Dalis Entusiaster - Side 66

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 66 av 742 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 62 63 64 65 66 67 68 69 70 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 566 ... SisteSiste
Viser resultater 1,301 til 1,320 av 14836
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    STRØKNE Dali helicon 800 (Rosewood) selges! | FINN torget

For de som har noen kroner til overs etter julen er jo dette er meget godt kjøp

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skulle bare visst. Skal prøve å ikke komme med noen rasistiske uttalelser her altså, men **** heller! Det er mas om garantier, hvor den billigste 50 tommeren står, dårlig ånde, curry lukt, om kreditt uten renter, betalingsutsettelser fra 2 firmaer på 1 ordre, svettelukt, ikke godkjente kredittsjekker, store stuer krever verdens største tv, kjenner folk, at de har handla for maaaaange tusen kroner før, fettere, billig, giftemål, søksmål og enda mer om rabatttttttt...

og dette er på én butikk... :-P

men det er mange hyggelige også! :-)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Du skulle bare visst. Skal ikke komme med noen rasistiske uttalelser her altså, men **** heller! Det er mas om garantier, hvor den billigste 50 tommeren står, om kreditt uten renter, betalingsutsettelser fra 2 firmaer på 1 ordre, ikke godkjente kredittsjekker, store stuer krever verdens største tv, at de har handla for maaaaange tusen kroner før, og enda mer om rabatttttttt
    Dette har ikke noe med rasisme å gjøre i det heletatt, er bare slik de folkene er når dem skal ut og handle. Det kan være meget masete tilfeller til kan få til, så jeg er glad jeg ikke jobber i noen butikk for å si det sånn. Kreditt uten renter skal godt la seg gjøre eller? Noen ganger lurer jeg på de er helt dumme eller er rett og slett så frekke. De kan ikke få mer rabatt enn det gies ved et kjøp av en dyr gjenstand, det er ikke akkurat noe loppemarked heller da. Jeg synes du er tøff som har med slike mennesker å gjøre, selv tror jeg ikke de hadde takla det. De handler ikke for flere tusen kroner og de kjøper det billigste av alt, er jo derfor det ikke finnes en hårføner etter salg når de har vært innom. Tragisk!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skulle bare visst. Skal prøve å ikke komme med noen rasistiske uttalelser her altså, men **** heller! Det er mas om garantier, hvor den billigste 50 tommeren står, dårlig ånde, curry lukt, om kreditt uten renter, betalingsutsettelser fra 2 firmaer på 1 ordre, svettelukt, ikke godkjente kredittsjekker, store stuer krever verdens største tv, kjenner folk, at de har handla for maaaaange tusen kroner før, fettere, billig, giftemål, søksmål og enda mer om rabatttttttt...

og dette er på én butikk... :-P

men det er mange hyggelige også! :-)
    Hehe, ble litt endring i teksten altså

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble det. måtte føye til litt ettersom jeg kom på ting som irriteter meg...

men men...man må bare bite tenna sammen, og nynne en sang i hodet samtidig... :-D

Noen som veit om det kommer noe nytt fra Dali i 2009?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OT men så konge denne sketsjen er:

YouTube - KLM - Motstandskampen mot røykeloven

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble det. måtte føye til litt ettersom jeg kom på ting som irriteter meg...

men men...man må bare bite tenna sammen, og nynne en sang i hodet samtidig... :-D

Noen som veit om det kommer noe nytt fra Dali i 2009?
    Lektor var 2008 så det kommer nok en ny modell for 2009, kanskje en forbedret ikon eller noe annet moro.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Dette har ikke noe med rasisme å gjøre i det heletatt, er bare slik de folkene er når dem skal ut og handle. Det kan være meget masete tilfeller til kan få til, så jeg er glad jeg ikke jobber i noen butikk for å si det sånn. Kreditt uten renter skal godt la seg gjøre eller? Noen ganger lurer jeg på de er helt dumme eller er rett og slett så frekke. De kan ikke få mer rabatt enn det gies ved et kjøp av en dyr gjenstand, det er ikke akkurat noe loppemarked heller da. Jeg synes du er tøff som har med slike mennesker å gjøre, selv tror jeg ikke de hadde takla det. De handler ikke for flere tusen kroner og de kjøper det billigste av alt, er jo derfor det ikke finnes en hårføner etter salg når de har vært innom. Tragisk!
    HFK har rentefri kreditt om man betaler alt innen 12 mnd. Kommer da et etableringsgebyr på 350,- om jeg ikke husker feil.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dette tilfelle var det rentefri kreditt som delbetaling.... :-D altså lån uten renter. og hvorfor vi ikke hadde det. "for har garrrrantyyyy"

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har ikke noe med rasisme å gjøre i det heletatt, er bare slik de folkene er når dem skal ut og handle.
    No offense, men i mitt hode er det nettopp dette som er rasisme, å generalisere. Men forstår likevel hva dere mener ;-)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er nok litt på kanten men sier man noe som minner om ondt om en innvandrer i norge så blir man jo stemplet rasist med en gang.... så egentlig bryr jeg meg veldig lite. Typisk Norge kan man si.

Men her er det jo bare ekstremtilfeller. Det er veldig mange hyggelige som kommer innom, men for å være helt ærlig så er det kun et fåtall av dem. Og det er synd...

men NOK OM DET.

Benytter anledning til å si godt nyttår til Dali folket. Kos dere i kveld. Husk at bakkeraketter også kan monteres opp ned på pinne! Og det er ikke ulovlig! Prøvde igår og det fungerer drit bra, bortsett fra at retning den går i er VELDIG usikker! Så pass på.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at bakkeraketter også kan monteres opp ned på pinne! Og det er ikke ulovlig! Prøvde igår og det fungerer drit bra, bortsett fra at retning den går i er VELDIG usikker! Så pass på.
    Idiot.
    Hvis du hadde satt fyr på, eller gjort en av ungene mine blinde på slikt galskap så hadde du gått en kjip fremtid i møte.
    Håper du en gang blir voksen og tar til fornuft, for slikt "skryt" om modifisering av fyrverkeri hører ikke hjemme noen plass.

Håper du får deg en kraftig lærepenge en vakker dag!!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Idiot.
    Hvis du hadde satt fyr på, eller gjort en av ungene mine blinde på slikt galskap så hadde du gått en kjip fremtid i møte.
    Håper du en gang blir voksen og tar til fornuft, for slikt "skryt" om modifisering av fyrverkeri hører ikke hjemme noen plass.

Håper du får deg en kraftig lærepenge en vakker dag!!
    Så så, ikke krangle her inne er dere snille...

Newcomer Spectos sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Krangling her inne?
    Hmmz, kunne sikkert forventa det inne på et Cerwin Vega forum :wink: , men ikke her 8-)

Enkelt og greit. Det er mye en kunne ha sagt om enkelte invandrere i Norge, men da blir en stemplet som rasist av en sosialist sekundet etter.
    Det er lov å si imot invandrere uten å være rasist, men husk å ikke generalisere.

Fyrverkeri: Bruk hodet !

Håper alle har ei kjempeflott nyttårsfeiring !

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectos
    Krangling her inne?
    Hmmz, kunne sikkert forventa det inne på et Cerwin Vega forum :wink: , men ikke her 8-)

Enkelt og greit. Det er mye en kunne ha sagt om enkelte invandrere i Norge, men da blir en stemplet som rasist av en sosialist sekundet etter.
    Det er lov å si imot invandrere uten å være rasist, men husk å ikke generalisere.

Fyrverkeri: Bruk hodet !

Håper alle har ei kjempeflott nyttårsfeiring !
    Ytringsfrihet er luksus, men helt enig med deg Spectos. Nå i det siste har det vært så mye innbrudd i denne byen så det er skremmende, aldri vært et år med mere brekk enn det har vært nå. Skremmende utvikling som foregår i dette landet.

Newcomer Kenneth_T sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha ett riktig godt nyttår alle dere medentusiaster og måtte det bli ett nytt opplevelsesrikt år med god lyd og fete investeringer

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kenneth_T
    Ha ett riktig godt nyttår alle dere medentusiaster og måtte det bli ett nytt opplevelsesrikt år med god lyd og fete investeringer
    Takk det samma og ser ut som jeg starter det nye året med ny dvd spiller gitt, er det ikke det man kaller en god start med andre ord?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil med det takke for dere alle da mener jeg alle som har bidratt til denne trådene er i levende live så lenge, håper dere har hatt det like koselig som jeg har hatt det. Så jeg håper at neste år byr på investeringer som gir masse gleder og tårer, og dere må seff holde koken her inne og kjøre på som dere har pleid å gjøre. Det er jo noen av dere som skal kjøre på litt nye effekter og annet moro, så det blir fint å lese om deres erfaringer fremover.

Vi får holde ut i 2009 og håpe året byr på noen morsomme opplevelser for hver og en, takk for det flott aktivt år her inne på tråden og ønsker dere alle nok engang et riktig godt nytt år.

Takk til dere alle, kjempe bra folk alle sammen... Jeg hever glasset til jeg faller av lasset, og vil med det takke for meg med min lille tale.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil med det takke for dere alle da mener jeg alle som har bidratt til denne trådene er i levende live så lenge, håper dere har hatt det like koselig som jeg har hatt det. Så jeg håper at neste år byr på investeringer som gir masse gleder og tårer, og dere må seff holde koken her inne og kjøre på som dere har pleid å gjøre. Det er jo noen av dere som skal kjøre på litt nye effekter og annet moro, så det blir fint å lese om deres erfaringer fremover.

Vi får holde ut i 2009 og håpe året byr på noen morsomme opplevelser for hver og en, takk for det flott aktivt år her inne på tråden og ønsker dere alle nok engang et riktig godt nytt år.

Takk til dere alle, kjempe bra folk alle sammen... Jeg hever glasset til jeg faller av lasset, og vil med det takke for meg med min lille tale.
    Godt nyttår til alle sammen fra meg og!

Har hatt masse nytte og glede av tråden den tiden jeg har vært her, og jammen ser det ut til at jeg får meg ny dvd spiller rett over nyåret jeg og

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt nyttår folkens. Nå logger jeg meg av for i år. Prates vel i det neste 8)

Side 66 av 742 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 62 63 64 65 66 67 68 69 70 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 566 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •