Dalis Entusiaster - Side 69

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 69 av 742 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 569 ... SisteSiste
Viser resultater 1,361 til 1,380 av 14836
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Spectos
    Tror det var en HKmann som sa det ;D

Men det er litt kjekt for oss som allerede har kjøpt høytalere å se at verdien på de øker, men trist allikavel. Ikon Sub og bakhøytalere har også steget. =/
    Det er sant. Så MS4 koster 64k nå. Bra stigning kan man si.

Newcomer Spectos sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Det er sant. Så MS4 koster 64k nå. Bra stigning kan man si.

62k?

hva kostet de før da ?

Jeg har ikke sett på så mange andre høytalere enn Dali før, så jeg husker ikke prisen på f.eks BW, CV osv. Har de og steget like drastisk i pris?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectos
    62k?

hva kostet de før da ?

Jeg har ikke sett på så mange andre høytalere enn Dali før, så jeg husker ikke prisen på f.eks BW, CV osv. Har de og steget like drastisk i pris?
    64170,- i Alpi finish. Tror de kostet 55k.
    Ser B&W har steget. Men om det er like mye %vis som Dali vet jeg ikke.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    64170,- i Alpi finish. Tror de kostet 55k.
    Ser B&W har steget. Men om det er like mye %vis som Dali vet jeg ikke.
    Hehe, denne store prisøkningen sier jo litt om at de har ganske voldsom avanse på det de selger. De har jo ikke gått med underskudd med de gamle prisene, så selv om det har skjedd ting på markedet, tror jeg fortsatt gutta på toppen kommer til å ha til salt på maten fremover

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror prisene på webben er feil nå.. prisene er liksom ikke "riktige" men veldig villkårlige. Dette har skjedd engang før på hifiklubben.no sine sider.

Jeg tipper det har skjedd en feil i prisbasen.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Jeg tror prisene på webben er feil nå.. prisene er liksom ikke "riktige" men veldig villkårlige. Dette har skjedd engang før på hifiklubben.no sine sider.

Jeg tipper det har skjedd en feil i prisbasen.
    Hehe, jeg har et bittelite håp om at du har rett Er enig i at det ser litt rart ut. Vanligvis har de veldig pene summer. Stort sett alltid noe som ender på tallet 6 hehe.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var nyttårslesning deluxe, her priser dem opp ut av granskauen så her blir ting svart fremover med de prisene der. Jeg synes dem har vært skikkelige grådige, men da blir det ikke no kjøp der for en stund før dem roer ned dette syke prishoppet sitt. Det her må være noe alvorlig feil?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Dette var nyttårslesning deluxe, her priser dem opp ut av granskauen så her blir ting svart fremover med de prisene der. Jeg synes dem har vært skikkelige grådige, men da blir det ikke no kjøp der for en stund før dem roer ned dette prishoppene sine. Det her må være noe alvorlig feil?
    Jeg håper det er en glipp. Syns de har lagt på vel mye :S Hvis det ikke er en feil blir det lenger til det blir noe Mentor i hus her ja. Kanskje jeg må gå for ikon til høsten isteden

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva syns folket her om 39 000kr for Mentor 8? Er den fortsatt verdt pengene? Jeg må si jeg begynner å tvile litt. Samtidig vet jeg ikke om alternativer som er bedre til samme pris heller hehe

Newcomer Kenneth_T sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!! Vi kan jo se litt positivt på dette også da vi som har Ikon 8 som plutselig er nesten 3500,- mer verdt, med tanke på salg

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kenneth_T
    Hei!! Vi kan jo se litt positivt på dette også da vi som har Ikon 8 som plutselig er nesten 3500,- mer verdt, med tanke på salg
    Klabert! Så lenge man sitter på verdien er det jo bare velstand Meeeeen for oss som vil kjøpe, så er det litt mindre moro. Velvel, har jo en ikonsub som har gått opp 1000kr i nypris siden jeg kjøpte for noen mnd siden da høhø

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Hva syns folket her om 39 000kr for Mentor 8? Er den fortsatt verdt pengene? Jeg må si jeg begynner å tvile litt. Samtidig vet jeg ikke om alternativer som er bedre til samme pris heller hehe
    For min del så er den utelukket til en evt prisreduksjon vil komme, jeg betaler ikke 40k for et høytalerpar som egentlig kosta 32k. Det var jo det man fikk Helicon modeller for, men de ødelegger for seg selv og det vil de sikkert merke også. Det var helt greit med den prisøkningen de hadde før jul, men denne her tok kaka. Mine drømmer ble voldtatt og sparka i filler av denne økningen.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del så er den utelukket til en evt prisreduksjon vil komme, jeg betaler ikke 40k for et høytalerpar som egentlig kosta 32k. Det var jo det man fikk Helicon modeller for, men de ødelegger for seg selv og det vil de sikkert merke også. Det var helt greit med den prisøkningen de hadde før jul, men denne her tok kaka. Mine drømmer ble voldtatt og sparka i filler av denne økningen.
    Du sier noe. Det er fryktelig mye penger!
    Hva syns du om ikon 8 da, er de verdt over 18 lapper?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel heller tvilsomt. Hvor har du hørt/lest det?
    Det stemmer at dem rimeligste modellene blir blir laget der nede, concept serien og sånn. Dali's representant på Dali lyttekvelden sa dette, så det er ikke noe tull. De blir laget der nede under bestemte lover og regler fra Dali. De dyrere modellene blir fortsatt laget i Danmark, så Dali tjener penger så det er det ingen tvil om. De er som alle andre aktører blitt forbanna grådige.

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    whow! stemmer dette føler jeg meg veldig heldig som handlet ikon 8 ikon 6 og mentor vocal i fjord!!! prisstigning på 7250kr! ikon 6 kostet ny 8996, ikon 8 kostet 14.996 før dem steg sent på høsten til 15.996 og mentor vocal kostet 8998 og steg høsten08 til 9998 nå er prisene på siden: ikon6 10.346, ikon8 18.396 og mentor vocal 11.498!

ser også at nad cd spilleren min i oppe i stuen har steget. nad 372 koster nå 6898 og har jo fått en arvtager? burde ikke denne sunket i pris da?

føler med dem som har spart penger til å kjøpe etter nyttår av penegen de fikk til jul!

og til oss alle, GODT NYTTÅR!!!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier noe. Det er fryktelig mye penger!
    Hva syns du om ikon 8 da, er de verdt over 18 lapper?
    Dali Ikon 8 er en koselig høytaler, du kan få en demo og sjekke ut åssen det låter her når du kommer. Da får du vite om dem er verdt 18k.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mentor 5 er jo dyrere en hva Mentor 6 kosta for 2 dager siden...:???:

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dali Ikon 8 er en koselig høytaler, du kan få en demo og sjekke ut åssen det låter her når du kommer. Da får du vite om dem er verdt 18k.
    Du verden Det gleder jeg meg til! Har foreløpig bare hørt dem på en Nad c272, og det var en tanke skuffende. Tror parasounden din gjør en mye bedre jobb der. Blir veldig spennende å høre
    Har du noe Dire Straits i hyllene dine? har ikke med meg noen cder til østlandet skjønner du...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du verden Det gleder jeg meg til! Har foreløpig bare hørt dem på en Nad c272, og det var en tanke skuffende. Tror parasounden din gjør en mye bedre jobb der. Blir veldig spennende å høre
    Har du noe Dire Straits i hyllene dine? har ikke med meg noen cder til østlandet skjønner du...
    Enhver entusiast har Straits i samlingen, har vel dem fleste albumene fra de her. Du kan få en dose med Heavy Fuel, så kan du se hva de klarer å yte her i gode arbeidsforhold.

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ålesund har et par -ikon 8 som er demobrukt/utstillt til 13.996
    -mentor 8 som er demobrukt/utstillt til 30.000
    trondheim har en DALI CS4CH senter høytaler til 19.990 det må jo være et vanvittig godt kjøp med tanke på at dem nå er prist til 32.085?

Side 69 av 742 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 209 569 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •