Dalis Entusiaster - Side 594

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 594 av 742 FørsteFørste ... 94 454 464 474 484 494 504 514 524 534 544 554 564 574 584 590 591 592 593 594 595 596 597 598 604 614 624 634 644 654 664 674 684 694 704 714 724 734 ... SisteSiste
Viser resultater 11,861 til 11,880 av 14836
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dali lanserer noe nytt i disse dager, denne gangen blir det en gulvmodell av Fazon som heter F5.

Designet var skikkelig sprekt, passer inn der WAF er et aktuellt tema.

Tysk informasjon om høytaleren:
    Dali präsentiert neue Fazon F5 - sempre-audio.at

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var snasne saker, morro at Dali tenker uttafor boksen med slikt nyskapende design! Ihvertfall med tanke på hva de har fra før!

Satse på det låter like bra som det ser ut til ^^
    Min tråd

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Dette var snasne saker, morro at Dali tenker uttafor boksen med slikt nyskapende design! Ihvertfall med tanke på hva de har fra før!

Satse på det låter like bra som det ser ut til ^^
    De låter veldig bra Bare å glede seg

Intermediate Monster1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så flott ut de. Moderne greier...

Ser ut som de bruker identisk membran design som Ikon Mk2 og Mentor serien..

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dali lanserer noe nytt i disse dager, denne gangen blir det en gulvmodell av Fazon som heter F5.
    Dette kan bli spennende Gleder meg, hvor tid begynner de å selge disse? Verdt å teste ut

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    Dette kan bli spennende Gleder meg, hvor tid begynner de å selge disse? Verdt å teste ut
    hvis de ikke dukker opp i sommer, kan det vel tenkes at de luftes ved katalog release i august. Verdt å spare de til da

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters

Designet var skikkelig sprekt, passer inn der WAF er et aktuellt tema.

Tysk informasjon om høytaleren:
    Dali präsentiert neue Fazon F5 - sempre-audio.at

Jeg har hørt disse, og de låter veldig bra. Hørte de i et kino oppsett og jeg ble ganske imponert, men så var det også Nad master serie som var forsterkeriet. Men i virkeligheten ser de bedre ut enn på det bildet du har der.. De ser vel slankere ut i virkeligheten..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Jeg har hørt disse, og de låter veldig bra. Hørte de i et kino oppsett og jeg ble ganske imponert, men så var det også Nad master serie som var forsterkeriet. Men i virkeligheten ser de bedre ut enn på det bildet du har der.. De ser vel slankere ut i virkeligheten..
    Det er ikke så mange bilder av dem enda og regner med dem kommer til demo i butikker rundt med tiden, blir spennende og få en lytt på disse kommer i handel. Dem kan ligne noe i Ikon 5 størrelsene og bredde, de ser jo ikke så store ut men designperler er det i hvertfall. Veldig utradisjonelle og slikt gjør Dali til et mer og mer spennende merke.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dali lanserer den kjente Lektor 2 i HG Hvit, dette er jo en rimelig testvinner som ser enda sprekere ut. Se og døm selv.

Latest DALI news and announcements

Jeg synes at det er moro at finishen forandres sakte men sikkert på disse modellene, virker som Dali har noen små oppdateringer som renner inn. Informasjonen er hentet fra deres Facebook sider. De legger inn en del nyheter der som jeg deler videre med dere fort de er ute.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En dansk test av Dali Helicon 800 MK2

Anmeldelse: Dali Helicon 800 MKII

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått hjem et sett Lektor 2 i dag som skal stå på nr. 2 anlegget i stua. De erstatter høytalere fra Gale, og det første som slår meg er at disse har en veldig fin og oppløst diskant samt at de klarer å spille litt bass i forhold til de gamle. Nå er Dali`ene riktignok ikke innspilt, men helt klart en stor oppgradering. De står på en ytterst beskjeden Yamaha RX-V 461, musikk spilles i "straight" mode med høyttalerene som "small", crossover 80 hz og bass out til "both". Ser ut som den røtne Gale-suben må ut til fordel for en 10" XTZ etterhvert siden den ikke fyller ut Lektor`ene særlig bra i bunnen. Tenker å kjøre bass out kun til sub når jeg får på plass XTZ`en for å avlaste receiveren. Det er dessverre ikke mulig nå med en så dårlig sub som Gale`n.

Et skår i gleden er at den ene høytaleren kom med en produksjonsfeil, folien er løs i kanten på et sted. Har sendt mail til Hifiklubben angående dette. Mener at jeg skal greie å reparere feilen selv og det er surt å måtte sende de inn igjen, men nye varer skal jo så klart være i orden.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Muffinman
    Et skår i gleden er at den ene høytaleren kom med en produksjonsfeil, folien er løs i kanten på et sted. Har sendt mail til Hifiklubben angående dette. Mener at jeg skal greie å reparere feilen selv og det er surt å måtte sende de inn igjen, men nye varer skal jo så klart være i orden.
    Gratulere...
    shitt når ting ikke er 100 %. Men godt du er fornøyd med Dali Høytalerne dine...8)

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg veldig til å få hørt på Fazon F5 ! En meget spennende høyttaler:-D Var litt overraska over måla på den, ikke store sakene på papiret nei.

DALI speakers and products. Find the best loudspeakers in the world

Også spent på den endelige prisen her i Norge ! Ser at den tyske linken viste til ca. € 1500,- per stykk (hvis tysken min holder, men kan det tenkes at den blir priset litt annerledes her i Norge?)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den nye Dali Zenzor 1 er på tapeten.

Dali Zensor 1:*Seite 1, Dali Zensor 1*-*i-fidelity.net

Dette blir nok en budsjetthøytaler samt den faktisk bra ut også.

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først må jeg få si, ha en god 17. Mai folkens.

Zensor 1 ser virkelig flott ut. Noen som vet noe pris på denne? Denne kan være gøy og prøve ut før jeg skal til innkjøp av noe nytt.

Kan denne Zensor serien ta over for Concept? Med tanke på at Concept serien har vært noen år på bakken?

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monster1
    Først må jeg få si, ha en god 17. Mai folkens.

Zensor 1 ser virkelig flott ut. Noen som vet noe pris på denne? Denne kan være gøy og prøve ut før jeg skal til innkjøp av noe nytt.
    Tror nok jeg ville beholdt ikon, og ventet på noe annet. Dette blir en budsjettmodell som sannsynligvis havner på prisleiet til concept1/lektor1. Vil nok ikke slå de fine ikon du har

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, de slår sikkert ikke Ikon jeg har nå. Men på mitt lille rom, ville de gjort det.

Men står mellom ett valg jeg. Lurer på om jeg bare skal beholde Ikon 6 Mk2 til jeg får større sted. Eller selge dem med tap, og kjøpe noen bedre kompakthøyttalere enn Concept 1 jeg sitter med nå.. Hva gjøre?

Derfor jeg er litt nysgjerrig på denne Zensor serien. Men om den blir i samme prisleie som Concept, blir den kanskje glemt.

Kan vel strekke meg opp til 5-6 tusen om jeg skal ha nye nå kanskje. Men må tenke på om jeg skal beholde Ikon til senere, eller rett og slett selge dem, og oppgradere til bedre stativhøyttalere.

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som har erfaring med emotiva på Dali? lest mye bra om xpa serien deres, kunne tenkt meg å prøve et par med xpa-1 på mine ikon8

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kanakas
    noen som har erfaring med emotiva på Dali? lest mye bra om xpa serien deres, kunne tenkt meg å prøve et par med xpa-1 på mine ikon8
    Ta deg en prat med NB1 eller Hifiplumber, dem bruker Emotiva på Dali begge to.

Active Anders3D sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden blir litt feil nå som bare frontene mine er Dali, vurderer å skaffe concept CT og concept 1. Er disse gode høytalere? Vil jeg merke stor forskjell? Merker at den lille onkyo senteren er litt svak når jeg ser film.
    Eller er receiveren min for dårlig for disse Dali ht?

Side 594 av 742 FørsteFørste ... 94 454 464 474 484 494 504 514 524 534 544 554 564 574 584 590 591 592 593 594 595 596 597 598 604 614 624 634 644 654 664 674 684 694 704 714 724 734 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •