Dalis Entusiaster - Side 251

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 251 av 743 FørsteFørste ... 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 247 248 249 250 251 252 253 254 255 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 391 ... SisteSiste
Viser resultater 5,001 til 5,020 av 14851
    Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Koselig tråd å følge med på som vanlig. Jeg har ikke så mye nytt å komme med. Vurderer stadig evt ny en til subb til sommeren.

Håper ting ordner seg for deg Roger Waters, utrolig kjedelig når butikken ikke følger opp. Det er ikke sikkert det er bedre i vanlig butikk heller, folk klager på det også.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Koselig tråd å følge med på som vanlig. Jeg har ikke så mye nytt å komme med. Vurderer stadig evt ny en til subb til sommeren.

Håper ting ordner seg for deg Roger Waters, utrolig kjedelig når butikken ikke følger opp. Det er ikke sikkert det er bedre i vanlig butikk heller, folk klager på det også.
    Det skjer vel ikke så mye her heller egentlig utenom dette datastyret da, men skal ringe dem i morra og sjekke saken min. Åssen sub er det som står på ønskelisten da?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det skjer vel ikke så mye her heller egentlig utenom dette datastyret da, men skal ringe dem i morra og sjekke saken min. Åssen sub er det som står på ønskelisten da?
    Hvis ikke IKON/Mentor subb blir det vel noe herfra helst L-Sound - SVS SB12-Plus ..som vanlig, he, he

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis ikke IKON/Mentor subb blir det vel noe herfra helst L-Sound - SVS SB12-Plus ..som vanlig, he, he
    Ikon subben rocker bra den altså hvis det ikke er skikkelig dypbass du er ute etter må du ta noe annet, men kan anbefale den subben til oppsettet ditt og tror den vil gjøre seg godt hjemme hos deg.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikon subben rocker bra den altså hvis det ikke er skikkelig dypbass du er ute etter må du ta noe annet, men kan anbefale den subben til oppsettet ditt og tror den vil gjøre seg godt hjemme hos deg.
    Jeg er ikke uenig der. Er ikke dyyp bass jeg er ute etter, mer en litt nabovenlig og alikavel kjapp og med godt trøkk...8) Til både musikk og film

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går jo ikke akkurat kjeller dybt SP12 heller. Ville ha valgt en PB eller en tube istedenfor. Men oppover i registeret er den ganske lik ikon subben. Men det er et hav av innstillingsmuligheter på SVS`n som Dali ikke har.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Går jo ikke akkurat kjeller dybt SP12 heller. Ville ha valgt en PB eller en tube istedenfor. Men oppover i registeret er den ganske lik ikon subben. Men det er et hav av innstillingsmuligheter på SVS`n som Dali ikke har.
    Kjeller dyp bass tenger jeg ikke, føler jeg. Men nettopp som du sier SVS har et hav av innstillingsmuligheter og prismessig er det temmelig likt uansett(altså selv med frakt på SVS).

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke uenig der. Er ikke dyyp bass jeg er ute etter, mer en litt nabovenlig og alikavel kjapp og med godt trøkk...8) Til både musikk og film
    Du som har såpass gode kvalitetshøyttalere som Dali Mentor bør også ha en god sub med like god kvalitet. Svs PB13-ultra er svaret på dine kåte bassdrømmer!

Spiller både dypt, kjapt og med mye så mye trykk som du bare orker på både film og musikk! Er vannvittig fornøyd med min, det er IKKE en brumlete boombox sub men den leverer en utrolig bra tyngde på all musikk jeg nå ikke kunne klart meg uten! Kan trygt si jeg er hektet! :twisted:

Og du trenger ikke bekymre deg for naboene, de vil uansett aldri tro på deg når du sier at "jordskjelvet" kommer fra en sub med et enkelt 13,5" element!

Naboen min trodde jeg hadde vært å hentet meg 5 stk 18" første kvelden jeg så film med min!

Og likevel er den såpass behersket når det trengs at man ikke klarer å lokalisere hvor lyden kommer fra. Bassen bare er der og gir hele lydbildet en naturlig realisme i bunnen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får melde meg inn i denne "klubben" jeg også. Selvom jeg ikke har noen Ikon 8 :P Var og kjøpte meg Concept 8 i sta. Spiller som fa.. i mine ører i hvert fall!

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis! Ja, du kan få mye trøkk ut av de!

Jeg for min del sikler på subben til vincent_vega der. Syyykt!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Grattis! Ja, du kan få mye trøkk ut av de!

Ja, blir vel en effektforsterker utover, så jeg får litt trøkk

Du er ikke alene om å gjøre det! Den som hadde hatt så mye penger å brukt på det!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Concept 8 kan gi masse trøkk og morro ja . HVa slags forsterkeri har du på dem nå?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Hystan

Grattis så mye med ditt Dali kjøp og du er velkommen i klubben vår, håper du vil legge ut en liten profil vi kan komme med noen koselige kommentarer til.

Håper du vil få en hyggelig tid hos oss, er det noe du lurer på så har vi mange kunnskapsrike mennesker som vil hjelpe deg på rett vei.

Velkommen skal du være.....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Concept 8 kan gi masse trøkk og morro ja . HVa slags forsterkeri har du på dem nå?

Kjører dem med Nad 755. (Vet at dere sikkert sier at det ikke er perfect match) men syns det virker ålreit. Er ny innen hifi og ørene er ikke spilt inn! :P

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Hystan

Grattis så mye med ditt Dali kjøp og du er velkommen i klubben vår, håper du vil legge ut en liten profil vi kan komme med noen koselige kommentarer til.

Håper du vil få en hyggelig tid hos oss, er det noe du lurer på så har vi mange kunnskapsrike mennesker som vil hjelpe deg på rett vei.

Velkommen skal du være.....
    Profil kommer!
    Ja, det har jeg fått erfare tidligere på forumet! Mye god hjelp her! Mange som sitter med kunnskap om ting jeg nesten ikke trodde fantes!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gjør som jeg gjorde, hold den ene hånda foran øynene og trykk "bestill" med den andre!

Jeg har ikke angret et sekund siden! Jeg kjøpte min uhørt uten noensinne å ha sett en Svs sub "live"... Men for å si det slik, den vinner ikke tester for ingenting. Den er virkelig verd pengene! :-D

Bare et bilde av min "lettere" animerte svoger poserende oppå subben for å demonstrere størrelsen: :lol: :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Gjør som jeg gjorde, hold den ene hånda foran øynene og trykk "bestill" med den andre!

Jeg har ikke angret et sekund siden! Jeg kjøpte min uhørt uten noensinne å ha sett en Svs sub "live"... Men for å si det slik, den vinner ikke tester for ingenting. Den er virkelig verd pengene! :-D

Jeg tviler ikke på det gitt! Hadde de bare ringt fra Hamar snart, så hadde det kommet flere sånne i løpet av noen dager! :P

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fy **** så svær!!

Digger det!

ææææ hvorfor skal dette koste så mye penger!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fy **** så svær!!

Digger det!

Ja den er det første folk legger merke til når de kommer, "dæven steike så j**la diger dein va" er normalt å høre her i huset!

Er enig i at det er en kostbar sak ja, hadde selv aldri trodd at jeg skulle få råd til den! Men når jeg mistet jobben og fikk utbetalt feriepengene tidligere åpnet det seg en sjanse jeg var snar å ta! :-D

Og for å si det slik, jeg er 110% sikker på at det til syvende og sist er subben som blir å stå her lengst. høyttalere og forsterkere blir kanskje å byttes etter hvert som årene går, men subben er så bra at den kan integreres med det meste so that is a keeper my friend!

Subben er kort sagt den tryggeste investeringen i anlegget mitt ever!

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fy **** så svær!!

Digger det!

Den er da ikke så dyr. Kjør på

Side 251 av 743 FørsteFørste ... 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 247 248 249 250 251 252 253 254 255 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 391 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •