Dalis Entusiaster - Side 324

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 324 av 742 FørsteFørste ... 184 194 204 214 224 234 244 254 264 274 284 294 304 314 320 321 322 323 324 325 326 327 328 334 344 354 364 374 384 394 404 414 424 434 444 454 464 ... SisteSiste
Viser resultater 6,461 til 6,480 av 14836
    Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg har heller ikke noe støy på min forsterker, men du kan kontakte importøren som er NCMS på dette telefonnummer 67 57 85 55 eller maile de.

info@ncms.no

Om det er no feil med den så fikser de opp det for deg, men trafostøy kan forsvinne med tiden om du spiller den varm. Jeg ville tatt kontakt med dem og sjekket, håper det ikke er noe galt for din del.

Ok, tror jeg skal teste forsterkern hos foreldra mine bare for å se om støyen kan komme av det elektriske anlegget. Flytta inn for 1 uke siden, så må nesten luke vekk det før jeg klager. Kjøpte den hos NAT i Oslo, så garantien er i orden. Har brukt den maks 3 timer hittil:P

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dali Lektor serien har imponert meg ganske bra.. men må si det er Lektor subben som virkelig tok kaka. Den hadde jeg nada troa på.. men makan å den 10" saken greier å prestere er helt rått! Filmmessig iallefall.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Caveman
    Kunne høre en svak summing i høyttalerne også, men det ble overdøyvet av støyen fra effektforsterkeren. Det er såpass høylydt at det høres veldig godt når man kommer inn i rommet og står 4-5 meter unna
    Det skal ikke være slik. Kontakt importøren.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Dali Lektor serien har imponert meg ganske bra.. men må si det er Lektor subben som virkelig tok kaka. Den hadde jeg nada troa på.. men makan å den 10" saken greier å prestere er helt rått! Filmmessig iallefall.
    Man skal ikke undervurdere Dali, de kan jobben sin til de grader så der er det mye moro om man leter.

Lektoren er godt tatt i mot av de fleste testpaneler.

Newcomer Brevik sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, tror jeg skal teste forsterkern hos foreldra mine bare for å se om støyen kan komme av det elektriske anlegget. Flytta inn for 1 uke siden, så må nesten luke vekk det før jeg klager. Kjøpte den hos NAT i Oslo, så garantien er i orden. Har brukt den maks 3 timer hittil:P
    Trur nok du blir skuffet der, brumming kommer veldig skjelden av strømnettet. Det du hører er frekvenses, alltså 50Hz. og det kommer fra trafoen. Trur nok jeg ville prøvd waters sitt råd om å spille den varm å se om det kansje blir litt lavere. Hvis det er så høyt som du skal ha det til ville jeg ha byttet den. Jeg hører en svak dur ifra min om jeg legger øret min inntil, ellers ingenting.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv den på en annen kurs. Tvilsomt at det er det elektriske anlegget.
    Kan nesten garantere at det er trafo`n som må byttes. Har tidligere hatt det samme problemet.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brevik
    Okei, da blir det nok mest sansynlig en Nad cd-spiller i titan slik at den matcher med T765'n min!

Synes foresten at lektorene mine spiller bedre og bedre for hver dag som går etter at jeg begynte og bruke parasounden, kjempestas

Sniker inn en liten reklame får hjemmekino profilen min: Aventer fortsatt 5 stemmer får og få se scoren min. Alltid hyggelig med flere stemmer8)
    Det er nå dem får pulver å jobbe med, klart da blir morofaktoren en helt annen og godt du tok til deg rådet. Virker som du er meget fornøyd i hvertfall, er moro å ha saker som kan dra pusten ut av høytalerne.

Jeg har gjort borgerplikten min så vi får hjelpe hverandre oppover, eliten over oss er en har kjerne å komme innpå.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er er slik med cdspillere etter det jeg fikk fortalt av gutta på Solberg Hifi i Sarpsborg, de sa at det ikke var no spesielt på det området men jo mer du betalte jo bedre varer fikk du. Enkelt og greit svar men kjøp for all del noe du liker og har penger til.
    Okei, da blir det nok mest sansynlig en Nad cd-spiller i titan slik at den matcher med T765'n min!

Synes foresten at lektorene mine spiller bedre og bedre for hver dag som går etter at jeg begynte og bruke parasounden, kjempestas

Sniker inn en liten reklame får hjemmekino profilen min: Aventer fortsatt 5 stemmer får og få se scoren min. Alltid hyggelig med flere stemmer8)

(la inn 2 ganger i tilfelle ingen så den siste på forrige side, beklager)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trur nok du blir skuffet der, brumming kommer veldig skjelden av strømnettet. Det du hører er frekvenses, alltså 50Hz. og det kommer fra trafoen. Trur nok jeg ville prøvd waters sitt råd om å spille den varm å se om det kansje blir litt lavere. Hvis det er så høyt som du skal ha det til ville jeg ha byttet den. Jeg hører en svak dur ifra min om jeg legger øret min inntil, ellers ingenting.
    Spille trafoen varm???? Forsterkeren bør stå på noen dager i strekk. Om støyen ikke er borte da så må den inn til rep.

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Prøv den på en annen kurs. Tvilsomt at det er det elektriske anlegget.
    Kan nesten garantere at det er trafo`n som må byttes. Har tidligere hatt det samme problemet.
    Ok, får vel ta kontakt med NAT i morgen og satse på at de ordner opp. Synd jeg ikke fikk testet dette da jeg mottok forsterkeren, men hadde ikke noen reciever for øyeblikket. Takk for svar!

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spille trafoen varm???? Forsterkeren bør stå på noen dager i strekk. Om støyen ikke er borte da så må den inn til rep.
    La trafoen varme seg opp, slik waters sa. Tenkte kansje den ble varm ved og bruke den. Bra du retter på meg8)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, får vel ta kontakt med NAT i morgen og satse på at de ordner opp. Synd jeg ikke fikk testet dette da jeg mottok forsterkeren, men hadde ikke noen reciever for øyeblikket. Takk for svar!
    Ring til NCMS og prat med Vegard. Da går ting litt fortere.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La trafoen varme seg opp, slik waters sa. Tenkte kansje den ble varm ved og bruke den. Bra du retter på meg8)
    Den får en driftstemp, men den holder seg ganske stabil selv om impedansen raser nedover. Den bør i allefall stå på noen dager for å høre om støyen blir borte, noe jeg ikke tror den blir.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den får en driftstemp, men den holder seg ganske stabil selv om impedansen raser nedover. Den bør i allefall stå på noen dager for å høre om støyen blir borte, noe jeg ikke tror den blir.
    Okei, jeg får holde meg til sterkstrømmen jeg

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, jeg får holde meg til sterkstrømmen jeg
    Rød til svart og pluss til minus

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har på effekten hele tiden så man slipper kald forsterker, slår den sjelden av så det er kanskje like greit ved en senere ettertanke.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rød til svart og pluss til minus
    hehe, blå, brun og jord

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

(la inn 2 ganger i tilfelle ingen så den siste på forrige side, beklager)
    Har sett, har du sett denne..
    Dali Concept 8 - Audiophile
    Consept var på en måte litt før lektor.. så vær tolmodig med meg...
    Tror Lektor muligens er enda bedre...:-D

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man skal ikke undervurdere Dali, de kan jobben sin til de grader så der er det mye moro om man leter.
    Men voldsomt flinke med centere under 10 000 er de ikke

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Men voldsomt flinke med centere under 10 000 er de ikke
    Jaja, men det finnes alltid en Mentor center og kanskje disse centerne er laget for små stuer. Hvem vet ?

Side 324 av 742 FørsteFørste ... 184 194 204 214 224 234 244 254 264 274 284 294 304 314 320 321 322 323 324 325 326 327 328 334 344 354 364 374 384 394 404 414 424 434 444 454 464 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •