Dalis Entusiaster - Side 432

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 432 av 743 FørsteFørste ... 292 302 312 322 332 342 352 362 372 382 392 402 412 422 428 429 430 431 432 433 434 435 436 442 452 462 472 482 492 502 512 522 532 542 552 562 572 ... SisteSiste
Viser resultater 8,621 til 8,640 av 14850
    Newcomer Habitats sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har vært og hørt på Ikon8, Lektor8 og Concept10 nå, og har litt blandede meninger.

For å være helt ærlig trodde jeg det skulle være større forskjell mellom concept6 og lektor8. Kjente at det var bedre lyd, ja, men langt i fra noen natt og dag for meg i alle fall. Hørte på en del sanger fra forskjellige sjangere, og sitter igjen med det at de gir litt fyldigere lyd, samt mye mer "trøkk".

Ikon følte jeg ble litt... kjedelig. Ikke nok dunk dunk for min del.

Hva concept10 angår, ble helt helt blown away av hvor mye de durer... Føler lyden er akkurat den samme som concept6, bare at det rister usannsynlig mye mer, og spiller veldig mye høyere.

Jeg ble anbefalt en effektforsterker uansett hva jeg skulle kjøpe - nærmere bestemt en NAD C275BEE.

Så etter å ha hørt rundt, tenkte jeg at jeg skulle teste teorien dems, så jeg tok med meg effekforsterkeren og concept10 for å sjekke hvordan denon avr 2809 ville dra disse med og uten NAD-en.

Så langt har jeg kun prøvd de uten, og for å være helt ærlig syntes jeg resultatet var utrolig tilfredstillende. Syntes bassen er bra, og detaljnivået godt. Skal teste med NAD-en og kommer med ny rapport da.

Tok ikke med lektor8 hjem, da jeg ville teste potensialet til denon-en.

Så, nå står det mellom lektor8 og concept10. Er ute etter noe som er stort og dunker bra, men samtidig ute etter et tilfredstillende detaljnivå. Mulig concept10 blir litt i største laget dog...

Fy **** for noen beist:
    http://files.habitats.no/files/DSC00276.JPG
    http://files.habitats.no/files/DSC00277.JPG

edit: Har selvfølgelig denon avr 2809, ikke 2908....

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kult at du har vært hørt på litt

Hva ble de forskjellige høyttalerne testet med? Tok du med 2809 eller åssen var det? Jeg hadde Concept 8 før og på den tiden var jeg også keen på Concept 10, men endte opp med CLS 215 fra Cerwin Vega. Concept 10 er også noen beist av noen høyttalere. Spennende å se hva du velger :-D Er nok enig med han fra HFK at du burde ha en effektforsterker til alle de 3 uansett hvem du velger. NAD C275 er konge !

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, hadde ikke med meg 2809 dessverre. Derfor jeg tok med hjem for å teste.

Driver å tester NAD-en litt nå. Og ja, rister godt den også.

Men, noen tips til hva jeg bør høre etter? Spesielle låter som egner seg godt til testing?

edit: Glemte svare på spørsmålet. Alle ble testet på NAD-en, så vidt jeg husker.

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Habitats
    Nei, hadde ikke med meg 2809 dessverre. Derfor jeg tok med hjem for å teste.

Driver å tester NAD-en litt nå. Og ja, rister godt den også.

Men, noen tips til hva jeg bør høre etter? Spesielle låter som egner seg godt til testing?
    Spørs jo litt hva du kommer til å høre mest på. Personlig hører jeg på alt fra Trance til Blues.

The Best of Dire Straits & Mark Knopfler - Private Investigations album (den hadde vært sykt konge på Ikon 8:-D )
    AC/DC
    Basshunter
    The Dali CD Volume 1 og 2
    Whitney Houston
    ..... pluss masse mer kan du jo teste

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, kjører på med litt Ratatat, Tiesto og litt hiphop.

Kan helt ærlig ikke si jeg hører så stor forskjell med og uten NAD-en... Har jeg ødelagte ører da?

Kan legge til at det er fullt mulig jeg har koblet noe feil... Putta bare inn kablene, og satte forsterkeren på stereo. Mye rart jeg kan still på NAD-en også, har 0 peiling på hva noe av det er... *lese i manualen*

edit: Ser ut som den er stilt inn ordentlig nå. Valgte "VAR" på input.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Jeg kjøpte Dali fordi jeg likte best lyden av dem, totalt uavhengig av selgers kompetanse. Han hadde ikke særlig peiling stakkar, men det spilte jo ingen rolle da han ikke ikke fulgte med høyttalerne hjem.
    Alt for mange henger seg opp i selgerne slik at de nærmest står i veien for kjøp.
    Helt feil tankegang. Drit i selgeren selv om han er totalt innkompetent.
    Det går an å tenke som deg, dersom en selv har god kompetanse, vet hva en er ute etter og har svært god oversikt over markedet. Selv har jeg imidlertid verken tid, lyst eller overskudd til å sette meg godt inn i alle de faglige sidene ved hi-fi. Elektronikk, datateknologi, akustikk m.m. er omfattende og komplekse fagfelt som jeg forventer at fagfolk kjenner bedre enn meg. Jeg er ikke så kunnskapsrik som det virker som du selv mener at du er. Jeg har heller ikke tid til å skaffe meg personlig erfaring med alle produkter som finnes på markedet til enhver tid. Jeg er derfor helt avhengig av at andre deler erfaringer og opplysninger med meg, når det er noe jeg lurer på, eller jeg vurderer å kjøpe noe.

Kjøp av hi-fi-utstyr egner seg dårlig som impulskjøp via postordre. Prøving og feiling er en del av hobbyen. Det samme er kunnskap. Det er mye kunnskap å finne på Internett, i fagblad, og hos venner og bekjente, men jeg setter også pris på å snakke med og få demo av reale fagfolk. Selgere som kan sitt fag, som har evnen til å sette seg inn i mine ønsker og behov, og som kan snakke med meg på mitt kunnskapsnivå, er for meg både ønskelig og nødvendig.

Du nevner Avforum som en god kilde som gir gode forutsetninger for fornuftige kjøp, men dette forutsetter at du klarer å skille skitt fra kanel. Meninger spriker og i en god del innlegg presenteres rent tøv og/eller vill synsing.

Jeg liker dårlig tanken på at produsenter og forhandlere skal tenke som deg; at god service ikke er så viktig, siden kunden ikke trenger gode råd og hjelp, eller for å bruke dine ord: Siden kunden allikevel driter i selgeren fordi selgeren uansett ikke skal følge produktet med hjem. Jeg liker dårlig tanken på selgere som forutsetter at kunden ikke kun har lest seg opp på Avforum, men også har vært kar om å skille ut alt tøvet som her er å finne. Like frustrerende som det er å være en kunde som møter en arrogant selger, like frustrerende må det være å være en selger som møter en arrogant kunde, som vet best fordi han har lest det på Avforum.

Inntil produktet er kjøpt, og i mange tilfeller også etter at produktet er kjøpt, er service en del av varen. Jeg har kjøpt både nytt i butikk og brukt av privatpersoner. I begge typer tilfeller har jeg sett service som en del av prisen. Ærlige, kunnskapsrike og hjelpsomme selgere er gull verdt, det være seg privatpersoner eller proffe. De er en nødvendighet for at hi-fi skal være en hyggelig, utviklende og interessant hobby. Så kan det selvsagt skje at en udugelig selger ikke er til et uoverstigelig hinder for en handel, fordi produktet minus god service tross alt er verdt prisen. Men dårlig service er uansett ikke en ubetydelig kostnad. Det er i hvert fall ikke noe jeg selv vil drite i.

Newcomer J0rg088 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, kjører på med litt Ratatat, Tiesto og litt hiphop.

Kan helt ærlig ikke si jeg hører så stor forskjell med og uten NAD-en... Har jeg ødelagte ører da?

Kan legge til at det er fullt mulig jeg har koblet noe feil... Putta bare inn kablene, og satte forsterkeren på stereo. Mye rart jeg kan still på NAD-en også, har 0 peiling på hva noe av det er... *lese i manualen*

edit: Ser ut som den er stilt inn ordentlig nå. Valgte "VAR" på input.
    bruker du sub'en med også da eller ?? isåfall bør du ihvertfall sette frontene til full range (normalt 200Hz) for å se hva frontene leverer totalt..

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjørte uten sub.

Med full range, hva mener du? Valgte "large speakers" i setupen, og da spiller de alt uten å sende noe av arbeidet til suben. Var det dette du mente?

Var også nettopp i kontakt med HiFiklubben, og han jeg snakket med da sa at denonen spiller c10 ganske greit, men problemet ligger i at over tid vil c10 etter hvert ta knekken på hele forsterkeren fordi det sliter så mye på den, da den, som sagt, et litt for liten. Så for sikkerhetens skyld mente han jeg uansett burde gå for NAD-en.

Han hevdet riktignok av NAD-en fort kunne bli litt overflødig om jeg gikk for lektor8, og han mente denonen ville kjøre de bra.

Tror jeg skal låne med meg lektorene hjem når jeg leverer c10.

edti: 2809 har jo tross alt 115w på alle kanaler og 8ohm. Står at det generelle kravet for c10 er 100w+/8ohm.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært og hørt på Ikon8, Lektor8 og Concept10 nå, og har litt blandede meninger.

For å være helt ærlig trodde jeg det skulle være større forskjell mellom concept6 og lektor8. Kjente at det var bedre lyd, ja, men langt i fra noen natt og dag for meg i alle fall. Hørte på en del sanger fra forskjellige sjangere, og sitter igjen med det at de gir litt fyldigere lyd, samt mye mer "trøkk".

Hva concept10 angår, ble helt helt blown away av hvor mye de durer... Føler lyden er akkurat den samme som concept6, bare at det rister usannsynlig mye mer, og spiller veldig mye høyere.

Jeg ble anbefalt en effektforsterker uansett hva jeg skulle kjøpe - nærmere bestemt en NAD C275BEE.

Så etter å ha hørt rundt, tenkte jeg at jeg skulle teste teorien dems, så jeg tok med meg effekforsterkeren og concept10 for å sjekke hvordan denon avr 2809 ville dra disse med og uten NAD-en.

Så langt har jeg kun prøvd de uten, og for å være helt ærlig syntes jeg resultatet var utrolig tilfredstillende. Syntes bassen er bra, og detaljnivået godt. Skal teste med NAD-en og kommer med ny rapport da.

Så, nå står det mellom lektor8 og concept10. Er ute etter noe som er stort og dunker bra, men samtidig ute etter et tilfredstillende detaljnivå. Mulig concept10 blir litt i største laget dog...

Fy **** for noen beist:

Jammen det er da dine egne ører som bestemmer
    At Consept 10 er digre og noen beist av noen høytalere(har hørt dem demonstrert før, det hørtes godt i hele butikken) er ingen tvil samtidig som de maler med meget tynne pensler, sammenlignet med CV. Altså brutale bass monstre, samtidig som at de kan gi deg et vell av detaljer i musikken. At IKON 6 ikke er din greie er helt greit.
    Jeg tror ikke at dette med forskjell mellom NAD C275BEE og din denon 2809 er så stor. Consept serien til Dali er ekstremt lett drevne. Jeg har drevet Concept 8 + 6 i surond med en billig Pioneer receiver med hell. Også i sterio funket det knall. Selvsakt er mer effekt ingen uting, men det kan komme ann på vilken effekt.
    Har lest tidliger at noen kombinerte nettopp Consept 10 med Vincent SP-331 Vincent SP-331 - Prisguide - Hardware.no med mye hell. Ser ut som den noe varmere lyden tilføyer bare posetive ting til Dali høytalere:-D

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Du har ikke akkurat en veldig positiv innstilling til kjøp og salg? Mener du at butikker kun ønsker å selge deg det de har høyest avanse på? Det er en strategi som fungerer rimelig kort tid, når strategien blir kjent taper butikken mange kunder. Det viktigste prinsippet for en kremmer som satser langsiktig er at kunden skal være fornøyd med kjøpet sitt og ønske å komme tilbake igjen neste gang han eller hun skal handle.

Forøvrig er det ikke bare-bare å gjøre "skikkelig research" før man handler. Meningene på dette forumet spriker såpass at det er vanskelig å finne tydelige svar om man søker litt.
    Jeg har tilgode å møte en kremmer i ei hifi sjappe, men jeg skjønner hva du mener. Når min lokale hifiklubb sier at Lyngdorf er en kongematch på Mentor 6 så stiller jeg store spørsmål.
    Det funker overhode ikke, mens avforums medlemmer kan si deg i detalj hva som er god match grunnet prøving og feiling med komponenter.
    Synes ikke jeg er spesielt negativ til kjøp og salg. Jeg ser kanskje bare virkeligheten med andre øyne.

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Jammen det er da dine egne ører som bestemmer
    At Consept 10 er digre og noen beist av noen høytalere(har hørt dem demonstrert før, det hørtes godt i hele butikken) er ingen tvil samtidig som de maler med meget tynne pensler, sammenlignet med CV. Altså brutale bass monstre, samtidig som at de kan gi deg et vell av detaljer i musikken. At IKON 6 ikke er din greie er helt greit.
    Jeg tror ikke at dette med forskjell mellom NAD C275BEE og din denon 2809 er så stor. Consept serien til Dali er ekstremt lett drevne. Jeg har drevet Concept 8 + 6 i surond med en billig Pioneer receiver med hell. Også i sterio funket det knall. Selvsakt er mer effekt ingen uting, men det kan komme ann på vilken effekt.
    Har lest tidliger at noen kombinerte nettopp Consept 10 med Vincent SP-331 Vincent SP-331 - Prisguide - Hardware.no med mye hell. Ser ut som den noe varmere lyden tilføyer bare posetive ting til Dali høytalere:-D
    Ja, stemmer at det er mine ører som bestemmer, og ikke alle andres, men føler ikke jeg helt har kompetanse eller kunnskap til å bestemme selv

Men som jeg nevnte i min forrige post, så fungerer c10 egentlig utmerket på 2809, og det eneste problemet er egentlig slitasje på selve forsterkeren - men på dette området er jeg helt blank.

@Alef
    Jeg kunne ikke sagt meg mer enig i det du skrev. Kompetente selgere er gull verdt, og hele grunnen til at jeg velger å handle utelukkende hos HiFiklubben er fordi de har fortjent å ha meg som kunde gjennom den utrolige gode servicen de har gitt meg. Enten det har vært på telefon/web chat-en deres/eller i butikken.

Selv om jeg velger å kalle meg en hifi-entusiast betyr ikke det at jeg nødvendigvis vet alt og ingenting om alle produkter/modeller/teknologien osv. Alle har vi måtte starte et sted, og en god selger er som sagt gull verdt når en er ny innenfor området.

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    edti: 2809 har jo tross alt 115w på alle kanaler og 8ohm. Står at det generelle kravet for c10 er 100w+/8ohm.
    Denonen har nok ikke 115 watt i alle kanaler samtidig. 115 watt i 2 kanaler av syv kanaler er vel mere riktig

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk bare ut i fra det som stod her jeg.

Uansett er det vel FR og FL som har 115w.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fy **** for noen beist:

Om det ikke er bass i Ikon 8 så har du hørt den på feil forsterker, den spiller hardt som bare fader så du har nok ikke hørt den på en good match. Er det ikke nok bass der så må du nesten over på Cerwin Vega, Ikon er en mer seriøs høytaler som gir deg detaljer og fyldighet i hele spekteret over enn sine yngre brødre. Det er ikke mye forskjell mellom Lektor og Concept, se på prisen derimot men sjekk ut Mentor så skal du få deg en opplevelse du seint vil glemme.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Jeg har tilgode å møte en kremmer i ei hifi sjappe, men jeg skjønner hva du mener. Når min lokale hifiklubb sier at Lyngdorf er en kongematch på Mentor 6 så stiller jeg store spørsmål.
    Det funker overhode ikke, mens avforums medlemmer kan si deg i detalj hva som er god match grunnet prøving og feiling med komponenter.
    Synes ikke jeg er spesielt negativ til kjøp og salg. Jeg ser kanskje bare virkeligheten med andre øyne.
    Hva mener du med at du ikke har møtt en kremmer i en hi-fi-butikk?

Matching av forsterker og høyttalere er hovedsakelig en smakssak, og hvordan kan du mene at det er feil å anbefale Lyngdorf til Mentor 6? Jeg har hørt komboen, og synes ikke at "det ikke funker". Jeg er sikker på at det finnes mange fornøyde Dali-Lyngdorf-kunder i det ganske land. Hvordan vet du om Hi-Fi Klubben tjener mer på Lyngdorf enn f.eks. NAD og Classé? Hvorfor skulle selgeren anbefale en Lyngdorf-forsterker når han kunne anbefalt ett av de to merkene?

Om du ser litt på dette forumet, er det ingen enighet om hvilke merker som passer sammen. Mange er f.eks. fornøyde med komboen Parasound-Dali, mens noen er fornøyde med komboen Denon-Dali. Selv synes jeg ikke Denon og Dali er en god kombinasjon, men det betyr ikke at jeg tar feil og de andre har rett.

Om en selger anbefaler komboen Lyngdorf-Dali og du synes det høres forferdelig ut, kan du si "jeg synes dette høres forferdelig ut", og så får du høre en annen kombo. Hele poenget med å få demonstrert noe i en butikk er for at du kan se og høre om du er fornøyd, og finne andre kombinasjoner om du ikke er fornøyd. Jeg skjønner ikke hvorfor det er et problem.

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjørte uten sub.

Med full range, hva mener du? Valgte "large speakers" i setupen, og da spiller de alt uten å sende noe av arbeidet til suben. Var det dette du mente?

Var også nettopp i kontakt med HiFiklubben, og han jeg snakket med da sa at denonen spiller c10 ganske greit, men problemet ligger i at over tid vil c10 etter hvert ta knekken på hele forsterkeren fordi det sliter så mye på den, da den, som sagt, et litt for liten. Så for sikkerhetens skyld mente han jeg uansett burde gå for NAD-en.

Han hevdet riktignok av NAD-en fort kunne bli litt overflødig om jeg gikk for lektor8, og han mente denonen ville kjøre de bra.

Tror jeg skal låne med meg lektorene hjem når jeg leverer c10.

Ja det stemmer nok det med innstillinger

Når det gjelder forsterker kraft så er vincent som nevnt her en bra match
    (effekt for man så og si aldri nok av)
    men det er stor forskjell på Denon watt og Nad watt. Synd alle levereandører ikke kan være enige med en standard på det punktet.. Men har hørt NAD 272 med c10 før (hvis jeg ikke husker feil). og det spelte som bare pokker Hadde en relativt kraftig reciever fra H/K på C10'en jeg hadde før, og overgangen fra reciever til effekt trinn var stor. I det lange ville nok det beste valget være et effekt trinn, hvis valget faller på C10. Diskanten på C10 er dessuten en svakhet, ihvertfall hvis man vil spille høyt. Og da må det nok et effekt trinn til for å holde følge. I værste fall kan diskanten ryke, hvis den får for lite gufs fra recieveren:P. Har hørt det har vært noen tilfeller av dette på C10 hos hfk..:?

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiller en del på ganske lavt volum i kveldstimene, vil lektor8 være bedre mtp dette om c10 har en svak diskant eller hvordan er det der?

Har egentlig ikke noe behov for å spille så sinnssykt høyt. Rommet er ganske lite, og krever ikke så mye for at det skal bli øredøvende.

Derimot tenkte jeg at lektor er et smartere valg da den serien er helt ny. De er sikkert lettere å få solgt den gangen jeg skal bytte de ut, enn de nå rundt 5 år gamle c10-ene.

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiller en del på ganske lavt volum i kveldstimene, vil lektor8 være bedre mtp dette om c10 har en svak diskant eller hvordan er det der?

Har egentlig ikke noe behov for å spille så sinnssykt høyt. Rommet er ganske lite, og krever ikke så mye for at det skal bli øredøvende.

Derimot tenkte jeg at lektor er et smartere valg da den serien er helt ny. De er sikkert lettere å få solgt den gangen jeg skal bytte de ut, enn de nå rundt 5 år gamle c10-ene.
    Ja det kan det nok være

Den blir nok lettere å selge ja, sleit lenge med å få solgt mine C10 (halv pris)
    Men du får bare prøve ut åssen det låter så finner du fort ut av det

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Om det ikke er bass i Ikon 8 så har du hørt den på feil forsterker, den spiller hardt som bare fader så du har nok ikke hørt den på en good match. Er det ikke nok bass der så må du nesten over på Cerwin Vega, Ikon er en mer seriøs høytaler som gir deg detaljer og fyldighet i hele spekteret over enn sine yngre brødre. Det er ikke mye forskjell mellom Lektor og Concept, se på prisen derimot men sjekk ut Mentor så skal du få deg en opplevelse du seint vil glemme.
    Hadde et par Cerwin-Vega AL750 (12" bass) som hadde en sjærende diskant. Disse ble testet mot Lektor 8. Litt annen bass, men Lektor 8 hadde like bra trykk. Jeg endte opp med et par IKON 8 som selv med en gammel NAD på 2x120W har et kjempe bra trykk. Mye mere trøkk og bedre lyd enn Lektor 8 er min subjektive mening. IKON ble kjøpt brukt for bare en tusenlapp mere enn nye Lektor 8. Jeg er kjempefornøyd.

Kjøpte meg en brukt Parasound NC 2100 forrige helg. Venter bare på å finne en NC 2250 til en fornuftig pris.

Kan bare takke denne tråden for å ha satt meg på riktig spor!

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J0rg088
    Ja det kan det nok være

Den blir nok lettere å selge ja, sleit lenge med å få solgt mine C10 (halv pris)
    Men du får bare prøve ut åssen det låter så finner du fort ut av det
    Kan trygt være enig i dette.
    Lektor 8 kan jo sener kombineres med subb, og da får du all den trøkk du ønsker

Side 432 av 743 FørsteFørste ... 292 302 312 322 332 342 352 362 372 382 392 402 412 422 428 429 430 431 432 433 434 435 436 442 452 462 472 482 492 502 512 522 532 542 552 562 572 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •