Dalis Entusiaster - Side 340

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  33
Side 340 av 743 FørsteFørste ... 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 336 337 338 339 340 341 342 343 344 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440 450 460 470 480 ... SisteSiste
Viser resultater 6,781 til 6,800 av 14842
    Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Og det får du ikke med Mentor 6??
    Tro meg, det får du Tronna!

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og det får du ikke med Mentor 6??
    Jeg skal ikke uttale meg for jeg har ikke hørt den. Men det er ikke sikkert den gir nok kraft i bunn for alle???

Det er en smakssak enkelt og greit.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Smak og behag:-P

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg testet Denon 2010 Bluray spiller og ble mektig imponert over hva den leverte, trodde min tv hadde tapt slaget men så fort bluray kom på den så ble tven skikkelig god å se på. Det må se ut til at min gode gamle trofaste dvdspiller kommer til å gå dukken for br i nær fremtid, leste faktisk Lyd og bilde der den fikk toppscore og sånt gleder meg. Go Denon.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    I dag fikk jeg testet Denon 2010 Bluray spiller og ble mektig imponert over hva den leverte, trodde min tv hadde tapt slaget men så fort bluray kom på den så ble tven skikkelig god å se på. Det må se ut til at min gode gamle trofaste dvdspiller kommer til å gå dukken for br i nær fremtid, leste faktisk Lyd og bilde der den fikk toppscore og sånt gleder meg. Go Denon.

Hehe, ditt første møte med blu-ray rogers??

Er ikke noe som heter DVD etter du har kjøpt blu-ray spiller...

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blu-ray går dvd en høy gang om du ikke hadde forstått dette ennå. Men klart, godt folket ser lyset, eh eller blå-lyset

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Hehe, ditt første møte med blu-ray rogers??

Er ikke noe som heter DVD etter du har kjøpt blu-ray spiller...
    Jeg har jo seff kikka litt på Klubben og slikt men jeg har jo ikke hatt det hjemme før, skikkelig moro å se dette på min rimelige plasma og bildet ble nydelig. Det skuffet ikke meg og det ble en viss nedtur å se litt dvd, men skal investere i en slik spiller og anskaffe en del filmer med tiden. Det er når det begynner å bli moro, annen ting jeg merket at dette var faktisk bra på 2 kanaler i drift også.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Blu-ray går dvd en høy gang om du ikke hadde forstått dette ennå. Men klart, godt folket ser lyset, eh eller blå-lyset
    Har skjønt det for lenge siden men det er først nå jeg har prøvd det hjemme, ble besatt og dette må jeg bare få inn i hus fort det lar seg gjøre.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har jo seff kikka litt på Klubben og slikt men jeg har jo ikke hatt det hjemme før, skikkelig moro å se dette på min rimelige plasma og bildet ble nydelig. Det skuffet ikke meg og det ble en viss nedtur å se litt dvd, men skal investere i en slik spiller og anskaffe en del filmer med tiden. Det er når det begynner å bli moro, annen ting jeg merket at dette var faktisk bra på 2 kanaler i drift også.
    G10 og S10 er jo tver som gir bedre bilde enn de fleste LCD skjermer på markedet... Så tven er gull!

2 kanaler funker konge på BR også. Det er jo i tillegg høyoppløst!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    G10 og S10 er jo tver som gir bedre bilde enn de fleste LCD skjermer på markedet... Så tven er gull!

2 kanaler funker konge på BR også. Det er jo i tillegg høyoppløst!
    Tross prisen på tven min har jeg ikke noe å utsette på den når det kommer til bluray, ble helt paff jeg og etter å teste dvder så gir den godt bilde det også. HD er jo kos men slikt er jo luksus her i gården med tanke på tvkanaler, men det blir kanskje noe i fremtiden når vi flytter. Kanskje like greit å skru en parabol på veggen, er kanskje eneste måten å få inn hd på. Denne Denon spillern tok kaka og ser frem til å lese Hjemmekino sin test av denne.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blu-ray er konge! Men om du virkelig vil få hakeslepp så anbefales filmer av typen Kung fu panda. Animerte filmer gir krystallklare bilder og lyden er det heller ikke noe å utsette på.

Newcomer clundbe sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Det sies at Emotiva skal ha noenlunde likt lydbilde etter det jeg har sett og lest her inne, men du finner jo en Parasound 2250 på brukten til 8k om den ikke er solgt enda. Er jo også en vei å gå spør du meg dessuten har du garanti på produktet ditt også, det som er dumt ved å kjøpe Emotiva er at har du veldig få steder å sende den til reperasjon om noe skulle gå galt. Blir mest sannsynlig å sende den tilbake til USA og det blir ikke billig.
    Sant som du sier ang. garanti Waters, Men veldig mye effekt for en billig penge.BTW, gleder meg til den nye BD spilleren til Cambridge. Vurderte Oppo, men tror Cambridge har de fleste funksjonene som oppo har. Må ha SA og DVD-audio pluss annet snacks som følger med. Ser frem til å få brukt min 52 " med sylskarpt bilde.
    Da-ty, har det vært noe snakk om BD spilleren til Cambridge i klubben der du jobber?

Christian

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av clundbe
    Sant som du sier ang. garanti Waters, Men veldig mye effekt for en billig penge.BTW, gleder meg til den nye BD spilleren til Cambridge. Vurderte Oppo, men tror Cambridge har de fleste funksjonene som oppo har. Må ha SA og DVD-audio pluss annet snacks som følger med. Ser frem til å få brukt min 52 " med sylskarpt bilde.
    Da-ty, har det vært noe snakk om BD spilleren til Cambridge i klubben der du jobber?

Christian
    Hei. Har ikke hørt noe om denne spilleren. Er ikke så ofte i butikken, så får ikke med meg all infoen som kommer ut.

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Concept 2 selges til halv pris av hva jeg kjøpte de for i februar.

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var på Hk i dag og tenkte jeg skulle melde meg inn i "Daliklubben" deres etter å ha bestilt dette:

Dalis Entusiaster-helicon-jpg

Dali Helicon 300mk2 med orginale stativer-
    Dali Helicon S200mk2 senter med orginal stand-

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Jeg var på Hk i dag og tenkte jeg skulle melde meg inn i "Daliklubben" deres etter å ha bestilt dette:

Dalis Entusiaster-helicon-jpg

Dali Helicon 300mk2 med orginale stativer-
    Dali Helicon S200mk2 senter med orginal stand-
    Vanvittig lekkert!!

Tror du har noe å glede deg til der ja. Når ankommer herlighetene?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Vanvittig lekkert!!

Tror du har noe å glede deg til der ja. Når ankommer herlighetene?
    De sa at det var tomt på lageret:???: Så " the pig flu" har vel nådd Dali fabrikken også. Men det er betalt så de kommer8) Men jeg må nok forberede meg på 2-4 uker ventetid:???: Men da får jeg rykende ferske og nyproduserte Helicon:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De sa at det var tomt på lageret:???: Så " the pig flu" har vel nådd Dali fabrikken også. Men det er betalt så de kommer8) Men jeg må nok forberede meg på 2-4 uker ventetid:???: Men da får jeg rykende ferske og nyproduserte Helicon:-D
    Grattis Har hørt disse ved flere annledninger. Spiller MEGET bra tross str. Superflott finish har de også.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Har hørt disse ved flere annledninger. Spiller MEGET bra tross str. Superflott finish har de også.
    Takk:-D Jeg får benytte sjangsen til å gratulere deg med Hjemme hos repotasje 8)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk:-D Jeg får benytte sjangsen til å gratulere deg med Hjemme hos repotasje 8)
    Takk for det

Side 340 av 743 FørsteFørste ... 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 336 337 338 339 340 341 342 343 344 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440 450 460 470 480 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •