Dalis Entusiaster - Side 581

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 581 av 743 FørsteFørste ... 81 441 451 461 471 481 491 501 511 521 531 541 551 561 571 577 578 579 580 581 582 583 584 585 591 601 611 621 631 641 651 661 671 681 691 701 711 721 ... SisteSiste
Viser resultater 11,601 til 11,620 av 14850
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Monster1
    Får lagt ut ett par bilder av anlegget da :-D

Det spiller ganske bra så lang, å Daliene tok seg godt ut! Men hører der er endel innspilling igjen.
    Jeg er veldig spent på meningen din med IKON6mk2 på SDAI2175 ass, i mitt hode må da det spille vannvittig "klinisk" og rent, med fokus mot det "slanke"<-- ikke at dette må være negativt!!!!

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger ut et lite bilde som viser litt av forskjellen! Nå har den fått spilt i et par timer, og blir bare bedre
    Min tråd

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Slenger ut et lite bilde som viser litt av forskjellen! Nå har den fått spilt i et par timer, og blir bare bedre
    Så bra å høre. Har selv koblet opp nå. Stått på ca 30 min, å fy F for en dynamikk. Er helt måløs Må bare oppleves. Har dog ikke prøvd P7 enda.
    Glad du ble fornøyd iallefall

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, må slenge ut noen bilder! Må komme bort en gang å høre ^^ Spent å høre på P7 Til sommer ^^

Har skrevet litt, og lagt ut en del bilder i tråden min

http://avforum.no/forum/ny-av-mobler...o-a21-inn.html
    Min tråd

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Ah, må slenge ut noen bilder! Må komme bort en gang å høre ^^ Spent å høre på P7 Til sommer ^^

Har skrevet litt, og lagt ut en del bilder i tråden min

http://avforum.no/forum/ny-av-mobler...o-a21-inn.html
    Det er bare å komme. Roger Waters og Stylus skal vel komme en tur om ikke lenge. Er jo bare å slenge seg på da.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Det er bare å komme. Roger Waters og Stylus skal vel komme en tur om ikke lenge. Er jo bare å slenge seg på da.
    Jeg stiller sterkt denne gangen, ender opp med å bli kvalm og missunnelig at jeg må gå tidlig. Nå føler jeg virkelig motgang her når de fleste karene kjøper seg H800 og Halo utstyr og her har jeg jo mitt gamle NC sett. Nå føler jeg for å selge alt når jeg ser sånt gitt.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg stiller sterkt denne gangen, ender opp med å bli kvalm og missunnelig at jeg må gå tidlig. Nå føler jeg virkelig motgang her når de fleste karene kjøper seg H800 og Halo utstyr og her har jeg jo mitt gamle NC sett. Nå føler jeg for å selge alt når jeg ser sånt gitt.

Jeg stiller også! Klar som et egg egentlig
    Hehehe, du må ikke føle deg helt alene. Driver da med NC serie jeg også. Har en søt liten A23 på Lektorene, men i kinoen får NC rule enda. Dessuten har du jo Helicon!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Jeg stiller også! Klar som et egg egentlig
    Hehehe, du må ikke føle deg helt alene. Driver da med NC serie jeg også. Har en søt liten A23 på Lektorene, men i kinoen får NC rule enda. Dessuten har du jo Helicon!
    Hehe, du sier noe Axel men pokker da mann, Daniel har jo dratt inn drømmeblokkene mine i sitt hus nå. Tør ikke å høre det stereobildet der altså, har en viss følelse at jeg går på en smell når det blir bedre tider. Vi får rocke NC lenge vi gidder, men det er moro å se folk går fra et sykt hjemmekino oppsett til et rått stereoppsett da.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser mine trofaste følgere har handlet i dag og vil gratulere Patrick med flotte Ikon høytalere som jeg håper blir en fulltreffer, ellers har vår store herre Daniel gått helt vekk fra stereo og endt opp med noe syke blokker av JC1 fra Parasound. Fy fader hvor lenge jeg har drømt om noe sånt, men må gratulere så mye til deg også Bendik med ditt flotte kjøp av en nydelig A21. Well done guys, gleder meg til å lese deres erfaringer med dere nyinnkjøpte produkter.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, du sier noe Axel men pokker da mann, Daniel har jo dratt inn drømmeblokkene mine i sitt hus nå. Tør ikke å høre det stereobildet der altså, har en viss følelse at jeg går på en smell når det blir bedre tider. Vi får rocke NC lenge vi gidder, men det er moro å se folk går fra et sykt hjemmekino oppsett til et rått stereoppsett da.
    JC1 er nesten kriminelt ja Utrolig fett!! Gleder meg til å titte på de sakene der. Stereo er moro! Blir jo mye musikklytting, og da er det ikke ofte det er noe surrerundt lyd uansett. Burde egentlig få meg en NC2100 i kinoen også snart. Så blir det enda bedre i stereo når Daliene spiller opp

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JC1 er nesten kriminelt ja Utrolig fett!! Gleder meg til å titte på de sakene der. Stereo er moro! Blir jo mye musikklytting, og da er det ikke ofte det er noe surrerundt lyd uansett. Burde egentlig få meg en NC2100 i kinoen også snart. Så blir det enda bedre i stereo når Daliene spiller opp
    Jeg synes du skal unne deg en så blir du kvitt det lyse lydbildet du har, disse koster jo ikke allverden på brukten lengre heller så det er en del å spare på det. Dine Mentor fortjener såpass og det blir noe helt annet på musikk nedi kjellern der.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes du skal unne deg en så blir du kvitt det lyse lydbildet du har, disse koster jo ikke allverden på brukten lengre heller så det er en del å spare på det. Dine Mentor fortjener såpass og det blir noe helt annet på musikk nedi kjellern der.
    Ja, tror jeg må det etterhvert. Denonen fungerer veldig bra til film, men er ikke helt topp som pre på musikk. Kunne vært gøy å prøvd en annen cd spiller etterhvert også, men får ta det med tiden. Kanskje jeg skulle hatt meg en Vincent hybrid spiller etterhvert? Må jo passe knall til Dali deT?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, tror jeg må det etterhvert. Denonen fungerer veldig bra til film, men er ikke helt topp som pre på musikk. Kunne vært gøy å prøvd en annen cd spiller etterhvert også, men får ta det med tiden. Kanskje jeg skulle hatt meg en Vincent hybrid spiller etterhvert? Må jo passe knall til Dali deT?
    Jauda, det eller en DAC ville vel passet utmerket tenker jeg, men det går ann å prøve litt på hjemlån og se hva du får lyst på.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jauda, det eller en DAC ville vel passet utmerket tenker jeg, men det går ann å prøve litt på hjemlån og se hva du får lyst på.
    Det kunne vært gøy å prøvd en Vincent spiller. Hmm, må finne meg noen som har en sånn jeg kan låne

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kunne vært gøy å prøvd en Vincent spiller. Hmm, må finne meg noen som har en sånn jeg kan låne
    Du får se om Hifihuset har no på lager som kan testes ut, de pleier å ha en del saker på lager ellers finnes det mye brukt rundt omkring. Er bare å ha litt is i magen så smeller det godt på rett sted.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får se om Hifihuset har no på lager som kan testes ut, de pleier å ha en del saker på lager ellers finnes det mye brukt rundt omkring. Er bare å ha litt is i magen så smeller det godt på rett sted.
    De hadde lite Vincent spillere sist jeg var innom gitt Is i magen er alltid greit å ha i dette gamet. Plutselig dukker det opp noe. Gjelder bare å vente med letingen til penga er på bok.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De hadde lite Vincent spillere sist jeg var innom gitt Is i magen er alltid greit å ha i dette gamet. Plutselig dukker det opp noe. Gjelder bare å vente med letingen til penga er på bok.
    Jau, bare vent mot sommern så blir det mye salg for da skal folk skifte ut saker og ting, er jo årets kjøpefest så det er bare å vente litt så kommer det nok noe som frister. Jeg selv føler at H800 blir litt overkill og JC1 etc blir altfor dyrt, men vi får heller lytte oss dem som har dette og drømme deretter.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, hvert en stor dag for oss Dali folk i dag

Du kan kjøpe min 2100 når jeg får meg P7 Stylus ^^ Hehe.
    Min tråd

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Så bra å høre. Har selv koblet opp nå. Stått på ca 30 min, å fy F for en dynamikk. Er helt måløs Må bare oppleves. Har dog ikke prøvd P7 enda.
    Glad du ble fornøyd iallefall
    MORRO! .

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, hvert en stor dag for oss Dali folk i dag

Du kan kjøpe min 2100 når jeg får meg P7 Stylus ^^ Hehe.
    Lett Du får bare hyle ut HEHE

Side 581 av 743 FørsteFørste ... 81 441 451 461 471 481 491 501 511 521 531 541 551 561 571 577 578 579 580 581 582 583 584 585 591 601 611 621 631 641 651 661 671 681 691 701 711 721 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •