Dalis Entusiaster - Side 216

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 216 av 743 FørsteFørste ... 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 212 213 214 215 216 217 218 219 220 226 236 246 256 266 276 286 296 306 316 326 336 346 356 716 ... SisteSiste
Viser resultater 4,301 til 4,320 av 14850
    Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    vi stopper der...

Konklusjon: Liverpool fikk seieren servert på gullfat.

Så går vi tilbake til Dali....

Velkommen til klubben Sv3nung! Kult anlegg du har. Du har jo masse kraft på 8008ene dine. Det må jo være gøy? Jeg er veldig glad i Blå serien selv. Hadde disse før og mener det er en av de bedre budsjett seriene til Dali. Det var mye lyd for pengene. F.eks 5005 var jo gull! Uten å ha sammenlignet de direkte, så synes jeg Dali 5005 låter vesentlig bedre enn Concept 6 f.eks.

men nad c272 ble veldig spisst på 6006ene mine. Hvordan er de i toppen på 8008ene dine? C272 er jo kongen av bass, men for meg det ble litt spisst i toppen

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    vi stopper der...

Konklusjon: Liverpool fikk seieren servert på gullfat.
    Konklusjon: Pisspreik. Ikke vær så trangsynt.

Skal du diskutere, så gjør det med litt rettferdighet og ydmykhet, og innrøm andre lags kvaliteter, ikke avskriv alt som flaks.

Ja nå er det STOPP fra meg hvert fall, uansett hva andre måtte skrive

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjerne gjort det, men Liverpool imponerte ikke. De imponerte mot Real Madrid. Og det så jeg ikke idag... sorry as... Sitter med en liverpool kar her som faktisk er enig. Så kanskje ikke jeg som er trangsynt...

det var siste ord fra meg...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Roger: Hva var den derre bass-greia du snakka om i stad? Skjønner at du hadde en vill opplevelse med Ikonene

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortell... Bass opplevelse er alltid gøy!

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,802
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når et lag setter rekord med 12 ligakamper uten baklengs, og "serverer" 4 baklengs på hjemmebane foran 75.000 hjemmesupportere, så er det det andre lags fortjeneste. Å blande inn sølvfat faller på sin egen urimelighet, men at dere er bittre og trøster dere med "hvem leder ligaen" og "hvor mange trofeeer får dere i år" klisjeer gjør dere bare til dårlige tapere.

....og det var mitt siste innlegg Roger..8)

Dali er konge!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    men at dere er bittre og trøster dere med "hvem leder ligaen" og "hvor mange trofeeer får dere i år" klisjeer gjør dere bare til dårlige tapere.
    Det var ikke mine ord....

Newcomer sv3inung sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk MaW. Jeg kan ikke si om jeg syns lyden er for spiss eller ikke. Mere trykk og bedre lydkvalitet :-) Det var en stor overgang fra 104 til 8008.

Noen som kan komme med noen meninger på om jeg burde bi-ampe eller ikke?

Sveinung :-)

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det dere snakker om kan knapt kalles lag, og fotball uansett . 22 apekatter som løper på en grønn plen.. "hvor er ballen" *loggre* " Hvor er ballen" *loggre* "Der er ballen!!", mens resten av apegjengen er samlet rundt og lager lappskaus av uggabugga. .

:P.

Bedre å være en gorilla da, og sitte og nyte musikken . Spilte "Kylie minogue - Cant get you out of my head" på IKON 7 og 6 idag, spente bra ifra seg det asså . Fikk også testet NAD 565+375 idag, OSER kvalitet! Nå sliter jeg bare med nederlaget at NAD 565 faktisk hadde problemer med den ene plata mi :P hehehe. Men etter litt frem ogtilbake, så tror jeg det blir den.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Roger: Hva var den derre bass-greia du snakka om i stad? Skjønner at du hadde en vill opplevelse med Ikonene
    Det var bare en låt på en democd jeg fikk fra Ambiance, den gikk så dypt at jeg måtte bare skippe låta rett og slett. Jeg har sendt han beskjed om jeg kan få tracklista på den plata, aldri vært borti makan til voldtekt av en høytaler før. Dette ble for brutalt for meg så om jeg hadde skrudd opp mer her hadde det **** i meg rista her inne.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sv3inung
    Tusen takk MaW. Jeg kan ikke si om jeg syns lyden er for spiss eller ikke. Mere trykk og bedre lydkvalitet :-) Det var en stor overgang fra 104 til 8008.

Noen som kan komme med noen meninger på om jeg burde bi-ampe eller ikke?

Sveinung :-)
    Biamp, ikke brokoble, gir ofte best lyd ifra NAD. :P.. men er det biamp muligheter på 8008 da ? mente de hadde bare single innganger jeg? Men men, mulig jeg husker feil .

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det var bare en låt på en democd jeg fikk fra Ambiance, den gikk så dypt at jeg måtte bare skippe låta rett og slett. Jeg har sendt han beskjed om jeg kan få tracklista på den plata, aldri vært borti makan til voldtekt av en høytaler før. Dette ble for brutalt for meg så om jeg hadde skrudd opp mer her hadde det **** i meg rista her inne.
    Var det en CD som var brukt på HiFi klubben? Har en lignenes cd tror jeg og der er det noen låter som voldtar høyttaleren dine.. noe som går syykt dypt

men det kan jo være så mangt...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Oi....dette er sikkert Nirvana for meg:-D Denna må jeg få tak i

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde forresten ett Nirvana her hjemme igår med LOTR - Atter En Konge:-D

Regner med de fleste er på nett når jeg sier Pelennor-Fields og Oliphanter.

Svarte satan, jeg skal ikke klage på trykket her mer hvert fall (selv om jeg ikke er helt i mål og skal ha SVS)

Kickass var det. Og endelig gåsehud nedover ryggen. Her leverte Dali og Yamaha:-D

Og naboen sa LOTR ikke hadde så bra lydspor....

Kanskje arg fordi han sitter der med den derre gamle Energy romle-subben sin som han sier er bedre enn Ikon Suben:twisted:

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Hadde forresten ett Nirvana her hjemme igår med LOTR - Atter En Konge:-D

Regner med de fleste er på nett når jeg sier Pelennor-Fields og Oliphanter.

Svarte satan, jeg skal ikke klage på trykket her mer hvert fall (selv om jeg ikke er helt i mål og skal ha SVS)

Kickass var det. Og endelig gåsehud nedover ryggen. Her leverte Dali og Yamaha:-D

Og naboen sa LOTR ikke hadde så bra lydspor....

Kanskje arg fordi han sitter der med den derre gamle Energy romle-subben sin som han sier er bedre enn Ikon Suben:twisted:
    Den scena er jo syk!! Når de olyphantene begynner å løpe er jo helt sinnsykt fett. En av de råere scenene jeg veit om.

Også gøy å se at HQVn i DVD2930 briljerer på disse filmene. Det er ganske sykt hvor bra bilde det er på disse filmene på DVD....

At LOTR ikke hadde bra lydspor? Er han tjukk i hodet? Alle tre filmene har sinnsykt bra DTS 6.1 spor.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det en CD som var brukt på HiFi klubben? Har en lignenes cd tror jeg og der er det noen låter som voldtar høyttaleren dine.. noe som går syykt dypt

men det kan jo være så mangt...
    Den er ikke på den cden som Flageborg laget, dette er noe fra perfect circle eller noe. Det er sjuk bass på denne her, hadde jeg hatt sub hadde vel den liggi i kjellern nå.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den scena er jo syk!! Når de olyphantene begynner å løpe er jo helt sinnsykt fett. En av de råere scenene jeg veit om.

Også gøy å se at HQVn i DVD2930 briljerer på disse filmene. Det er ganske sykt hvor bra bilde det er på disse filmene på DVD....

At LOTR ikke hadde bra lydspor? Er han tjukk i hodet? Alle tre filmene har sinnsykt bra DTS 6.1 spor.
    Jqa vettu Oliphant-scenene er så sinnsvakt tøffe at jeg får gåsehud til inni margen. Kan i grunn kjøre den scena noen ganger.

Detta var til og med i Dolby digital jeg hadde dette kicket.

Tenk med Blu-Ray, Mentor og SVS.......FY F.....

Da vipper jeg ut av sofaen i ekstase.

Flere scener i LOTR også Maw. Mount Doom når Frodo holder ringen og ser på den. Bassen der er ganske heftig. Og sprengingen av muren i Helm`s Deep

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må jo kjøre det i DTS-ES mann!! :-D

LOTR er jo en lang orgasme med lydscener.... ikke bare i de voldsomme kampene, men også detaljer i både front og bakhøyttalere er helt fantastisk...

Jeg FORVENTER å se DTS-HD Master Audio spor i minimum 7 kanaler på blu-ray utgivelsen. Gjerne med en bitrate på 7-10 mbps...

Har en PB13 Ultra i hus før den tid....wohooo....8)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må jo kjøre det i DTS-ES mann!! :-D

LOTR er jo en lang orgasme med lydscener.... ikke bare i de voldsomme kampene, men også detaljer i både front og bakhøyttalere er helt fantastisk...

Jeg FORVENTER å se DTS-HD Master Audio spor i minimum 7 kanaler på blu-ray utgivelsen. Gjerne med en bitrate på 7-10 mbps...

Har en PB13 Ultra i hus før den tid....wohooo....8)
    joa men blir jo uten ES funksjon her. jeg har 5.1=)

Men den gjør om signalet til 5.1 gjør den ikke det?

Husker jeg feil nå eller er 5.1 ES og 6.1 det samme?

Newcomer sv3inung sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Biamp, ikke brokoble, gir ofte best lyd ifra NAD. :P.. men er det biamp muligheter på 8008 da ? mente de hadde bare single innganger jeg? Men men, mulig jeg husker feil .
    Hele serien fra siste generasjon med Dali Blue har bi-wire. Vet ikke om 1001 og 2002 har det, men resten har det. :-)

Side 216 av 743 FørsteFørste ... 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 212 213 214 215 216 217 218 219 220 226 236 246 256 266 276 286 296 306 316 326 336 346 356 716 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •