Dalis Entusiaster - Side 391

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 391 av 742 FørsteFørste ... 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 387 388 389 390 391 392 393 394 395 401 411 421 431 441 451 461 471 481 491 501 511 521 531 ... SisteSiste
Viser resultater 7,801 til 7,820 av 14836
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Panelovner må man ha. Så du sover lenge om morran du altså Må ta tlf når vokse folk ringer
    Jeg kan ringe deg i morra så skal jeg heller plage deg litt på arbeide, har hatt noen koma dager i det siste og det må være den lange vintern jeg er meget lei for tiden. Er så forbanna trøtt men det går nok bra skal du se, snøen smelter litt så lenge det varer men vi får bare håpe på en skikkelig sol og godt vær. Kanskje jeg kommer ut av mitt dvale.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg kan ringe deg i morra så skal jeg heller plage deg litt på arbeide, har hatt noen koma dager i det siste og det må være den lange vintern jeg er meget lei for tiden. Er så forbanna trøtt men det går nok bra skal du se, snøen smelter litt så lenge det varer men vi får bare håpe på en skikkelig sol og godt vær. Kanskje jeg kommer ut av mitt dvale.
    Veldig internt her merker jeg.. :P SKal du innom denne messen/treffet i helgen?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Veldig internt her merker jeg.. :P SKal du innom denne messen/treffet i helgen?
    Jeg hadde tenkt meg en tur om det passa for Stylus her på forumet, etter det jeg forstod så er jeg nok å treffe der også. Hva med deg selv da mann?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg melder meg inn jeg også! dali er sweet har dali 102

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bmwen
    jeg melder meg inn jeg også! dali er sweet har dali 102
    Velkommen med i Klubben Bmwen, koselig med flere Dali-folk på laget.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ligger det an til at det blir Ikon 6, Ikon Vokal 2 på meg vurderer XTC 12" sub egentlig....var å hørte vokal 2 og ikon 6 idag....transformers har aldri vært så bra!! 2 timer satt jeg

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ahasvold
    Da ligger det an til at det blir Ikon 6, Ikon Vokal 2 på meg vurderer XTC 12" sub egentlig....var å hørte vokal 2 og ikon 6 idag....transformers har aldri vært så bra!! 2 timer satt jeg
    Da ville jeg nok kikket litt i sparebøssa og evt gått for dette oppsettet, når du finner noe som spiller så gøy er det ingen vei tilbake egentlig. Bare å sitte tilbake å nyte musikk/film på den måte den skal nytes, god lyd er drømmen og der kan du får det for en slant kroner.

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikon er en meget god høytalerserie! Ikke blir man ruinert av den heller
    Dersom du går for et slikt oppsett har du nok mange gode timer med film/musikk fremfor deg. Ville nok luktet litt på SVS før jeg punget ut for en XTZ (XTC? ) sub, kan være lurt å sjekke markedet (også brukt).

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen med i Klubben Bmwen, koselig med flere Dali-folk på laget.
    tusen takk:-D :-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke hørt kredittkort regelen?
    Dette kortet kan man bruke på tilbud man ikke kan si nei til. Hehe....
    Heldigvis er det få butikker som kan skilte med slike tilbud ellers hadde jeg vært gjeldsslave... Det nærmeste jeg har kommet er jo A23 til 9000. Det er fristende det! Evt. NC2125 til 6800.

Jeg var også på nippet til å kjøpe det 2100/2125 settet som lå ute på brukten til 6000.

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den siste tiden vært på 'klubben og kjøpt det rimeligste Dali har å tilby...

Concept 1, drevet av Denon PMA-510AE.

Newcomer Spectos sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adium
    Ikon er en meget god høytalerserie! Ikke blir man ruinert av den heller
    Dersom du går for et slikt oppsett har du nok mange gode timer med film/musikk fremfor deg. Ville nok luktet litt på SVS før jeg punget ut for en XTZ (XTC? ) sub, kan være lurt å sjekke markedet (også brukt).

Heter vel XTZ XTZ har blitt skrytt opp i skyene i det siste. De har til og med en subb til 7-8 tusen som skal være high-end! :twisted:

Har en kompis som gikk fra Dali Ikon Subb, til Xtz 99(?), og han mente det var sykt forskjell i xtz sin favør.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectos
    Heter vel XTZ XTZ har blitt skrytt opp i skyene i det siste.
    Problemet med dette merket er at det virker så useriøst. Du vet visst ikke hva du får, siden det selges ulike versjoner under samme navn. Det går i hvert fall stygge, udementerte rykter i vennetråden til XTZ, om at de sender ut prototyper med kvalitetskomponenter, som er med på gi merket en hype, for så å bytte ut kvalitetskomponentene med simplere saker, uten å gi kundene beskjed om dette, og ly av at det er hemmelig hva som befinner seg inne i modellene, når kundene spør. I min bok kan det være snakk om ren svindel.

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alef
    Problemet med dette merket er at det virker så useriøst. Du vet visst ikke hva du får, siden det selges ulike versjoner under samme navn. Det går i hvert fall stygge, udementerte rykter i vennetråden til XTZ, om at de sender ut prototyper med kvalitetskomponenter, som er med på gi merket en hype, for så å bytte ut kvalitetskomponentene med simplere saker, uten å gi kundene beskjed om dette, og ly av at det er hemmelig hva som befinner seg inne i modellene, når kundene spør. I min bok kan det være snakk om ren svindel.
    Denne diskusjonen kan vel heller taes i XTZ-tråden.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LarsGr
    Denne diskusjonen kan vel heller taes i XTZ-tråden.
    Den har allerede løpt i den tråden. Her var spørsmålet XTZ vs. andre merker, blant andre Dali. Derfor syns jeg det var relevant å gjøre oppmerksom på de sterke mistankene om svindel.

Det ryktes om en test der en av de mindre modellene slo en modell i B&Ws toppserie. Dette kan jo skje om XTZ-modellen var en blodtrimma versjon som testa opp mot en B&W standardmodell, men langt mindre sannsynlig om også XTZ-modellen hadde vært en standardmodell.

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alef
    Den har allerede løpt i den tråden. Her var spørsmålet XTZ vs. andre merker, blant andre Dali. Derfor syns jeg det var relevant å gjøre oppmerksom på de sterke mistankene om svindel.
    Synes strengt tatt denne tråden burde holde seg til ett tema; diskusjon rundt Dali-produkter..

Sterke mistanker er det uansett ikke.. Produktene låter glimrende åkke som..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Freonor
    Heldigvis er det få butikker som kan skilte med slike tilbud ellers hadde jeg vært gjeldsslave... Det nærmeste jeg har kommet er jo A23 til 9000. Det er fristende det! Evt. NC2125 til 6800.

Jeg var også på nippet til å kjøpe det 2100/2125 settet som lå ute på brukten til 6000.
    Det er bare å følge med på brukten så kan man spare noen kroner, hender JFS i Drammen har noen gode tilbud også. Er bare å ha is i magen og om jeg ser noe kan jeg poste litt i tråden, hender jeg tar et røsk.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LarsGr
    Synes strengt tatt denne tråden burde holde seg til ett tema; diskusjon rundt Dali-produkter..

Sterke mistanker er det uansett ikke.. Produktene låter glimrende åkke som..
    I denne tråden er det romsligere og høyere under taket enn du kanskje er vant til. Her diskuteres det til og med politikk til tider.

Jeg syns ellers det er helt relevant å vurdere Dali i forhold til andre merker som XTZ. Hvis XTZ driver med svindel, så er dette både unfair overfor konkurrenter som B&W og Dali, og unfair overfor meg som kunde når jeg skal ta stilling til produktene deres. Da hjelper det ikke konkurrentene og meg stort at XTZ-kundene sier de er fornøyde.

Det er unfair også overfor anmeldere. Her på forumet ligger det en dybdetest av minst ett XTZ-produkt. Anmelderen må jo føle seg som en riktig nyttig idiot, dersom konstruksjonen han har anmeldt er en annen enn den du får kjøpt i butikken, men har samme modellbetegnelse.

Mistankene står for min regning, med bakgrunn i hva som har kommet fram så langt i XTZ-tråden. Det unnvikende svaret som kom fra XTZ-hold styrker mistankene om ugler i mosen. Så lenge ryktene ikke er dementerte, så vil i det minste jeg betakke meg. Les dette også som en advarsel til Dali om at skulle de finne på å gjøre noe lignende, hvilket vi ikke har grunn til å tro at de vil gjøre, så vil de miste meg som kunde.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alef:

Du tenker ikke på Patos ? De har også drevet med svindel takket å være han "Farmen Frode", solgte faktisk en del kina produserte høytalere som var prototyper. Man skal ikke se bort i fra at det er slik svindelpakk med XTZ også, man skal være litt vålen i dagens elektroniske tid for å ikke kjøpe katten i sekken.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hoj, Dali folket! Har et lite spm til dere. Som meg, så har dere sikkert vært innom B&W 604S3, men fikk et tilbud nå, om å bytte B&W mot Dali Evidence 470(Ikke SE). Er det noe som lønner seg egentlig? Hvordan er disse ift B&W? :-D Håper på kjapt svar, for da blir det ratt Dali på meg til helgen, om det ser lyst ut! :-D

Side 391 av 742 FørsteFørste ... 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 387 388 389 390 391 392 393 394 395 401 411 421 431 441 451 461 471 481 491 501 511 521 531 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •