Dalis Entusiaster - Side 200

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 200 av 743 FørsteFørste ... 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 196 197 198 199 200 201 202 203 204 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340 700 ... SisteSiste
Viser resultater 3,981 til 4,000 av 14851
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Vanvittig lekkert!! Det følger med hvite pussehansker til dem
    Det ble vel laget ca 500stk av disse høytalerne, er jo limited editon og greier vet du. Den gikk opp 10k når klubben kom med nye priser, om man er heldig så er selger villig til å selge til en veldig god pris om noen har kronene i behold.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    MyDali - til alle med Dali høyttalere

MyDALI Introduction

"sign up"
    Det gjorde jeg faktisk for en ukes tid siden, håper det kommer opp noe spennende på den siden med tiden. Er ikke noe annet enn en manual osv der enda mens man regger seg, synes dem kunne hatt noen wallpapers i høyere oppløsning der.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Jepp, har laget meg profil nå. Vet ikke hva som skjer ennå, men får vel vite mer ettrerhvert....
    kan jo være det er noe forum eller noe der og. Ser ut som de har planer for det hvertfall. Kan til og med vinne et par Lektor 1!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det ble vel laget ca 500stk av disse høytalerne, er jo limited editon og greier vet du. Den gikk opp 10k når klubben kom med nye priser, om man er heldig så er selger villig til å selge til en veldig god pris om noen har kronene i behold.
    Ja, tror det var 500par produsert. Står et par på klubben i Trondheim. Lekre!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjorde jeg faktisk for en ukes tid siden, håper det kommer opp noe spennende på den siden med tiden. Er ikke noe annet enn en manual osv der enda mens man regger seg, synes dem kunne hatt noen wallpapers i høyere oppløsning der.
    Falt for fristelsen jeg og. Ser ut som om det er litt i startgropa enda, men at det kommer mer etterhvert Blir et eget dalisamfunn der og

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, tror det var 500par produsert. Står et par på klubben i Trondheim. Lekre!
    Sjefen for Klubben her i Moss har et slikt par selv og han fikk dem rett etter dem kom for salg, jeg synes dem er skikkelig digg selv og dette er noe som lover bra og håper på flere limited edition utover. Tenk deg et par mentor 8 i pianolakk.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjefen for Klubben her i Moss har et slikt par selv og han fikk dem rett etter dem kom for salg, jeg synes dem er skikkelig digg selv og dette er noe som lover bra og håper på flere limited edition utover. Tenk deg et par mentor 8 i pianolakk.
    Mm, tror sjefen i Trondheim også har sånne. Tydeligvis populære blant dem som får innkjøpspris 8)

Håhå, ja tenk! Da hadde de kommet opp enda en klasse i stil. Den svarte finishen de har på Mentor 8 nå er pen, men den kunne godt vært mer påkostet likevel.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mm, tror sjefen i Trondheim også har sånne. Tydeligvis populære blant dem som får innkjøpspris 8)

Håhå, ja tenk! Da hadde de kommet opp enda en klasse i stil. Den svarte finishen de har på Mentor 8 nå er pen, men den kunne godt vært mer påkostet likevel.
    Det hadde ikke skadet for å si det sånn, når klubben kan prise dem opp 6k så kan de gjerne få litt mere påkosta lakk for den prisen. Jeg synes de fleste Dali modeller er pene fra før jeg da, er tidløst og krever ingen spesiell stue for å få dem til å matche det man har fra før. Kunne ikke dratt inn Avantgarde Duo her inne, da snakker vi om ting ikke passer så godt igjen. Høytalere er tross et møbel det også.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde ikke skadet for å si det sånn, når klubben kan prise dem opp 6k så kan de gjerne få litt mere påkosta lakk for den prisen. Jeg synes de fleste Dali modeller er pene fra før jeg da, er tidløst og krever ingen spesiell stue for å få dem til å matche det man har fra før. Kunne ikke dratt inn Avantgarde Duo her inne, da snakker vi om ting ikke passer så godt igjen. Høytalere er tross et møbel det også.
    Ja, de har pent design på det meste! Og at man kan velge svart eller tre på de aller fleste gjør at det skal mye til for at de ikke passer inn noe sted.
    Tittet litt på Mentor 5 sist jeg var hos klubben. Du verden det er en liten gulvstående ht!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, de har pent design på det meste! Og at man kan velge svart eller tre på de aller fleste gjør at det skal mye til for at de ikke passer inn noe sted.
    Tittet litt på Mentor 5 sist jeg var hos klubben. Du verden det er en liten gulvstående ht!
    DALI FACTORY TOUR

Veldig fin video fra fabrikken der nede og det ville vært moro å sjekka ut alt det dem har på lager, få en full range testing og moro hadde ikke det vært.

Mentor og Ikon 5 er veldig små i størrelsen ja, men lyden er nok veldig fin i dem vil jeg mene og tro tross størrelsen å bedømme.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DALI FACTORY TOUR

Veldig fin video fra fabrikken der nede og det ville vært moro å sjekka ut alt det dem har på lager, få en full range testing og moro hadde ikke det vært.

Mentor og Ikon 5 er veldig små i størrelsen ja, men lyden er nok veldig fin i dem vil jeg mene og tro tross størrelsen å bedømme.
    Det var stilig!! Fikk sett litt av produksjonen av høyttalerne til Alef jo
    Det er imponerende å se flinke folk som lager så flotte produkter. Hadde ikke vært feil å besøke Dali nei

Vil tro de små Mentorene imponerer også ja.

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dennå tråden din har gått fra 100 til 200 sider på rekord-tid Waters:-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Dennå tråden din har gått fra 100 til 200 sider på rekord-tid Waters:-D
    Takket å være meget aktive medlemmer det og folk trives her inne, er kanskje derfor vi har denne enorme pågangen da se. Ingenting er bedre enn det i hvertfall og tråden vil leve så lenge Dali kommer med nye produkter til oss. Hadde vært moro om Dali laget noe som var mellom Ikon og Mentor også, hadde ikke blitt det store pristeget mellom disse dyrere modellene. De har jo Lektor som er mellom Concept og Ikon så. Hvorfor ikke ha noe over disse også.

Newcomer Mania sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare meg eller har HFK litt vel dyre priser siden de er de eneste som kjører visse merker ? Greit nok at det er bra kvalitet. men fikk bare litt sjokk over hvor mye prisforskjell det kunne være

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mania
    Er det bare meg eller har HFK litt vel dyre priser siden de er de eneste som kjører visse merker ? Greit nok at det er bra kvalitet. men fikk bare litt sjokk over hvor mye prisforskjell det kunne være
    De priset seg så mye på enkelte ting at jeg fikk nesten bakoversveis, prisene gikk opp drastisk den 1 januar og ting har ikke blitt noe spes billigere. Helicon 400 Limited edition gikk opp 10k, det er en del kroner så jeg skjønner ikke helt åssen de har priset seg forhold til andre aktører på markedet.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DALI FACTORY TOUR

Tøft. Akkurat den omvisningen vi fikk

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mania
    sjekk prisene på HFK sine produkter utenfor skandinavia du. HFK ventet lenge med å sette opp prisene. Andre aktører gjorde det gradvis mens HFK tok hele hoppet på en gang.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Tøft. Akkurat den omvisningen vi fikk
    Den vil jeg se også..

Har jo fått klar beskjed at Worre at vi er velkommen dit med folkene fra tråden her, er du int å henge med på dette også. Tenkte kanskje å arrangere en liten tur om folk er int å henge med på dette?

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den vil jeg se også..

Har jo fått klar beskjed at Worre at vi er velkommen dit med folkene fra tråden her, er du int å henge med på dette også. Tenkte kanskje å arrangere en liten tur om folk er int å henge med på dette?
    Om dere trenger folk så er jeg også med. høres utrolig kult ut

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    sjekk prisene på HFK sine produkter utenfor skandinavia du. HFK ventet lenge med å sette opp prisene. Andre aktører gjorde det gradvis mens HFK tok hele hoppet på en gang.
    Tenkte ikke helt på den måten.
    Tenker litt mer at de har monopol på sine produkter.

Ser bare når jeg får kjøpt meg yamaha rx-v3900 for 11500,- (Kjempe deal)
    Da jeg tenker at nad sin t785 hd kommer til å koste rundt 23-25 k
    Men skulle gjerne sett hva hfk betaler for innkjøp av produktene sine.

Side 200 av 743 FørsteFørste ... 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 196 197 198 199 200 201 202 203 204 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340 700 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •