Dalis Entusiaster - Side 271

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  33
Side 271 av 743 FørsteFørste ... 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 267 268 269 270 271 272 273 274 275 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 391 401 411 ... SisteSiste
Viser resultater 5,401 til 5,420 av 14842
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Caveman
    Kan Squeezebox Boom også styres via iPeng på iPhone? hadde isåfall løst det negative

Edit: SmallNetBuilder - Small Network Help - Fun With Networked Music: Logitech Squeezebox Boom and iPeng Reviewed
    ser ut til å fungere det gitt
    Det vet jeg faktisk ikke gitt og selv har jeg ikke en slik Telefon, jeg fikk lagt inn produktet på min Harmony One kontroll men fikk ikke opp noen muligheter for skrolling der heller. Man kan kjøpe en slik kontroll utenom men den koster jo rundt par tusen kroner, grenser hvor mye penger man legger i det og derfor bruker jeg pcn til å styre den så lenge. Har mer kontroll der men savner et display altså, men det er vel ikke til å unngå.

I følge denne testen virker som det fungerer om man har IPhone er det bare å prøve i en butikk, eller bare kjøpe seg et slikt produkt og det kan man ikke tape mye på mener jeg.

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt at iPeng fungerer strålende mot duet/classic iallefall. Har iPhone, så det skal testes når jeg får koblet opp hjemmekinoen i det nye huset
    Mange ser ut til å foretrekke iphone fremfor f.eks duet controlleren.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Caveman
    Har hørt at iPeng fungerer strålende mot duet/classic iallefall. Har iPhone, så det skal testes når jeg får koblet opp hjemmekinoen i det nye huset
    Mange ser ut til å foretrekke iphone fremfor f.eks duet controlleren.
    Det sier seg selv om man får et bedre layout og lettere navigering så er det verdt å prøve ut, kan ikke si noe annet på den saken nei. Ellers er jeg veldig fornøyd med dette produktet, for under 2k kan man ikke få alt i en pakke men sånn den virker ellers er den helt super og har selv spilt noen timer på den alt.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DALI LEKTOR 8 - FINN torget

6 Mnd Dali Lektor 8 til salgs, noen int ? Man sparer 2500 fra nypris så det er ikke galt det. Dette er veldig bra høytalere til prisen å bedømme, rock n roll med full kontroll.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Liten reklame.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters

Liten reklame.
    Regner med det ligger en slik å venter på meg etter ferien

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Regner med det ligger en slik å venter på meg etter ferien
    Hva renger du med sier du ? En sånn gitar som er på bildet eller noe annet rart?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    DALI LEKTOR 8 - FINN torget

6 Mnd Dali Lektor 8 til salgs, noen int ? Man sparer 2500 fra nypris så det er ikke galt det. Dette er veldig bra høytalere til prisen å bedømme, rock n roll med full kontroll.
    Er det varmen som har gjort deg helt sløv, eller?

Strøkne Dali Helicon 400 Jub. modell selges.

Bedre kupp blir det kanskje ikke anledning til å gjøre i sommer. Akk, hadde jeg bare hatt en større stue!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alef
    Er det varmen som har gjort deg helt sløv, eller?

Strøkne Dali Helicon 400 Jub. modell selges.

Bedre kupp blir det kanskje ikke anledning til å gjøre i sommer. Akk, hadde jeg bare hatt en større stue!
    Jeg har posta den engang før men så ikke den var ute før istad, godt noen passer på i sommervarmen. Her inne har jeg 32 grader med vifte i full gang, men hva kan man vente av en leilighet som er over isolert. Stedet her puster ikke samme hva man gjør egentlig, men litt sløv tross varme ja og huepine omtrent hver dag. Jaja, godt det blir regn snart sier jeg bare, tror vi trenger å få renset luften litt for å si det sånn.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg gleden av å melde meg inn i Dali klubben, for de nevnte Helicon 400 står nå å presenterer Pink Floyd i min stue. Selgeren av disse ville kjøpe Soloene mine, så jeg var ikke sen med å foreslå en innbytte deal med hans 400 når jeg så at han hadde dem til salgs. Jeg har hatt lyst på et par 400 i årevis

Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Einar

Det var en virkelig gledelig overraskelse at du valgte å gå for Dali Helicon, nå har du virkelig kjøpt deg et par nydelige høytalere som det oser respekt av. Dette må spille himmelsk på dine rørforsterkere, som du vet så er jo dette "Klubben" vår og her har det vært aktivitet siden desember 2007. Skjedd litt av hvert her inne siden vi starta, men vi har kommet så langt til å bli en av dem største høytalertrådene her på forumet. Vi har plass til mange flere og synd du ikke kom inn i klubben før så kunne jeg sendt deg en original dali trøye. Fikk en del fra Lars Worre for jobben vi har lagt ned her, han ble veldig fornøyd med det han så og da endte jeg opp en kasse med trøyer som er delt ut til medlemmer og andre Dali venner.

Vil med det gratulere deg med et meget godt kjøp og håper du vil dele litt lyttererfaringer med oss andre her. Om du går litt tilbake i tråden så driver jeg litt med testing av produkter her også, dette er for trådens sin skyld og synes det er greit å påvirke andre til å evt kjøpe også. Litt kjøpeglede i hverdagen kan vi nok kalle det, at du gikk for en Dali høytaler ville jeg aldri trodd. Følte du lå litt over grensen til å havne blant oss, selv synes jeg det er kjempe topp at en av Askim's store sønner er et verdi medlem av oss.

Velkommen skal du være og håper du får en fin tid sammens med oss her på tråden.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Da har jeg gleden av å melde meg inn i Dali klubben, for de nevnte Helicon 400 står nå å presenterer Pink Floyd i min stue. Selgeren av disse ville kjøpe Soloene mine, så jeg var ikke sen med å foreslå en innbytte deal med hans 400 når jeg så at han hadde dem til salgs. Jeg har hatt lyst på et par 400 i årevis

Disse høytalerne så utrolig lekre ut.
    Gratulere med nye flotte høytalere devilej

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    505
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om jeg skal gratulere eller kondolere.:neutral: Den Helicon-høyttaleren er jo strålende i sin klasse, men Solo ligger liksom i en høyere divisjon (bortsett fra designet til Solo, da, som i beste fall kan betegnes som acquired taste). Redd det må bli en gedigen nedtur.

På den annen side, hvis du ikke var helt fornøyd med Solo, så kan jo Helicon være et brukbart mellomspill til du finner noe som kan overgå Solo?

Uansett, du har veldig bred erfaring og gode forutsetninger for å kunne bedømme og sammenligne med andre høyttalere du har og har hatt. En vurdering fra deg av Helicon vil være svært velkommen.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker Raymond for den varme velkomsten :-D
    Jeg har hørt og testet mange av Dalis modeller de siste 5-6 årene, men den eneste som har passet mine preferanser til nå er faktisk Helicon 400 som jeg falt for første gang jeg hørte den. Gøy å ha et par av disse i hus til slutt.
    Jeg hadde store forhåpninger når MS5/5 ble sluppet, men de var dessverre for tunge i bassen for min smak. Helicon 400 er derimot akkurat passe leken.

Skal ta meg tid en kveld til å lese gjennom hele tråden
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Disse høytalerne så utrolig lekre ut.
    Gratulere med nye flotte høytalere devilej
    Takk for det Rotja :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alef
    Vet ikke om jeg skal gratulere eller kondolere.:neutral: Den Helicon-høyttaleren er jo strålende i sin klasse, men Solo ligger liksom i en høyere divisjon (bortsett fra designet til Solo, da, som i beste fall kan betegnes som acquired taste). Redd det må bli en gedigen nedtur.

På den annen side, hvis du ikke var helt fornøyd med Solo, så kan jo Helicon være et brukbart mellomspill til du finner noe som kan overgå Solo?

Uansett, du har veldig bred erfaring og gode forutsetninger for å kunne bedømme og sammenligne med andre høyttalere du har og har hatt. En vurdering fra deg av Helicon vil være svært velkommen.
    Solo har aldri vært påtenkt hifioppsettet, men skulle etter planen monteres bak lerret som frontrekke i den nye kinoen jeg skal bygge. Nå er dessverre de planene skjøvet litt på, så det endte med at Solo røk ut av surroundoppsettet til fordel for Antony Gallo ref 3.1 som var litt mer kledelig i tv-stua.

Som du ser i bakgrunnen på bilde 2 så titter mine Audio Physic Avanti 5 frem. Dette er hovedhøyttalerene i hifioppsettet, og Helicon kan nok ikke utfordre dem. De blir derimot alternative høyttalere sammen med Swans D2.1SE som jeg også har stående så jeg kan bytte på litt. Helicon er altså ingen erstatter for Solo. Det er det Gallo som er, men pga prisdifferansen på 3 stk Solo kontra et par Gallo ble det rom for et par Helicon som delbetaling
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker Raymond for den varme velkomsten :-D
    Jeg har hørt og testet mange av Dalis modeller de siste 5-6 årene, men den eneste som har passet mine preferanser til nå er faktisk Helicon 400 som jeg falt for første gang jeg hørte den. Gøy å ha et par av disse i hus til slutt.
    Jeg hadde store forhåpninger når MS5/5 ble sluppet, men de var dessverre for tunge i bassen for min smak. Helicon 400 er derimot akkurat passe leken.

Skal ta meg tid en kveld til å lese gjennom hele tråden
    Har du prøvd Helicon 800 også ? De du har fått tak på nå er det dem så lå på sentralen i går ?

Da håper jeg du har god tid for det har jaggu blitt mange sider her på tråden nå, men det er bare moro at det er aktivitet her inne og litt pluss at du joina oss. Du med Dali og det ville jeg aldri trodd, men det er bare å håpe du får noe nyttig ut av tråden.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette var nice Einar

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helicon 400 er jo bare RÅ! Og med den forsterkern du har.. så tror jeg det der låter hinsides... 400 har jo også veldig bra bass .

Newcomer bladedriver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hi folkens:-D fikk endelig tak i en lyngdorf cd1:twisted:
    nye bilder er inne
    lang leve dali8)

Side 271 av 743 FørsteFørste ... 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 267 268 269 270 271 272 273 274 275 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 391 401 411 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •