Dalis Entusiaster - Side 52

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 52 av 743 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 552 ... SisteSiste
Viser resultater 1,021 til 1,040 av 14850
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Skal du ha 46 så må du jo ha LE46A796! 8)

Ja julegave til seg selv hadde jo vært ålreit. Men da blir det ikke noen gaver på andre i mitt tilfelle.
    Det er en Parasound A52 som må betales snart. Senter HT roper etter effekt Begynner å skrante på Kronene, så hvis det blir skjerm før jul så blir det A676. Vi får se.
    Parasound på Dali først

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Skal du ha 46 så må du jo ha LE46A796! 8)

Ja julegave til seg selv hadde jo vært ålreit. Men da blir det ikke noen gaver på andre i mitt tilfelle.
    Ikke bare gull go glitter med den heller. Bedre sidevinkel bilde på 6'ern. Samt prisen er jo en helt anna . Men joa. LED ser utrolig bra ut . Gleder meg til de får "rettet" opp i hvordan bildet forandrer seg i forhold til hvor man sitter.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sterkt gjort å handle inn tv'er og forsterkere rett før jul, trodde folk kjøpte julegaver til andre og folket rundt seg da. Er ikke ofte det skjer slik her i huset gitt, noen drar den helt ut på vidda...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det er sterkt gjort å handle inn tv'er og forsterkere rett før jul, trodde folk kjøpte julegaver til andre og folket rundt seg da. Er ikke ofte det skjer slik her i huset gitt, noen drar den helt ut på vidda...
    Hehe, gleder meg til neste jul jeg! Da blir det fine gaver på meg selv ja
    Blir forhåpentlig Dalijul da!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Hehe, gleder meg til neste jul jeg! Da blir det fine gaver på meg selv ja
    Blir forhåpentlig Dalijul da!
    Dali'li jul Fine gaver kan man få hele året, til jul tar man det man får.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja folks... Det er snart jul igjen og den tiden det mange tanker som snurrer i luften, hva ønsker folket her inne seg til jul? Noen kreative gaver i år da regner jeg med alt utenom hifi elektronikk osv?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dali'li jul Fine gaver kan man få hele året, til jul tar man det man får.
    Det stemmer! 2009 må bli et bra år sånn sett...

hmm ønskeliste ja, det skulle jeg kanskje skrevet! Foreløpig er den ikke mer freidig enn at jeg ønsker med ny brødrister og noen filmer hehe!

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja folks... Det er snart jul igjen og den tiden det mange tanker som snurrer i luften, hva ønsker folket her inne seg til jul? Noen kreative gaver i år da regner jeg med alt utenom hifi elektronikk osv?
    Mente du alt som har med hifi generelt å gjøre, eller bare elektronikk? 8)

Jeg får nye høyttalerkabler mens kjerringa får fotoskriver, da er vi begge fornøyd

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ønsker meg ikke noe spes til jul selv og føler at jeg har det meste på lager her, så det er ikke noe bedre enn det. Det blir noe småtteri her også, kommer godt med det da. Vært koselig med noe Mentorer under treet eller noe, men ingen i min fam er millionærer så jeg får nok kjøpe det jeg vil ha av gull og grønne skoger selv.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Ikke bare gull go glitter med den heller. Bedre sidevinkel bilde på 6'ern. Samt prisen er jo en helt anna . Men joa. LED ser utrolig bra ut . Gleder meg til de får "rettet" opp i hvordan bildet forandrer seg i forhold til hvor man sitter.
    Sant det du skriver. Sort nivået er bra når du sitter rett foran skjermen. Endres innsynvinkelen" tittet på skjermen fra siden" blir sortnivået helt grått. Monterte en slik 7 serie i dag. Snasen skjerm da

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette med anlegg er merkelige greier=)

Har sittet å hørt musikk i kveld og plutselig spiller Conceptene som de aldri før har gjort=) Slang i ei plate av Lene Marlin. Der er det en del bass i noen av sangene og jeg fikk litt hakeslepp. Sånn bass har det aldri vært i de høyttalerne før=)

P.S: Jeg har ingen cd spiller ennå, kjører musikk gjennom blu ray spilleren, og likevel låt dette bedre enn jeg har hørt det før.

Positivt overrasket=)

For det jeg vet så er det kanskje noe som har løsnet inni høyttalerne mine=)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Dette med anlegg er merkelige greier=)

Har sittet å hørt musikk i kveld og plutselig spiller Conceptene som de aldri før har gjort=) Slang i ei plate av Lene Marlin. Der er det en del bass i noen av sangene og jeg fikk litt hakeslepp. Sånn bass har det aldri vært i de høyttalerne før=)

P.S: Jeg har ingen cd spiller ennå, kjører musikk gjennom blu ray spilleren, og likevel låt dette bedre enn jeg har hørt det før.

Positivt overrasket=)

For det jeg vet så er det kanskje noe som har løsnet inni høyttalerne mine=)
    Har du tatt øreskyll ?

Du må ikke si at anlegget spiller etter all forventning og ikon og parasound planene går i dass. Vi gnir oss litt i hendene her og håper at planene blir gjennomført, tro meg det blir så meget bedre med parasound og ikon.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du tatt øreskyll ?

Du må ikke si at anlegget spiller etter all forventning og ikon og parasound planene går i dass. Vi gnir oss litt i hendene her og håper at planene blir gjennomført, tro meg det blir så meget bedre med parasound og ikon.

nei ikke noe øreskyll ennå=)

jeg sier ikke at det spiller etter all forventning, og Ikon planene er IKKE lagt på is=)

men ting høres bedre ut, hvert fall på musikk. har ikke testet film ennå. Og det er lov å være glad da når man har opplevd så mye frustrasjon vel?=) hehe

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo være at ting begynner å løsne i forhold til innspilling å sånn da=)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    nei ikke noe øreskyll ennå=)

jeg sier ikke at det spiller etter all forventning, og Ikon planene er IKKE lagt på is=)

men ting høres bedre ut, hvert fall på musikk. har ikke testet film ennå. Og det er lov å være glad da når man har opplevd så mye frustrasjon vel?=) hehe
    Det er moro at anlegget låter bedre enn man forventer til tider, er jo bare er stort pluss for å si det sånn. Har du justert på noe eller hva, siden det låter så mye bedre?

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [...]det blir så meget bedre med parasound og ikon.
    Har du prøvd å koble på en Ikon-sub på anlegget ditt? Subwooferutgang på NC2100..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Har du prøvd å koble på en Ikon-sub på anlegget ditt? Subwooferutgang på NC2100..
    Det er ikke prøvd her desverre, jeg bruker ikke sub pr i dag siden den er solgt så jeg har bass nok. Ikon'en dro jo mannen av hesten her inne den gangen, så det en flott sub og savner den sterkt enda men den tiden er forbi.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ønsker meg ikke noe spes til jul selv og føler at jeg har det meste på lager her, så det er ikke noe bedre enn det. Det blir noe småtteri her også, kommer godt med det da. Vært koselig med noe Mentorer under treet eller noe, men ingen i min fam er millionærer så jeg får nok kjøpe det jeg vil ha av gull og grønne skoger selv.
    Det er dyrt med så store trær ja. Men hvis du går bort fra kravet om at Mentorene skal være under treet da?

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Var i dag og hørte på Helikon 300 MK2 på klubben i Moss. Disse var koblet opp mot noe Cambridge komponenter. syntes disse låt bra.

Har i dag Klipsch RF 83, og jeg ønsker noen bedre ht. til musikk.
    De skal også levere på film, og bør være en god Matsch til min integrerte Hegel H200.:-D

Erfaringer?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Hei.
    Var i dag og hørte på Helikon 300 MK2 på klubben i Moss. Disse var koblet opp mot noe Cambridge komponenter. syntes disse låt bra.

Har i dag Klipsch RF 83, og jeg ønsker noen bedre ht. til musikk.
    De skal også levere på film, og bør være en god Matsch til min integrerte Hegel H200.:-D

Erfaringer?
    Hey, vært i Moss altså? Koselig, snakka du med Øyvind? Han uten hår vet du, skikkelig koselig kar og handle med. Du kan sikkert kose deg med Mentor 8, det er jeg nesten overbevisst om. Aldri hørt Hegel på Dali, men på tide at noen prøver det snart.

Side 52 av 743 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 48 49 50 51 52 53 54 55 56 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 552 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •