Dalis Entusiaster - Side 24

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 24 av 743 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 524 ... SisteSiste
Viser resultater 461 til 480 av 14850
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Tipper det låter knall. Vincent har masser av krefter samt at flere modeller har rør på inngangstrinnet. Det hjelper for å få fram den deilige varme lyden.
    Spes i diskant området.
    høres bra ut, spes med tanke på diskant da det er det jeg er mest opptatt av.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Du sitter og gnir deg godt i hendene ja, er så digg når ting raser ut og faller ned. Jeg spelte ganske høyt her engang med subben og da datt det ned ting fra hylla på kjøkkenet og bildene duret veldig godt. Lyset på gangen gikk også, så Ikon subben rocka villt. Naboene opplevde at ting datt ut av hyllene deres og overkjørte festen demmes. De hørte ikke no spes pga bassen bråka så jævli, hatt litt terror for å si det sånn.
    Hehe, ja det er sant. Forventa jo ikke akkurat det for dialogen er en del lavere enn skudd/eksplosjoner osv, så kontrasten ble jo stor!

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Ok, men Lyngdorfen funker jo fint som en center driver den, er ikke det værste man kan bruke til det formålet. Er det noe forskjell fra New Classic til Halo serien egentlig, lyst å oppgradere med tid og stunder altså. Vente på no fra brukten en gang i fremtiden, om det virkelig er verdt pengene i mellom dette her.
    Hadde NC 2250 hjemme på lån for et år siden. Testet opp mot A21. Er nok ikke store forskjellen. Synes kanskje Halo`n er noe mer dynamisk. Litt friskere i øvre mellomtone og diskant. A21 er også noe kraftigere enn 2250. Men om det forsvarer prisforskjellen sånn lydmessig synes jeg ikke. Men estetisk, JA.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde NC 2250 hjemme på lån for et år siden. Testet opp mot A21. Er nok ikke store forskjellen. Synes kanskje Halo`n er noe mer dynamisk. Litt friskere i øvre mellomtone og diskant. A21 er også noe kraftigere enn 2250. Men om det forsvarer prisforskjellen sånn lydmessig synes jeg ikke. Men estetisk, JA.
    Riktig, men så lenge den yter mer i registerne oppover så er vel det en oppgradering i seg selv, men denne lydkrigen eller jaget kommer man aldri i mål med uansett. Folk bytter jo like fort her inne når de først kommer i hus, går fort for noen skal man si. Hvilken avdeling av Klubben er det du jobber i?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Riktig, men så lenge den yter mer i registerne oppover så er vel det en oppgradering i seg selv, men denne lydkrigen eller jaget kommer man aldri i mål med uansett. Folk bytter jo like fort her inne når de først kommer i hus, går fort for noen skal man si. Hvilken avdeling av Klubben er det du jobber i?
    Jobber som montør, så jeg jobber for både Oslo1, Oslo2, Ski, webshop samt den nye butikken i Sandvika. Men har kontor i Oslo2 butikken.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er meget happy nå

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er meget happy nå
    Det kan jeg ikke skjønne gitt, og det er vel ikke noen spesiell grunn til det? Jeg blir nesten litt kvalm jeg nå altså, skal vite at Halo står høyt på ønskelisten min i hvertfall. Nesten rart at du ikke hadde JC1 blokker istedenfor.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Det kan jeg ikke skjønne gitt, og det er vel ikke noen spesiell grunn til det? Jeg blir nesten litt kvalm jeg nå altså, skal vite at Halo står høyt på ønskelisten min i hvertfall. Nesten rart at du ikke hadde JC1 blokker istedenfor.
    Fydda. De er jo dyre. Er jo ikke millionær. Hadde jo vært en drøm å ha de. Kanskje to A21 etterhvert
    Nei, får roe ned litt nå. Kona har bestilt nytt kjøkken, så sparekontoen er relativt tom. Får kose seg med Halo og Dali nå. Skal garantert ikke bytte bort Parasound på en stund.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bytter du disse Parasound sakene dine nå så skjønner jeg ingenting, men du har jo meget bra anlegg nå da. Dette er jo skikkelig kino det oser bra respekt av, du er jo med i nomineringen på årskavalkaden her. Da må du nok har gjort noen bra utskiftninger for å komme dit mener jeg, jeg hørte på Eufonia Ms5 her i Moss og synes det var noen flotte høytalerne altså, det som er dritt at de ikke man matche dem med noe skikkelig elektronikk. Jeg synes de fortjente noe bedre enn Lyngdorf 2175 til det formålet mener jeg, de skal mates med de det de liker best og det er masser av power.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Bytter du disse Parasound sakene dine nå så skjønner jeg ingenting, men du har jo meget bra anlegg nå da. Dette er jo skikkelig kino det oser bra respekt av, du er jo med i nomineringen på årskavalkaden her. Da må du nok har gjort noen bra utskiftninger for å komme dit mener jeg, jeg hørte på Eufonia Ms5 her i Moss og synes det var noen flotte høytalerne altså, det som er dritt at de ikke man matche dem med noe skikkelig elektronikk. Jeg synes de fortjente noe bedre enn Lyngdorf 2175 til det formålet mener jeg, de skal mates med de det de liker best og det er masser av power.
    De skal ikke byttes ut. Er meget fornøyd nå. Spes når det gjelder musikklytting. Dali passer meg og min musikksmak meget bra. Har liksom ikke hatt øyene åpne for Dali før i det siste. Har stortsett hatt HT fra Eltek eller B&W. Men å kjøre MS5 på SDA 2175 er jo helt natta. De krever enormt med krefter. Har ikke hørt Ms5 selv men vet om flere som har testet de ut med M25 og tri-amping. Tipper det låter rått. Hvilken nominering? Hva har jeg gått glipp av ????

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De skal ikke byttes ut. Er meget fornøyd nå. Spes når det gjelder musikklytting. Dali passer meg og min musikksmak meget bra. Har liksom ikke hatt øyene åpne for Dali før i det siste. Har stortsett hatt HT fra Eltek eller B&W. Men å kjøre MS5 på SDA 2175 er jo helt natta. De krever enormt med krefter. Har ikke hørt Ms5 selv men vet om flere som har testet de ut med M25 og tri-amping. Tipper det låter rått. Hvilken nominering? Hva har jeg gått glipp av ????

Årets oppgradering
    da-ty@online.no Tråd / Presentasjon

Vet ikke hva dette sier om deg jeg, du er nevnt i den lista så du har nok gjort inntrykk på folket her. ?

Det er sykt hva høytalere krever for å yte bra, synes JBL array virker fett da. De krever jo et forbanna stort rom for å yte maksimalt og det er helt villt. Skrotnisse har hatt mye moro med disse høytalerne på Parasound elektronikk, amerikanere går godt sammen der altså.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er meget happy nå
    Meeget pent da-ty

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viiillt! Og det er ikke et HFK produkt engang! :-D

Du fortjener jo den prisen. Du har jo fått deg en sinnsyk gjennomført kino! .

Jeg ble skutt med en 50.cal 12.7mm sniperrifle av en Mentor 6 og en Vokal idag. Slå den. (Ref. innlegg over der.)

men nå er det senga. tiiiiiiiiidlig opp! god natt alle dalifolkzzz. fred ut

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Meeget pent da-ty
    Takk takk Selge Marantz allerede???? Hva skjer?????

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Viiillt! Og det er ikke et HFK produkt engang! :-D

Du fortjener jo den prisen. Du har jo fått deg en sinnsyk gjennomført kino! .

Jeg ble skutt med en 50.cal 12.7mm sniperrifle av en Mentor 6 og en Vokal idag. Slå den. (Ref. innlegg over der.)

men nå er det senga. tiiiiiiiiidlig opp! god natt alle dalifolkzzz. fred ut
    Må ikke handle alt på klubben vet du

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seent innlegg der fra meg ja....spenstig

Nei det er sant det. Er litt fleksibel når det gjelder akkurat det selv... 8)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Seent innlegg der fra meg ja....spenstig

Nei det er sant det. Er litt fleksibel når det gjelder akkurat det selv... 8)
    Er ikke alt de selger på klubben som matcher med hverandre.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har du helt rett i, men mye kan skje om dem satser litt på Parasound i sortimentet ditt. De har jo nesten ikke effektforsterkere som ikke matcher så mye med andre ting, er ikke bare bare det der gitt. Godt det er andre butikker som har sakene på lager og deilig er det. Parasound er så koselige produkter som vi entusiaster elsker, åssen spiller anlegget med en deilig A21 som hjelpemiddel?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har du helt rett i, men mye kan skje om dem satser litt på Parasound i sortimentet ditt. De har jo nesten ikke effektforsterkere som ikke matcher så mye med andre ting, er ikke bare bare det der gitt. Godt det er andre butikker som har sakene på lager og deilig er det. Parasound er så koselige produkter som vi entusiaster elsker, åssen spiller anlegget med en deilig A21 som hjelpemiddel?
    Spiller meget bra. Den har stått på nå et døgn og godgjort seg for kvelden. Spiller nok så likt Nad`n, men synes kanskje mellomtonen ble litt bedre. Litt mer detaljert kanskje. Men estetisk er den MYE fetere

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en deilig klump og pen er den å se på også, så det er ikke bedre enn det. Hvor lenge spiller du inn forsterkern før den yter sitt beste, jeg spiller par timer om gangen så min blir vel aldri helt innspillt med det første. Er moro å se åssen lyden utvikler seg over tid da, godt du kom på bedre tanker med å investere i denne A21 saken din. Den tok seg veldig godt ut i racket ditt, og ikke snakke om det trøkket den gir da. Åssen er er det å drive Eufonia med A21 da, føler du at du trenger mere power til den eller er det bra nok det er?

Side 24 av 743 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 524 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •