Dalis Entusiaster - Side 260

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 260 av 743 FørsteFørste ... 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 256 257 258 259 260 261 262 263 264 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 400 ... SisteSiste
Viser resultater 5,181 til 5,200 av 14850
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Hehe.. kjekt med drømme .. syns anlegget ditt er flott slik det er.. men du har ikke registert Rouge 90 forsterkerene som ligger ute da ?! :P.

Rogue Audio Stereo 90

Tror denne er VELDIG sjef på Dali sin Hybrid diskant .
    Jeg har aldri vært borti Rogue men det er sikkert fine saker uten tvil, men jeg er fornøyd med anlegget mitt som det står i dag. Det kan alltid bli bedre men da snakker vi om en prisoppgradering av det dobbelte og det synes jeg det blir galskap å legge i et anlegg rett og slett.

Ellers takk for at du synes anlegget mitt er fint også, er veldig fornøyd med det selv men det ville vært moro å prøvd dette i et annet rom. Jeg tror det ville rocka bra om jeg hadde en vegg til hver høytaler de kunne jobbet i mot. Regner med at de ville blitt mer fysiske i trøkket, men det spiller godt i denne brakka her altså.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/48060

En god match til de fleste Dali HT

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Jeg postet den i stad, det er et forsterkersett jeg har høyt på ønskelista mi og da det bare å drømmevidere. Prisen er heller ikke skrekkelig på de heller, synes du skal kjøpe dem jeg Daniel.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PARASOUND 5250 SELGAST!!

Liten Parasound sak man kan spe på surroundkanalene med, tross ikke dum denne her gitt.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    jeg er fornøyd med anlegget mitt som det står i dag. Det kan alltid bli bedre men da snakker vi om en prisoppgradering av det dobbelte og det synes jeg det blir galskap å legge i et anlegg rett og slett.
    Jeg postet den i stad, det er et forsterkersett jeg har høyt på ønskelista mi og da det bare å drømmevidere. Prisen er heller ikke skrekkelig på de heller
    Den galskapen er ikke så langt unna som man skulle få inntrykk av tror jeg ;-)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Den galskapen er ikke så langt unna som man skulle få inntrykk av tror jeg ;-)
    Den kommer ikke inn her for jeg har nesten ikke 40k og avse til slike ting, men det er lov å drømme litt i hvertfall og dessuten trenger man en rimelig bra rom for å få denne herligheten til å spille optimalt.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg postet den i stad, det er et forsterkersett jeg har høyt på ønskelista mi og da det bare å drømmevidere. Prisen er heller ikke skrekkelig på de heller, synes du skal kjøpe dem jeg Daniel.
    En dag, hvis ikke en A21 til

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    En dag, hvis ikke en A21 til
    Trur eg tenker A21 først før jeg går til anskaffelsen av et sånt beist. Hvor skulle man sjekket sånt ut lydmessig, uten nermest forhåndskrav på kjøp?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Trur eg tenker A21 først før jeg går til anskaffelsen av et sånt beist. Hvor skulle man sjekket sånt ut lydmessig, uten nermest forhåndskrav på kjøp?
    Kan jo høre hos meg om du vil. På A21 da.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Parasound er ikke noe å sjekke ut for det er toppers uansett, det er bare å lese anmeldelsene rundt så da er det ikke noe mere å lure på rett og slett. Det er i hvertfall helt råe produkter de lager, skulle gjerne hatt noe råere i hus her men det er kun i drømmene så det er greit det holder seg der. En stund til.....

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...?product=48152

Selger Dali Mentor Vokal nå! Så hvis noen er interessert, ta kontakt!

Så med andre ord gode Dali venner, der forsvinner jeg nok. Mentor 6ene overtar min kjære medboer, mens Vokalen forsvinner på bruktmarkedet.

Så snart skal jeg nyte noen dager med mine gamle Dali 5005, så er nok Klipsch på vei inn. Men fortsetter med å lese og følge med her.

For å avbekrefte det med en gang, Mentor forsvinner IKKE fordi de låter dårlig. Dette er noe av det beste jeg har hørt i den prisklassen og en helt unik høyttaler som anbefales til alle som ønsker seg en skikkelig god musikalsk høyttaler som kan sparke SKIKKELIG ifra seg på film.

men selv om jeg forsvinner til Klipsch, så skal jeg love dere at Dali kommer tilbake en eller annen gang i "distant future"! Dali 5005 var jo tross alt mine første høyttalere! :-D

Jeg fjerner også kinoen min fra avforum foreløpig, til jeg kommer tilbake med noe nytt!

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....og der tok diskanten i venstre front (Suite 2.8 ) kvelden...... du verden

godt det er garanti/reklamasjon - det var surt.....

nei, ikke feil på receiver, har testet
    nei, ikke feil på kabel, har testet
    nei feil på kilde, har testet
    nei, ikke sprengt, max -20db
    nei, ikke feil musikk - hehe

Så da blir det mono en stund...... grrrr

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...?product=48152

Selger Dali Mentor Vokal nå! Så hvis noen er interessert, ta kontakt!

Så med andre ord gode Dali venner, der forsvinner jeg nok. Mentor 6ene overtar min kjære medboer, mens Vokalen forsvinner på bruktmarkedet.

Så snart skal jeg nyte noen dager med mine gamle Dali 5005, så er nok Klipsch på vei inn. Men fortsetter med å lese og følge med her.

For å avbekrefte det med en gang, Mentor forsvinner IKKE fordi de låter dårlig. Dette er noe av det beste jeg har hørt i den prisklassen og en helt unik høyttaler som anbefales til alle som ønsker seg en skikkelig god musikalsk høyttaler som kan sparke SKIKKELIG ifra seg på film.

men selv om jeg forsvinner til Klipsch, så skal jeg love dere at Dali kommer tilbake en eller annen gang i "distant future"! Dali 5005 var jo tross alt mine første høyttalere! :-D

Jeg fjerner også kinoen min fra avforum foreløpig, til jeg kommer tilbake med noe nytt!
    Hei Magnus

Det er kjedelig at du forlater "Hjemmet" ditt her på nett, men det er ikke alltid man holder seg til det samme av merker og ting. Uansett hva du kommer til å kjøpe så håper jeg du blir fornøyd med hva du ender opp med. Dali ligger ikke på latsiden så det vil nok alltid komme noe som er bedre og kanskje råere.

Det er kjedelig at du kvitter deg med de flotte høytalerne du har nå, er jo toppers varer som rocker skikkelig det der altså og det har jeg erfart selv.

Flott at du ikke har solgt de gamle Dali'ene dine da, man får det gjerne litt koselig med å mimre på gamle anlegg og høytalere også. Hvorfor ikke prøve Lektor eller Ikon eller kanskje JBL LS80?

Håper at du kommer tilbake sterkere her inne i hvertfall, vi trenger alle aktive medlemmer vi kan få for å bevise at Dali er toppers varer. Vil i hvertfall med det takke for all din deltagelse og antall innlegg du har bidratt med her, håper du får en koselig tid med nye høytalere i hus og de tilsvarer dine forventninger og ønsker i lydbildet. Du får i hvertfall komme inn og si "Hei" til oss da se, velkommen skal du være når du enn ønsker det. Om det ikke
    er allverden av liv her nå, men tråden kommer aldri til å dø helt ut så det er bare å følge med når du føler for det. Thanks......

Det kommer noen oppdateringer fra meg med tiden også, men det er bare småtweaks til å begynne med og det helt "store"skal jeg spare til nyåret. Planene er klare men må bare frigjøre og spare opp en del kapital.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    ....og der tok diskanten i venstre front (Suite 2.8 ) kvelden...... du verden

godt det er garanti/reklamasjon - det var surt.....

nei, ikke feil på receiver, har testet
    nei, ikke feil på kabel, har testet
    nei feil på kilde, har testet
    nei, ikke sprengt, max -20db
    nei, ikke feil musikk - hehe

Så da blir det mono en stund...... grrrr
    Da er det bare å bestille opp en ny, de har vel dem på lager i Danmark og de bør vel ikke bruke lang tid for å sende det heller. Har ikke hatt noen problemer med mine høytalere enda, har spilt høyt og lavt på dem og ikke no tegn på skurr og elendighet enda.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bare å bestille opp en ny, de har vel dem på lager i Danmark og de bør vel ikke bruke lang tid for å sende det heller. Har ikke hatt noen problemer med mine høytalere enda, har spilt høyt og lavt på dem og ikke no tegn på skurr og elendighet enda.
    Det regner jeg med at HFK gjør når de får den av meg på mandag

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Magnus

Det er kjedelig at du forlater "Hjemmet" ditt her på nett, men det er ikke alltid man holder seg til det samme av merker og ting. Uansett hva du kommer til å kjøpe så håper jeg du blir fornøyd med hva du ender opp med. Dali ligger ikke på latsiden så det vil nok alltid komme noe som er bedre og kanskje råere.

Det er kjedelig at du kvitter deg med de flotte høytalerne du har nå, er jo toppers varer som rocker skikkelig det der altså og det har jeg erfart selv.

Flott at du ikke har solgt de gamle Dali'ene dine da, man får det gjerne litt koselig med å mimre på gamle anlegg og høytalere også. Hvorfor ikke prøve Lektor eller Ikon eller kanskje JBL LS80?

Håper at du kommer tilbake sterkere her inne i hvertfall, vi trenger alle aktive medlemmer vi kan få for å bevise at Dali er toppers varer. Vil i hvertfall med det takke for all din deltagelse og antall innlegg du har bidratt med her, håper du får en koselig tid med nye høytalere i hus og de tilsvarer dine forventninger og ønsker i lydbildet. Du får i hvertfall komme inn og si "Hei" til oss da se, velkommen skal du være når du enn ønsker det. Om det ikke
    er allverden av liv her nå, men tråden kommer aldri til å dø helt ut så det er bare å følge med når du føler for det. Thanks......

Det kommer noen oppdateringer fra meg med tiden også, men det er bare småtweaks til å begynne med og det helt "store"skal jeg spare til nyåret. Planene er klare men må bare frigjøre og spare opp en del kapital.

Takk for det Roger W. Har jo vært noe fraværende i det siste, men kommer til å fortsette med å delta i denne tråden.

Skal kjøre 5005'ene ville på 3900 en liten periode, til feriepengene og skattepenga kommer så blir det vel en høyttaler eller 2! :-D

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke Klipsch høyttalere er det du skal kjøpe MAW?

Er spent på å høre noen ord om hva du synes om Klipsch vs. Dali :-D Ikke noe stygt sagt om Dali, tvert imot. Jeg kunne faktisk tenkt meg Dali til et rent stereo oppsett jeg, men hadde uansett beholdt Klipschene til spilling og film for der er de rett og slett konge!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal gå NED til RF-82, med mindre jeg får et bra tilbud på RF-83. Får jeg ikke det legger jeg pengene i RF-82 med villmann senteren til samme pris! (Husker ikke navnet på den, men den med 4 elementer + horn)

Skal selvfølgelig komme med ett inntrykk rundt Dali vs. Klipsch, men min oppfatning er at det er ganske forskjellige høyttalere. Overgangen fra silkemyk Mentor diskant til hard horndiskant blir nok stor, men artig. :-D

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Overgangen fra silkemyk Mentor diskant til hard horndiskant blir nok stor, men artig. :-D
    Au da. Er det noe behagelig da?

Tenkte på Klipsch selv en periode, men litt redd den diskanten.

Forøvrig er det eneste som byttes ut her dette året kanskje Concept 2 med W2 bak. De er meget stilige

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kombinerer du Klipsch med riktig forsterker låter det silkemykt... 8)

Side 260 av 743 FørsteFørste ... 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 256 257 258 259 260 261 262 263 264 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 400 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •