Dalis Entusiaster - Side 235

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  33
Side 235 av 743 FørsteFørste ... 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 231 232 233 234 235 236 237 238 239 245 255 265 275 285 295 305 315 325 335 345 355 365 375 735 ... SisteSiste
Viser resultater 4,681 til 4,700 av 14842
    Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Kjempeflott.
    hvilken trøye? Noe som du selger, Roger?

Hva tror du om fremtiden min nå som jeg har en Dali Suite Center 0.8 på hånda? Bør jeg bytte bakhøyttalerne til samme eller fortsette med de lekre B&O sakene?

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang flytting, tenker dere bare anlegg eller folkens??

Man flytter ikke bare langt av gårde fra familie, venner osv pga ett anlegg.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    hvilken trøye? Noe som du selger, Roger?

Hva tror du om fremtiden min nå som jeg har en Dali Suite Center 0.8 på hånda? Bør jeg bytte bakhøyttalerne til samme eller fortsette med de lekre B&O sakene?
    Det er bare noen trøyer jeg fikk ordnet fra Dali.dk har igjen kun 1 nå og den skulle Tronna_83 ha. Dem er delt ut til de som ville ha på tråden her, tok ikke lange tiden å bli kvitt dem for å si det sånn.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Ang flytting, tenker dere bare anlegg eller folkens??

Man flytter ikke bare langt av gårde fra familie, venner osv pga ett anlegg.
    Trenger ikke bli så langt ellers må du leve med den lyden stuen din skaper, men prøv å flytt hele anlegget vekk fra trappeseksjonen. Det blir nok litt annerledes i stua men bare prøv å se forskjellen i lydbildet.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mentor 6 levert og drømmene går videre mot en hard oppgradering med tiden, ser virkelig frem til den dagen Mentor 8 spiller for full hals i mitt hjem. Den dagen skal bli en herlig dag som jeg ikke kommer til å glemme med det første, ellers er vel alt bare bra og Ikon spiller som før. Det er ikke lett å levere tilbake slike ting men skal man oppnå råskap så koster det gjerne litt mer, en dag mine herrer så skal dem i mitt hjem og den dagen kommer......

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra valg Roger. Mentor 8 blir jo bare mer av moroa, så du får spare og samle opp visa kort i mellomtiden.

Hoppet en Samsung BD-P1500 inn i hylla mi i dag foresten. Skulle kun ha en enkel og grei blu-ray spiller i mellomtiden som ga meg HD-lyd. Og for en forskjell i lyden fra PS3. Mye mer åpent, dynamisk og naturlig enn den ferdig dekodede lyden fra PS3. Bildet også synes jeg er ørlite bedre.... Men det var lyden som var målet! RXV3900 har nettopp blitt enda mer konge! 8)

og da følger jo Mentorene også...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mentor 6 levert og drømmene går videre mot en hard oppgradering med tiden, ser virkelig frem til den dagen Mentor 8 spiller for full hals i mitt hjem. Den dagen skal bli en herlig dag som jeg ikke kommer til å glemme med det første, ellers er vel alt bare bra og Ikon spiller som før. Det er ikke lett å levere tilbake slike ting men skal man oppnå råskap så koster det gjerne litt mer, en dag mine herrer så skal dem i mitt hjem og den dagen kommer......
    Høres bra ut! Så kan du heller ta tiden til hjelp og spare til 8ern
    Vi gleder oss med deg, og jeg stiller meg herved i kø til demolokalene dine når Mentor 8 kommer i hus hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Bra valg Roger. Mentor 8 blir jo bare mer av moroa, så du får spare og samle opp visa kort i mellomtiden.

Hoppet en Samsung BD-P1500 inn i hylla mi i dag foresten. Skulle kun ha en enkel og grei blu-ray spiller i mellomtiden som ga meg HD-lyd. Og for en forskjell i lyden fra PS3. Mye mer åpent, dynamisk og naturlig enn den ferdig dekodede lyden fra PS3. Bildet også synes jeg er ørlite bedre.... Men det var lyden som var målet! RXV3900 har nettopp blitt enda mer konge! 8)

Maw! Er det fortsatt 1500kr for BD-P1500 hos Elkjøp??

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jadda. Hvertfall ut denne uka. Kommer nok til å gå opp en hundrelapp eller 2 snart....

Jeg synes denne leverer SINNSYKT bra til å koste 1500 kr, så dette er jo et kupp egentlig. I tillegg ser den sinnsykt bra ut.

så får vi se om de greier å levere BD-P1600 snart. Som ikke ser sååå bra ut... :-P

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jadda. Hvertfall ut denne uka. Kommer nok til å gå opp en hundrelapp eller 2 snart....

Jeg synes denne leverer SINNSYKT bra til å koste 1500 kr, så dette er jo et kupp egentlig. I tillegg ser den sinnsykt bra ut.

så får vi se om de greier å levere BD-P1600 snart. Som ikke ser sååå bra ut... :-P
    Hehe, den er så billig at jeg vurderer å kjøpe en litt tidligere enn planlagt skjønner du Den får jo bare skryt overalt ja!

Vet du hva som eventuelt blir bedre med BD-P1600?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grattis så mye en flott BR spiller i hus, regner med film får en annen mening nå. Det er ikke problem med visakort osv men skal finansiere litt på egen hånd også, får bare ta tiden til hjelp så det blir nok bra. Kanskje jeg satser på Mentor 80 neste år, skal ikke si noe for sikkert men det skjer noe før eller seinere.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Høres bra ut! Så kan du heller ta tiden til hjelp og spare til 8ern
    Vi gleder oss med deg, og jeg stiller meg herved i kø til demolokalene dine når Mentor 8 kommer i hus hehe
    Det blir demo for dem som ønsker når disse kommer i hus, jeg ser virkelig frem til den dagen de spiller mine favorittplater for full hals.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

@Maw

Har du noe spes å dele med oss om Sony 560 bluray spillern kommer i handelen snart, har litt go'tro på den spillern skjønner du. Når det kommer til en slik spiller her så er det sony, cambridge eller pioneer som skal sjekkes ut.

Jeg sjekker testene på What Hifi en gang i blant, hadde litt tro på den til Nad også men den kom ikke helt ut som jeg hadde ønsket.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir demo for dem som ønsker når disse kommer i hus, jeg ser virkelig frem til den dagen de spiller mine favorittplater for full hals.
    Det er en kul tanke ja! Har jo bare hørt dem på Lyngdorf elektronikk, så det kunne vært supermoro å høre dem på Parasound, og ikke minst i et vanlig hjem... blir litt rart midt i butikken hehe

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger ikke bli så langt ellers må du leve med den lyden stuen din skaper, men prøv å flytt hele anlegget vekk fra trappeseksjonen. Det blir nok litt annerledes i stua men bare prøv å se forskjellen i lydbildet.
    Kan gjøre det men da er det bak høyttalerne som blir problemet å få plassert bak.

Også har jeg egentlig ikke lyst til å flytte på noe, for jeg klarer ikke å kalibrere på nytt selv

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Det er en kul tanke ja! Har jo bare hørt dem på Lyngdorf elektronikk, så det kunne vært supermoro å høre dem på Parasound, og ikke minst i et vanlig hjem... blir litt rart midt i butikken hehe
    Er nok det beste å få dem hjem i normale omgivelser og det er ikke lett å få ting til å spille kult uten å ha et dedikert rom. Lyngdorf tror jeg det kan blir litt "kjedelig" siden dem er ganske kliniske som det heter i skriften, tror at en Parasound A21 og en P3 forforsterker ville gjort susen her altså.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du noe spes å dele med oss om Sony 560 bluray spillern kommer i handelen snart, har litt go'tro på den spillern skjønner du. Når det kommer til en slik spiller her så er det sony, cambridge eller pioneer som skal sjekkes ut.

Jeg sjekker testene på What Hifi en gang i blant, hadde litt tro på den til Nad også men den kom ikke helt ut som jeg hadde ønsket.
    Det nye store er jo at Elkjøp faktisk nå har avtale med Sony og kommer til å levere alle de nye tv-modellene, (de har kun hatt enkeltmodeller) men hva som skjer med blu-ray spillerne veit jeg ikke. Jeg tror faktisk det er store sjanser for at de blir tilgjengelige snart ja... skal sjekke det opp.

De nye Pioneer spillerne kommer vel om en måneds tid. De blir spennende.

Personlig sikler jeg litt på Cambridge spilleren. Men siden jeg har foreløpig blu-ray spiller nå, så satser jeg nok på neste generasjon og det som følger med da.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det nye store er jo at Elkjøp faktisk nå har avtale med Sony og kommer til å levere alle de nye tv-modellene, (de har kun hatt enkeltmodeller) men hva som skjer med blu-ray spillerne veit jeg ikke. Jeg tror faktisk det er store sjanser for at de blir tilgjengelige snart ja... skal sjekke det opp.

De nye Pioneer spillerne kommer vel om en måneds tid. De blir spennende.

Personlig sikler jeg litt på Cambridge spilleren. Men siden jeg har foreløpig blu-ray spiller nå, så satser jeg nok på neste generasjon og det som følger med da.
    Det er virkelig godt Elkjøp kjører på litt mere kvaliteter til butikkene sine, moro at dem kommer med en fullrange med Sony osv da. Blir moro å se hva Pioneer hoster opp denne gangen, de er så lite utviklet enda så det er bare mange flere saker som spennende blir i de nye spillerne. Den som har best design per dag dato er faktisk Cambridge, er ikke ofte man får stål chassiss på slike ting i dag. Panasonic har fine saker også men det er for mye plast, liker ting som ser ut som Tankser.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det kommer til å bli store endringer i tv-avdelingene til de største varehusene... Så det blir gøy. Bla. ALLE de nye samsung modellene, både LED og nye LCD modellene, Panasonic sine nye NeoPDP plasma skjermer og hele nye LG rangen som byr på mye spennende. Elkjøp har vært råtreige på nye "ranger" men det skal nå endres. Stikkordet her er jo Full HD på så og si alt fra 32 og oppover. 2009 er definitvt året for Full HDtver. Men nok om det...

Panasonic sine er jo stygge som juling, det er jeg enig i men de leverer jo varene! Og Cambridge sin er definitivt den med beste design. Så vi får bare håpe de putter inn hardware og software som lever opp til designet! 8)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det kommer til å bli store endringer i tv-avdelingene til de største varehusene... Så det blir gøy. Bla. ALLE de nye samsung modellene, både LED og nye LCD modellene, Panasonic sine nye NeoPDP plasma skjermer og hele nye LG rangen. Stikkordet her er jo Full HD på så og si alt. 2009 er definitvt året for Full HDtver. Men nok om det...

Panasonic sine er jo stygge som juling, det er jeg enig i men de leverer jo varene! Og Cambridge sin er definitivt den med beste design. Så vi får bare håpe de putter inn hardware og software som lever opp til designet! 8)
    Det blir masse moro på markedet fremover og det er pokker ikke lett å finne et produkt som passer en lengre nå, før kjøpte man bare en tv og da var man fornøyd gitt. FullHD er fremtiden og det blir vel gjelden også med tanke på alt det dyre som blir produsert i dag, får hakeslepp av de prisene som er på LED og slike ting. Kan dem ikke lage verdens beste tv og bli ferdig med det, det må vel finnes en verdig arvtager til Pioneer ute i blant alle disse produsentene.

Cambridge har ikke driti seg ut enda så det er ikke noe problem, har stor tro på den spillern og håper som før at dette blir et supert produkt. Ser frem til en test i What Hifi, dem skamroses bestandig dette merket og billige er dem også med tanke på hva man får for pengene.

Side 235 av 743 FørsteFørste ... 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 231 232 233 234 235 236 237 238 239 245 255 265 275 285 295 305 315 325 335 345 355 365 375 735 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •