Dalis Entusiaster - Side 250

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  33
Side 250 av 743 FørsteFørste ... 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 246 247 248 249 250 251 252 253 254 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 ... SisteSiste
Viser resultater 4,981 til 5,000 av 14842
    Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Nice Rayray

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Fyllekuler er fint! :-D

Avforum har blitt date sted også. Heftig

Merker det er en stund siden jeg har postet her, men har lite nytt og melde. Første pri er tv, nemlig Samsung UE55B7070 (LED tv) som burde være hos meg rundt 20 mai. Så etter det får vi se om det blir noe mer, Mentorene forsvinner dessverre. Han jeg bor med overtar de, og jeg går tilbake til Dali 5005 inntil jeg finner noe nytt og spennende. Mentor er prøvd og jeg ønsker å oppdage noe annet. Dette heller veldig mot Klipsch, men jeg vil fortsette å følge med i tråden her og slenge inn noen kommentarer av og til. Parasound kommer nok inn i kinoen etterhvert, etter masse godord.

Roger, du vurderer Pioneer. Sjekk samsungs led tver. Så er det bye bye pioneer for deg og... Det er HELT sinnsykt hvor bra de er! Pioneer Kuro? Tjeh... Samsungs LED-tver? Fy F!!!!
    Vi fikk inn 46" 7070 her om dagen, Har enda ikke fått sett den. Men kan sammenlignde Sam 796 kontra Pioneer. Pioneer er ikke i nærheten av Samsung bildemessig. Synes bildet er kornete på Pionner kontra Samsung. Konge kjøp Maw.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Roger, du vurderer Pioneer. Sjekk samsungs led tver. Så er det bye bye pioneer for deg og... Det er HELT sinnsykt hvor bra de er! Pioneer Kuro? Tjeh... Samsungs LED-tver? Fy F!!!!
    NEI NEI NEI!!!

Sjekk heller Philips 9-serie lcd'ene! De gruser det meste av konkurrenter etter mitt (og mange andres) syn

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes 7050 gruser 796 også. Det er egentlig helt villt! :-D

HAHA!!! Samsungs nye led tver er bedre 9603 og den imponerende 9803. Du må se de. Det er helt sinnsykt.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Nice Rayray
    Dette er pokker i meg det beste tastaturer jeg har hatt noengang, anbefales til alle som ønsker et riktig godt tastatur. Det koster dog litt mere enn andre på markedet men dette tok kaka, flott kvalitet hele veien og det er noe vi setter stor pris på.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folkens... det finnes mange gode tråder/katogorier om dere vil diskutere TV`er og tastatur.

På forhånd takk.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fyllekuler er fint! :-D

Avforum har blitt date sted også. Heftig

Merker det er en stund siden jeg har postet her, men har lite nytt og melde. Første pri er tv, nemlig Samsung UE55B7070 (LED tv) som burde være hos meg rundt 20 mai. Så etter det får vi se om det blir noe mer, Mentorene forsvinner dessverre. Han jeg bor med overtar de, og jeg går tilbake til Dali 5005 inntil jeg finner noe nytt og spennende. Mentor er prøvd og jeg ønsker å oppdage noe annet. Dette heller veldig mot Klipsch, men jeg vil fortsette å følge med i tråden her og slenge inn noen kommentarer av og til. Parasound kommer nok inn i kinoen etterhvert, etter masse godord.

Vi har avtalt date lenge men det passer aldri for denne travle herremannen, så derfor blir det hjemmehos tur når det passer. Må jo engang få se hva A21 gjør med et par lekre Dali Eufonia MS4 vet du.

Vel, Pioneer har jeg slått vekk for en stund tilbake, var faktisk en tur på Expert i dag og kikka litt og jeg har fått opp øya for Samsung. Det vil nok bli en eller annen modell fra de i hus med tiden, mye moro for pengene selv om det er litt stive priser enda. Det er skikkelig bra saker vi har i vente og kan ikke si annet. Mye koster den tven du skal ha i huset fra Mai mnd, blir nok ikke her med det første. Ting kommer men det er andre ting jeg vil ha i hus først, venter på en laptop her men alt tar tid og rot fra Netshop. Jeg har lært at netthandel er noe *******s dritt, bare surr frem og tilbake så fremover blir ting kjøpt over disk. PRONTO!

Trist å høre at Mentor forsvinner men håper du kan komme tilbake sterkere med noe annet moro. Er ikke beregnet til meg denne posten men jeg gir litt kommentarer selv også. Kult du ser Parasound som en verdig kandidat, mye moro som skjer på din side vil jeg si.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAHA!!! Samsungs nye led tver er bedre 9603 og den imponerende 9803. Du må se de. Det er helt sinnsykt.
    Jeg tror det IKKE før jeg ser det, og jeg tviler sterkt på at du har rett

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Folkens... det finnes mange gode tråder/katogorier om dere vil diskutere TV`er og tastatur.

På forhånd takk.
    Akkurat det bestemmer jeg selv mister, orker ikke å alliere meg i andre tråder enn Dali's Entusiaster.

Her har vi vår lille ting og folk setter pris på den ytringsfrihet jeg har gitt her, så det er ingenting som er bedre enn det. Alle er fornøyd, er vi ikke det da?

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lært at netthandel er noe *******s dritt, bare surr frem og tilbake så fremover blir ting kjøpt over disk. PRONTO!
    En gang i tiden fant jeg ut at de store varehusene har netthandel også. der tror jeg vi får i pose og sekk, så ikke gi opp netthandel med sparte kroner.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    En gang i tiden fant jeg ut at de store varehusene har netthandel også. der tror jeg vi får i pose og sekk, så ikke gi opp netthandel med sparte kroner.
    Blir lettere oppgitt når det er så mye kødd som dette her, men det er jo typisk at folk ikke kan holde seg til det vi ble enige om ang returen av denne pcen. Tragisk...

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir lettere oppgitt når det er så mye kødd som dette her, men det er jo typisk at folk ikke kan holde seg til det vi ble enige om ang returen av denne pcen. Tragisk...
    Tenker på f.eks. TV, der man sikkert kan spare mye i gitte perioder på eksempelvis elhost host. På nett. De vil antakelig akseptere klager i butikk...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Jeg tror det IKKE før jeg ser det, og jeg tviler sterkt på at du har rett
    Jeg mente også at 9803 var noe av det bedre på markedet, inntil jeg så disse....:-D

men! Dette er en dali tråd så, vi avslutter her og konkluderer meg at Samsung er best... Enig? Ja flott :-D

Roger: UE55B7070 ligger på 34000.... Ja det kan være mye dritt med netthandel. Skal jeg handle på nett holder jeg meg til seriøse aktører som komplett og mpx. De har alltid levert. Netshop er jeg veldig skeptisk til, da jeg hører mye snusk om disse.

Ja vi ble enige at han tar dem, fordi jeg fikk øynene opp for noe annet, nemlig Klipsch. Men jeg kommer nok til å prøve Dali en annen gang igjen. Det var jo tross alt første høytalerne jeg kjøpte, og de har ALDRI skuffet.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mente også at 9803 var noe av det bedre på markedet, inntil jeg så disse....:-D

men! Dette er en dali tråd så, vi avslutter her og konkluderer meg at Samsung er best... Enig? Ja flott :-D

Roger: UE55B7070 ligger på 34000.... Ja det kan være mye dritt med netthandel. Skal jeg handle på nett holder jeg meg til seriøse aktører som komplett og mpx. De har alltid levert. Netshop er jeg veldig skeptisk til, da jeg hører mye snusk om disse.

Ja vi ble enige at han tar dem, fordi jeg fikk øynene opp for noe annet, nemlig Klipsch. Men jeg kommer nok til å prøve Dali en annen gang igjen. Det var jo tross alt første høytalerne jeg kjøpte, og de har ALDRI skuffet.

Det er litt for mye rot med Netshop så jeg kommer ikke til å bruke dem mere heller, er litt lei og sende tilbake alt jeg får derfra omtrent. Kan si det mangler litt kommunikasjon rundt for å si det sånn, men det er vel ikke annet å vente så dette er siste gang jeg kjøper noe der. Jeg sender inn en maskin med pixelfeil, de kreditterer og jeg har verken mottatt penger eller noe. Dette var gjort for 11 dager siden og jeg har ikke fått vite noe, da blir jeg lettere frustrert for å si det sånn.

Her skrev jeg tydelig i mailen til de at jeg ville ha samme maskin tilbake, men det var tydeligvis litt for vanskelig. Jeg skal ringe dem opp til uka igjen og se hva som skjer, de skulle ringe meg i går men ringte aldri så det sier litt om kundeservicen deres også. Er det mulig sier jeg bare?

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får gå videre med det hvis det ikke skjer noe....Dette blir for drøyt. Ring daglig og mas. Komplett hadde ordnet dette på flekken.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nad Lcd

nå som jeg ser dere diskuterer tv'er, lurer jeg på hva dere kan si om min TV.

Har selv en NAD 40" A2 med 160gb hardisk.
    Er kjempefårnøyd med den, digger den 1cm tykke glassplaten utenpå skjærmen. det gjør bilde kjempeklart å lett å vaske. Jeg bruker den innebygde dekoderen når jeg ser vanlig tv, å hvis jeg skal ta opp noe eller trykke på pause(do pause).. og jeg har en HD-dekoder jeg bruker når jeg ser hd-sendinger. Når jeg kjøpte tv'en så hang det dyre samsung tv'er på siden av den å jeg synes at min hadde minst like bra bilde, mye pga. glassplaten... Elsker tv'en min.

MEN... mange sier at jeg betalte mye penger får en middels tv med et NAD klistremerke på.. noen som har noen meninger om NAD tv'er? og om jeg burde ha brukt 12000kr på en helt annen tv?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat det bestemmer jeg selv mister, orker ikke å alliere meg i andre tråder enn Dali's Entusiaster.

Her har vi vår lille ting og folk setter pris på den ytringsfrihet jeg har gitt her, så det er ingenting som er bedre enn det. Alle er fornøyd, er vi ikke det da?
    Da skulle du kanskje postet tråden i katogorien Generell chitchat fremfor Audio (teknisk diskusjon) > Høyttalere?

Vi kommer ikke med slike oppfordringer for å være vanskelige, men for at forumet skal være ryddigere og at diskusjoner skal blomstre på en konstruktiv måte på de rette stedene.

BTW. Pioneer har selvfølgelig de beste flatskjermene, og det hadde dere forstått om dere også hadde engasjert dere i trådene der alle bildeentusiastene er...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN

BTW. Pioneer har selvfølgelig de beste flatskjermene...
    Helt til nå...

Men er faktisk enig med adm. Bedre å holde denne retning Dali.

For dere som ønsker noen fantastiske stativhøytalere, type Dali Mentor 2
    http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/47007

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dali Helicon 8oo

En koselig Dali Høytaler til en meget hyggelig pris.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får gå videre med det hvis det ikke skjer noe....Dette blir for drøyt. Ring daglig og mas. Komplett hadde ordnet dette på flekken.
    Jeg sjekka opp min kredittnota hos dem, det er ikke utført noe der pga dem mangler kontonummer og saken ble ferdig for 14 dager siden. Hvorfor har dem ikke kontakta meg hvis det var noe dem manglet? Dette kaller jeg elendig service og her mister de nok en kunde.

Side 250 av 743 FørsteFørste ... 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 246 247 248 249 250 251 252 253 254 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 390 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •