Dalis Entusiaster - Side 228

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  30
Side 228 av 742 FørsteFørste ... 88 98 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 224 225 226 227 228 229 230 231 232 238 248 258 268 278 288 298 308 318 328 338 348 358 368 728 ... SisteSiste
Viser resultater 4,541 til 4,560 av 14836
    Newcomer Mania sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Er ikke ofte i butikken, så det tar tid å sjekke ut ting til tider. Men mail er iallefall sendt
    Hva driver du med i hfk ?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mania
    Hva driver du med i hfk ?
    Jobber som AV-montør.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters

Når Dire Straits blir matet inn i spilleren så kommer det toner som man KUN kunne høre i sine drømmer, alt er så klokkerent og man får følelsen at man står foran og mottar musikken fra bandet. Man får nesten følelsen om lyden stemmer 100%, det er den helt uten tvil så her er bandet i stua di og drar en strofe. Alle kjenner til Dire Straits og vet de leverer skikkelig bra rock, her får du den råeste dynamikken, feite trommer og syke gitarer som freser over hele lydbildet. Mark Knopflers vokal glir bare pent igjennom og alt blir en vakker flyt hvor det hele bare pøses på med rå dynamikk ut av det fjerne.