Dalis Entusiaster - Side 215

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 215 av 743 FørsteFørste ... 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 211 212 213 214 215 216 217 218 219 225 235 245 255 265 275 285 295 305 315 325 335 345 355 715 ... SisteSiste
Viser resultater 4,281 til 4,300 av 14851
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jarand
    hehe ja det blir bare tull..hvilken låt var det du spilte .når man kommer borti sånt da blir jeg litt engsteli for de 8" i ht ,
    Det er ikke farlig med 8" så det er ikke noe problem, var vare at den tok helt av her. Jeg fikk en demoplate av Ambiance her på forumet men det er ikke noe tracklist, men skal få sjekka opp hva det var for en sang som voldtok ikonene mine her. Aldri følt at dem har blitt så "mishandlet" før, syko bass som skremte vettet av meg her...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Roger, gikk Lektoren skikkelig dypt altså?

Nice
    Lektorene jeg prøvde var ikke skikkelig spillt inn så de gikk vel ikke dypest men det er mere enn god nok bass for meg, hadde aldri godkjent den høytalern om jeg ikke likte den. Det var moro å leke med den synes jeg og 8'ern er nok en skikkelig råtass i forhold tror jeg.

Newcomer jarand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Lektorene jeg prøvde var ikke skikkelig spillt inn så de gikk vel ikke dypest men det er mere enn god nok bass for meg, hadde aldri godkjent den høytalern om jeg ikke likte den. Det var moro å leke med den synes jeg og 8'ern er nok en skikkelig råtass i forhold tror jeg.
    ja 8" spilte veldig bra gikk bra dypt og et flott møbel

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikon Sub

Må berømme Ikon Suben littegrann. Nei, den spiller ikke de aller aller dypeste frekvensene men den har masse god punch og er moro. Spiller kontant og pent.

Sikkert ingen SVS på film, men en bra sub

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må berømme Ikon Suben littegrann. Nei, den spiller ikke de aller aller dypeste frekvensene men den har masse god punch og er moro. Spiller kontant og pent.

Sikkert ingen SVS på film, men en bra sub
    Ikon subben er en kjempesubb ja .

EDIT: Idag fikk jeg testa NAD C565 og, og den spiller bra ass (cdspiller det er snakk om). Men skuffende nok hadde den også samme problemene med den ene testplata mi... som alle andre cdspilelre i HFK har, utenom NAD C545. Hoster og harker litt på ene track'en. Enten er akuratt den 545 et prakt eksemplar, eller så er det froskjellige drivverk i de 2 ellers så like spillerene (ok 565 ser endel mer ekslusiv ut faktisk... :P).

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor er United-gutta? Har de lagt seg? Jeg svever på rosa skyer her... FY F....KNUST

Roger, ha meg tilgitt denne ene meldinga er du snill, jeg skal holde smella nå. Jeg klarte ikke la være
    Ja den ene meldinga var alt for mye altså....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tronna: Jeg unner virkelig dere lfc-fansen denne seieren sålenge vi vinner ligaen... :-) Da kan lfc vinne begge oppgjørene hvert eneste år for min del, sålenge vi står igjen på topp til slutt.. :-)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amunds
    Tronna: Jeg unner virkelig dere lfc-fansen denne seieren sålenge vi vinner ligaen... :-) Da kan lfc vinne begge oppgjørene hvert eneste år for min del, sålenge vi står igjen på topp til slutt.. :-)
    Du unner F**N IKKE noe Liverpool-fan noe seier over dere, det nekter jeg å tro:-D

By the way, dere ble ikke slått, dere ble KNUST:twisted: (i deres egen storstue)

prøve å ikke spore av her nå med fotballen.....da hiver Roger oss ut alle sammen snart

Vi kan diskutere alt vi vil i fotball-tråden under chitchat

Newcomer sv3inung sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får melde meg inn i klubben jeg også. Jeg har følgende oppsett:

NAD C542 - CD-spiller
    NAD C162 - Forforsterker
    NAD C272 - Effektforsterker
    Tara Labs Spectrum Helix 8 - Høyttalerkabler
    Dali Blue 8008 - Høyttalere

Jeg kjøpte akkurat disse høyttalerne og byttet ut mine gamle Dali Blue 104 med dem.

Ganske fornøyd til nå :-)

Kanskje noen som har prøvd å bi-ampe med disse forsterkerene og høyttalerne (eller noe i samme klasse) som kan dele noen erfaringer med meg.

Hilsen Sveinung.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du unner F**N IKKE noe Liverpool-fan noe seier over dere, det nekter jeg å tro:-D

By the way, dere ble ikke slått, dere ble KNUST:twisted: (i deres egen storstue)

prøve å ikke spore av her nå med fotballen.....da hiver Roger oss ut alle sammen snart

Bare bullshit at vi ble knust. De tre siste målene var Man U sin egen feil. Evra lagde en idiotisk straffe, Van Der Sar sto i søvne i mål og slapp inn 2 mål uten å bevege seg og Vidic var helt på jordet. Liverpool spillte kun greit og fikk 3 lette mål. Men dere vant, det skal dere ha. men knuste gjorde dere ikke. da skulle dere har driblet dere fram til mål og hatt noen SYKE angrep. Noe dere IKKE hadde. Dere fikk en keeper som sto i søvne på et frispark og på et langskudd og en idiot som sparka ned foran 16 meteren.....men winning is winning! men knusing er knusing, og det var det ikke idag...

Det er foresten flere fotballspillere som har Dali høyttalere. Sånn, da vrei jeg det inn på topic. :-P.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sv3inung
    Jeg får melde meg inn i klubben jeg også. Jeg har følgende oppsett:

NAD C542 - CD-spiller
    NAD C162 - Forforsterker
    Tara Labs Spectrum Helix 8 - Høyttalerkabler
    Dali Blue 8008 - Høyttalere

Jeg kjøpte akkurat disse høyttalerne og byttet ut mine gamle Dali Blue 104 med dem.

Ganske fornøyd til nå :-)

Kanskje noen som har prøvd å bi-ampe med disse forsterkerene og høyttalerne (eller noe i samme klasse) som kan dele noen erfaringer med meg.

Hilsen Sveinung.
    WOW... har du 2xNAD 272? det er heftig . hehe 8008 var noen klassikere i den "Blå" serien til Dali ja .

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Bare bullshit at vi ble knust. De tre siste målene var Man U sin egen feil. Evra lagde en idiotisk straffe, Van Der Sar sto i søvne i mål og slapp inn 2 mål uten å bevege seg og Vidic var helt på jordet. Liverpool spillte kun greit og fikk 3 lette mål. Men dere vant, det skal dere ha. men knuste gjorde dere ikke. da skulle dere har driblet dere fram til mål og hatt noen SYKE angrep. Noe dere IKKE hadde. Dere fikk en keeper som sto i søvne på et frispark og på et langskudd og en idiot som sparka ned foran 16 meteren.....men winning is winning! men knusing er knusing, og det var det ikke idag...

Det er foresten flere fotballspillere som har Dali høyttalere. Sånn, da vrei jeg det inn på topic. :-P.
    Venta på bortforklaringa. Der kom den. Pissprat. Nei vi overkjørte dere ikke spillemessig, men effektivitet er det noe som heter. 4 - 1 borte er KNUST, uansett.

Henviser igjen til "fotball-tråden" så ikke Waters klikker i vinkel her....:-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har faktisk Dali bærepose, det er flott skal du se.

Dali trøyene var faktisk veldig fine så jeg får sende takkebrev til Herr Lars Worre, synes det er generøst å sende slikt til ære for vår tråd folkens. Det er sjelden man får en ekte Dali Trøye for en tråd på forum, moro å få litt for all den gode Dali reklamen vi fikser her.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venta på bortforklaringa. Der kom den. Pissprat. Nei vi overkjørte dere ikke spillemessig, men effektivitet er det noe som heter. 4 - 1 borte er KNUST, uansett.

Henviser igjen til "fotball-tråden" så ikke Waters klikker i vinkel her....:-D
    Effektivitet? En tabbe fra motspiller, en straffe og et par langskudd. Flaks kaller jeg det... kanskje noe effektiv, men dere fikk jo hjelp fra van der sar...

men men....ja vi drar det ikke lengre. BTT

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

vel... det var litt flaut selvfølgelig.. men det er forskjellen på united-fans og loserpool-fans (såkalte losere ;-) ), vi ser the big picture.. dere fokuserer mere på enkelt-matcher.. :-)

dessuten ble vi ikke knust.. vi serverte seieren på et sølvfat.. :-)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amunds

dessuten ble vi ikke knust.. vi serverte seieren på et sølvfat.. :-)
    takk! Der sa du det... ;-)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere latteliggjør dere selv her med de innleggene der. Om at vi er tapere og kun fokuserer på enkelt-kamper. Og at målene våre bare var flaks og ikke flotte avslutningsferdigheter. Klandrer Van der Saar etter ett utsøkt frispark f eks. Gå å vugg

Herre min skaper....er det mulig? Det der var tåpelig og ikke saklig....

Dårlige tapere....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe.. klart vi er dårlige tapere ?
    bare tapere er ikke dårlige tapere.. er du en taper ?? :-D

uansett... jeg skjønner at losera må hause opp enkeltkamper... ligaen blir for stort steg uansett.. ;-)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå synes jeg heller vi skal bare si beklager til Waters fordi vi har spora litt av her også tar vi fotball i Fotball-tråden.

Der kan vi fortsette diskusjonen hvis noen ønsker det.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan Dere Vær Så Snill å Stoppe Denne Fotballpraten Nuh?

Side 215 av 743 FørsteFørste ... 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 211 212 213 214 215 216 217 218 219 225 235 245 255 265 275 285 295 305 315 325 335 345 355 715 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •