Dalis Entusiaster - Side 301

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  33
Side 301 av 743 FørsteFørste ... 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 271 281 291 297 298 299 300 301 302 303 304 305 311 321 331 341 351 361 371 381 391 401 411 421 431 441 ... SisteSiste
Viser resultater 6,001 til 6,020 av 14842
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Over 6000 innlegg er ikke galt Roger.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    nye "koslige" landsmenn
    Du kan få sakt det du..:wink:

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Du kan få sakt det du..:wink:
    Vel... jeg har mine mange grunner. Men jeg stemmer ikke FRP, da går norge under... :-P

Grattis med 6000 innlegg Rogersss!!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel... jeg har mine mange grunner. Men jeg stemmer ikke FRP, da går norge under... :-P

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe....fælt da!

Apropos valget: Herregud så mye prat og store ord det er! Alle snakker om at de er enige/enige med andre, hvilke resultater de hadde på 90 tallet, de snakker kun om andre og ingen kan konkret komme med hva de skal gjøre og HVORDAN de skal gjøre det!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjemkjøring min venn...

Men det er ganske utrolig hvor godt beskyttet elektronikk egentlig er. De tåler rimelig mye før det skjer noe skader. Også dyre høyttalere uten eske kan overleve rimelig harde slag rett og slett pga. den ekstremt solide konstruksjonen. Donk på en Mentor, og du skjønner hva jeg mener. Men skrammer får den! og det vil vi ikke ha. Billige høyttalere derimot, tåler lite.
    Det er sant men bror min side C6 tålte ikke en tur med posten, de klartre å ødelegge bunnplata på høytalerne. Men det er jo bare sånn dem holder på desverre, flere av disse slaskene som jobber på posten skulle hatt sparken. Om jeg hadde ødelagt noe i en jobbforbinnelse hadde jeg hørt det, rett skal være rett mener jeg.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det er sant men bror min side C6 tålte ikke en tur med posten, de klartre å ødelegge bunnplata på høytalerne. Men det er jo bare sånn dem holder på desverre, flere av disse slaskene som jobber på posten skulle hatt sparken. Om jeg hadde ødelagt noe i en jobbforbinnelse hadde jeg hørt det, rett skal være rett mener jeg.

Rett skal værra rett sa mannen og puttet en rett pinne opp i skrittet på kjerringa....

....venter på første som tar hvor sitatet kommer fra!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Over 6000 innlegg er ikke galt Roger.
    Det er jo takket å være "mine" faste lesere/innlegg som skal ha takken for dette, selv er jeg ofte her inne og prøver å holde liv så den blir jo ikke akkurat mindre når dere er så flinke med å bidra med deres innlegg.

Tusen takk for all tid dere gidder å legge igjen her på tråden, ser jo at folk setter pris på det og vi får stadig vekk noen nye folk som er int. og vil snuse på Dali. Det er bare flott at vi klarer å holde liv i tråden så lenge vi har gjort, er få Høytalertråder her inne med så mange innlegg som vi har her. Tiden står aldri stille er det noe som heter og det kan vi kanskje si her også, vil takke dere alle nok engang for deres innersiativ og kunnskaper dere deler med andre her på tråden. Virker som vi har nådd frem til mange bare man ser på hvor mange som har kikket på tråden også, der er vi kanskje nær 90k så det er tydeligvis mange "skapfans" som følger med.

Håper dere vil fortsette å bygge tråden videre så vi skal bevise at den Danske dynamitten smeller mere enn man aner, koselig å se det er noen folk som brenner for dette merket. Selv håper jeg Dali satser hardere på sine dyrere modeller, oppgradert mentor 6 med ekstra bass element ville vært koselig. All er mulig men det er vel opp til Dali om dem gidder å realisere det. Er det noen her som har prøvd høytaler/signalkabler fra Dali noen gang?

Maw:

Gratulerer så mye med innlegg nr. 6000.

Vi vil gjerne ha deg tilbake som Mentor 6 eier, det er høytaleren som passer deg best og ikke glem Hifiklubbens flotte finansieringstilbud.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Norge går ikke mer under enn det er nå mann, tror at FRP kan kanskje løse noen floker heller enn å ødelegge. Når dem kommer til privatisering tror jeg det kan være en fordel til tider, for det kommunalesettet klarer dem ikke å utbedre en shiit. Tror FRP får min stemme i år og det er noe pga utlendingspolitikken sin, men nok om det.. Dali er bra.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vi vil gjerne ha deg tilbake som Mentor 6 eier, det er høytaleren som passer deg best og ikke glem Hifiklubbens flotte finansieringstilbud.
    Av en eller annen grunn får jeg ikke det... Mulig militærkarrieren ifjor som ødela for inntekten å se tilbake på. Kjøper jeg Mentor igjen, blir det hvertfall den med 8 bak.

KEF IQ90 og JBL LS80 står på min ønskeliste as we speak, men det er sikkert noe annet i morgen... :-P

Tror vi ikke skal gå inn på innvandrer....unnskyld...ikke-etnisk nordmann politikk. Føler at det kan gå hardt for seg her. Hehe

Men jeg gleder meg til kjempe-som-kan-sees-av-hele-verden-langs-E6-moskeen på Furuset åpner. Blir kjempegøy å høre bønnerop 5 ganger om dagen på jobb!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av en eller annen grunn får jeg ikke det... Mulig militærkarrieren ifjor som ødela for inntekten å se tilbake på. Kjøper jeg Mentor igjen, blir det hvertfall den med 8 bak.

KEF IQ90 og JBL LS80 står på min ønskeliste as we speak, men det er sikkert noe annet i morgen... :-P

Tror vi ikke skal gå inn på innvandrer....unnskyld...ikke-etnisk nordmann politikk. Føler at det kan gå hardt for seg her. Hehe

Men jeg gleder meg til kjempe-som-kan-sees-av-hele-verden-langs-E6-moskeen på Furuset åpner. Blir kjempegøy å høre bønnerop 5 ganger om dagen på jobb!

Mentor 8 ? Kan det bli bedre da om du får til det?

Invandrergreier orker jeg ikke, her om dan så sloss 8 slike landsmenn nedi gata her og da kom det to polisbiler gitt. De gjør ikke Norge tryggere for å si det sånn. :/ De får bygge en kirke vedsiden av som synger ut jesusmusikk på høytaleranlegget. Dj Battle!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jammen Allah har hørt deg jeg Magnus:

NAD OG DALI komponenter selges - FINN Torget

Hvor er pengene når man trenger de som mest...... FAN!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Invandrergreier orker jeg ikke, her om dan så sloss 8 slike landsmenn nedi gata her og da kom det to polisbiler gitt. De gjør ikke Norge tryggere for å si det sånn. :/ De får bygge en kirke vedsiden av som synger ut jesusmusikk på høytaleranlegget. Dj Battle!
    Og hvor genialt var det ikke når de homofile flyttet hele sin Pik(k)nik til Grønland der et homofilt par hadde blitt banket fordi en person hadde sagt at "dette var en muslimsk bydel". Takk homse-norge! :-D

men nok om det... herregud.. :-P

Styggeste bruktbrisen jeg har sett. 28 000 for 2 år gamle Mentor 8??? 22-25 er vel mer riktig

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Styggeste bruktbrisen jeg har sett. 28 000 for 2 år gamle Mentor 8??? 22-25 er vel mer riktig
    De dukker jo aldri opp på brukten, så han har jo et marked der ute...

10.000 i avslag for en strøken høyttaler som akkurat er innspilt er ikke så galt synes jeg.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    De dukker jo aldri opp på brukten, så han har jo et marked der ute...

10.000 i avslag for en strøken høyttaler som akkurat er innspilt er ikke så galt synes jeg.
    Sant det. Glemte at prisen på de nå er 38000. Kostet jo 33000 da han kjøpte de...

da er prisen ganske god alikevel.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hvor genialt var det ikke når de homofile flyttet hele sin Pik(k)nik til Grønland der et homofilt par hadde blitt banket fordi en person hadde sagt at "dette var en muslimsk bydel". Takk homse-norge! :-D

men nok om det... herregud.. :-P

Jeg takler ikke å prate om slikt lengre jeg, merker bare at jeg blir hissig og mer drittlei jo mer jeg hører om det. Men Mentor 8 er toppen men hvis man snakker pent med kjøper så kan du si at de kjøpte du for 32k, så da kan du kanskje gå ned litt mer tross de er 2 år gamle. Sjekk med han så ser du hva han sier.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    28000 er IKKE på min lommebok akkurat nå

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til min ustyrtelige glede finner jeg Dali Mentor Menuet i den nye HFK katalogen - på side 40-41 - og prisen er ikke uhyggelig: 7996,-

Bassporten er spennende plassert like over terminalene bak - vinklet nedover mot terminalene - er det kjøling av bananene ??

Spare spare spare

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemet er generaliseringen. Hvorfor ser dere ikke det?

Invandrerne, de homofile osv osv. er sånn og sånn.
    Jeg hadde ikke vært særlig fornøyd med å bli generalisert med "de musikkinteresserte, de langhåra (ikke nå mer), de med ring i øra, metalfolket osv." er sånn og sånn. For ikke å snakke om de med stor mage. DE er dumme de. Og de som ikke skriver rent, få de ut av samfunnet.

Folk har et ekstremt behov for å båssette og forenkle. For meg er det helt bak mål. Vurder ENKELTINDIVIDER.

MEN, nok om det.

De nye små flate til Dali så meget interessant ut. Tenker som bakhøyttalerne. Hadde bestemt meg for Focal Dome i hvitt, men tror disse kan ta seg vel så bra ut på veggen.

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får søke medlemskap blandt entusiastene jeg også nå da siden jeg er blitt den lykkelige eier av Helicon 400 og C200..Er jeg godtatt Roger??

Var forresten innom HFK i Sarpsborg i dag og der fikk jeg høre spennende nyheter.Dali har visst ansatt 3 nye utviklere,hvorav 2 av disse er spesialister på nano-teknologi.Det er visst snakk om nye Euphonia modeller og muligens også Helicon i løpet av en 2-3 års tid...Spennende tider fremover hos våre Danske venner :-D

Side 301 av 743 FørsteFørste ... 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 271 281 291 297 298 299 300 301 302 303 304 305 311 321 331 341 351 361 371 381 391 401 411 421 431 441 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •