Dalis Entusiaster - Side 369

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  33
Side 369 av 743 FørsteFørste ... 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 329 339 349 359 365 366 367 368 369 370 371 372 373 379 389 399 409 419 429 439 449 459 469 479 489 499 509 ... SisteSiste
Viser resultater 7,361 til 7,380 av 14842
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av amazon1969
    Nå sitter jeg å hører på siste plata til Yello på mine Mentor 6, som spiller sammen med den nyeste invisteringen, en Fathom f110. Det låter stramt, kontant, silke, oppløst, luft, snertent, dyyypt, klart, tydelig, 3-dimensjonalt og ikke minst engasjerende. Volumknotten vries ytterligere noen grader mot Øst.

Yello - Friday Smile (FLAC) -> Essence STX -> NAD T175 (Audyssey Flat, Stereo Mode) -> M25 -> Mentor 6 + Fathom
    Det der er en kombinasjon jeg gjerne skulle hørt ja! Vil tro fathomen gir skikkelig god og presis tyngde i de lave frekvensene. Og dem er det jo mye av med Yello!! Tøft

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spectos
    Så da trenger jeg 2250 OG 2100 altså :P Må begynne å leve litt mer økonomisk om det skal la seg gjøre snart ;D
    Snakker om sola!

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/58431

Newcomer Spectos sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    feil farge

btw, Stylus! Du e helt! takk!

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det meg eller er det bilde til Waters på salgsannonsen?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det meg eller er det bilde til Waters på salgsannonsen?
    Haha, det er jammen bilde av mine Parasound gitt, koselig at noen bruker bildet mitt som salgsbilde.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dropper iløpet av neste uke inn følgene hos meg:
    Concept 6
    Concept CT
    Concept 1
    Concept sub 12

Denne dealen er allt gjort. Men tenkte litt sånn i etter tid, Concept 6... blir det tilstrekelig? er jo mulighet og bytte ut disse mot Lektor/Ikon seinere dersom det ikke er bra nok. Hva har dere for erfaringer med dette?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Concept pakka er ganske bra, men av en eller annen grunn syns jeg Concept 2 er "bedre" enn Concept 6... mer fyldig lyd i 2'ern... men det er jo smak og behag .

Syns Lektor er veldig tøff, men så er den jo langt dyrere og da. Ikon er så spesiell og annerledes, at det blir en smaksak!

Men du har gjort en bra deal.... Concept dealen til HFK er uansett veldig god syns jeg. Men du har gjort det lurt i å bytte til Concept 12 subben . Husk at pakka i lektor blir nesten 2x prisen!!! Men da uten noe form for rabatt!

EDIT: Ser du har PSB Image nå, lurer litt på hvorfor du bytter til concept da... blir ikke noe stor oppgradering tror jeg. Men nå er det lenge siden jeg har hørt PSB image, men mener det låt meget bra.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    feil farge

btw, Stylus! Du e helt! takk!
    Aiai, er det svart du er ute etter?

Hehe bare hyggelig det Har handlet litt på brukten selv de siste gangene, og det har funket veldig bra! Det virker som om folk tar pent vare på gode komponenter.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Concept pakka er ganske bra, men av en eller annen grunn syns jeg Concept 2 er "bedre" enn Concept 6... mer fyldig lyd i 2'ern... men det er jo smak og behag .

Syns Lektor er veldig tøff, men så er den jo langt dyrere og da. Ikon er så spesiell og annerledes, at det blir en smaksak!

Men du har gjort en bra deal.... Concept dealen til HFK er uansett veldig god syns jeg. Men du har gjort det lurt i å bytte til Concept 12 subben . Husk at pakka i lektor blir nesten 2x prisen!!! Men da uten noe form for rabatt!

EDIT: Ser du har PSB Image nå, lurer litt på hvorfor du bytter til concept da... blir ikke noe stor oppgradering tror jeg. Men nå er det lenge siden jeg har hørt PSB image, men mener det låt meget bra.
    Kjøre Concept 2 som front dersom dem er bedre er ikke noe problem, da får jeg opp allt ifra gulvet VELDIG oppskattet av kona

Men det jeg tenker litt på er da å bytte ut Concept 6 mot f.eks. Lektor 6... spørsmålet er da om det blir noe bedre av den grunn Har testet mye forskjellig nå i det siste å er bare litt redd at denne pakken her heller ikke får "godkjent".

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Concept 6
    Concept CT
    Concept 1
    Concept sub 12

Denne dealen er allt gjort. Men tenkte litt sånn i etter tid, Concept 6... blir det tilstrekelig? er jo mulighet og bytte ut disse mot Lektor/Ikon seinere dersom det ikke er bra nok. Hva har dere for erfaringer med dette?
    Tror du har gjort deg et bra kjøp! Har hørt akkurat denne komboen hos en kompis, og det gir mye for penga. Grattus!
    Skulle du finne ut at du vil bytte ut til Lektor eller Ikon, er det jo bare å kline til Det eneste du kanskje vil oppleve er at centeren ikke matcher helt sammen med Lektor eller Ikon... Dette har jeg merket litt selv, siden lydsignaturen bør være rimelig lik i hele frontrekka kan det være du opplever behov for å bytte ut center sammen med frontene evnt

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Aiai, er det svart du er ute etter?

Hehe bare hyggelig det Har handlet litt på brukten selv de siste gangene, og det har funket veldig bra! Det virker som om folk tar pent vare på gode komponenter.

Føler at den svarte er litt mer posh! Litt mer strøken liksom ;P

Venter bare på svar om han sender den på oppkrav

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du har gjort deg et bra kjøp! Har hørt akkurat denne komboen hos en kompis, og det gir mye for penga. Grattus!
    Skulle du finne ut at du vil bytte ut til Lektor eller Ikon, er det jo bare å kline til Det eneste du kanskje vil oppleve er at centeren ikke matcher helt sammen med Lektor eller Ikon... Dette har jeg merket litt selv, siden lydsignaturen bør være rimelig lik i hele frontrekka kan det være du opplever behov for å bytte ut center sammen med frontene evnt
    Det er litt komiskt dette... gir mer for Lektor frontrekke med 6:ern og senter enn det jeg gir for hele Concept systemet Men kommer ko stadig opp noe brukt på AV-torget... så får da se hva tiden viser til. Men som noen sa her over så er jeg selv gla for Concept sub 12 isteden for Basic 100 Tror det vill ha endel å si på lyden.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Føler at den svarte er litt mer posh! Litt mer strøken liksom ;P

Venter bare på svar om han sender den på oppkrav
    Helt klart en smakssak det der, og begge er veldig fine! Enkelt og greit design Min er sølv da 8)

Burde vel gå bra det! Oppkrav er jo veldig enkelt, og hvis ikke så kan det jo gå an å bruke den finn.no sin betalingsgaranti. Det krever jo selvsagt at han orker å legge ut en rask annonse der og hehe...

Har du fått solgt Denonen?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Concept 6
    Concept CT
    Concept 1
    Concept sub 12

Jeg synes Lektor serien er bedre enn Concept så jeg ville kanskje lagt penger i den heller, mulig du ikke får noe aha opplevelse men synes den serien er bedre på lyd og design faktisk. Concept 6 anslår jeg litt slapp i bunn forhold til Lektoren, synes kanskje ikke den virker så engasjerende som den skulle ha vært. Lektoren gir mer morofaktor og er med på leken om du skjønner hva jeg mener.

Ikon er helt klart mye bedre på alle måter men det kommer ann på økonomien dette også, er ikke bare å kjøpe seg et sett i dag uten å ta en lytt på hva man trenger og ønsker. Jeg har selv bommet og skyti villt i lufta på mine tidligere valg, nå bruker jeg heller god tid med riktig planlegging istedenfor å kaste penger ut av vindu. Når man kjøper et produkt i dag som kanskje ikke tilfredstiller deg helt så selger man istedenfor, men bruk heller god tid på testing og sjekk hvor mye du vil legge i dette. Det er er dine penger og bruk dem fornuftig, denne hobbyen er såpass dyr så bruk tiden til å dyrke hobbyen og se hva du trenger.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt komiskt dette... gir mer for Lektor frontrekke med 6:ern og senter enn det jeg gir for hele Concept systemet Men kommer ko stadig opp noe brukt på AV-torget... så får da se hva tiden viser til. Men som noen sa her over så er jeg selv gla for Concept sub 12 isteden for Basic 100 Tror det vill ha endel å si på lyden.
    Hehe, ja du sier noe. Det blir veldig fort penger :O Bruktmarkedet er egentlig genialt! Dukker som du sier stadig opp noe, og er de pent brukt er det sjelden noe å være redd for.
    Det tror jeg du skal være ja! Er vesentlig mer guffe i concept suben.

Uten å ha sjekket "signaturen" din... hva skal du drive conceptene med?

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart en smakssak det der, og begge er veldig fine! Enkelt og greit design Min er sølv da 8)

Burde vel gå bra det! Oppkrav er jo veldig enkelt, og hvis ikke så kan det jo gå an å bruke den finn.no sin betalingsgaranti. Det krever jo selvsagt at han orker å legge ut en rask annonse der og hehe...

Har du fått solgt Denonen?
    Oppkrav er vel den sikreste dealen for begge, om vi ikke tar med finn.no sin betalingsgaranti . Jeg kjøper aldri noe uten at selger sender den som oppkrav.

Smak og behag ja ! Men liker den uansett da :P

Har ikke fått så mye respons på den =/ Trodde den kom til å gå med en gang jeg, men men.

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Concept 6
    Concept CT
    Concept 1
    Concept sub 12

Gratulerer! Tror du blir fornøyd! :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg synes Lektor serien er bedre enn Concept så jeg ville kanskje lagt penger i den heller, mulig du ikke får noe aha opplevelse men synes den serien er bedre på lyd og design faktisk. Concept 6 anslår jeg litt slapp i bunn forhold til Lektoren, synes kanskje ikke den virker så engasjerende som den skulle ha vært. Lektoren gir mer morofaktor og er med på leken om du skjønner hva jeg mener.
    Henger meg på denna ja Samtidig tror jeg conceptsuben også vil gi mye av den kraften som c6 ikke leverer allverden av.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters

Ikon er helt klart mye bedre på alle måter men det kommer ann på økonomien dette også, er ikke bare å kjøpe seg et sett i dag uten å ta en lytt på hva man trenger og ønsker. Jeg har selv bommet og skyti villt i lufta på mine tidligere valg, nå bruker jeg heller god tid med riktig planlegging istedenfor å kaste penger ut av vindu. Når man kjøper et produkt i dag som kanskje ikke tilfredstiller deg helt så selger man istedenfor, men bruk heller god tid på testing og sjekk hvor mye du vil legge i dette. Det er er dine penger og bruk dem fornuftig, denne hobbyen er såpass dyr så bruk tiden til å dyrke hobbyen og se hva du trenger.
    Nå er det slik at Concept pakken har jeg "kjøpt" allt. Fikk en veldig god pris på dette, så klarte ikke å si nei.

Men regner med at Concept 1 og Consept suben kan være med videre også en in Lektor/Ikon frontrekke?

Hehe, ja du sier noe. Det blir veldig fort penger :O Bruktmarkedet er egentlig genialt! Dukker som du sier stadig opp noe, og er de pent brukt er det sjelden noe å være redd for.
    Det tror jeg du skal være ja! Er vesentlig mer guffe i concept suben.

Uten å ha sjekket "signaturen" din... hva skal du drive conceptene med?
    Bruker Yamaha 765 som jeg kjøpte for slikk å ingenting på Lefdal Dette skal seinere få litt hjelp av en effektforsterker tenker jeg meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppkrav er vel den sikreste dealen for begge, om vi ikke tar med finn.no sin betalingsgaranti . Jeg kjøper aldri noe uten at selger sender den som oppkrav.

Smak og behag ja ! Men liker den uansett da :P

Har ikke fått så mye respons på den =/ Trodde den kom til å gå med en gang jeg, men men.
    Hehe, jeg kjøpte faktisk 2100 med forskuddsbetaling. Det gikk jo heldigvis bra, men kommer ikke til å tørre det igjen hehe! Veldig surt å bli robba for pengene man sender avgårde til en eller annen ukjent.

Du får smøre deg med litt tålmodighet Av og til kan det ta litt tid. 3808 er jo en bra reciever! Det går jo an å bruke pris som et verktøy for å bli kvitt den og. Selvsagt litt avhengig av hva du planlegger av andre innkjøp enn 2100 og 2250 fremover?

Side 369 av 743 FørsteFørste ... 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 329 339 349 359 365 366 367 368 369 370 371 372 373 379 389 399 409 419 429 439 449 459 469 479 489 499 509 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •