derfor jeg ikke bruker anlegget så mye her pga dette.

Årets anlegg på Dali tråden? No offence til dere andre, men trådstarter har en våt drøm om EC. Ikke værre enn det.

BILDE
    Synes om lydkvaliteten på Sonos? Hørt Apple tv? Masse forskjell??

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette må være årets Anlegg

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

👍Lekkert..8)

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Årets anlegg på Dali tråden? No offence til dere andre, men trådstarter har en våt drøm om EC. Ikke værre enn det
    Haha... tar jo heilt av. Misunnelse er roten til alt ondt sier nå jeg Nok av power til det meste her ja... imponert.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha... tar jo heilt av. Misunnelse er roten til alt ondt sier nå jeg Nok av power til det meste her ja... imponert.
    Det er nok ikke bare jeg som satt og gapet her når disse bildene kom opp vil jeg mene og tro, synes dette var et elegant og supert anlegg og her er det masse potensiale og Soundgarden har vel hatt gode dager etter denne superkunden. :*)

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,125
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok ikke bare jeg som satt og gapet her når disse bildene kom opp vil jeg mene og tro, synes dette var et elegant og supert anlegg og her er det masse potensiale og Soundgarden har vel hatt gode dager etter denne superkunden. :*)
    Hadde jeg tatt med noe sånt fra soundgarden hadde jeg forventa at de spratt en champagne før jeg dro

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackDragon98
    Synes om lydkvaliteten på Sonos? Hørt Apple tv? Masse forskjell??
    Sonos er helt genialt, iallefall med skikkelig dac. Har harr sonos nå i 3år, og ingenting å utsette Kjører med både Macbook og Ipad og det er bare velstand.
    Electrocompaniet EC 4.8 , NEMO , ECC1 & EDC 2 | Sonos | Dali Epicon 6 | Nordost Norse 2 kabler |

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Hadde jeg tatt med noe sånt fra soundgarden hadde jeg forventa at de spratt en champagne før jeg dro
    Da hadde jeg ventet at det ble en liten fest på det området også, denne riggen er i hvertfall helt sinnsyk og tråden her har jo nesten eksplodert av innlegg i løpet av kort tid. Deilig å se slike rigger og sånt gleder gamle folk.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2x1200w i 4 ohm... haha,vilt. Sikker på at det er nok Ja nå fikk vi endelig noe å snakke om igjen, I luv it

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heter AW600 ja... Det spiller helt himmelsk, korrekt og stort lydbilde

Epicon sine potente 6 1/2" basser er sinnsykt raske og korrekte... Tror rett å slett Epicon 8 er for store til stua mi. Et av målene mine var å få beherskelse og ro i lydbildet ift romstørrelse.

Men man vet aldri, jeg har smugkikka på B&W DB1 suben, for å få med de lavere frekvenser og trykke på litt i bånn.

Side 704 av 743 FørsteFørste ... 204 564 574 584 594 604 614 624 634 644 654 664 674 684 694 700 701 702 703 704 705 706 707 708 714 724 734 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •