Dalis Entusiaster - Side 438

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  33
Side 438 av 743 FørsteFørste ... 298 308 318 328 338 348 358 368 378 388 398 408 418 428 434 435 436 437 438 439 440 441 442 448 458 468 478 488 498 508 518 528 538 548 558 568 578 ... SisteSiste
Viser resultater 8,741 til 8,760 av 14842
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    hifiklubben i sentrum har ikon serien ? må vel ringe dem og sjekke, ta en tur innom idag eller imorgen
    Det står Ikon 5 og 6 i demo i Marcus Thranesgate i Oslo.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,514
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja nye Ikon 7 mk2 har vel først release i midten av august.
    Det gjelder vistnok og så Ikon 1, eller Ikon2, eller var det begge?
    Men Ikon 5 og 6 i mk2 har dukket opp i de fleste butikker.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen som har samme erfaring?

Jeg har spilt en del i PD-mode med ikon6 (MK1). Det er faktisk bra bass i de og. Den har jeg ikke ligget så mye merke til før. Nå står mine 40-50 cm fra veggen. Det virker som en bra lengde. Noen som har samme erfaring?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mentor 8 "tapte" kampen mot Triangle Quartet hos meg gitt...
    Triangle låter bedre i rommet jeg har nå, om jeg hadde hatt større plass ville nok Dali blitt stående!

Kjøp av nytt hus har drøyd så lenge at jeg nå nesten har gitt opp, derfor ryker mentor ut enn så lenge. Skal ikke se bort ifra at jeg kjøper Dali igjen når kino mkII blir påbegynt!

Løp og kjøp folkens, jeg synes dette er en ok pris for ett par dynamikkbomber :wink:

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/64730

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MindWaste
    Mentor 8 "tapte" kampen mot Triangle Quartet hos meg gitt...
    Triangle låter bedre i rommet jeg har nå, om jeg hadde hatt større plass ville nok Dali blitt stående!

Kjøp av nytt hus har drøyd så lenge at jeg nå nesten har gitt opp, derfor ryker mentor ut enn så lenge. Skal ikke se bort ifra at jeg kjøper Dali igjen når kino mkII blir påbegynt!

Løp og kjøp folkens, jeg synes dette er en ok pris for ett par dynamikkbomber :wink:

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/64730
    Dette blir et tap for Dali-tråden men til glede for den nye eieren til en meget gunstig pris.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens

Dette er mitt første innlegg i denne tråden og eg håper å få litt gode tips og råd

Har tenkt litt på Dali Lektor 6 som front til hjemmekino, men det blir jo litt musikk også. Har ikke hørt de, men prisen passer meg bra og tror Dali er ett bra valg til film og litt musikk Har hørt Dali før og likte det eg hørte, men det er noen år siden og da var det helt andre modeller enn det er nå så eg er litt nysgjerrig på hvordan lyden i disse høyttalerne er.

Hvordan tror dere Lektor 6 passer sammen med Yamaha 1900?

Er Yamaha 1900 sterk nokk til å drive de og tåler Lektor 6 høyt volum over lengre tid på film uten att diskant o.s.v blir sprengt når eg kunn har 1900 som skall drive Lektor 6 og ett par små surroundhøyttalere? Eller MÅ eg bare vente til eg får råd til effektforsterker også?

Hadde egentlig ikke planer om å bruke penger på effektforsterker, men viss Lektor 6 MÅ ha mer strøm enn 1900 kann gi de så får eg heller tenke meg litt om

Ser de fleste skriver mer om Lektor 8 og Ikon 6 som er litt dyrere enn Lektor 6, men for meg blir de muligens litt for dyre til mitt bruk:-? Er det noen som mener eg bare bør vurdere en av disse høyttalerne uansett? Har ikke plass til veldig store fronter så det må en jo tenke på også med tanke på Lektor 8

Er Lektor 6 en høyttaler som har noen svakheter som gjør att den kanskje ikke blir nevnt så mye her i tråden eller er det en god høyttaler til prisen og hvordan tror dere Yamaha 1900 vil matche Lektor 6?

Er det noen her som også kann skrive litt generelt om hvordan lyden i Lektor 6 er så hadde det vært til stor hjelp selv om dette varierer fra rom til rom og match med elektronikk gir ulike resultat

Må jo få en demo på Lektor 6, men er det andre Dali høyttalere som også bør vurderes i tilfelle de er mye bedre? Men ha i tankene att en effektforsterker ikke er mulig for meg og min lommebok nå for tiden.

Takker for svar og eventuelt gode tips og råd

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Det er en kjempebra høyttaler... men du kan ikke regne med at en reciver under 10000kr drar 2x8" noe bra, er en grunn til at vi har Lektor 6 å velge vettu .
    Hei skorob

Har tenkt litt på Lektor 6 som du ser i innlegget mitt over her, men vet ikke om Lektor 6 trøkker godt nokk til film og musikk med kunn Yamaha 1900 og hvordan match det blir:-?

Trenger Lektor 6 mer strøm på høyt volum enn Yamaha 1900 kann gi for eksempel? Er det en fare for att diskanten ryker ved høyt volum under film med 1900 i tilfelle Lektor 6 ikke får nokk strøm? Må det en effektforsterker til for å gi Lektor 6 nokk strøm og i tilfelle hvilken anbefaler du? Eller anbefaler du heller en annen Dali høyttaler til mitt bruk?

Vet det er mange spørsmål i dette innlegget og i innlegget over, men håper noen kann hjelpe meg å gi gode råd på hvilken høyttaler som passer til Yamaha 1900 av Dali modellene og om en effektforsterker er ett must:-D

Håper noen med litt mer erfaring enn meg med Dali kann gi meg noen svar eller gode tips fra dette innlegget og innlegget over:-D

Blir en del film så høyttalerne må tåle litt høyt volum så lenge som filmen varer

Hører på alt av musikk nesten, men det går mye i alt fra rolig musikk som Sting til litt røffere musikk som Sepultura, Metallica o.s.v og litt techno/trance

Blir veldig takknemlig for alle svar som kann være til hjelp

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei godtfolk

Det er sendt ut en mail til flere av dere Entusiaster, håper dere kan kan rense litt i innboks kassen deres. Er kanskje noen der som har fulle poster, hadde vært fint å høre fra dere snart.

Send svar pr Privat Melding.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Hei godtfolk

Det er sendt ut en mail til flere av dere Entusiaster, håper dere kan kan rense litt i innboks kassen deres. Er kanskje noen der som har fulle poster, hadde vært fint å høre fra dere snart.

Send svar pr Privat Melding.

Hei

Har du kjennskap til Lektor 6?

Som du ser i innleggene over er det en del ting eg lurer på.

Skall kanskje på en tur til HiFi Klubben i morgen for å få en demo, men siden det er ett stykke å kjøre så hadde det vært veldig greit med litt svar på noen av mine spørsmål over her

Er jo dumt å reise langt for så å bli skuffet over att høyttaleren ikke er slik som eg håper på

Spørsmålene ser du i mine to forrige innlegg. Hadde vært fint med svar på det viktigeste i allefall

Takker for svar om du kann litt om den høyttaleren

Edit: Hastverk er lastverk som de sier så det er mulig eg bør utsette demo til eg får vite litt mer om hvordan Lektor 6 spiller (vet jo egentlig alt for lite om disse høyttalerne til å dra for å få en demo på de), men får eg inntrykk av att de er verd å lytte på med tanke på lydkvalitet, lydsignatur, dynamikk og hvor mye trøkk de spiller med til film og på litt musikk ( og om det er god punch og fyldig bass og om de klarer seg uten subwoofer til musikk) og om de er lette å drive og litt om potensialet til disse høyttalerne og hvordan det blir med Yamaha 1900 på disse så blir det demo ganske snart ja Men selvfølgelig forventer eg ikke å få svar på alt dette, men noen svar hadde som sagt vært til litt hjelp Får jo svar på det meste av dette når eg får en demo på de, men siden det er ett stykke å kjøre så er det greit å vite litt på forhånd i tilfelle det viser seg att de ikke passer til mitt bruk i det hele tatt. Når eg har fått svar på noen av de viktige spørsmålene og føler meg tryggere på hvordan Lektor 6 spiller da først kann eg ta meg en tur for å høre litt på de

Newcomer J0rg088 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Asfalt
    Hei

Skall kanskje på en tur til HiFi Klubben i morgen for å få en demo, men siden det er ett stykke å kjøre så hadde det vært veldig greit med litt svar på noen av mine spørsmål over her

Er jo dumt å reise langt for så å bli skuffet over att høyttaleren ikke er slik som eg håper på

Spørsmålene ser du i mine to forrige innlegg. Hadde vært fint med svar på det viktigeste i allefall

Edit: Hastverk er lastverk som de sier så det er mulig eg bør utsette demo til eg vet litt mer om Lektor 6 (vet jo egentlig alt for lite om disse høyttalerne til å dra for å få en demo på de), men får eg inntrykk av att de er verd å lytte på med tanke på lydkvalitet, lydsignatur og hvor mye trøkk de spiller med til film og litt musikk og om de er lette å drive og hvordan det blir med Yamaha 1900 på disse så blir det demo ganske snart ja Men selvfølgelig forventer eg ikke å få svar på alt dette, men noen svar hadde som sagt vært til litt hjelp Da først kann eg ta meg en tur for å høre litt på de

Husker du hvilke Dali høyttalere du hørte på sist ? isåfall ville det kanskje vært enklere å forklare deg hvilke lyd opplevelser du kan forvente, i forhold til Lektor.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J0rg088
    Husker du hvilke Dali høyttalere du hørte på sist ? isåfall ville det kanskje vært enklere å forklare deg hvilke lyd opplevelser du kan forvente, i forhold til Lektor.

Det er veeeeldig lenge siden, men det var noen 6006 tror eg. Likte lyden i de da, men er nokk litt mer kravstor nå etter så mange år med HiFi

Håper de spiller litt bedre enn de Dali 6006 for å si det slik, men mener å hugse att det var noenlunde bra trøkk i de i allefall

Edit: Det må nevnes att det er så lenge siden att det er vanskelig for meg å vite hva eg hadde ment om lyden i de i dag desverre

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er veeeeldig lenge siden, men det var noen 6006 tror eg. Likte lyden i de da, men er nokk litt mer kravstor nå etter så mange år med HiFi

Håper de spiller bedre enn de 6006 for å si det slik, men mener å hugse att det var noenlunde bra trøkk i de
    Husker ikke i farta 6'ern men har hørt litt på 8'ern, så håper det kan hjelpe deg litt

Kan ihvertfall si at jeg vil tru at du opplever klangen og diskanten en del bedre (6006 vil vel være en relativt nær slektning av concept vil jeg tru). Akustisk musikk på Lektor var ihvertfall kjempe moro å høre på husker jeg trur også at Yamaha vil passe veldig bra med Lektor mtp. klang signaturen. Når det gjelder bassen vil det jo sefølgelig bli litt begrenset med 6,5" så en sub ville jo satt prikken over i'en når man også skal ha film med i bildet også. Lektor 6 er jo også lettdreven så vil nok ikke tru at du trenger et beist av en forsterker heller;P men det er jo som regel sånn at det låter bedre med dedikert slutt-trinn! man får aldri nok av effekt.

Det beste rådet jeg kan gi deg er som følger: Ta Lektor med deg hjem for test, for det er jo i ditt rom du vil finne ut om det virkelig er et bra kjøp! man utnytter sjelden potensialet i en høyttaler som er parkert blandt en haug andre i en butikk. Gutta på Hfk er som regel veldig behjelpelige med utlån (ihvertfall etter min erfaring) så dette bør ikke bli noe problem

Intermediate hobbinn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Edit: Hastverk er lastverk som de sier så det er mulig eg bør utsette demo til eg får vite litt mer om hvordan Lektor 6 spiller (vet jo egentlig alt for lite om disse høyttalerne til å dra for å få en demo på de), men får eg inntrykk av att de er verd å lytte på med tanke på lydkvalitet, lydsignatur, dynamikk og hvor mye trøkk de spiller med til film og på litt musikk ( og om det er god punch og fyldig bass og om de klarer seg uten subwoofer til musikk) og om de er lette å drive og litt om potensialet til disse høyttalerne og hvordan det blir med Yamaha 1900 på disse så blir det demo ganske snart ja Men selvfølgelig forventer eg ikke å få svar på alt dette, men noen svar hadde som sagt vært til litt hjelp Får jo svar på det meste av dette når eg får en demo på de, men siden det er ett stykke å kjøre så er det greit å vite litt på forhånd i tilfelle det viser seg att de ikke passer til mitt bruk i det hele tatt. Når eg har fått svar på noen av de viktige spørsmålene og føler meg tryggere på hvordan Lektor 6 spiller da først kann eg ta meg en tur for å høre litt på de
    Vet ikke om jeg kan svare på alle spørsmålene dine, noen av dem er jo ganske subjektive også så.

Men jeg kjenner Lektor 6 ganske godt siden en kamerat av meg har dem, har også hørt dem ved 2 anledninger på HFK, mitt inntrykk av dem er at det er mye ht for pengene.
    De er relativt dynamiske (ikke noe klipschkiller dog) de går ikke veldigt dypt men absolutt respektabelt, du klarer deg godt uten sub til musikk.
    De er absolutt lettdrevne, kameraten min drev dem med et sony minianleg på 2*35w før han fikk en skikkelig forsterker og det funka overaskende greit både til film og fest (faktisk)

Ankepunktett mitt mot Lektor 6 er at øvre mellomtonen er rimeligt tilbaketrukken, det virker som om det er lagt vekt på bass og diskant.
    De kan virker ganske lyse og diskanten kann kanskje bli slitsom hvis du ikke matcher dem riktigt, eller har ett vanskeligt lytterom.

Men til prisen er det absoulutt et godt kjøp mener jeg. I prisklassen må en uansett gjøre noen kompromisser.
    Du må nesten høre dem selv for å avgjøre det. Ta gjerne med deg forsterkeren din også, og lykke til:wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar J0rg088 og hobbin

Til film har eg en subwoofer, men ønsker å slippe subwoofer til musikk.

Det blir vanskelig å låne med hjem siden det er ganske langt å kjøre, men det blir nokk en tur på HiFi Klubben i morgen for å lytte på de Tar sikkert med receiveren også

Er det noen andre Dali høgtalere dere mener eg bør teste ut også? Kann kanskje strekke budsjettet litt om det gir en del bedre resultat lydmessig

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar J0rg088 og hobbin

Til film har eg en subwoofer, men ønsker å slippe subwoofer til musikk.

Det blir vanskelig å låne med hjem siden det er ganske langt å kjøre, men det blir nokk en tur på HiFi Klubben i morgen for å lytte på de Tar sikkert med receiveren også

Er det noen andre Dali høgtalere dere mener eg bør teste ut også? Kann kanskje strekke budsjettet litt om det gir en del bedre resultat lydmessig
    Ikon 6 Mk2!! hehe de er noe dyrere men gir desto mer for penga Det er ihvertfall disse jeg vurderer selv til stua

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J0rg088
    Ikon 6 Mk2!! hehe de er noe dyrere men gir desto mer for penga Det er ihvertfall disse jeg vurderer selv til stua

Da skall eg lytte på de også viss de har de inne

Takker for svar

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler deg å teste ut Concept 8 også. Har hatt dem. Funka elendig i mitt rom men det var nettopp pga rommet.

Jeg vet hva de står for.

Intermediate Monster1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg på jakt etter nye høyttalere. Er lei av og kjøpe noe jeg ikke er fornøyd med, så håper og finne noen jeg vil bli fornøyd med nå . Har nå Cerwin Vega XLS15, og er ikke fornøyd. Problemet ligger i rommet er "ALT" forlite, blir ikke god lyd. Det slår alle veier pga. 15" basselement. Og en annen ting er at jeg ikke har nok penger til skikkelig kraft, bruker kun en 272 som blir for lite pulver.. Når jeg kjøpte de for ca. 4 måneder siden ville jeg ha noen brutale høyttalere som spilte grisehøyt, men følger jeg har forandret meg siden da. Nå vil jeg heller på den siden at jeg får detaljert lyd men også ha trykk i bassen og tåler mye. Så har sett nærmere på Dali Concept serien..

Da står det mellom Concept 8 eller Concept 10.. Har en C272 og NAD 114 som PreAmp (Kan skifte om det finnes bedre billige preamper med bedre lydkvalitet) og lurer på om denne hadde fått liv i de type høytallere.
    Jeg vil ennå ha en høyttaler som spiller høyt uten og gi seg med det første og har mye trykk og bass. Men ikke for mye liksom ( dere vet sikkert hva jeg mener ). Men vil ha litt ekstra som lydkvalitet. Dette er ikke akkurat CV sitt beste. Har et rom på ca. 13 - 14 kvadratt og er skråtak. Skal prøve og tegne et bilde av rommet. Vil disse høyttalerene spille bedre en XLS15 på dette rommet med den forsterkeren?

Og så er spørsmålet, hvilken skal jeg gå for isåfall Concept 8/10. Jeg bruker de 50% musikk og 50% til film/spilling.. Spiller pop/rock og mye forskjellig..

Hvor stor er forskjellen mellom Concept 8 og Concept 10, noen som vet det?

(Kan også senere kjøpe mer forsterkerei som Eks. En 272 til brokoblet..

Håper noen kan hjelpe meg. Takker på forhånd

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monster1
    Da er jeg på jakt etter nye høyttalere. Er lei av og kjøpe noe jeg ikke er fornøyd med, så håper og finne noen jeg vil bli fornøyd med nå . Har nå Cerwin Vega XLS15, og er nesten fornøyd. Men problemet ligger i rommet er "ALT" forlite, blir ikke god lyd. Det slår alle veier pga. 15" basselement. Og en annen ting er at jeg ikke har nok penger til skikkelig kraft, bruker kun en 272 som blir for lite pulver.. Når jeg kjøpte de for ca. 4 måneder siden ville jeg ha noen brutale høyttalere som spilte grisehøyt, men følger jeg har forandret meg siden da. Nå vil jeg heller på den siden at jeg får detaljert lyd men også ha trykk i bassen og tåler mye. Så har sett nærmere på Dali Concept serien..

Da står det mellom Concept 8 eller Concept 10.. Har en C272 og NAD 114 som PreAmp (Kan skifte om det finnes bedre billige preamper med bedre lydkvalitet) og lurer på om denne hadde fått liv i de type høytallere.
    Jeg vil ennå ha en høyttaler som spiller høyt uten og gi seg med det første og har mye trykk og bass. Men ikke for mye liksom ( dere vet sikkert hva jeg mener ). Men vil ha litt ekstra som lydkvalitet. Dette er ikke akkurat CV sitt beste. Har et rom på ca. 13 - 14 kvadratt og er skråtak. Skal prøve og tegne et bilde av rommet. Vil disse høyttalerene spille bedre en XLS15 på dette rommet med den forsterkeren?

Og så er spørsmålet, hvilken skal jeg gå for isåfall Concept 8/10. Jeg bruker de 50% musikk og 50% til film/spilling.. Spiller pop/rock og mye forskjellig..

Hvor stor er forskjellen mellom Concept 8 og Concept 10, noen som vet det?

(Kan også senere kjøpe mer forsterkerei som Eks. En 272 til brokoblet..

Håper noen kan hjelpe meg. Takker på forhånd
    Heisann

Jeg ville nok gått for 8'ern med tanke på budsjettet ditt, om du skal ha noe mere pulver så koster det en del penger. C10 kan bli litt tung last tross dens størrelse, ville nok valg C8 hva den krever i forhold til C10. Det kan være en god ide å sjekke ut begge med å ta med forsterkeriet ditt til nærmeste HFK butikk.

Dette blir en smakssak og hva du selv krever og ønsker ut fra et anlegg, men tror at C10 kan bli i det største laget for den forsterkern du har fra før. Dette er mitt råd men du må gjerne sjekke ut dette på egenhånd, har erfart at store elementer og mindre forsterkere er ikke noen god kombinasjon. Sjekk ut dette og gi oss en tilbakemelding hva du endte opp med.

Intermediate Monster1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for svar

Glemte og si at jeg senere kommer til og kjøpe subwoofer også..

Ja, kan kanskje ta meg en tur ned på HFK og høre på de.
    Spiller/Tåler C10 endel mer en C8? Har hørt C6 før, og de spilte for lavt før de ga seg. Det er jeg også litt redd for. Men siden denne har 8 Basser er det sikkert endel bedre på det punktet.

Men hvis jeg i seinere avledning kjøper en til NAD C272 blir det vel nok på C10 hvis dette går, på HFK sin side står det at C10 bruker 6Ohm. Går vel ikke an og brokoble det?

Det viktigste er at det spiller bra i rommet, så kanskje C8 hadde blitt bedre iforhold til størrelsen på rommet. Men er redd for at de ikke tåler nok Liker og spille høyt av og til :-D Så derfor håper jeg noen har hørt C8 og kan komme med anbefalinger.

Takker for svar

Rommet, sånn jeg skal sette det opp/har det nå. Skråtaket går oppover på venstre side.

Side 438 av 743 FørsteFørste ... 298 308 318 328 338 348 358 368 378 388 398 408 418 428 434 435 436 437 438 439 440 441 442 448 458 468 478 488 498 508 518 528 538 548 558 568 578 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •