Dalis Entusiaster - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 47 av 743 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 547 ... SisteSiste
Viser resultater 921 til 940 av 14851
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Det skjønner jeg godt. Jobb må man jo ha for å betale ned lånet. Litt av gleden er jo å spare seg opp. Ikke minst hente varene i butikken, komme hjem å pakke det ut og få det på plass. Kan sitte i flere timer å bare se og høre. Alt annet er glemt. Middag, kone og barn
    Yes Har jobb som venter på meg, så jeg er heldig sånn sett. Da skal det bli sving på hifisakene her ja!
    Høhø, er redd samboern må se seg litt oversett noen timer når Mentor 8 er i hus! Kan bruke mange timer bare på å nyte synet ja. Det er noe fascinerende ved flott håndverk, og det er det en del av på disse HT. Dine er jo vanvittig flotte sånn sett! Og etterhvert kommer gleden ved å høre at de løsner etterhvert som man spiller time etter time
    Tittet ganske nærme på den jubileumsutgaven av Helicon 400... Den var også vanvittig lekker!
    Du som er ganske godt inni dette her, hva vil du si er forskjellen på Euphonia MS4 og Helicon 400?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sover du aldri eller Roger? Innlegg fra 3-4-5-6 om natta? Hehe.

Ingenting er som nytt hi-fi, opppakking og kjenne lukta av ny hi-fi. For så å teste det ut for første gang.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW

Ingenting er som nytt hi-fi, opppakking og kjenne lukta av ny hi-fi. For så å teste det ut for første gang.
    Hehe jeg må si jeg får sånn skikkelig godfølelse av det bildet du har med høyttalere på vei ut av pappesker! Sånt er bare diggbart

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Yes Har jobb som venter på meg, så jeg er heldig sånn sett. Da skal det bli sving på hifisakene her ja!
    Høhø, er redd samboern må se seg litt oversett noen timer når Mentor 8 er i hus! Kan bruke mange timer bare på å nyte synet ja. Det er noe fascinerende ved flott håndverk, og det er det en del av på disse HT. Dine er jo vanvittig flotte sånn sett! Og etterhvert kommer gleden ved å høre at de løsner etterhvert som man spiller time etter time
    Tittet ganske nærme på den jubileumsutgaven av Helicon 400... Den var også vanvittig lekker!
    Du som er ganske godt inni dette her, hva vil du si er forskjellen på Euphonia MS4 og Helicon 400?
    Det som skiller mest er kabinettet. Det er noe mer avstivet og påkostet enn 400 kabinettet. MS4 verier vel neste 10 kg mer. Vil tippe delefilteret er noe annerledes. Vil si at MS4 har en tanke mørkere lydsignatur, noe mer detaljert i toppen. Er ikke all verden av forskjell men, estetisk synes jeg MS4 er mye finere. LE utgaven av 400 er meget fet. Så den i Danmark i høst. Synd ikke det kommer senter i sort pianolakk da.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som skiller mest er kabinettet. Det er noe mer avstivet og påkostet enn 400 kabinettet. MS4 verier vel neste 10 kg mer. Vil tippe delefilteret er noe annerledes. Vil si at MS4 har en tanke mørkere lydsignatur, noe mer detaljert i toppen. Er ikke all verden av forskjell men, estetisk synes jeg MS4 er mye finere. LE utgaven av 400 er meget fet. Så den i Danmark i høst. Synd ikke det kommer senter i sort pianolakk da.
    Okei Ja, har lurt litt på hva prisforskjellen ligger i, men der fikk jeg jo svaret. Takker! Er enig i at Euphonia er hakket mer eksklusiv ja.
    Hehe, ja de har dem stående i butikken i Trheim, så jeg har tittet litt der. Følger jo med pusseskinn og greier hehehe. De skulle tatt seg bryet med å lage komplett serie!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei Ja, har lurt litt på hva prisforskjellen ligger i, men der fikk jeg jo svaret. Takker! Er enig i at Euphonia er hakket mer eksklusiv ja.
    Hehe, ja de har dem stående i butikken i Trheim, så jeg har tittet litt der. Følger jo med pusseskinn og greier hehehe. De skulle tatt seg bryet med å lage komplett serie!
    Pusseskinn????????? HVA??? Fulgte ikke med mine. Pusseskinn skal jeg ha.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pusseskinn????????? HVA??? Fulgte ikke med mine. Pusseskinn skal jeg ha.
    Jepp! De er jo så blanke og mørke, så man ser veldig fort fingermerker på dem hehehe! Dali har vært flinke der, sendt med pusseskinn så man kan ta godt vare på dem. Dine er antakelig ganske følsomme for barn og andre nysjerrige som ikke klarer å holde pølsefingerne unna!?

Apropo noe helt annet... ser jeg har blitt oppgradert fra "nybegynner" til "aktiv" her inne! ikke dårlig

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Jepp! De er jo så blanke og mørke, så man ser veldig fort fingermerker på dem hehehe! Dali har vært flinke der, sendt med pusseskinn så man kan ta godt vare på dem. Dine er antakelig ganske følsomme for barn og andre nysjerrige som ikke klarer å holde pølsefingerne unna!?

Apropo noe helt annet... ser jeg har blitt oppgradert fra "nybegynner" til "aktiv" her inne! ikke dårlig
    Stemmer vel det. Kan vel si du er aktiv om dagen
    Har hørt at det muligens kommer Mk2 versjon av MS4 og MS5. Hhhhhhhmmmm.....får hjernebarken til å snurre litt.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pusseskinn? Fulgte ikke med hos meg eller! Fysj...og jeg som tenkte på å pusse høytalerne...

men må er jo ikke akkurat et nødvendig på mentor.

Men jeg så at på Globe (brukeren) sin senter så fulgte det med hansker. DET likte jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer vel det. Kan vel si du er aktiv om dagen
    Har hørt at det muligens kommer Mk2 versjon av MS4 og MS5. Hhhhhhhmmmm.....får hjernebarken til å snurre litt.
    Ja, jeg har jo vært en tanke ivrig her siden jeg fant siden Moro å diskutere litt med andre lydgale! Har ikke mange i vennekretsen som liker lyd sånn som meg...hehe

Oioi, det må jo bli noe for deg! Vet du noe om hvilke endringer de eventuelt skal besitte da??

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pusseskinn? Fulgte ikke med hos meg eller! Fysj...og jeg som tenkte på å pusse høytalerne...

Men jeg så at på Globe (brukeren) sin senter så fulgte det med hansker. DET likte jeg.
    Det var nok slike anti skli hansker. Han Globe er ikke så sterk i klypa vet du
    Trenger vel strengt tatt ingen pusseskinn. Er jeg som står for støvtørkingen på gutterommet, kona tar som regel resten av huset. Men ser hun meg med filla, så må jeg ta hele huset. Derfor blir MS4 polert etter leggetid

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe mentorene er jo ikke like blanke, men jeg tror nok en myk microfiberklut gjør jobben godt Blir jo merker på dem også etterhvert...
    Åhh, tøft! Pussehansker!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg har jo vært en tanke ivrig her siden jeg fant siden Moro å diskutere litt med andre lydgale! Har ikke mange i vennekretsen som liker lyd sånn som meg...hehe

Oioi, det må jo bli noe for deg! Vet du noe om hvilke endringer de eventuelt skal besitte da??
    Vet ikke. Skal finne ut litt på julebordet i kveld

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der har du et julebord verdt å delta på ja!! Steike...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe! Jeg veit hvor dere befinner dere! Nå husker jeg ikke navnet på stedet men veit hvor det er. Er et par kjente som skal dit...

Skulle visst være noe megavors på marcus thranes gate hørte jeg? :-P

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe! Jeg veit hvor dere befinner dere! Nå husker jeg ikke navnet på stedet men veit hvor det er. Er et par kjente som skal dit...

Skulle visst være noe megavors på marcus thranes gate hørte jeg? :-P
    Stedet er vel Marcus Thranes gate

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det ja....

Hvilke Dali modeller er det som kan fåes i hvit pianolakk?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Det var det ja....

Hvilke Dali modeller er det som kan fåes i hvit pianolakk?
    ikon har iallefall. Ikke sikker på de andre modellene.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Joda, etter klokka 6 om morran får jeg sove så jeg er aktiv her inne før den tid se, så det er ikke så ille som man skal ha de til. Jeg jobber ikke for tiden, så da har jeg desverre litt for mye tid til å sitte oppe gitt. Jeg er en av finanskrisens ofre serru.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Joda, etter klokka 6 om morran får jeg sove så jeg er aktiv her inne før den tid se, så det er ikke så ille som man skal ha de til. Jeg jobber ikke for tiden, så da har jeg desverre litt for mye tid til å sitte oppe gitt. Jeg er en av finanskrisens ofre serru.
    Det er jo kjipe saker. Regner med at surfer litt på Finn og NAV etter jobb nå.

Side 47 av 743 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 547 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •