Dalis Entusiaster - Side 374

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 374 av 743 FørsteFørste ... 234 244 254 264 274 284 294 304 314 324 334 344 354 364 370 371 372 373 374 375 376 377 378 384 394 404 414 424 434 444 454 464 474 484 494 504 514 ... SisteSiste
Viser resultater 7,461 til 7,480 av 14850
    Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Akkurat som jeg trodde Gratulerer med noen helt Fantastiske høyttalere !! Har hørt dem og de låter bare helt RÅTT, verdensklasse:-D
    Gratulerer ! Forhåpentligvis en dag, så blir det noe sånt på meg å

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulere med mentor 8 steike flotte høytalere der har selv bare hørt mentor 6 men må si jeg ble tent da kan tenke meg 8'erne spiller vesentlig mye bedre hvordan gikk det med helicon 300 da? det blir mitt neste spareprosjekt

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VTEC
    Akkurat som jeg trodde Gratulerer med noen helt Fantastiske høyttalere !! Har hørt dem og de låter bare helt RÅTT, verdensklasse:-D
    Gratulerer ! Forhåpentligvis en dag, så blir det noe sånt på meg å
    Jeg har ønska meg disse lenge så det blir en stor dag for meg også når dem kommer i hus, det blir nye kabler også for å feire den store "festen". Valget falt på disse.

Dali Lux Banana Plugger

Van Den Hul The Magnum

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kanakas
    Gratulere med mentor 8 steike flotte høytalere der har selv bare hørt mentor 6 men må si jeg ble tent da kan tenke meg 8'erne spiller vesentlig mye bedre hvordan gikk det med helicon 300 da? det blir mitt neste spareprosjekt
    Jeg har Dali Helicon 300 på lån her hjemme nå til jeg får mine, kan jo ikke være uten lyd så like greit å ha litt "stasj" og varme opp forsterkerne med til den store dagen kommer. Helicon spiller vanvittig bra dem men jeg ser frem til å få mine beist i hus.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sweet!!!!

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg har Dali Helicon 300 på lån her hjemme nå til jeg får mine, kan jo ikke være uten lyd så like greit å ha litt "stasj" og varme opp forsterkerne med til den store dagen kommer. Helicon spiller vanvittig bra dem men jeg ser frem til å få mine beist i hus.
    Har ikke plass til så stort jeg også har jeg en liten vandal på 3 som plukker så er best med noe smått som kan settes litt høyt oppe utenfor rekkevidde..
    forstår det slik at du er pink floyd man? hører du på annet som dream theater og? eller blir det ilitt feil sjanger? regner med gojira å slikt ikke er noe du setter på frivillig? :P

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke plass til så stort jeg også har jeg en liten vandal på 3 som plukker så er best med noe smått som kan settes litt høyt oppe utenfor rekkevidde..
    forstår det slik at du er pink floyd man? hører du på annet som dream theater og? eller blir det ilitt feil sjanger? regner med gojira å slikt ikke er noe du setter på frivillig? :P
    Jeg hører på mye rart jeg faktisk men har bare Floyd som favorittband da, har skrevet opp en liste på profilen min så du kan få innsikt i hva jeg liker. Dream Theater har jeg en haug med plater av, synes den siste er en av dem bedre de har gitt ut på årevis faktisk. Den spiller som bare det og James LaBrie yter litt mer enn den ballade sangeren han er.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hører på mye rart jeg faktisk men har bare Floyd som favorittband da, har skrevet opp en liste på profilen min så du kan få innsikt i hva jeg liker. Dream Theater har jeg en haug med plater av, synes den siste er en av dem bedre de har gitt ut på årevis faktisk. Den spiller som bare det og James LaBrie yter litt mer enn den ballade sangeren han er.
    Antar du har hørt om Liquid tension experiment og da?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antar du har hørt om Liquid tension experiment og da?
    Jeg har hørt om det meste hva de gutta driver med faktisk, anbefaler deg å sjekke ut Transatlantic om du ikke har gjort det. De har kommet med en veldig bra plate nå, Mike Portnoy spiller tromme på den og låter morsomt. Litt 70s preg på prog'en deres.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er de omsider i hus . Spiller relativt greit.. men ikke rukket å hørt så mye enda. Måtte sette sammen et TVbord for madammen først. Samt sette opp Lektor 3 der . Ble knall det og . Lektor 3 på NAD T747 dug . hehe.

Men men.. er relativt sliten etter masse kjøring på jobb og privat idag.. så tror jeg bikker :S.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Roger Waters, så det ble såppass med oppgradering og ja . Holdt en finger på Mentor 6.. men ble 8'ern ja... Veldig leken høyttaler..

Test av Dali Mentor 8 Gulvhøyttaler - Tester - Lyd og Bilde

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Roger Waters, så det ble såppass med oppgradering og ja . Holdt en finger på Mentor 6.. men ble 8'ern ja... Veldig leken høyttaler..

Test av Dali Mentor 8 Gulvhøyttaler - Tester - Lyd og Bilde

Den testen har jeg lest et par ganger samt jeg har hørt denne på demo også, var veldig sikker i mitt valg så når er det bare å vente på den store dagen. Det blir en dag utenom det vanlige når dem kommer i hus. Høytalerne jeg hadde gikk ut etter demo på 3 mins så jeg klager ikke, da er alt bare pluss og ta seg tid til å vente blir ulempen fremover nå.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er de omsider i hus . Spiller relativt greit.. men ikke rukket å hørt så mye enda. Måtte sette sammen et TVbord for madammen først. Samt sette opp Lektor 3 der . Ble knall det og . Lektor 3 på NAD T747 dug . hehe.

Men men.. er relativt sliten etter masse kjøring på jobb og privat idag.. så tror jeg bikker :S.
    Har du fått deg Helicon 800? Milde moses, snakker om oppgradering deluxe mann. Gratulerer så mye med råflotte høytalere, virkelig et syn de der altså og de har sikkert en lyd fra en annen himmel.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaggu . Men så skal sies, inne i denne investeringa så har B&W 703 og ASW850 blitt solgt.. for over 1 år siden . Digg med GOlyd igjen.

Jeg er jo ikke akkuratt kjent for å bytte ut høyttalere ofte . Har igjen for å bruke god tid på å bestemme meg! 703 overlevde nesten i 5 år hos meg . Nå er det tid for en ny tid .

Det jeg vurderer nå er 2x sub av noe slag, men det vesle jeg rakk å spille i går, så var ikke det noe "mangelvare" på.... Vi får se.. har en kjeller som skal innredes, tror sparinga begynner der..

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaggu . Men så skal sies, inne i denne investeringa så har B&W 703 og ASW850 blitt solgt.. for over 1 år siden . Digg med GOlyd igjen.

Jeg er jo ikke akkuratt kjent for å bytte ut høyttalere ofte . Har igjen for å bruke god tid på å bestemme meg! 703 overlevde nesten i 5 år hos meg . Nå er det tid for en ny tid .

Det jeg vurderer nå er 2x sub av noe slag, men det vesle jeg rakk å spille i går, så var ikke det noe "mangelvare" på.... Vi får se.. har en kjeller som skal innredes, tror sparinga begynner der..

Gjett om jeg skulle likt å stå i dine sko nå 8) Helicon 800 er jo kremen av kremen..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trodde jeg hadde gjort en bra oppgradering jeg nå, her kommer du og tar meg igjen så hardt til de grader.

Det er ikke noe annet å si gratulerer så mye med nye høytalere, del gjerne litt av lyttegleden med oss også. Kanskje en liten test av disse kunne vært koselig å få med seg. Hehe.....

Active Stian.V.H sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulerer

Gratulerer til både deg Roger Waters og deg Skorob med valg av nye høytalere.

Fikk min Dali Lektor center på onsdag.
    Fin center som passet inn akkurat under TV-en min,den var større enn jeg hadde trodd.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stian.V.H
    Gratulerer til både deg Roger Waters og deg Skorob med valg av nye høytalere.

Fikk min Dali Lektor center på onsdag.
    Fin center som passet inn akkurat under TV-en min,den var større enn jeg hadde trodd.
    Tusen takk for det mister, veldig fin center du har fått deg også. Lektor serien er lekende bra til prisen å bedømme. Dali gir mye for pengene synes jeg og det skal ingen ta fra dem. Om du synes tven kom litt i veien så skru opp tv på veggen da vel?

Newcomer Acrobatic sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ønska meg disse lenge så det blir en stor dag for meg også når dem kommer i hus, det blir nye kabler også for å feire den store "festen". Valget falt på disse.

Dali Lux Banana Plugger

Van Den Hul The Magnum
    Hei Roger.

Grattulere med godt valg :-)
    Har akkurat oppgradert fra Mentor 6 til Euphonia og skal prøve noen kabler.
    Ser her hvilken kabel du har valgt, men lurer på hvorfor du ikke valgte f.eks. The TEATRACK HYBRID for å Bi-Wire?
    Selv lurer jeg på å velge Teatrack, men da for å splitte den til to par.
    For så å bi-wire med cat-5 kabel, som skal gi en luftigere/åpnere (gud vet hva) klang i det øvre registeret. Forløpig er det kun et tanke eksperiment og skal ikke koste skjorta i tilfelle det bare blir "Snake Oil" ut av det.

.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har aldri skjønt forskjellen med dette biwire systemet, tviler jeg ville ha hørt noe spes forskjell. Disse kabeldiskusjonene har gått i evigheter uten noen spes form for enighet, men så lenge kabelen ser bra og og resten er gull så er jeg fornøyd.

De sier det er mye forskjell på kabler, men det er veldig små forskjeller tror jeg i det hele og sanne øyeblikk. Når man ser inni disse høytalerne så det ikke akkurat noe dyrt som sitter der heller, snakeoil u name it.

Side 374 av 743 FørsteFørste ... 234 244 254 264 274 284 294 304 314 324 334 344 354 364 370 371 372 373 374 375 376 377 378 384 394 404 414 424 434 444 454 464 474 484 494 504 514 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •