Dalis Entusiaster - Side 67

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 67 av 742 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 63 64 65 66 67 68 69 70 71 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 567 ... SisteSiste
Viser resultater 1,321 til 1,340 av 14836
    Newcomer Spectos sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Glemte å skrive GODT NYTTÅR folkens!
    Håper alle får finere vær enn det er her på Sunnmøre! :twisted:

Newcomer jarand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt nyttår alle sammen, og takk for en flott tråd,den har hatt sto innvirkning på ht valg og de er jeg fornøyd med så takk

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Godt nyttår til alle sammen fra meg og!

Har hatt masse nytte og glede av tråden den tiden jeg har vært her, og jammen ser det ut til at jeg får meg ny dvd spiller rett over nyåret jeg og
    Hehe, det gjenstår å se om den god nok for deg da, men alt i alt så er det en meget bra spiller og den har fått gode omtale av whathifi.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Hehe, det gjenstår å se om den god nok for deg da, men alt i alt så er det en meget bra spiller og den har fått gode omtale av whathifi.
    Tipper det blir bra jeg Blir moro å se!
    Leste omtalen ja, og det virket lovende. Så jo ikke feil ut det de skrev om den du har kjøpt heller.
    Ny dvd-spiller blir første lille skritt mot en langsiktig oppgradering inn i Dali-himmelen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper det blir bra jeg Blir moro å se!
    Leste omtalen ja, og det virket lovende. Så jo ikke feil ut det de skrev om den du har kjøpt heller.
    Ny dvd-spiller blir første lille skritt mot en langsiktig oppgradering inn i Dali-himmelen
    Jeg har sikla lenge etter denne Marantz'en så kom den på torget så var det bare å hive seg på budrunden. Den gikk heldigvis til meg og sånt skjer når en entusiast skal ha noe. Det blir nok bra med en ny dvd spiller i hus, savner mere dynamikk på mine musikk dvdr. Dvdspillern har siste firmware samt sonefri, så dette blir nok en liten juleaften x2 for meg. Er alltid moro å pakke ut slike ting, skal snart gå til innkjøp av en Logitech Harmony One fjernkontroll her, den krevet litt av en mann for å bli konfgurert riktig. Enda mere hodebry, men det er jo som er moro med denne hobbyen. Klå, feile og rocke.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Idiot.
    Hvis du hadde satt fyr på, eller gjort en av ungene mine blinde på slikt galskap så hadde du gått en kjip fremtid i møte.
    Håper du en gang blir voksen og tar til fornuft, for slikt "skryt" om modifisering av fyrverkeri hører ikke hjemme noen plass.

Håper du får deg en kraftig lærepenge en vakker dag!!
    Slapp nå av da menneske! Herregud for en reaksjon!.... Jeg gidder nesten ikke kommentere det en gang. Og at du men en gang beskylder meg for at jeg skal skade barna dine??!! Sette fyr på barna dine???

Den kommentaren der var rett og slett unødvendig. Det var kun ment som litt humor, og mot det idiotiske forbudet på raketter med styrepinner. Bakkeraketter gjør like mye skade som raketter med styrepinne. Velver en bakkerakkett skytes det 10-20 skudd i samme retning.

Vær selvfølgelig forsiktig med fyrverkeri! Jeg tar selvfølgelig kritikken for det utspillet, Men å komme med slikt utbrudd blir for dumt og ufyselig!

btw, jeg blir aldri voksen...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sikla lenge etter denne Marantz'en så kom den på torget så var det bare å hive seg på budrunden. Den gikk heldigvis til meg og sånt skjer når en entusiast skal ha noe. Det blir nok bra med en ny dvd spiller i hus, savner mere dynamikk på mine musikk dvdr. Dvdspillern har siste firmware samt sonefri, så dette blir nok en liten juleaften x2 for meg. Er alltid moro å pakke ut slike ting, skal snart gå til innkjøp av en Logitech Harmony One fjernkontroll her, den krevet litt av en mann for å bli konfgurert riktig. Enda mere hodebry, men det er jo som er moro med denne hobbyen. Klå, feile og rocke.
    Ja, jeg så da den kom ut her. Var nesten fristet til å slå til selv, men det ble for mye for meg foreløpig. Var heldig at du fikk den da! Musikk dvdr ja, det har jeg lite erfaring med egentlig. Har stort sett bare sett dem i butikken
    ja du verden, det er alltid stas å pakke opp nye elektroniske duppeditter og alt som har med lyd/bilde å gjøre!
    Logitech ja, jeg har lillebroren, og den var overraskende grei å få til å fungere veldig bra. Der har du noe moro å glede deg til!
    Hvor gammel er marantzen du får da?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg så da den kom ut her. Var nesten fristet til å slå til selv, men det ble for mye for meg foreløpig. Var heldig at du fikk den da! Musikk dvdr ja, det har jeg lite erfaring med egentlig. Har stort sett bare sett dem i butikken
    ja du verden, det er alltid stas å pakke opp nye elektroniske duppeditter og alt som har med lyd/bilde å gjøre!
    Logitech ja, jeg har lillebroren, og den var overraskende grei å få til å fungere veldig bra. Der har du noe moro å glede deg til!
    Hvor gammel er marantzen du får da?
    Det er alltid moro som du sier og pakke ut slike ting, beste er å få det på plass å se at det virkelig virker også. Kan sjekke ut no musikk dvdr når du kommer for å se på spillern, samt noe annet du vil teste med. Marantz'n er vel 1,5år eller no men den var strøken og ikke noe problem, så er det no tull så får vedkommende den tilbake. Jeg stoler såpass på folk som skal selge noe her inne, så det blir nok bra skal du se. Logitech'n har fått en meget hyggelig pris, så jeg kjøper den om ikke altfor lenge.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er alltid moro som du sier og pakke ut slike ting, beste er å få det på plass å se at det virkelig virker også. Kan sjekke ut no musikk dvdr når du kommer for å se på spillern, samt noe annet du vil teste med. Marantz'n er vel 1,5år eller no men den var strøken og ikke noe problem, så er det no tull så får vedkommende den tilbake. Jeg stoler såpass på folk som skal selge noe her inne, så det blir nok bra skal du se. Logitech'n har fått en meget hyggelig pris, så jeg kjøper den om ikke altfor lenge.
    Da blir det jo stas! Skal ta med en dvd eller to, og kanskje en cd. Så blir det litt testing
    Hehe, ja man må kunne stole litt på folk. Hvis ikke blir man vel alt for paranoid til slutt. De fleste er heldigvis seriøse og greie, så da går det bra.
    Skal bli moro å høre litt på ikon 8 igjen og

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:)

Heisann!
    Jeg vil bare takke min gode venn og kollega Spectos som introduserte meg for denne siden.
    Har nettopp gått til innkjøp av Dali Concept 8, som nå er under innspilling.
    Jeg gleder meg utrolig mye til begynner å bli ferdig
    Btw, Dali for life! <3

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smokey
    Heisann!
    Jeg vil bare takke min gode venn og kollega Spectos som introduserte meg for denne siden.
    Har nettopp gått til innkjøp av Dali Concept 8, som nå er under innspilling.
    Jeg gleder meg utrolig mye til begynner å bli ferdig
    Btw, Dali for life! <3
    Grattus med flotte høyttalere!! Bare å glede seg til de er ferdig innspilt

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare lurte på en ting
    Hvordan får man fram det utstyret man har under hvert innlegg man skriver?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare lurte på en ting
    Hvordan får man fram det utstyret man har under hvert innlegg man skriver?
    Hvis du ser helt øverst til høyre, så ser du det står "Velkommen, Smokey" Der oppe trykker du på kontrollpanel. Så kommer du til en meny på venstre side av skjermen, der det står "endre signatur". Så er det bare å slå seg løs og skrive ned det du har Moro å se andres anlegg!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, visste ikke at det var så enkelt!
    Takk for hjelpen

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, visste ikke at det var så enkelt!
    Takk for hjelpen
    Bare hyggelig! Selv de enkleste ting er ikke alltid enkel før man kan det

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det også gjort

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det også gjort
    Stilig! Her var det jo litt av hvert som en amatør som meg må google frem hehe. Hvor lenge har du hatt Daliene i hus??

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Daliene kom i hus mandags ettermiddag
    Hifi-Klubben hadde bare et par igjen, så jeg hadde flaks!

Newcomer Spectos sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du får "koke" opp litt "kaffi" (kodenavn for julebrus) så skal jeg ta meg en tur innom i nærmeste fremtid ;D
    Er spent på å høre hvordan Consept 8 spiller

Gratulerer nok en gang !

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må¨jeg si! Da var du en heldig en
    Da har du sikkert mange timer med god lytting foran deg. Jeg driver å drømmer om Mentor 8, men foreløpig er det langt utenfor rekkevidde. Kan være jeg må ha noe annet i mellomtiden, eller om jeg bare skal beholde de gamle wharfedalene jeg har nå hehe.
    Du har jo fått deg litt av en julegave, men har du flere planer om oppgradering i fremtiden?

Side 67 av 742 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 63 64 65 66 67 68 69 70 71 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 567 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •