Dalis Entusiaster - Side 57

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 57 av 743 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 557 ... SisteSiste
Viser resultater 1,121 til 1,140 av 14850
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Brukten er ikke dum! Og innimellom har de demoeksemplarer til salgs hos klubben til en litt mer hyggelig pris
    Når du i tillegg kan få en del lapper for ikonene er du jo godt på vei!

Har forresten akkurat sett på iRobot her... ganske rått hvordan denne ikonsuben trykker! Savner egentlig ikke så mye der altså
    Det kommer noe i hus før eller seinere men jeg skal ha meg tv før noe annet nå har jeg bestemt, så vi få ta ting som det kommer like godt.

Ikon sub rocks....

Newcomer clundbe sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei Roger, blei det noe av dette mellomtone prosjektet nede på klubben i Moss?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av clundbe
    hei Roger, blei det noe av dette mellomtone prosjektet nede på klubben i Moss?
    Jeg har ikke fått rota meg til å ta meg en tur opp dit altså, vært innmari treg til det meste for tiden. Det meste som skal skje er jo lissom et forbanna tiltak, og det er jo et ork. Men jeg har lovet å ta meg en tur opp og sjekke ut saken, så jeg skal høre med sjefen der oppe og se hvordan mulighetene er. Kan ikke love at de gidder å prøve ut prosjektet, men vi får se... Oki?

Newcomer clundbe sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seffern. Veit åssen dagan går når man er ledig . Hadde vært konge hvis det hadde funket. Ser på spec at delefilterene deler frekvensen likt på mellomtonen, men det er vel også andre ting som spiller inn. Kanskje Da-ty har noen meninger om dette? :-D

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    del ligger et par mentor 8 til 26.000 på lagersalg hos hifiklubben, får du 12.000 får ikon 8 mangler du 14.000 noe som er mye penger... kan jo hver det dukker opp et par brukte på finn mot sommeren til en rimeligere penge.

kjellerstue prosjektet går litt tregt, men skal fårhåpentligvis begynne med sparkling nå mandag-tirsdag så kansje maling neste uke. kan legge inn bilde ja men må ta bilde først. har ikke vært så flink til å ta bilder under veis.

noen som har noe peiling eller kan teste ut en ting for meg...

vurderer å bruke et par ikon 2 som senter høytalere. men da legge dem flatt.
    hvordan tror dere dette blir? vil bånddiskanten ikke virke som den skal? har dem noenlunde samme signatur som vocal2? hva me delefrekvenser?

har noen her kansje et par ikon2 som dem kan prøve som senterhøytaler? jeg har ikke ikon 2 selv men vurderer det hvis dette funker. har veldig lyst på 2x6,5" senter!

hvis noen har mulighet eller kan hjelpe meg med dette å har en effektforsterker som kan biampes på et par ikon2 hadde dette vært supert!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JBT
    del ligger et par mentor 8 til 26.000 på lagersalg hos hifiklubben, får du 12.000 får ikon 8 mangler du 14.000 noe som er mye penger... kan jo hver det dukker opp et par brukte på finn mot sommeren til en rimeligere penge.

kjellerstue prosjektet går litt tregt, men skal fårhåpentligvis begynne med sparkling nå mandag-tirsdag så kansje maling neste uke. kan legge inn bilde ja men må ta bilde først. har ikke vært så flink til å ta bilder under veis.

noen som har noe peiling eller kan teste ut en ting for meg...

vurderer å bruke et par ikon 2 som senter høytalere. men da legge dem flatt.
    hvordan tror dere dette blir? vil bånddiskanten ikke virke som den skal? har dem noenlunde samme signatur som vocal2? hva me delefrekvenser?

har noen her kansje et par ikon2 som dem kan prøve som senterhøytaler? jeg har ikke ikon 2 selv men vurderer det hvis dette funker. har veldig lyst på 2x6,5" senter!

hvis noen har mulighet eller kan hjelpe meg med dette å har en effektforsterker som kan biampes på et par ikon2 hadde dette vært supert!
    Heisann!

Kan dessverre ikke hjelpe deg med en test av dette, men hva med en Mentor Vokal som senter? Den koster 10laken og har de to 6,5 tommerne du har lyst på. I tillegg er det en senterhøyttaler, så da slipper du eventuelle problemer med feil vinkel på diskanten, og dessuten kommer du et hakk opp med tanke på lydkvalitet
    En annen ting er jo at du kan spare 2000kr i forhold til å kjøpe 2stk ikon 2

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Heisann!

Kan dessverre ikke hjelpe deg med en test av dette, men hva med en Mentor Vokal som senter? Den koster 10laken og har de to 6,5 tommerne du har lyst på. I tillegg er det en senterhøyttaler, så da slipper du eventuelle problemer med feil vinkel på diskanten, og dessuten kommer du et hakk opp med tanke på lydkvalitet
    En annen ting er jo at du kan spare 2000kr i forhold til å kjøpe 2stk ikon 2

det har komt et par ikon2 til 4000 tilsalgs så det er grunnen. da sparer jeg jo 6000kr jeg ikke har, men du er inne på noe der med den mentoren. men den fåes ikke i den fargen resten av høytalerne er så da måtte det blitt sort ask. men 10.000 er for mye de første månedene så hvis noen kommer over en mentor senter på lagersalg eller brukt må dere skrike ut!:grin:

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JBT
    det har komt et par ikon2 til 4000 tilsalgs så det er grunnen. da sparer jeg jo 6000kr jeg ikke har, men du er inne på noe der med den mentoren. men den fåes ikke i den fargen resten av høytalerne er så da måtte det blitt sort ask. men 10.000 er for mye de første månedene så hvis noen kommer over en mentor senter på lagersalg eller brukt må dere skrike ut!:grin:
    Da skjønner jeg ja Hørtes jo ut som en grei pris det!
    Hehe, ja apropo det lagersalget, du nevnte Mentor 8 på lagersalg. Hadde jeg hatt penga hadde jeg kjøpt sporenstreks!!
    Vi får være flinke alle her og tipse når det kommer gode Daliprodukter ut på bruktmarkedet. :grin:

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Ikke stress nå La oss få fart på Denon først. Har denne selv og absolutt ikke noe problemer med vokalene. Mulig det er effekttrinnet som gjør hovedjobben hos meg, men. La oss prøve først å kalibrere liit før man går inn til nykjøp av reciver. Skal teste Ikon vokal2 foran i kveld.

Nei da=) Vi får gjøre alt vi kan først med denonen=)

Mulig jeg må ut av dette hersens kjellerrommet for at det skal komme men. Først må man finne seg ett annet sted å bo=)

Men gi meg tilbakemelding på hvordan vokal 2 låt på denonen din på dialoger=)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok et smykke til stuen, her er det mulighet for å gjøre et godt kupp for de som sitter med noe til overs etter julegaveinnkjøpene.

DALI Euphonia MS4 | FINN torget

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Nok et smykke til stuen, her er det mulighet for å gjøre et godt kupp for de som sitter med noe til overs etter julegaveinnkjøpene.

DALI Euphonia MS4 | FINN torget
    Disse er meget bra Kjenner slegeren. Kan garantere at de er strøkne.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Nei da=) Vi får gjøre alt vi kan først med denonen=)

Mulig jeg må ut av dette hersens kjellerrommet for at det skal komme men. Først må man finne seg ett annet sted å bo=)

Men gi meg tilbakemelding på hvordan vokal 2 låt på denonen din på dialoger=)
    Fikk testet litt i helgen. Vil si det låt ok. Kan ikke si at lyden var tilbakelent. Stemmer og vokaler, instrumenter etc kom godt frem. Vanskelig å sammenligne når jeg primært bruker CS4 som senterkanal. Satt å så på Transformers hos HFK i dag. Vokal2 ble brukt som senterkanal. Låt tilnærmet likt som hjemme.

Intermediate MrMyagi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    664
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Vil si det låt ok. Kan ikke si at lyden var tilbakelent.
    Må bare.....:neutral:

Du vil si at det låt ok så si det da....

Og du sa faktisk at lyden var tilbakelent. Selv om du sa du ikke kunne si det.

Jeg håper likevel Euphonia låt bedre enn Ikon selv om du sier at det låt tilnærmet likt hjemme:?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrMyagi

Jeg håper likevel Euphonia låt bedre enn Ikon selv om du sier at det låt tilnærmet likt hjemme:?
    Litt av en kverrulant du ?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Var vel heller ikke Euphonia som ble testet. Har Vokal2 også.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har jeg skrevet at Euphonia låt tilnærmet likt Vokal2 ???????????????

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror han er på fylla jeg gitt, er ikke godt å si ellers må han ha lest noe fra et annet sted og sammenlignet med denne tråden. Det er ikke godt å si, men MrMyagi, åssen anlegg kjører denne herren på?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/40347

Dali Mentor 2 til 7k, dette må være god butikk?

Newcomer jarand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei alle sammen. sitter her og gleder meg som en unge nå for ikon8 er bestilt og kommer til fredag,og etter alle go orda deres så må dette bli bra. ,,godt at denne side finnes,,

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jarand
    hei alle sammen. sitter her og gleder meg som en unge nå for ikon8 er bestilt og kommer til fredag,og etter alle go orda deres så må dette bli bra. ,,godt at denne side finnes,,
    Hei hei. Velkommen til tråden, samt med kjøp av nye HT

Side 57 av 743 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 557 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •