Dalis Entusiaster - Side 147

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  40
Side 147 av 743 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 143 144 145 146 147 148 149 150 151 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 257 267 277 287 647 ... SisteSiste
Viser resultater 2,921 til 2,940 av 14850
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Mindre gjennskinn i skjermen på LCD. Er ikke så TV kyndig.
    Okei Hehe, man kan jo ikke være ekspert på alt heller!
    Er jo bare moro å undersøke og titte i butikker før man kjøper. Ser det kan være en del å spare på å kjøpe i nettbutikker...

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Okei Hehe, man kan jo ikke være ekspert på alt heller!
    Er jo bare moro å undersøke og titte i butikker før man kjøper. Ser det kan være en del å spare på å kjøpe i nettbutikker...
    Ja, det er det nok. Viktig å titte litt rund før man bestemmer seg da.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er synd at de skal innstille produksjonen av tv. De har jo noe av det aller ypperste av plasmaskjermer, og designet er intet mindre enn enkelt, og lekkert!

Jeg har rett og slett slått fra meg tanken jeg og. I utgangspunktet fordi jeg syns de er litt dyre, men også nå fordi de legger ned produksjonen. Har sett det har dukket opp noen Pioneer skjermer på tilbud nå!

Jeg tenker meg å kjøpe Samsung jeg. Har lyst på en 46 eller 52tommer lcd i 6-serien. Ikke helt sinnsykt pris, lekker design, gode spesifikasjoner og bra bilde.
    Har du tenkt deg noen bra alternativer til Pioneerdrømmen din?
    Når det kommer til tv nå er jeg rimelig blank, men jeg synes samsung har noen fine og friske farger. Jeg må nesten ta en skikkelig runde på dette området når tiden er inne, så det er ikke noe annet å gjøre med det egentlig. Jeg skal ikke ha Pioneer med tanke på produksjonstopp og alt det der, liker at det enda finnes deler til det jeg har. Synes ikke en lcd/plasma er bruk og kast for å si det sånn.

Kanskje Daniel har noen heite tips for han monterer litt Samsung via jobben, godt å ha litt referansefolk her inne også.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Når det kommer til tv nå er jeg rimelig blank, men jeg synes samsung har noen fine og friske farger. Jeg må nesten ta en skikkelig runde på dette området når tiden er inne, så det er ikke noe annet å gjøre med det egentlig. Jeg skal ikke ha Pioneer med tanke på produksjonstopp og alt det der, liker at det enda finnes deler til det jeg har. Synes ikke en lcd/plasma er bruk og kast for å si det sånn.

Kanskje Daniel har noen heite tips for han monterer litt Samsung via jobben, godt å ha litt referansefolk her inne også.
    Selv om det er produskajonsstopp hos Pioneer, så produserer de reservedeler i ca 10 år etter at produktet har gått ut av produksjon. Så å handle Pio pr i dag er ikke et problem.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Selv om det er produskajonsstopp hos Pioneer, så produserer de reservedeler i ca 10 år etter at produktet har gått ut av produksjon. Så å handle Pio pr i dag er ikke et problem.
    Du sier noe men får se hva som er igjen på lageret når jeg skal ha noe da, men det er vel mye annet moro på dette markedet også? Hva er det beste klubben har av slike ting? Selger dere mye Van Den Hul HDMI ?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung har noen veldig flotte skjermer ja. Må ta en skikkelig oppdatering når det skal handles jeg og. Har du en plan for når du skal ut å svi av penger på ny tv?
    Helt enig i det. Når jeg kjøper tv skal jeg ha den i en del år Må finne noe som holder godt!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung har noen veldig flotte skjermer ja. Må ta en skikkelig oppdatering når det skal handles jeg og. Har du en plan for når du skal ut å svi av penger på ny tv?
    Helt enig i det. Når jeg kjøper tv skal jeg ha den i en del år Må finne noe som holder godt!
    Det blir no når jeg er så heldig å komme tilbake til arbeid igjen, så jeg får bare håpe det løser seg litt i byggebransjen for her er det virkelig labert nå altså. Er ikke mye å skryte av for å si det sånn, men det er jo slik overallt så og da er det vel lite man får gjort med det egentlig. Får leve i nuet og ventet på et håp om en skikkelig oppgang, hadde vært deilig å fått en skikkelig oppdatering på det området her. Labert.... Hva skal man gjøre?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir no når jeg er så heldig å komme tilbake til arbeid igjen, så jeg får bare håpe det løser seg litt i byggebransjen for her er det virkelig labert nå altså. Er ikke mye å skryte av for å si det sånn, men det er jo slik overallt så og da er det vel lite man får gjort med det egentlig. Får leve i nuet og ventet på et håp om en skikkelig oppgang, hadde vært deilig å fått en skikkelig oppdatering på det området her. Labert.... Hva skal man gjøre?
    Nei, det er rolige tider i byggebransjen gitt. Kjenner flere rørleggere som merker det er rolig på jobben om dagen.
    Samtidig har jeg en kamerat som er megler, og der har det begynt å løsne litt igjen, så man kan jo håpe på en litt mer optimistisk fremtid Før eller siden løsner det nok ja! Så får du spare i mellomtiden.
    Hvor stor tv har du tenkt å skaffe deg?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier noe men får se hva som er igjen på lageret når jeg skal ha noe da, men det er vel mye annet moro på dette markedet også? Hva er det beste klubben har av slike ting? Selger dere mye Van Den Hul HDMI ?
    Selger en del Van Den Hul ja, men det går masser av Argon også. Mest kanskje.

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle glemmer Sharp her:-D

Er ikke dårlige LCD tver det heller:-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er rolige tider i byggebransjen gitt. Kjenner flere rørleggere som merker det er rolig på jobben om dagen.
    Samtidig har jeg en kamerat som er megler, og der har det begynt å løsne litt igjen, så man kan jo håpe på en litt mer optimistisk fremtid Før eller siden løsner det nok ja! Så får du spare i mellomtiden.
    Hvor stor tv har du tenkt å skaffe deg?
    Det er vel mange plasser det har bremset helt opp, gubben til mor mi bor på Leira i Valdres og der oppe går det veldig bra for rørleggerne. De få som er der oppe tjener gråsen med kroner der oppe, synd at den luksusen ikke kan bevege seg nedover hit da. Jeg sparer noen kroner når jeg kan så jeg ikke sitter med den kaka her når jeg skal kjøpe, kommer jeg i jobb så skjer det ting og det kan skje litt fort også. Ang. størrelse på skjerm så blir det en 46-50". Jeg kommer ikke til å gå for noe mindre i hvertfall, får nesten se hva jeg ender på når tiden er inne for det. Jeg begynner å bli rimelig drit lei denne forbaskade kassa som står her nå, hadde smakt godt med en koselig lcd/plasma. Det er så mye om og men med dagens tv apparater, før gikk man bare å kjøpte en tv og var fornøyd. Vi har nok blitt mer kresne med årene så vi krever nok litt mer enn vi gjørde før, men tv må jeg jo bare ha så kan andre oppgraderinger komme seinere. Er stopp her nå men det skal inn noen småsaker da.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel mange plasser det har bremset helt opp, gubben til mor mi bor på Leira i Valdres og der oppe går det veldig bra for rørleggerne. De få som er der oppe tjener gråsen med kroner der oppe, synd at den luksusen ikke kan bevege seg nedover hit da. Jeg sparer noen kroner når jeg kan så jeg ikke sitter med den kaka her når jeg skal kjøpe, kommer jeg i jobb så skjer det ting og det kan skje litt fort også. Ang. størrelse på skjerm så blir det en 46-50". Jeg kommer ikke til å gå for noe mindre i hvertfall, får nesten se hva jeg ender på når tiden er inne for det. Jeg begynner å bli rimelig drit lei denne forbaskade kassa som står her nå, hadde smakt godt med en koselig lcd/plasma. Det er så mye om og men med dagens tv apparater, før gikk man bare å kjøpte en tv og var fornøyd. Vi har nok blitt mer kresne med årene så vi krever nok litt mer enn vi gjørde før, men tv må jeg jo bare ha så kan andre oppgraderinger komme seinere. Er stopp her nå men det skal inn noen småsaker da.
    Vil tro det er forskjeller i ulike deler av landet ja Du skal se det blir fart i sakene igjen. Bare å vise seg frem og søke jobber, så kanskje det kommer noe.
    46-50tommer høres fornuftig ut. Tenker på akkurat det samme, og har fått godkjenning fra øverste hold, unntatt lommeboka hehe!
    Er klart man blir litt kresen når det dukker opp så mye fett på markedet!
    Gjelder bare å finne ut hva man MÅ ha, og hva man kan klare seg uten.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Alle glemmer Sharp her:-D

Er ikke dårlige LCD tver det heller:-D
    Hehe, her utelukkes ingenting De kravene jeg har er foreløpig at den skal være borti 50 tommer, se bra ut, være full HD kompatibel og gi meg et bilde jeg liker... Merke er jeg ikks å fryktelig opptatt av, men det er greit med et anerkjent et
    Hvor lengehar du hatt din Sharp?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tro det er forskjeller i ulike deler av landet ja Du skal se det blir fart i sakene igjen. Bare å vise seg frem og søke jobber, så kanskje det kommer noe.
    46-50tommer høres fornuftig ut. Tenker på akkurat det samme, og har fått godkjenning fra øverste hold, unntatt lommeboka hehe!
    Er klart man blir litt kresen når det dukker opp så mye fett på markedet!
    Gjelder bare å finne ut hva man MÅ ha, og hva man kan klare seg uten.
    Når det kommer til audioutstyr her i huset så bestemmer jeg selv hva som skal inn, jeg betaler for sakene selv og dama har ikke et ord hun skulle ha sagt der.

Men akkurat nå er det lommeboka som bestemmer og det er helt klart, men vi får håpe på bedre tider så går det nok i orden. Jeg har ikke planer for å dø i morgen for å si det sånn, men vi får leve i håpet som sagt og kanskje det blir mentor med tiden også. Fremtiden kan ingen si noe på....

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det kommer til audioutstyr her i huset så bestemmer jeg selv hva som skal inn, jeg betaler for sakene selv og dama har ikke et ord hun skulle ha sagt der.

Men akkurat nå er det lommeboka som bestemmer og det er helt klart, men vi får håpe på bedre tider så går det nok i orden. Jeg har ikke planer for å dø i morgen for å si det sånn, men vi får leve i håpet som sagt og kanskje det blir mentor med tiden også. Fremtiden kan ingen si noe på....
    Greit med en sånn ordning

Neida, men jeg merker at jeg blir litt utålmodig når jeg har lyst på noe, men ikke har råd før om lenge hehe! Men det er jo litt av gleden ved det. Da blir det enda bedre når man endelig får ting i hus.
    Kan jo være det kommer etterfølgere til Mentor serien som regjerer idag og, og hvem vet hvordan økonomien er da? Fine tanker hehe

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, her utelukkes ingenting De kravene jeg har er foreløpig at den skal være borti 50 tommer, se bra ut, være full HD kompatibel og gi meg et bilde jeg liker... Merke er jeg ikks å fryktelig opptatt av, men det er greit med et anerkjent et
    Hvor lengehar du hatt din Sharp?
    Har hatt den i ca ett år. Fornøyd jeg. Synes den har veldig fint design også

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mentor ja

Vinnner jeg rundt 60 000 blir det Mentor 8, Mentor Vokal og Mentor 2 ja

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronna_83
    Har hatt den i ca ett år. Fornøyd jeg. Synes den har veldig fint design også
    Så ikke verst ut den! Så ut til å ha bra data og.
    Liker det helt rene designet til pioneer og samsung i kun svart, men det er jo en smakssak

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit med en sånn ordning

Neida, men jeg merker at jeg blir litt utålmodig når jeg har lyst på noe, men ikke har råd før om lenge hehe! Men det er jo litt av gleden ved det. Da blir det enda bedre når man endelig får ting i hus.
    Kan jo være det kommer etterfølgere til Mentor serien som regjerer idag og, og hvem vet hvordan økonomien er da? Fine tanker hehe
    Det er bare å sikle seg grønn og blå men det er sånn når lysten er på topp, men jeg er vel så glad for det jeg har i hus allerede så jeg føler ikke at jeg mangler noe. Om jeg skal gå for en oppgradering så vil det koste så mye så jeg vet ikke om det er verdt slitet, men det handler litt om å bli fornøyd med det man har også. Du har jo selv hørt anlegget mitt og det har jo ikke skremt deg selv om du har vært litt skeptisk til Ikon 8 etter skriverier i magasiner og nett. Det er mye moro med denne hobbyen, men jeg synes det er greit å ha litt kontroll også.

Side 147 av 743 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 143 144 145 146 147 148 149 150 151 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 257 267 277 287 647 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •